PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » wo nov 02, 2016 10:38 am

Vond het vreemd dat ze nog zo positief waren in de studio. Goed meegevoetbald, 'opgeheven hoofd', etc. Het ging toch helemaal nergens over? Een wonder dat het geen 1-6 is geworden, PSV is amper de middellijn over geweest.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » wo nov 02, 2016 11:27 am

Dat is de invloed van Gullit die steeds groter wordt. 20 jaar geleden riep hij al dezelfde flauwekul als nu, dat je realistisch moest voetballen. Ik weet nog dat hij in de voorbeschouwing Ajax-AC Milan moest lachen bij de mogelijkheid dat Ajax met haar spelopvatting zou winnen van Milan. 3 keer dat seizoen, sukkel.
Tegenwoordig wordt er helaas naar hem geluisterd, en wordt het realisme van PSV (de enige club volgens de media die dankzij haar volwassen realisme mee kan met de europese subtop) de norm. Spijtig.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » za nov 05, 2016 9:34 pm

Weer puntenverlies van PSV als er niks geks meer gebeurt. Bonus.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » za nov 05, 2016 9:38 pm

Hophophop, winnen morgen!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » za nov 05, 2016 9:38 pm

Mooi. Weer thuis.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za nov 05, 2016 9:39 pm

Met een keeper had Twente zelfs gewonnen. Matig elftal, dat edsv.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo nov 06, 2016 1:40 pm

Cocu gaat FdB achterna, met z'n gejammer dat tegenstanders de bus parkeren. :aai.gif: Gevalletje "ik weet het niet meer".

V.w.b. parkeren: tientallen auto's van Twente-fans vernield gisteravond. Warm en gezellig volk he, die Brabo's.

Brabantse nachten zijn lang, in Amsterdam vliegen ze voorbij. Komt doordat die Brabo's om 21:00 collectief in hun bier zitten te huilen, omdat ze nog een aantal uren voor de boeg hebben. :neutral.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: PSV

Bericht door Le T. » zo nov 06, 2016 8:05 pm

LucaS schreef:Dat is de invloed van Gullit die steeds groter wordt. 20 jaar geleden riep hij al dezelfde flauwekul als nu, dat je realistisch moest voetballen.
Gullit is best een opmerkzaam man, hij maakt dan ook best goede opmerkingen over spelers en situaties, net als Van der Gijp bijvoorbeeld. Dat moet echter niet verward worden met een goede analyse, dat is een andere vaardigheid.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: PSV

Bericht door Javiskamp » zo nov 06, 2016 8:15 pm

wimpey schreef:
Wouter schreef: Overigens wel maf dat die PSV-supporters in Arnhem de hele wedstrijd "joden branden het best zingen" trouwens.
edsv-er zijn manifesteert zich vnl in een blinde haat richting alles wat met 020 geassocieerd kan worden. De huichelaars in de edsv-directie zullen de door jou genoemde spreekkoren 'niet waargenomen' hebben.

Ajax en Feyenoord zijn aartsrivalen. Waarom edsv Ajax zo intens haat is me onduidelijk. Ga met Helmond of Oss bakkeleien... :excited.gif:

En hoe zit die haat dat precies bij jou?
In dit pleidooi PSV niet bij de juiste naam noemen vind ik veeemd.
Hoewel EreDivisieSportVereniging wel een juiste naam kan zijn. Maar je valt een beetje onder de sneue figuren die Vistas, Ajakkes, Feyenooit etc noemen...

Waar komt jou haat voor PSV vandaan?

Als het je niet interesseert, houd je dan bezig met Ajax en/of Feyenoord. Wat kan jou PSV dan schelen?
Toch proef ik uit dit bericht ook intense haat...
Waar komt die vandaan?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » zo nov 06, 2016 9:36 pm

Als het je niet interesseert, houd je dan bezig met Ajax en/of Feyenoord. Wat kan jou PSV dan schelen?
+1

Een nieuw, ander geluid :ajaxsmiley.gif:

Als Rotterdammer ben ik gepreoccupeerd met Feyenoord, op zich te verklaren, want na de 1-0 en de 2-2 komen de apps binnenrollen. Na de 1-0 nederlaag van Feyenoord, is het ineens erg rustig en voor degene die de vraag wil stellen of ik dan een appje stuur? Nee, dat doe ik, natuurlijk, niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » vr nov 11, 2016 12:23 pm

Minister vindt dat club Spaans OM moet helpen
Schippers fluit PSV terug
25 min geleden
Minister Edith Schippers (VWS) vindt dat PSV het Spaanse Openbaar Ministerie wel degelijk moet vertellen welke supporters van de voetbalclub in maart in Madrid bedelaars hebben vernederd.

Als een ander land vraagt om mee te werken aan dit soort rechtszaken, doe je dat gewoon, zei Schippers.

PSV liet bij monde van directeur Toon Gerbrands weten geen zin te hebben het Spaanse OM de namen te verstrekken van de supporters die rond het uitduel van de club tegen Atletico Madrid in maart van dit jaar muntjes gooiden naar bedelaars en hen voor wat kleingeld kunstjes lieten doen. Justitie zou te lang hebben gedraald om actie tegen de daders te ondernemen. PSV heeft de zaak in de tussentijd zelf uitgezocht en de supporters die zich hebben misdragen lange stadionverboden opgelegd.

Schippers vindt het wel goed dat de Brabantse club zelf heeft opgetreden, maar "je kunt dan niet zeggen: we hebben het onderling wel geregeld en verder komt justitie er niet meer aan te pas''.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr nov 11, 2016 1:12 pm

Ik hoorde dit vanochtend op R1. Beetje vreemd dat Gerbrands voor officier van justitie speelt?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » vr nov 11, 2016 1:25 pm

Brands is bang voor boze supporters in zijn tuin. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » vr nov 11, 2016 2:05 pm

Ik denk dat Gerbrands zichzelf nu even iets te belangrijk maakt. Het is inderdaad vreemd dat er eerder geen interesse was en dit zal ongetwijfeld iets te maken met het feit dat PSV nu weer tegen Atletico moet spelen. Het is dan publicitair gezien onhandig als er vanuit justitie geen actie is ondernomen dus doen ze dat nu alsnog. Maar het is dan niet aan PSV om te bepalen wat er moet gebeuren.

Er is niemand vermoord maar die mensen hebben PSV wel een slechte dienst bewezen. Ik zou me alleen daarom al niet geroepen voelen om er nu tussen te springen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » vr nov 11, 2016 3:14 pm

Oh ja. Ger Brands, de broer van Marcel. Solly. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » za nov 12, 2016 12:28 pm

In Eindhoven zijn ze vast ook weer blij met deze interlandperiode:
Nieuwe tegenvaller: Guardado drie tot vier weken uit de roulatie na terugkeer blessure

PSV heeft opnieuw een enorme tegenslag te verwerken gekregen. Andres Guardado is geblesseerd uitgevallen in het duel van Mexico tegen de Verenigde Staten. In een poging de tegenstander te blokkeren liep de spelmaker van PSV een spierblessure op in zijn been. Tegenover Mexicaanse media bevestigde de Mexicaan dat hij naar verwachting zo'n drie tot vier weken uit de roulatie zal zijn.

Het is zijn oude blessure waar hij weer last van heeft gekregen. 'Het is aan de achterkant van mijn dij. Het doet eerlijk gezegd heel veel pijn. Het is een blessure die mij al mijn volledige carrière parten speelt en nu net weer aan het herstellen was. Ik moet me weer gaan richten op mijn herstel. Ik zal drie tot vier weken uit de roulatie zijn, maar wil de komende dagen wel bij het Mexicaans elftal blijven,' zo gaf Guardado aan. De Mexicanen waren verder dolblij met een 1-2 zege uit bij de Verenigde Staten. Guardado viel al na een half uur uit bij een 0-1 stand. Hector Morene speelde de volledige wedstrijd.

Bron: PN
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za nov 19, 2016 9:40 pm

Puntenverlies in Tilburg :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11947
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » za nov 19, 2016 9:51 pm

Heeft Schwaab nou op het middenveld lopen ballen?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PSV

Bericht door Demosthenes » za nov 19, 2016 11:55 pm

wimpey schreef:Puntenverlies in Tilburg :biggthumpup.gif:
Wie had daar op gerekend? Nu wel zelf van Nec winnen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo nov 20, 2016 12:27 am

wimpey schreef:Puntenverlies in Tilburg :biggthumpup.gif:
En dus laat Dominee De Jong weer van zich horen:

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/40 ... eit%27.php

Bweh, wat een dweil. :excited.gif:

De resultaten van PSV verbazen me niet. Selectie is in de breedte matig. Voorin geen creativiteit.

Maar misschien denkt Tovenaar Brands er anders over. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » zo nov 20, 2016 10:55 am

Naar ventje, inderdaad.Of zoals dat hier zeggen: wat een zeikwijf :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » zo nov 20, 2016 11:08 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii
Berichten: 19230
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: PSV

Bericht door Yopii » zo nov 20, 2016 11:42 am

Schiet lekker op met Siem. :aai.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » zo nov 20, 2016 1:08 pm

Tja, ik vind het sneu voor hem, maar ik ben toch blij dat hij PSV vooralsnog niet sterker maakt
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo nov 20, 2016 4:21 pm

Yopii schreef: Maar misschien denkt Tovenaar Brands er anders over. :hypocrite.gif:
Ik denk dat Gargamel dezelfde fout maakt als Ajax in het recente verleden: op de knaken zitten en doorsnee spelers halen, omdat dit titel toch wel gewonnen wordt.

Met Ziyech erbij zou edsv een heel ander seizoen hebben gespeeld. Ze zullen in de winter wel weer proberen om De Verlosser uit London weer te huren.

Die club heeft momenteel wel een probleem v.w.b. LdJ. Contract verlengd (dat zal ie niet uit de goedheid van z'n hart hebben gedaan) en hij raakt geen knikker. Die is momenteel onverkoopbaar en edsv zal in de winterstop goals willen aantrekken. Succes daarmee, want in de winterstop zijn spelers nog eens extra aan prijsinflatie onderhevig.

Plaats reactie