Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Baseman » do aug 13, 2015 10:48 am

Botteghin is geen verkeerde speler, maar ook geen topper.
Daarbij loopt hij eigen talent Van Beek in de weg, zoals aankoop Vd Heijden eigen talent Kongolo in de weg loopt.

Het gaat daar weer top dus :smallgrin.gif:
Als Feyenoord dit jaar geen kampioen wordt heeft Van Geel een probleem. Zoals ik verwacht dat Feyenoord in de nabije toekomst sowieso problemen gaat krijgen, aangezien ze de talentvolle jeugd voornamelijk op de bank laten verpieteren of wegjagen voor weinig.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » do aug 13, 2015 10:53 am

Ze zijn dan ook helemaal geen opleidingsclub. Dom natuurlijk om niet op de jeugd in te zetten.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » do aug 13, 2015 10:56 am

Ze hebben ervaring nodig. :hypocrite.gif:

Het heeft geen zin om een oudere speler te kopen die minder is dan de talenten die je in huis hebt. Dat is al zo vaak bewezen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » do aug 13, 2015 11:21 am

Yopi schreef:Mooi voorbeeld van wat ik in een andere topic bedoelde. Botteghin heeft wel ervaring, maar hij kan er niet zoveel van. En zo'n speler komt dan bij een topclub terecht.
Feyenoord is een topclub? Voor Nederlandse begrippen wel, maar verder moet je niet kijken.

Het is aankoop nummer 15 in twee seizoenen en dat met de beste jeugdopleiding!

Geen idee hoe goed hij is; wordt het een Spelbos-aankoop of een Verlaat-aankoop om twee namen te noemen die volgens mij niet bij twee verschillende kampen horen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Alexander » do aug 13, 2015 12:42 pm

Snap er niks van wat daar gebeurd. Als LCV hebben ze al Kongolo en Jari. Halen ze nog een 3e erbij. Wat zal daar nou het idee achter zijn? Dit doen ze terwijl hun links en rechtback de zwakste schakels zijn. Onbegrijpelijk.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Feyenoord

Bericht door Baseman » do aug 13, 2015 1:30 pm

Kongolo linksback en Van Beek rechtsback, waarna beide spelers ontevreden raken en willen vertrekken na dit seizoen...zoiets?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Marillion » do aug 13, 2015 5:51 pm

Ze houden er bij Feyenoord wel een hele vreemde strategie op na om Ajax van de titel af te proberen te houden. Dat ze dat zelf niet kunnen voorkomen weten ze inmiddels wel. Daarom halen ze nu iedere keer één van de sterkere spelers weg bij de tegenstander van PSV. Eerst met Kramer van ADO en nu dus Botteghin bij Groningen. Het zit echt diep daar. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do aug 13, 2015 9:27 pm

Baseman schreef:Kongolo linksback en Van Beek rechtsback, waarna beide spelers ontevreden raken en willen vertrekken na dit seizoen...zoiets?
Kan. Hun trainer is blijkbaar niet tevreden over z'n backs én over z'n centrum. :smallgrin.gif:

Centrum naar de backposities en een nieuw centrum dus. Het lijkt me niet handig om een centraal duo in elkaar te moeten knutselen terwijl de competitie al is begonnen, maar à la... Ik vind Van Beek en Kongolo trouwens talentvol. En Botteghin vind ik ook geen verkeerde, al is ie wat houterig.

Ik denk dat de kakkies, zonder EL verplichtingen, best een aardig seizoen gaan draaien.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » do aug 13, 2015 9:37 pm

Feyenoord maakte vorige week bekend dat Martijn Krabbendam, verslaggever van Voetbal International, niet langer meer interviews af mag nemen met de spelers, technische staf en het bestuur van de club. De Feyenoord-watcher reageerde maandagavond bij het programma Natafelen met Kees op de boycot van de Rotterdammers.

Krabbendam geeft toe dat hij fouten heeft gemaakt, maar benadrukt ook dat er heel veel dingen zijn die hij niet publiceert. ‘We vergeten allemaal één ding: ik schrijf niet op bij wie de politie thuis is geweest. Ik schrijf niet op wie op een invalidenparkeerplaats gaat parkeren en vervolgens lachend de boete verscheurt. En ik schrijf ook niet op wie na een wedstrijd nog even een toernooitje met vrienden gaat spelen. Ik schrijf heel veel wat er gebeurt niet op en noem er ook geen namen bij’, zei de journalist van VI.

‘Als je dan valt over wat er in een interview niet gewijzigd wordt… Die 48.321 wijzigingen hebben we afgelopen jaren wél doorgevoerd. Vallen ze over drie kleine dingen. Prima, ik heb geen spelers nodig voor verhalen. Maar jammer is het wel’, vervolgde Krabbendam, die met stijgende verbazing keek naar een interview van Dirk Kuyt. ‘Dat zo’n international vierenhalve minuut over mij vol staat te praten. Waar gaat het allemaal over?! Dat is toch veel eer, vind ik’, aldus Krabbendam.

Update 11 augustus 16.43 uur

De speler van Feyenoord die zijn auto op een invalidenplaats had geparkeerd en vervolgens lachend de boete verscheurde, blijkt Colin Kazim-Richards te zijn. Dat weet het Twitterfenomeen @DuBlanqeBogarde. Hij deed via het sociale medium een oproep om de identiteit van de Feyenoord-speler te achterhalen en kreeg vandaag het antwoord van een anonieme bron. Dat is allemaal het gevolg van de uitspraak die VI-verslaggever maandagavond deed bij het FOX Sports-programma Natafelen met Kees.
Hoezo zou Kazim daar niét mogen parkeren? :confused.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Demosthenes » vr aug 14, 2015 8:32 am

Van FN, vetgedrukte deel is door mij zo geaccentueerd; ik wist niet dat Sleegers Ajacied is.
De zaakwaarnemer van Joey Sleegers laat tegenover Voetbal International weten dat zijn pupil teleurgesteld is over de beslissing dat hij moet vertrekken. Hij stelt dat hij geen kans heeft gekregen. 'Er is bij Feyenoord om onverklaarbare redenen ineens geen vertrouwen meer in zijn ontwikkelingsperspectief. Maar goed, hij moet door. Door nu een stap te maken naar een club in de Eredivisie kan hij de opwaartse lijn doortrekken die hij vorig seizoen grandioos heeft ingezet bij FC Eindhoven. Het blijkt toch moeilijk te zijn om als 'Ajax-speler' te slagen in het shirt van Feyenoord.'
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 16, 2015 2:03 pm

Cambuur - feyenoord na een half uurtje nog 0-0.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 16, 2015 2:26 pm

Bij rust nog steeds 0-0. Het is niet echt wat. Het is wel ff belangrijk dat fnoord dit soort potjes er niet uit sleept, want dan gaat er toch langzamerhand wat groeien. Gewoon in het begin wat verliespunten om ze hun plek te laten kennen.

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 3:05 pm

Kramertje scoort.... Kazim zou dat niet toe hebben gejuicht volgens de radio...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 16, 2015 3:06 pm

En ia hoor 0-1 door Kramer ondanks dat ze slecht spelen. Kan iemand mij in godsnaam beloven dat ze geen kampioen worden want hier wordt ik schijtziek van.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » zo aug 16, 2015 3:10 pm

Bal over de lijn, waarom telt de goal niet?

Wouter
Berichten: 19083
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord

Bericht door Wouter » zo aug 16, 2015 3:12 pm

brigade zuid schreef:En ia hoor 0-1 door Kramer ondanks dat ze slecht spelen. Kan iemand mij in godsnaam beloven dat ze geen kampioen worden want hier wordt ik schijtziek van.
Helaas zal Gio nu Kazim wel niet meer opstellen...

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Dubbel » zo aug 16, 2015 3:19 pm

Nu weer een pingel om niks... match is duidelijk gefixt.

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 3:21 pm

Hha ...pingel weer... :)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 16, 2015 3:23 pm

Demosthenes schreef: 20 is overdreven, maar tien strafschoppen is voor Feyenoord een redelijk aantal.
Overdreven? 2 gespeeld, 2 penalties.

Tja jongens dit gaat een heel ergelijk seizoen worden.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » zo aug 16, 2015 3:29 pm

brigade zuid schreef: Tja jongens dit gaat een heel ergelijk seizoen worden.
Ze hebben geen EL en ze hebben geen internationals. Dat scheelt minimaal 10 wedstrijden voor zo'n ploeg.

Het lijkt me nog steeds stug hoor... Maar i.t.t. voorgaande seizoenen kun je de kakkies niet bij voorbaat afschrijven, lijkt me. De arbitrage lijkt het ook lullig te vinden dat ze dit millennium nog geen landstitel hebben gewonnen. Die delen pingels uit alsof het zuurtjes zijn.

Hopelijk trapt die Gio die idiote Kazim niet uit z'n selectie. :1evil.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 16, 2015 3:36 pm

Bal van Cambuur over de lijn, onterechte penalty voor fnood. Dubbel kan wel eens gelijk hebben.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Yopi » zo aug 16, 2015 3:37 pm

brigade zuid schreef:En ia hoor 0-1 door Kramer ondanks dat ze slecht spelen. Kan iemand mij in godsnaam beloven dat ze geen kampioen worden want hier wordt ik schijtziek van.
Geen paniek. :aai.gif:

Feyenoord was ouderwets slecht. Vandaag zat het mee, maar het zal niet lang duren of het gaat weer lekker tegen zitten. :neutral.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord

Bericht door wimpey » zo aug 16, 2015 3:50 pm

Yopi schreef: Feyenoord was ouderwets slecht. Vandaag zat het mee, maar het zal niet lang duren of het gaat weer lekker tegen zitten. :neutral.gif:
Ze hebben Kuyt. Het lijkt alsof die gast die hele club een boost geeft. Een houvast, iets van vertrouwen. Hooligan Kramer schiet er in z'n F-pyjama ook al meteen een in...

Zometeen City - Chelsea. Dat we voetbal te zien krijgen. Genoeg eredivisie-ellende gezien dit weekend.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Feyenoord

Bericht door brigade zuid » zo aug 16, 2015 3:54 pm

Mijn idee is dat ze thuis heel weinig punten gaan laten liggen en dan is het gewoon kut dat ze dit soort wedstrijdjes er ook uit weten te slepen.

Skampie
Berichten: 410
Lid geworden op: di mar 10, 2015 5:18 pm

Re: Feyenoord

Bericht door Skampie » zo aug 16, 2015 4:27 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef: Feyenoord was ouderwets slecht. Vandaag zat het mee, maar het zal niet lang duren of het gaat weer lekker tegen zitten. :neutral.gif:
Ze hebben Kuyt. Het lijkt alsof die gast die hele club een boost geeft. Een houvast, iets van vertrouwen. Hooligan Kramer schiet er in z'n F-pyjama ook al meteen een in...

Zometeen City - Chelsea. Dat we voetbal te zien krijgen. Genoeg eredivisie-ellende gezien dit weekend.
Ja, ik dacht ook... Ik neem een snelle internet verbinding... Kan ik mooi online voetbal kijken... Maar ook bij NEC heeft dat geen enkele meerwaarde.... Wat is dat spel traag zeg... Sjok sjok sjok... Oh, daar komt een bal... Eens kijken of ik er heen kan strompelen...

Daar heb ik dus geen snel internet voor nodig... Pfff

Plaats reactie