PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » za mar 01, 2014 8:19 pm

Pfoe.e. Vooruit adelaren is meester over de wedstrijd. 2-0
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » za mar 01, 2014 8:38 pm

Als dit niet het einde is van Cocu dan heeft Filip noch zijn werkgever enig zelfrespect.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » za mar 01, 2014 8:52 pm

Pfff dit moest 3-0 zijn!, en wordt het meteen 2-1
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PSV

Bericht door Dubbel » za mar 01, 2014 9:19 pm

Ik kom er net pas in, bij 2-2 maar het is wachten op de 2-3. Psv is heel veel beter.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: PSV

Bericht door Laudrup » za mar 01, 2014 9:53 pm

Wat een mazzel weer. De hand van Guus Geluk?
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7915
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: PSV

Bericht door elliquido » za mar 01, 2014 10:04 pm

Na die 2-1 Zakte het als de bekende kaartenhuis in.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52102
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » zo mar 02, 2014 2:05 pm

Jammer. Het losse zand won o.b.v. de individuele klasse van Depay en Ruiz. Go Ahead heeft het betere team maar vergat na een minuut of 50 met 6-0 voor te staan.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » ma mar 03, 2014 9:45 am

Waar het PSV voor de winterstop tegenzat, zit het na de winterstop ineens mee.
Echt een schandalig slechte 1e helft van PSV, maar na de heerlijke 2-1 van Depay draaide het volledig om en begon PSV eindelijk fatsoenlijk te spelen.
Met de late 2-3 als beloning.

PS: De voor bijna niets aangetrokken Arias laat zien niet zomaar al jaren op het lijstje van Brands te hebben gestaan.
Sinds de winterstop speelt hij erg sterk en is hij een van de belangrijkste spelers geworden, mede door zijn geweldige mentaliteit :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door Baseman op ma mar 03, 2014 9:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33975
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV

Bericht door Duke » ma mar 03, 2014 9:47 am

elliquido schreef:Pfff dit moest 3-0 zijn!, en wordt het meteen 2-1
Het breekpunt in de wedstrijd. Jammer voor de Eagles, zo wordt het nog heel lastig om de nacompetitie te ontlopen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52102
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » ma mar 03, 2014 10:34 am

Baseman schreef: PS: De voor bijna niets aangetrokken Arias laat zien niet zomaar al jaren op het lijstje van Brands te hebben gestaan.
Sinds de winterstop speelt hij erg sterk en is hij een van de belangrijkste spelers geworden, mede door zijn geweldige mentaliteit :biggthumpup.gif:
In de 1e helft rende hij telkens op het verkeerde moment naar voren, waardoor Go Ahead aan zijn kant een zee van ruimte kreeg. Tactisch nog geen groot licht, die jongen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PSV

Bericht door Cruijff » ma mar 03, 2014 12:43 pm

Baseman schreef:PS: De voor bijna niets aangetrokken Arias laat zien niet zomaar al jaren op het lijstje van Brands te hebben gestaan.
Sinds de winterstop speelt hij erg sterk en is hij een van de belangrijkste spelers geworden, mede door zijn geweldige mentaliteit :biggthumpup.gif:
Mwa... geweldige mentaliteit... Arias legt meestal veel energie in de wedstrijd, maar reageert ook vaak verongelijkt. Dan laat hij het maar een beetje lopen.

Ik durf te wedden dat de Colombiaanse rechtsback die komend seizoen bij Red Bull Salzburg speelt Arias voor de WK of tijdens de WK met gemak uit de basis gaat spelen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » wo mar 05, 2014 11:44 am

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... el___.html

Wijnaldum heeft weer last van zijn rug. Nu zou het komen door de griep. Heeft hij niet iets chronisch? Een hernia of zo?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do mar 06, 2014 1:08 pm

Matavz eindelijk weer in actie:

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... witterfeed

Zinloos, lijkt me. Hij vindt het onfatsoenlijk? Tja, zo gaat het wel vaker met clubs uit die contreien.

De Dominee
Berichten: 5983
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » do mar 06, 2014 1:54 pm

Mwoah, contract is contract. Zeker als uit een second opinion is gebleken dat er niks loos is en Kazan niet wenst aan te geven wat er dan precies wel loos is. Ze zullen ergens mee moeten komen om van de ontbindende voorwaarde (keuring) gebruik te kunnen maken. Als de second opinion dan vervolgens uitwijst dat het niet klopt, ben ik benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41151
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do mar 06, 2014 2:01 pm

Die is natuurlijk gewoon op zoek naar een soort van schadevergoeding.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5983
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » do mar 06, 2014 2:09 pm

Dat lijkt me wel. Van een arbeidsrelatie kan geen sprake meer zijn, die relatie is ernstig verstoord.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47615
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » do mar 06, 2014 5:27 pm

Ik geef hem groot gelijk.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do mar 06, 2014 6:23 pm

De Dominee schreef:Mwoah, contract is contract. Zeker als uit een second opinion is gebleken dat er niks loos is en Kazan niet wenst aan te geven wat er dan precies wel loos is. Ze zullen ergens mee moeten komen om van de ontbindende voorwaarde (keuring) gebruik te kunnen maken. Als de second opinion dan vervolgens uitwijst dat het niet klopt, ben ik benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.
Contract wordt verscheurd als de speler niet door de keuring komt.

Second opinion zegt niets, RK wil groen licht van de eigen arts.
Zal best zo zijn dat RK onder de deal uit wilde, maar dat valt niet te bewijzen.

Denk eens terug aan de kwestie-Koné. Nol Hendriks had er vast een zaak van gemaakt, als er wat te halen was geweest.

Een maand later, en Matavz zit blijkbaar nog huilend op de bank. Dat schiet niet op. Een ding is namelijk zeker: naar RK gaat hij niet meer. Niet nu hij er een jurist heeft bijgehaald.

De Dominee
Berichten: 5983
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: PSV

Bericht door De Dominee » do mar 06, 2014 7:21 pm

Contract wordt verscheurd als de speler terecht niet door de keuring komt. Niet wanneer de keuring fake is en misbruikt wordt om onder een reeds gesloten deal uit te komen. Kazan wil blijkbaar niet aangeven wat het medische probleem was, of wellicht kunnen ze dat niet omdat het er niet was. Laat ze dat maar aangeven, dan kan Matavz naar ik aanneem vrij eenvoudig aantonen dat het niet klopt middels een second opinion (en desnoods nog 3).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » do mar 06, 2014 11:44 pm

Terecht, onterecht, daar kom je niet meer achter. Was de opinie van de arts op dat moment. Kun je niets meer mee.


Matavz was geopereerd en wellicht nog niet geheel hersteld. Speelt bij PSV ook niet?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr mar 07, 2014 7:48 am

Yopi schreef:Matavz was geopereerd en wellicht nog niet geheel hersteld. Speelt bij PSV ook niet?
Voor iemand die precies denkt te weten hoe het allemaal reilt en zeilt bij PSV, ben je regelmatig heel slecht op de hoogte.
Ten eerste is Matavz in de laatste wedstrijd ingevallen voor Locadia (voor zijn keuring bij Rubin Kazan viel hij ook in, tevens traint hij al een tijd gewoon volledig mee), ten tweede is dit de enige berichtgeving geweest over de reden van afkeuring van Matavz:
PSV: artsen second opinion zien geen reden om Matavz niet goed te laten keuren

Bij een second opinion in Rotterdam bij Tim Matavz zijn sporen aan het licht gekomen passend bij een normaal herstel na een meniscusoperatie van de knie. Dat meldt PSV in een statement op de officiële website. De exacte reden voor het niet doorkomen van de medische keuring bij Rubin Kazan is daarom nog steeds niet duidelijk. Deze informatie heeft PSV gecommuniceerd aan de Russische club.

De artsen in Nederland zien geen reden om de speler niet goed te laten keuren. Volgens technisch manager Marcel Brands heeft PSV deze actuele medische informatie van de second opinion doorgespeeld aan Rubin Kazan, maar tot op heden heeft de club nog geen reactie ontvangen. “Op dit moment weten wij dus niet wat de status van de overeenkomst is”, aldus Marcel Brands. “We wachten op reactie vanuit Rusland.”
De belangrijkste reden voor eventuele juridische stappen tegen Rubin Kazan is overigens het gebrek aan reactie vanuit Russische kant, zij hebben namelijk helemaal niets meer laten weten na het bericht over de afkeuring. Zowel naar Matavz zelf als naar PSV, ondanks meerdere (dringende) verzoeken en een compleet medisch rapport met de second opinion. Dat is belachelijk en schandalig natuurlijk.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » vr mar 07, 2014 8:26 am

Ze hebben toch aangegeven niet meer met Matavz in zee te willen gaan? Wat moeten ze dan met een in Nederland opgemaakt rapport doen waaruit nog meer blijkt dat PSV heel graag van hem af wil? PSV heeft nu natuurlijk niets meer aan Matavz. Het is zo duidelijk dat ze van hem niet meer willen en die jongen zat ook al met z'n hoofd bij een andere club.
De Dominee schreef:Contract wordt verscheurd als de speler terecht niet door de keuring komt. Niet wanneer de keuring fake is en misbruikt wordt om onder een reeds gesloten deal uit te komen. Kazan wil blijkbaar niet aangeven wat het medische probleem was, of wellicht kunnen ze dat niet omdat het er niet was. Laat ze dat maar aangeven, dan kan Matavz naar ik aanneem vrij eenvoudig aantonen dat het niet klopt middels een second opinion (en desnoods nog 3).
Lijkt mij geen al te slimme contractvorm voor Kazan. Ipv een contract aanbieden met als ontbindende voorwaarde dat je niet door de keuring komt en zelfs een second opinion kan aanvragen, is het toch handiger om te zeggen we ondertekenen het contract pas als je door de keuring komt. Of je maakt de ontbindende voorwaarde dusdanig duidelijk dat je eigen arts exclusief bevoegd is om de keuring te verrichten.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr mar 07, 2014 9:00 am

PSV en Matavz hebben alle recht om vraagtekens te zetten bij de afkeuring van Matavz, het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat de andere club dit toelicht. Rubin Kazan heeft echter helemaal niets meer laten horen, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Daarbij zijn er contracten getekend door Rubin Kazan, het lijkt me dat een dubieuze afkeuring niet zomaar reden kan zijn om dat te negeren.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » vr mar 07, 2014 9:02 am

En hoe zag dat contract er exact uit? Wat was de ontbindende voorwaarde?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr mar 07, 2014 12:33 pm

Baseman schreef: De belangrijkste reden voor eventuele juridische stappen tegen Rubin Kazan is overigens het gebrek aan reactie vanuit Russische kant, zij hebben namelijk helemaal niets meer laten weten na het bericht over de afkeuring. Zowel naar Matavz zelf als naar PSV, ondanks meerdere (dringende) verzoeken en een compleet medisch rapport met de second opinion. Dat is belachelijk en schandalig natuurlijk.
Dat is onbehoorlijk, mee eens, maar of het juridisch niet klopt is een ander verhaal.

Ik ga er voor het gemak vanuit dat ze Matavz wel wilden. Waarom zouden ze anders al die moeite doen? Blijkbaar - dit begrijp ik uit de berichtgeving - zag de knie van Matavz er nog niet 100% uit na de operatie. Misschien zaten ze daar niet op te wachten, wilden ze een speler die er meteen stond. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Als ik TD was zou ik geen speler kopen niet 100% fit was.

Een en ander doet de reputatie en de transferwaarde van Matavz geen goed. Dat is vervelend voor hem en voor PSV. Maar ik zou er geen toestand van maken, dat vestigt alleen maar de aandacht op het probleem.

Plaats reactie