Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » di dec 22, 2015 4:09 pm

Past het niet in je straatje, Yopi?

Overigens heb ik liever helemaal geen invloed van Chelsea (die we natuurlijk wel is, al hebben ze formeel geen inspraak in het beleid), maar de beweringen dat de opstellingen in Londen gemaakt worden zijn nogal overdreven; Bosz zet al die Chelsea-gasten zonder pardon op de bank. Ik hoop ook dat het De Wit lukt om de club minder afhankelijk te laten zijn van de eigenaar. Die man heeft een uitstraling van een saaie boekhouder en kan nauwelijks met goed fatsoen voor de camera verschijnen maar doet volgens mij achter de schermen best goed werk. Hoewel. die Gansler was natuurlijk wel een ramp.

Poeder III
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 13, 2015 11:19 am
Locatie: De Hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse

Bericht door Poeder III » di dec 22, 2015 5:08 pm

Het feit alleen al dat Bosz de Chelsea brigade zonder pardon op de bank posteert zegt volgens mij genoeg. Doorgaans staan er per wedstrijd één of twee huurlingen in het veld, dit ligt in lijn met andere eredivisie clubs.

@Wouter: vond jij Izzy nu echt veel beter dan Denis tegen FC Twente?

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » di dec 22, 2015 5:52 pm

Ik vind ze allebei niet groots, maar ik vond Brown wel iets beter.

Het grote probleem is dat Vitesse gewoon geen linksbuiten heeft. En als je dan ook nog een rechtspoot als linksback hebt, komt er nooit een voorzet van links. Hopelijk kan die Japanner een beetje ballen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » di dec 22, 2015 6:59 pm

Lekker onafhankelijk onderzoek :excited.gif: met voorspelbare uitkomst, je hoort niemand erover dat Vitesse gewoonweg meer spelers huurt van één en dezelfde club dan volgens de reglementen is toegestaan. De KNVB gedoogt dit al jaren en nu verzwijgen ze het zelfs.

Peter Bosz pakt het wel goed aan, als een Chelsea huurling een paar keer faalt gaat die zonder pardon banken. Hij stelt ze niet klakkeloos alle 3 (4?) op, meestal inderdaad 1 à 2.
Wanneer de Vitesse trainer besluit om er week in week uit 0 in de basis te zetten zullen zijn dagen trouwens snel geteld zijn. :smile-ajax.gif: Vanaf het moment dat een trainer zo koppig wordt zul je in no-time zien wie er in Arnhem de baas is. :blush.gif:

Iets veel belangrijkers: de 'spandoeken oorlog' afgelopen weekend bij Vitesse-Twente. :biggthumpup.gif: Zaten een aantal pareltjes tussen. Heeft iemand een overzicht van al die doekies?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Vitesse

Bericht door Yopi » di dec 22, 2015 10:48 pm

Wouter schreef:Past het niet in je straatje, Yopi?

Overigens heb ik liever helemaal geen invloed van Chelsea (die we natuurlijk wel is, al hebben ze formeel geen inspraak in het beleid), maar de beweringen dat de opstellingen in Londen gemaakt worden zijn nogal overdreven; Bosz zet al die Chelsea-gasten zonder pardon op de bank. Ik hoop ook dat het De Wit lukt om de club minder afhankelijk te laten zijn van de eigenaar. Die man heeft een uitstraling van een saaie boekhouder en kan nauwelijks met goed fatsoen voor de camera verschijnen maar doet volgens mij achter de schermen best goed werk. Hoewel. die Gansler was natuurlijk wel een ramp.
Je zegt het zelf, die invloed is er wel en valt ook te bewijzen met die e-mails van destijds.

De KNVB is een toezichthouder van niets. Zie Twente, Vitesse, PSV destijds.

Poeder III
Berichten: 21
Lid geworden op: vr mar 13, 2015 11:19 am
Locatie: De Hoofdstad van Gelderland

Re: Vitesse

Bericht door Poeder III » wo dec 23, 2015 9:43 am

Cruijff schreef: Iets veel belangrijkers: de 'spandoeken oorlog' afgelopen weekend bij Vitesse-Twente. :biggthumpup.gif: Zaten een aantal pareltjes tussen. Heeft iemand een overzicht van al die doekies?
Zeker, heb alleen geen idee hoe ik die moet posten :blush.gif:

Maar als volgt:

Twente:
Liever voorwaardelijk onze licentie kwijt dan een club zonder eigen identiteit

Vitesse:
Met Grolsch vol ambitie, naar de Jupiler traditie
Geen cente?? T went Hè?!
Na Joop en Aldo is rood het saldo
Liever een geel zwarte rus dan een tukken met een collectebus
Met Doyen in zee, nog steeds enschulder (is niet helemaal te zien).

Dat dus.

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr dec 25, 2015 2:07 pm

Lekker onafhankelijk onderzoek :excited.gif: met voorspelbare uitkomst, je hoort niemand erover dat Vitesse gewoonweg meer spelers huurt van één en dezelfde club dan volgens de reglementen is toegestaan. De KNVB gedoogt dit al jaren en nu verzwijgen ze het zelfs.
Doet Willem II toch ook? En dat is nota bene binnen dezelfde competitie. Het zal me ook niks verbazen als Ajax wat invloed heeft in Tilburg.
Je zegt het zelf, die invloed is er wel en valt ook te bewijzen met die e-mails van destijds.
Kun je die e-mails eens posten?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Vitesse

Bericht door zeux » ma jan 04, 2016 7:36 am

Bosz per direct naar Maccabi Tel Aviv.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Vitesse

Bericht door Le T. » ma jan 04, 2016 9:37 am

Belachelijk.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Vitesse

Bericht door zeux » ma jan 04, 2016 9:41 am

Ik vraag mij dan af: what was brewing?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Vitesse

Bericht door beelzebub » ma jan 04, 2016 9:52 am

Hoezo? Hij moest bij Vitesse elk jaar aan nieuw team bouwen dat pas begint te draaien halverwege september. Ondertussen was hij dan uitgeschakeld in Europa en stond op een flinke achterstand in de eredivisie. En bij een beetje pech na de winterstop weer.

In Israel heeft hij mooi weer, en speelt elk jaar (voorronde) CL. Bovendien kan hij daar mooi ontkakkerlakken en een beetje jood worden, dus wie weet daarna Ajax. :ajaxsmiley.gif:

Edit: Blijkt het gewoon om een zak met geld te gaan.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » ma jan 04, 2016 12:04 pm

Van grote afstand bekeken lijkt die Jordi wel op z'n taak berekend. CL bereikt met dat cluppie, nu haalt ie weer een prima trainer. Zit muziek in dat project.

Geef Bosz eens ongelijk. Tel Aviv of Arnhem. :excited.gif: En een zak roebels meer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » ma jan 04, 2016 12:34 pm

Hij raakt daar denk ik wel een beetje uit beeld als coach. Enige mogelijkheid om je te onderscheiden zal een nieuwe CL deelname zijn. Maar als het financieel erg aantrekkelijk is kan ik me er wel wat bij voorstellen. Vanaf Vitesse loop je niet zomaar door naar een grotere club in Europa.

Wat vinden jullie van zijn prestaties bij Vitesse? Zo van buitenaf heb ik het idee dat hij er toch altijd weer een leuk voetballend elftal van wist te maken. En hij wil graag aanvallend voetbal spelen. Aan de andere kant geeft de samenwerking met Chelsea je voor Nederlandse begrippen ook wel goed spelersmateriaal. Je mag dan ook wel verwachten dat je minimaal om Europees voetbal speelt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Vitesse

Bericht door beelzebub » ma jan 04, 2016 1:53 pm

Er zal vast de hand van Bosz ingezeten hebben. Bij AGOVV en Heracles deed hij het ook niet onaardig met veel beperkter spelersmateriaal.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Vitesse

Bericht door Lionel » ma jan 04, 2016 3:09 pm

wimpey schreef:Van grote afstand bekeken lijkt die Jordi wel op z'n taak berekend. CL bereikt met dat cluppie, nu haalt ie weer een prima trainer. Zit muziek in dat project.

Geef Bosz eens ongelijk. Tel Aviv of Arnhem. :excited.gif: En een zak roebels meer.
Inderdaad. Mooie stap. Twee x gek doen in een CL wedstrijd en je bent in de grote competities in beeld.
IK GELOOF!!!!!!

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » ma jan 04, 2016 7:04 pm

Geef Bosz eens ongelijk. Tel Aviv of Arnhem. :excited.gif: En een zak roebels meer.
Arnhem met stip zeg ik! :neutral.gif:

Maar ja, de regio-Arnhem is dan ook de mooiste regio van Nederland. :headbang.gif:

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Vitesse

Bericht door Skampie » ma jan 04, 2016 8:43 pm

Nijmegen valt toch niet ondr de regio Arnhem man... Dus wat lul je nou? :smallgrin.gif:

Ik snap dat je dat graag zou willen, maar ik moet je teleurstellen

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door brigade zuid » ma jan 04, 2016 9:59 pm

Wie zal de nieuwe trainer worden? Mourinho is vrij.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Vitesse

Bericht door zeux » ma jan 04, 2016 10:09 pm

brigade zuid schreef:Wie zal de nieuwe trainer worden? Mourinho is vrij.
That'll make my day. Mourinho in de Minny Mouse League. :biggrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Vitesse

Bericht door Duke » ma jan 04, 2016 10:14 pm

wimpey schreef:Van grote afstand bekeken lijkt die Jordi wel op z'n taak berekend. CL bereikt met dat cluppie, nu haalt ie weer een prima trainer.
Prima als in de zin van geschikt voor Ajax?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Vitesse

Bericht door Cruijff » ma jan 04, 2016 11:46 pm

Haha Jordi gaat van zijn leven niet in Nederland, laat staan in Amsterdam aan de slag.

Na een mooi project op Cyprus en nu weer in Israël bevalt het hem prima om in oorden te werken waar hij niet ruim 600 keer per dag er aan wordt herinnerd dat hij 'de zoon van' is....

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Vitesse

Bericht door InnerHarbour » di jan 05, 2016 8:24 am

Cruijff schreef:Haha Jordi gaat van zijn leven niet in Nederland, laat staan in Amsterdam aan de slag.

Na een mooi project op Cyprus en nu weer in Israël bevalt het hem prima om in oorden te werken waar hij niet ruim 600 keer per dag er aan wordt herinnerd dat hij 'de zoon van' is....
Oh wordt hem in Israël niet gevraagd of hij familie is van die mafketel die daar een varkensfokkerij wilde beginnen....... :hypocrite.gif: :smile-ajax.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Vitesse

Bericht door wimpey » di jan 05, 2016 9:49 am

Duke schreef: Prima als in de zin van geschikt voor Ajax?
Nee, hoor. Prima als in de zin van dat die club aantoonbaar progressie heeft geboekt. Zijn achternaam is garantie voor problemen (in NL). Die gast lijkt me niet achterlijk, die brandt z'n vingers niet aan Ajax.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Vitesse

Bericht door Yopi » di jan 05, 2016 11:05 am

Haha, stel je voor.

Jordi duikt mettertijd op in Spanje.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Vitesse

Bericht door Marillion » di jan 05, 2016 2:05 pm

Want daar zullen ze niet zo snel beginnen over zijn vader. :confused.gif:

Ik denk dat hij daar inmiddels wel aan gewend is geraakt. Als speler had hij dat natuurlijk al en dat zal in deze rol niet anders zijn. Ik vraag me overigens af of hij die kant wel op gaat. De opbouw van zijn loopbaan als TD kun je zien als een mooie manier om geleidelijk het vak onder de knie te krijgen. Maar misschien kiest hij wel bewust voor dit soort landen omdat de druk daar wat minder is en het zonnetje er ook lekker schijnt.

Is er overigens al zicht op wat Vitesse gaat doen nu Bosz vertrokken is?
Nil volentibus arduum

Plaats reactie