Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14567
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo jul 31, 2016 7:24 pm

Demosthenes schreef:

Elia heeft ook meer meegemaakt dan een Younes, El Ghazi, Van der Beek en Dolberg.
En wat heeft hem dat opgeleverd allemaal? De 7 jaar jongere Younes heeft vorig seizoen (zijn eerste in de eredivisie) in minder wedstrijden hetzelfde aantal goals gemaakt en meer assists gegeven. De 8 jaar jongere El Ghazi zelfs meer gescoord in minder wedstrijden. Beiden zijn met bijna 20 punten boven Elia geeindigd vorig seizoen in de eredivisie.

Slap gelul over dat ervaring bij feyenoord.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10316
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Feyenoord

Bericht door WP_Legend » zo jul 31, 2016 7:55 pm

Kuyt op 10 tegen PSV:
70% passzuiverheid (laagste basisveldspelers FEY)
17% duels gewonnen (laagste basisspelers FEY)
0 kansen gecreëerd

via Michiel Jongsma van OptaJohan

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Cruijff » zo jul 31, 2016 8:38 pm

Mr. Ajax schreef:
GangstaRiB schreef:Feyenoord valt niet mee deze wedstrijd. Weinig ontwikkeling in de ploeg. Die Bottegin kan er echt niks van.
Inderdaad he. Ze blijven aanklooien met hetzelfde bagger. Nelom, Elia, Botteghin... En Kuyt kan ook echt niet meer mee hoor. Wat was die genant bezig.
Mario Been voor de wedstrijd: 'Erg goed van Feyenoord dat ze deze spelers allemaal bij elkaar hebben kunnen houden. Zelfs Vilhena die toch nog is gebleven en die heel erg belangrijk is.' :smallgrin.gif:

En wie stond er bij de PSV goal Arena grassprietjes te tellen en liet daardoor zo zijn man weglopen? Juist. :smile-ajax.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo jul 31, 2016 9:55 pm

Slap gelul over dat ervaring bij feyenoord.
Waarom een andere mening direct 'slap gelul' is, is mij een raadsel, maar we zullen zien of Ajax nu wel in staat is om boven PSV te eindigen met meer dan negentien punten meer dan Feyenoord. Ik hoop het, maar gezien het resultaat (en daar gaat het om) tegen nummer vier uit Griekenland, vrees dat ik Ajax dat niet kan, o.a. omdat het elftal zo jong is.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » zo jul 31, 2016 10:37 pm

Demosthenes schreef:
Slap gelul over dat ervaring bij feyenoord.
Waarom een andere mening direct 'slap gelul' is, is mij een raadsel, maar we zullen zien of Ajax nu wel in staat is om boven PSV te eindigen met meer dan negentien punten meer dan Feyenoord. Ik hoop het, maar gezien het resultaat (en daar gaat het om) tegen nummer vier uit Griekenland, vrees dat ik Ajax dat niet kan, o.a. omdat het elftal zo jong is.
Bosz is net een maand aan de slag, ik vind niet dat het reëel is om al zo snel resultaat te verwachten. Er is progressie zichtbaar, maar geef hem en de spelers de tijd.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » zo jul 31, 2016 10:47 pm

Bosz is net een maand aan de slag, ik vind niet dat het reëel is om al zo snel resultaat te verwachten. Er is progressie zichtbaar, maar geef hem en de spelers de tijd.
Krijgt hij van mij ook, maar tegelijkertijd is het belangrijk om CL te spelen of in ieder geval EL en dat heeft Ajax nog niet bereikt.

Bij Feyenoord hebben ze nu bijna 20 tussenseizoenen gehaald, Ajax is aan zijn stand verplicht om komend seizoen iets te laten zien, of een kampioenschap of verder komen in de EL.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo jul 31, 2016 10:51 pm

Ik zag een deel van deze wedstrijd; wát een slecht niveau. :excited.gif:

Beide ploegen grossierden in technische fouten, inspeelpasses mislukten of waren veel te slap. Doelpunt was symptomatisch: een slap rollertje.

Ik schakel snel weer over naar beter voetbal buiten Nederland.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » zo jul 31, 2016 10:54 pm

Demosthenes schreef:
Slap gelul over dat ervaring bij feyenoord.
Waarom een andere mening direct 'slap gelul' is, is mij een raadsel, maar we zullen zien of Ajax nu wel in staat is om boven PSV te eindigen met meer dan negentien punten meer dan Feyenoord. Ik hoop het, maar gezien het resultaat (en daar gaat het om) tegen nummer vier uit Griekenland, vrees dat ik Ajax dat niet kan, o.a. omdat het elftal zo jong is.
Ik heb een flink stuk van de JC wedstrijd gezien en ik vond de twee ploegen niet beter dan Ajax tegen de Grieken. Bij Ajax meer techniek, meer snelheid en aanvallers die meer acties maken dan bij hunnies. Maar je hebt wel gelijk, de competitie is als een dik wijf met een heel klein klitje (het duurt wel even voordat je het klaar hebt...) en dan is het uiteindelijk de ervaring die zorgt dat je geen punten laat liggen als het niet hoeft. Nou zijn onze jongens natuurlijk ook weer een jaartje verder dus wie weet valt het mee.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47987
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord

Bericht door peter » ma aug 01, 2016 2:04 pm

Yopi schreef:Ik zag een deel van deze wedstrijd; wát een slecht niveau. :excited.gif:

Beide ploegen grossierden in technische fouten, inspeelpasses mislukten of waren veel te slap. Doelpunt was symptomatisch: een slap rollertje.

Ik schakel snel weer over naar beter voetbal buiten Nederland.
Zo dan. Dit was toch niet normaal?

Ik heb echt met open mond zitten kijken naar het de vertoning van met name Feyenoord. Dan lees ik ook nog eens dat ze 'veel verder' zijn dan vorig jaar en dat 'het gat tussen PSV en Ajax veel kleiner is geworden' en dat het 'weer gaat tussen de traditionele topclubs'.

Op basis van die JC-schaal ben ik geneigd om te zeggen dat iedereen in Nederland kampioen kan worden. Hotseknots begonia voetbal. Feyenoord kan ook helemaal niet opbouwen he? Die rammen gewoon de bal naar voren en als ze hem dan weer terugkrijgen, dan proberen ze het nog eens. Een middenveld inspelen is zo 2015.
En die Elia is ook gevaarlijk he? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » ma aug 01, 2016 5:58 pm

Ben ik de enige die nu al misselijk wordt van die Berghuis en zijn geleuter over het inleveren van salaris om zich zo bij die fans daar in te likken. :excited.gif:
YNWA

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » ma aug 01, 2016 7:02 pm

Wel een uitstekende versterking, direct de beste speler van Feyenoord wat mij betreft.

Wij zoeken nog een buitenspeler, vreemd/jammer dat er niet naar Berghuis is gekeken.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » ma aug 01, 2016 7:25 pm

InnerHarbour schreef:Ben ik de enige die nu al misselijk wordt van die Berghuis en zijn geleuter over het inleveren van salaris om zich zo bij die fans daar in te likken. :excited.gif:
Hij heeft 'wat ingeleverd' las ik (volgens mij op vi.nl) Hij zei niet hoe veel, maar Feyenoord betaalt niet slecht, er lopen er een paar bij die meer dan een miljoen verdienen (per jaar)

Een speler die niet zegt dat hij heeft ingeleverd, wordt gewantrouwd. De spelers willen weinig verdienen, Feyenoord weet altijd veel af te dingen op de vraagprijs, hoe is het mogelijk dat Feyenoord niet de rijkste ploeg in Nederland is? Allemaal voor 'het volk', overal is betaald voetbal, maar voor Feyenoord speel je uit liefde.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » ma aug 01, 2016 9:02 pm

InnerHarbour schreef:Ben ik de enige die nu al misselijk wordt van die Berghuis en zijn geleuter over het inleveren van salaris om zich zo bij die fans daar in te likken. :excited.gif:
Volgende interview nog even zeggen dat je nooit voor 020 wil voetballen en je kan helemaal niet meer stuk.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » ma aug 01, 2016 11:50 pm

Het is er eentje in disguise die Berghuis. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » di aug 02, 2016 7:45 am

Gaizka1985 schreef:Wel een uitstekende versterking, direct de beste speler van Feyenoord wat mij betreft.

Wij zoeken nog een buitenspeler, vreemd/jammer dat er niet naar Berghuis is gekeken.
Watford (2e divisie?) verhuurt natuurlijk niet hun betere spelers. Is dit nou niet gewoon een mislukte avonturier die bij Watford niet meer aan de bak komt, daardoor onverkoopbaar is en dus maar voor weinig in Nederland komt spelen? Lijkt me waarschijnlijker dan dat deze jongen even de Eredivisie overhoop komt spelen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Feyenoord

Bericht door InnerHarbour » di aug 02, 2016 8:05 am

Inderdaad, dat deed hij al niet voordat hij bij AZ wegging. Volkomen mislukt bij Watford dat wel in de PL uitkomt Dubbel. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » vr aug 05, 2016 7:52 am

Als je er niks voor hoeft te betalen als Feyenoord zijnde, is het wel lekker om hem erbij te hebben natuurlijk.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 05, 2016 8:09 am

Sandro_Calaaabro schreef:Als je er niks voor hoeft te betalen als Feyenoord zijnde, is het wel lekker om hem erbij te hebben natuurlijk.
Hoe is het mogelijk? Iedereen die naar Feyenoord gaat levert enorm in op zijn salaris, Babovic wilde niet eens een salaris :drecul.gif: en nu wil Watford weer geen geld voor de verhuur. Van Geel bleef maar aandringen, begon met 1 miljoen pond, dat werd geweigerd, hij naar € 1.000.000, daarna € 500.000 om te eindigen bij € 0,20, maar Watford hield stug vol: geen geld. Hoe kan Feyenoord ooit in de financiële problemen komen als 'alle spelers bijna gratis voor Feyenoord willen voetballen'? :confused.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 05, 2016 9:06 am

Sandro_Calaaabro schreef:Als je er niks voor hoeft te betalen als Feyenoord zijnde, is het wel lekker om hem erbij te hebben natuurlijk.
Inderdaad, dit is een uitstekende versterking. Is goed voor ongeveer 15 goals en 10 assists in de eredivisie.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 05, 2016 9:12 am

Gaizka1985 schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Als je er niks voor hoeft te betalen als Feyenoord zijnde, is het wel lekker om hem erbij te hebben natuurlijk.
Inderdaad, dit is een uitstekende versterking. Is goed voor ongeveer 15 goals en 10 assists in de eredivisie.
In de eredivisie vanaf 2010 heeft hij 98 wedstrijden gespeeld en daarin 23 doelpunten gemaakt. Internationaal dertien wedstrijden 0 doelpunten.
http://www.vi.nl/spelers/carriere/steven-berghuis.htm

Voor 'niets gaat de zon op'.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 05, 2016 9:20 am

Ik kijk naar zijn laatste 2 seizoenen bij AZ, toen kwam het talent dat hij heeft er eindelijk uit. In zijn laatste seizoen bij AZ scoorde hij 11 keer in 22 wedstrijden, kan alleen het aantal assists niet terug vinden...

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » vr aug 05, 2016 9:26 am

4 assists.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 05, 2016 9:28 am

Dan lijkt mij mijn voorspelling van 15 goal en 10 assists niet onrealistisch, we gaan het zien komend seizoen!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11935
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Feyenoord

Bericht door Sandro » vr aug 05, 2016 9:30 am

Ik kijk naar zijn laatste 2 seizoenen bij AZ, toen kwam het talent dat hij heeft er eindelijk uit.
Eindelijk? Hij was toen 22 ofzo. Zelfs als hij bij Watford niet beter geworden is, is het echt een prima speler voor Feyenoord. En gratis. Tja, Demo, ik kan er ook niks aan doen...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Feyenoord

Bericht door beelzebub » vr aug 05, 2016 9:48 am

Ben benieuwd. Het ging vorig jaar bij PSV tussen Berghuis en Perreiro, ze kozen voor die laatste. Nu heeft die niet veel laten zien, behalve die wedstrijd tegen Ajax.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Plaats reactie