PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di mar 25, 2014 8:52 am

Jabu schreef: Heeft Ajax echt interesse in Gerbrands gehad?
3 *. Wil niet naar Ajax. Toen werd het Sar.

Gerbrands heeft trouwens een optie of 6. Maar psv betaalt érg goed. Waar doen ze het van, vraag ik me af...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » di mar 25, 2014 9:30 am

Als Ajax geïnteresseerd is geweest moet de interesse van PSV wel kloppen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di mar 25, 2014 10:06 am

wimpey schreef:Gerbrands heeft trouwens een optie of 6. Maar psv betaalt érg goed. Waar doen ze het van, vraag ik me af...
Inderdaad. Brands verdient ook een kapitaal.

Gerbrands naar PSV, dat betekent vast dat Brands blijft zitten. :neutral.gif:

Ik zal tante Tiny missen, met zijn geblunder. Met Gerbrands wordt het een stuk saaier.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » di mar 25, 2014 10:29 am

wimpey schreef: Maar psv betaalt érg goed. Waar doen ze het van, vraag ik me af...
De directie van PSV bestaat uit relatief weinig mensen, maar ze worden heel goed betaald.
Dat is al lang zo.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di mar 25, 2014 10:46 am

Uit hoeveel mensen dan?

Ajax heeft vier directieleden (Kinsbergen, Sar, Slop, Overmars), die een ton of drie verdienen. Daar komt nog een bonus bij in het geval van een titel. Dat speelt natuurlijk niet bij PSV. :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » di mar 25, 2014 10:59 am

Baseman schreef:
wimpey schreef: Maar psv betaalt érg goed. Waar doen ze het van, vraag ik me af...
De directie van PSV bestaat uit relatief weinig mensen, maar ze worden heel goed betaald.
Dat is al lang zo.
Dat is ook prima. Wanneer je prima directieleden hebt natuurlijk. Calimero Sanders en Brands, die jaarlijks een schots en scheef in elkaar stekende selectie bouwt waarop iedere trainer de tanden stuk bijt, maken hun salaris natuurlijk niet waar.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » di mar 25, 2014 9:17 pm

wimpey schreef: Die Thijs is er snel bij! :hypocrite.gif:
Zeker. Hij weet het nog eerder dan Gerbrands zelf. :hypocrite.gif:

Gerbrands heeft nog niets vernomen van PSV


PSV heeft nog geen contact opgenomen met Toon Gerbrands. De directeur algemene zaken van AZ zou de beoogde opvolger zijn van zijn afzwaaiende functiegenoot Tiny Sanders.
"Ik heb begrepen dat PSV er over heeft vergaderd en dat mijn naam genoemd zou zijn, maar ze hebben mij nog niet gebeld", zegt de voormalige volleybalcoach tegen RTV Noord-Holland. Gerbrands heeft derhalve geen behoefte om in te gaan op de vermeende interesse van de Eindhovenaren. "Dat zou speculeren zijn en daar houd ik niet van."
De 56-jarige bestuurder is al enkele jaren in dienst bij de Alkmaarders en liet onlangs weten binnenkort te gaan praten over een eventuele contractverlenging. Gerbrands liet zich echter ook al ontvallen op zoek te zijn naar uitdagingen en dat hij wel oren zou hebben naar een overstap naar Engeland.
nu.nl

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di mar 25, 2014 10:08 pm

PSV heeft geen contact opgenomen met Gerbrands maar met zijn zaakwaarnemer. En er is niet gebeld maar ze hebben elkaar ontmoet. Dan heeft hij niet gelogen.

Ik kan me voorstellen dat je AZ op een gegeven moment wel hebt gezien. Geen idee of hij bij PSV past. In mijn ogen doe je het al snel beter dan Brands. Al moet ik toegeven dat die deal met de gemeente wel een knappe stunt was.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » di mar 25, 2014 10:45 pm

Dat was Sanders. Gerbrands zal dan AD worden en Brands blijft als TD.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » di mar 25, 2014 10:49 pm

Foutje, ik had het inderdaad over Sanders.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo mar 26, 2014 10:27 am

Hij weet niet hoe lang zijn opzegtermijn is. :hypocrite.gif:


http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... de___.html

Albeda ook kandidaat. Misschien kunnen ze allebei komen. En dan Scheringa in dienst nemen als boekhouder.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » wo mar 26, 2014 2:21 pm

Hiddink kan weer aan de slag.... :smallgrin.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do mar 27, 2014 8:24 am

Storm in een glas water...
'Hoop bullshit' over een opstootje

Tijdens een felle training dinsdag vlogen Joshua Brenet en Memphis Depay elkaar in de haren. Phillip Cocu beeindigde na het opstootje de training.

Het opstootje werd gefilmd door een cameraploeg van Fox Sports en kreeg daarmee veel aandacht op internet. Depay was via twitter inmiddels heel duidelijk over de ophef die is ontstaan over het opstootje. 'Hele hoop bullshit over een opstootje dit gebeurde vorig jaar elke training ik en josha zijn cool,' aldus de aanvaller.

Hele hoop bullshit over een opstootje dit gebeurde vorig jaar elke training ik en josha zijn cool don't worry enjoy your day people qa
— Memphis (@MemphisDepay22) March 25, 2014

Niks aan de hand, mensen maken van een mug een olifant, was gewoon iets kleins op de training is allang al weer klaar. Eendrachtmaaktmacht❤️
— JB (@JBrenet_) March 25, 2014

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do mar 27, 2014 8:58 am

Qua komma's en punten is Brenet verder dan Depay. :smallgrin.gif:

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » do mar 27, 2014 3:37 pm

Voetballers en tweets, die combi bestaat inderdaad meestal niet uit geweldig Nederlands :icon_biggrin.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13720
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » do mar 27, 2014 3:40 pm

Hoofdcoach Phillip Cocu ondergaat rugoperatie
27 maart 2014 15:30
Hoofdcoach Phillip Cocu onderging vanochtend een succesvolle rugoperatie waarbij een tumor uit zijn rug werd verwijderd. Het gaat hierbij, zoals het er nu naar uitziet, zeer waarschijnlijk om een goedaardige variant. Cocu richt zich vanaf dit moment op zijn volledige herstel. Vrijdag zal technisch manager Marcel Brands de media uitgebreid te woord staan.

PSV
Medisch team tevreden
Na onderzoek naar aanleiding van rugklachten werd bij Phillip Cocu onlangs een tumor in zijn rug geconstateerd, waarvoor hij vandaag een operatie heeft ondergaan. De spelersgroep en stafleden zijn daarover vooraf geïnformeerd. Het uitvoerend medisch team en de medische staf van PSV zijn tevreden over het verloop van de operatie, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Namens PSV zal technisch manager Marcel Brands vrijdag op een persconferentie de media uitgebreid te woord staan over het revalidatietraject van Cocu. Ook een vertegenwoordiger namens de spelersgroep zal daarbij aanwezig zijn.

PSV
Faber aanspreekpunt sportieve zaken
Cocu treedt gedurende zijn herstel voorlopig niet op als hoofdcoach van PSV, waarbij zijn taken worden waargenomen door de overige leden van de technische staf. Assistent-trainer Ernest Faber zal naar buiten treden als aanspreekpunt voor alle sportieve zaken rondom de selectie. Ook hij is vrijdag aanwezig op de persbijeenkomst.

PSV
Dringend beroep om privacy te respecteren
PSV doet een dringend beroep aan iedereen om de privacy van Phillip Cocu en zijn naasten te respecteren, wat ook een zeer nadrukkelijke wens van hen is. De club wenst Phillip heel veel sterkte op weg naar volledig herstel. Hij zal de komende tijd al zijn energie en kracht nodig hebben voor zijn revalidatie, in de wetenschap dat PSV en alle rood-witte supporters hem daarbij maximaal steunen.

PSV
Vrijdag persbijeenkomst
De persbijeenkomst met Marcel Brands vindt vrijdagmiddag plaats omstreeks 14.00 uur in het Philips Stadion. De club doet tot aan dat moment geen verdere mededelingen en rekent op uw begrip en respect in deze situatie. Alle communicatie over Phillip Cocu zal blijven verlopen via de media-afdeling van PSV.
PSV
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » do mar 27, 2014 4:21 pm

Thijs schreef:
Hoofdcoach Phillip Cocu ondergaat rugoperatie
27 maart 2014 15:30
Hoofdcoach Phillip Cocu onderging vanochtend een succesvolle rugoperatie waarbij een tumor uit zijn rug werd verwijderd. Het gaat hierbij, zoals het er nu naar uitziet, zeer waarschijnlijk om een goedaardige variant. Cocu richt zich vanaf dit moment op zijn volledige herstel. Vrijdag zal technisch manager Marcel Brands de media uitgebreid te woord staan.

PSV
Medisch team tevreden
Na onderzoek naar aanleiding van rugklachten werd bij Phillip Cocu onlangs een tumor in zijn rug geconstateerd, waarvoor hij vandaag een operatie heeft ondergaan. De spelersgroep en stafleden zijn daarover vooraf geïnformeerd. Het uitvoerend medisch team en de medische staf van PSV zijn tevreden over het verloop van de operatie, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Namens PSV zal technisch manager Marcel Brands vrijdag op een persconferentie de media uitgebreid te woord staan over het revalidatietraject van Cocu. Ook een vertegenwoordiger namens de spelersgroep zal daarbij aanwezig zijn.

PSV
Faber aanspreekpunt sportieve zaken
Cocu treedt gedurende zijn herstel voorlopig niet op als hoofdcoach van PSV, waarbij zijn taken worden waargenomen door de overige leden van de technische staf. Assistent-trainer Ernest Faber zal naar buiten treden als aanspreekpunt voor alle sportieve zaken rondom de selectie. Ook hij is vrijdag aanwezig op de persbijeenkomst.

PSV
Dringend beroep om privacy te respecteren
PSV doet een dringend beroep aan iedereen om de privacy van Phillip Cocu en zijn naasten te respecteren, wat ook een zeer nadrukkelijke wens van hen is. De club wenst Phillip heel veel sterkte op weg naar volledig herstel. Hij zal de komende tijd al zijn energie en kracht nodig hebben voor zijn revalidatie, in de wetenschap dat PSV en alle rood-witte supporters hem daarbij maximaal steunen.

PSV
Vrijdag persbijeenkomst
De persbijeenkomst met Marcel Brands vindt vrijdagmiddag plaats omstreeks 14.00 uur in het Philips Stadion. De club doet tot aan dat moment geen verdere mededelingen en rekent op uw begrip en respect in deze situatie. Alle communicatie over Phillip Cocu zal blijven verlopen via de media-afdeling van PSV.
PSV

Uit ervaring weet ik dat dit soort operaties heel heftig zijn. Waarbij de vraag is hoe je "terug"komt.
Hangt af van de plek waar het zit; maar gezien de plotsheid van dit bericht en de timing kon het wel eens een urgent iets zijn geweest (ruggemerg icm tumorgroei)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do mar 27, 2014 10:55 pm

Zielig voor hem. Gelukkig is het niet kwaadaardig.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » do mar 27, 2014 10:57 pm

Yopi schreef:Zielig voor hem. Gelukkig is het niet kwaadaardig.
Jeez, ik lees dit net pas... Ik wens Cocu een (voor)spoedig herstel toe.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do mar 27, 2014 11:10 pm

Wist niet dat het bestond, een tumor in je rug. :blush.gif:

Hopelijk is hij snel weer op de been. :aai.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13444
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » do mar 27, 2014 11:24 pm

Volgens mij kun je vrijwel overal wel een tumor krijgen. Uiteindelijk is het niets meer dan celdeling die is vergeten te stoppen en cellen zitten overal.

Ik hoop dat het meevalt bij Cocu en dat ze er op tijd bij waren.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr mar 28, 2014 8:29 am

Guus kan trouwens thuis blijven. Jammer voor mensen die aandelen in Douwe Egberts hebben: psv heeft nu een trainer die alles al weet.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » vr mar 28, 2014 1:21 pm

Ander klein leed: De dochter van Berry van Aerle heeft haar gestolen scooter terug. :ajaxsmiley.gif:

Berry van Aerle ‏@BVanaerle 9 min.
Ja hoor, dief heeft afstand gedaan van de gestolen scooter, en is weer terug bij mijn dochter. Mooi zo.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: PSV

Bericht door Laudrup » za mar 29, 2014 9:12 pm

PSV zal dit nog wel winnen, maar het is wel leuk om even te melden dat de FC momenteel met 1-2 op voorsprong staat.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV

Bericht door Ajaciedjuh » za mar 29, 2014 9:23 pm

Cadeautje schijts :excited.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie