PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: PSV

Bericht door Toppie » do sep 29, 2016 7:11 am

2 lucky goals en het was geen pingel

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do sep 29, 2016 9:54 am

Toppie schreef:2 lucky goals en het was geen pingel
Ja en ja. Wat ik miste was een leuk liedje aan het adres van de scheidsrechter. Zo'n man kan toch niet zomaar onterechte pingels gaan toekennen!!!

Als je die edsv-ers na afloop van beide CL-potten hoort, dan krijg je de indruk dat ze vinden dat in deze poule eigenlijk bovenaan zouden moeten staan. Ze filteren weg dat er (i.m.o. althans) een vrij matige ploeg staat. Die overschatte Moreno zat er bij beide goals naast, Schwaab is traag. Niveau Freiburg. Willems lijkt me kilo's te zwaar. Arias over z'n linker passeren is goed voor kaarten, goals en strafschoppen.

Over de grond lukt er niet veel, dus hopen ze op d'n langen bal op LdJ of op ren-je-rot van Narsingh, maar die mist techniek en overzicht. Creativiteit: weinig. Pröpper had bij Ajax moeten spelen, Bergwijn ook. Pereiro lijkt te stagneren en Guardado heeft het effe niet. D'n tovenaar heeft m.i. geen lekkere zomer achter de rug.

GangstaRiB
Berichten: 16881
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV

Bericht door GangstaRiB » do sep 29, 2016 10:30 am

Toch haalt PSV een gelijkspel weg uit Rusland, terwijl Ajax....

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » do sep 29, 2016 10:46 am

Details, niet meer dan details. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Mano » do sep 29, 2016 10:59 am

Als LdJ geblesseerd raakt.... heeft PSV een probleem!

Alles is hoog op LdJ, als LdJ hem voor zijn voeten heeft, is er niks aan de hand. Tenzij hij al op de doellijn staat, dan lukt het hem nog wel.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do sep 29, 2016 11:22 am

GangstaRiB schreef:Toch haalt PSV een gelijkspel weg uit Rusland, terwijl Ajax....
Dat zij niet zo goed zijn, betekent niet dat Ajax niet totaal kut is natuurlijk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » do sep 29, 2016 12:25 pm

Mano schreef:Als LdJ geblesseerd raakt.... heeft PSV een probleem.
Dan zal Siem wel spelen, zoals laatst tegen Roda voor de beker. Vraag me af of dat wel zo'n achteruitgang is.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » do sep 29, 2016 3:25 pm

Hier maar even:
'Staatssteun is absolute schánde'
Martin Visser windt zich flink op. Het zal toch niet zo zijn dat de politiek zich laat gijzelen door Deutsche Bank? Dan zijn beloften uit het verleden echt waardeloos, zegt hij tegen Maarten Steendam in DFT Visser Vindt.
http://www.telegraaf.nl/tv/dft/nieuws/2 ... de___.html
Zou in Frankfurt niet nog een parkeerhaventje te koop zijn?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » do sep 29, 2016 3:33 pm

Ja en ja. Wat ik miste was een leuk liedje aan het adres van de scheidsrechter. Zo'n man kan toch niet zomaar onterechte pingels gaan toekennen!!!
:smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door LucaS » za okt 01, 2016 8:16 pm

Djiezus, gaat PSV nu elke wedstrijd mazzelgoals krijgen?
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » za okt 01, 2016 10:26 pm

Winnen niet echt vaak. Als Europese topploeg zijnde.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » za okt 01, 2016 11:52 pm

Niet sinds Siem er zit. Our man in Damascus. :ajaxsmiley.gif:

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo okt 02, 2016 8:47 am

Siem is lekker aan het mollen. Zag hem een geschenk van edsv-er Van Boekel vanaf 5 meter tegen een medespeler rammen. Als t van 5 meter al niet lukt is 11 meter natuurlijk wel erg ver...

Tot overmaat van ramp verloor de A1 met 0-3 van het gehate 020. Wat moet The Artist in de eitjesbode nou schrijven over de arrogantie uit de Randstad?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33666
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » zo okt 02, 2016 10:32 am

D'r is wel een verschil tussen 14 man direct op de goallijn of eentje...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: PSV

Bericht door Bert » zo okt 02, 2016 10:39 am

Onbegrijpelijk natuurlijk dat als Heerenveen die doellijn al volplempt met spelers dat PSV er dan nog een paar bij gooit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33666
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PSV

Bericht door zeux » zo okt 02, 2016 11:50 am

Bert schreef:Onbegrijpelijk natuurlijk dat als Heerenveen die doellijn al volplempt met spelers dat PSV er dan nog een paar bij gooit.
Ja, eens. Uiteindelijk schiet hij ook tegen een eigen speler aan toch?

Too crowded.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » zo okt 02, 2016 2:02 pm

wimpey schreef:Winnen niet echt vaak. Als Europese topploeg zijnde.
We moeten hier ook maar eens stoppen met te stellen dat psv het zoveel beter voor elkaar heeft dan Ajax. Niks bijzonders dat ploegje en dat trainertje.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma okt 03, 2016 9:19 pm

Sandro_Calaaabro schreef: We moeten hier ook maar eens stoppen met te stellen dat psv het zoveel beter voor elkaar heeft dan Ajax. Niks bijzonders dat ploegje en dat trainertje.
Ik vond ze vorig seizoen wel goed. En Ajax historisch slecht. Verschil in punten na 34 wedstrijden was m.i. kleiner dan het verschil in kwaliteit.

Dit seizoen vind ik eigenlijk dat Ajax meer talent in huis heeft. Waarmee natuurlijk niet gezegd is dat je daarmee een beter team hebt. Beide selecties hebben een aantal zwakke broeders.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » ma okt 03, 2016 9:31 pm

Dasniwaar. De enige broeders spelen dit jaar in Eindhoven. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » ma okt 03, 2016 10:46 pm

En broeders van dezelfde moeder ook nog. :headbang.gif: :headbang.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo okt 05, 2016 10:08 am

Langeler benadrukt: 'Ik heb niks tegen Ajax'

Art Langeler wordt de afgelopen dagen veel geconfronteerd met het mogelijke belangenconflict tussen zijn twee functies als bondscoach van Jong Oranje en hoofd jeugdopleiding bij PSV. 'Overal liggen botsende belangen op de loer', zo schrijft De Telegraaf.

Langeler maakt het zichzelf ook niet makkelijker met uitspraken zoals hij die deed na de wedstrijd van PSV A1 en Ajax A1, vorig seizoen. 'Ze komen hier altijd met een dusdanige arrogantie binnen dat het heerlijk is om dat af te straffen. Normaal zeg je daar niks over, maar als je van ze wint is het prima om daar wel wat mee te doen. Niet omdat het Ajax is, maar vanwege de manier waarop die mannen hier rondlopen.'

Op deze uitspraak reageert de huidige coach van Jong Oranje koeltjes tegenover de ochtendkrant. 'Dat was iets op dát moment, met dát team. Daar heb ik iets van gezegd, helemaal niet in zijn algemeenheid over Ajax. Ik heb niks tegen Ajax. Dat was ook niet de intentie ervan.'

De oefenmeester ziet dit project zelf als iets tijdelijks en mede daarom is er volgens hem geen sprake van een belangenconflict. 'Over langer blijven is niet gesproken en dat wilde ik ook niet. Als je daar nu over praat, kunnen mensen het als belangenverstrengeling zien.'
Nou ja, als ie z'n ei maar kwijt kan in deze functie, toch...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47987
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo okt 05, 2016 10:30 am

Ik vind dit dus echt een bizarre constructie he. Je kunt toch niet als bondscoach van Jong Oranje ook nog de HJO van een club zijn? Die petten zijn toch onverenigbaar?
Ik kan tal van situaties bedenken waarin je te maken gaat krijgen met gefronste wenkbrauwen.

Ben overigens wel benieuwd hoe het zich bij PSV gaat ontwikkelen. Ze hebben een vrij seniore groep met heel weinig jongens die de hoofdprijs op gaan leveren. Narsingh, Willems en Jozefzoon zullen gratis de tent uitwandelen en het zou ook het laatste seizoen van Guardado en De Jong kunnen zijn (en die leveren amper wat op). Als je dan geen kampioen bent geworden, dan wil ik wel eens zien hoe ze daar die selectie op niveau gaan brengen. Het is nou niet dat die selectie bol staat van het potentieel.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: PSV

Bericht door Sandro » wo okt 05, 2016 10:41 am

Die petten zijn toch onverenigbaar?
Daarom zal hij eierschaaltjes op doen ipv petten.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV

Bericht door 999 » wo okt 05, 2016 11:03 am

wimpey schreef:
Langeler benadrukt: 'Ik heb niks tegen Ajax'

Art Langeler wordt de afgelopen dagen veel geconfronteerd met het mogelijke belangenconflict tussen zijn twee functies als bondscoach van Jong Oranje en hoofd jeugdopleiding bij PSV. 'Overal liggen botsende belangen op de loer', zo schrijft De Telegraaf.

Langeler maakt het zichzelf ook niet makkelijker met uitspraken zoals hij die deed na de wedstrijd van PSV A1 en Ajax A1, vorig seizoen. 'Ze komen hier altijd met een dusdanige arrogantie binnen dat het heerlijk is om dat af te straffen. Normaal zeg je daar niks over, maar als je van ze wint is het prima om daar wel wat mee te doen. Niet omdat het Ajax is, maar vanwege de manier waarop die mannen hier rondlopen.'

Op deze uitspraak reageert de huidige coach van Jong Oranje koeltjes tegenover de ochtendkrant. 'Dat was iets op dát moment, met dát team. Daar heb ik iets van gezegd, helemaal niet in zijn algemeenheid over Ajax. Ik heb niks tegen Ajax. Dat was ook niet de intentie ervan.'

De oefenmeester ziet dit project zelf als iets tijdelijks en mede daarom is er volgens hem geen sprake van een belangenconflict. 'Over langer blijven is niet gesproken en dat wilde ik ook niet. Als je daar nu over praat, kunnen mensen het als belangenverstrengeling zien.'
Nou ja, als ie z'n ei maar kwijt kan in deze functie, toch...
Ik vindt zijn wedstrijden als ex-voetballer en trainer prestaties echt indrukwekkend, lol ... Zou ie van Breukelen gebeld hebben :smallgrin.gif:

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » za okt 15, 2016 7:24 pm

Prima assists van onze Siem. 0-1 Heracles.

Plaats reactie