PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

DelToro
Berichten: 1276
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: PSV

Bericht door DelToro » wo dec 04, 2013 11:33 am

Voetbalzone schreef:'PSV denkt aan winterse komst balende De Zeeuw'

Woensdag, 4 december 2013 om 11:19

PSV is bezig aan een teleurstellend seizoen en Marcel Brands sluit niet uit dat hij in januari de transfermarkt opgaat. De directeur voetbalzaken is dan vooral op zoek naar ervaren krachten en volgens het Algemeen Dagblad is Demy de Zeeuw in beeld. Brands kent de middenvelder nog van hun gezamenlijke periode bij AZ en zou de samenwerking nieuw leven willen inblazen.

De Zeeuw staat nog onder contract bij het Russische Spartak Moskou, maar wordt sinds januari gehuurd door Anderlecht. Daar is de dertigjarige middenvelder niet altijd een basisspeler en De Zeeuw heeft duidelijk laten merken dat hij daar niet gelukkig mee is. Anderlecht heeft een optie tot koop, maar het is zeer de vraag of de Belgische kampioen daar gebruik van gaat maken.
Mogelijk haalt PSV De Zeeuw en Anderlecht uit elkaar. Brands denkt dat het middenveld van de Eindhovenaren nog wel wat extra routine kan gebruiken en De Zeeuw brengt dat in ieder geval met zich mee. De Apeldoorner speelde in Nederland eerder voor Go Ahead Eagles, AZ en Ajax en heeft 27 interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam staan.
Creatief gescout wederom van Brands. Gaat deze jongen PSV veel verder helpen?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: PSV

Bericht door beelzebub » wo dec 04, 2013 11:50 am

Als Brands toch op zoek is naar oud AZ-ers, waarom niet gaan voor Martens? Die is over een half jaar transfervrij en bijna 30.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48028
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV

Bericht door peter » wo dec 04, 2013 11:57 am

De Zeeuw kon het niveau bij Ajax niet aan, bij Spartak niet en valt nu door de mand bij Anderlecht.

HALEN DUS! :headbang.gif:

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo dec 04, 2013 12:18 pm

:biggrin.gif:

De Zeeuw laat noooooit z'n mannetje lopen en is een geboren leider! Halen, psv, halen!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » wo dec 04, 2013 3:44 pm

Denken dat er waarheid zit in dit soort berichten...
Als het aan de media ligt, dan haalt PSV komende winter De Zeeuw, Labyad, Siovas, L. de Jong, Büttner en Maduro :excited.gif:
Deze namen zijn ondertussen tegengesproken door Brands, evenals Lachman, Toornstra en Heitinga.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: PSV

Bericht door Jöhnk » wo dec 04, 2013 4:00 pm

Vind jij aankopen noodzakelijk of gewenst, Baseman? Brands zegt zich te richten op een aanvallende middenvelder, maar is die wel nodig?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV

Bericht door Lionel » wo dec 04, 2013 4:05 pm

Baseman schreef:Denken dat er waarheid zit in dit soort berichten...
Als het aan de media ligt, dan haalt PSV komende winter De Zeeuw, Labyad, Siovas, L. de Jong, Büttner en Maduro :excited.gif:
Deze namen zijn ondertussen tegengesproken door Brands, evenals Lachman, Toornstra en Heitinga.
Lachman zou wel handig kunnen zijn. Goede speler.
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » wo dec 04, 2013 4:14 pm

Op zich kan PSV wel een spits, een concurrent voor Willems en een allround middenvelder gebruiken...of ze die in de winterstop moeten halen vind ik twijfelachtig, dat is meestal niet de beste oplossing. Daarbij is Park eindelijk weer bijna fit en gaat Wijnaldum vast wel ooit weer fit zijn, waardoor PSV meer opties krijgt op het middenveld. Aan de andere kant kan het niet veel slechter.

Het zou erg mooi zijn als PSV Toivonen verkocht krijgt in de winterstop en daarvoor een goede allround middenvelder haalt (een aanvallende middenvelder heeft PSV niet nodig).
Ook zou ik er geen probleem mee hebben als Matavz vertrekt, maar gezien zijn blessure zal dat pas na dit seizoen zijn. PSV kan wel een goede en sterke spits gebruiken, Matavz is te afwezig en Locadia is er nog niet klaar voor.

Lachman vind ik overigens geen verkeerde speler, transfervrij ook na dit seizoen.
Al zal hij wel naar Twente of Utrecht gaan verwacht ik.

Een eventuele huur van Büttner zou ik toejuichen, maar gezien de woorden van Brands is hiervan geen sprake.
Willems is een groot talent, maar hij kan zo ontzettend laks zijn...hij begon erg sterk, doodzonde dat hij na iedere goede periode denkt er al te zijn en het rustiger aan te kunnen doen.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV

Bericht door columbus » wo dec 04, 2013 4:56 pm

Weet ook niet of PSV met winterstop aankopen iets opschiet. Het zit gewoon nu flink tegen maar PSV heeft toch een prima selectie. Als Toivonen dan toch een jaar bij zou tekenen zou ik hem in de spits zetten. Met Narsingh en Bakkali op de buitenkant. Middenveld met Maher, Schaars en Wijnaldum.

Wat moet PSV in vredesnaam met spelers als de Zeeuw, voegen echt niets toe. Blijf lekker bij de koers die je aan het begin van het seizoen hebt ingezet.

Maar ach, eigenlijk maakt het me geen moer uit en kan de sportieve ellende niet lang genoeg duren... :onfire.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: PSV

Bericht door Arthur » wo dec 04, 2013 5:10 pm

Het heeft weinig zin om Toivonen in de spits te zetten, want dat weigert hij toch. Vorige keer liep hij ook overal behalve in de spits toen hij daar werd neergezet.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door jabu » wo dec 04, 2013 10:34 pm

Lijkt mij ook dat juist Depay wel een basisplaats heeft. Of is die geblesseerd?

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » wo dec 04, 2013 11:25 pm

Willems is een groot talent, maar hij kan zo ontzettend laks zijn...
Ik vind hem vreselijk overschat en snap niet dat hij bij Oranje zit.

Wouter
Berichten: 19086
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: PSV

Bericht door Wouter » wo dec 04, 2013 11:27 pm

Rishi schreef:Piazon is dan ook een geweldenaar :biggthumpup.gif: Maar Bakkali, Depay en Maher vind ik wel, zeker voor Nederlandse begrippen, toptalentjes.
Nou, Piazon is een talent, maar niet elke week de dragende speler of zo hoor.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do dec 05, 2013 1:56 am

Wouter schreef:
Willems is een groot talent, maar hij kan zo ontzettend laks zijn...
Ik vind hem vreselijk overschat en snap niet dat hij bij Oranje zit.
Mee eens, niets bijzonders. Stak er in de jeugd misschien wat bovenuit maar dat was dan door zijn fysiek schat ik zo in. Zijn vervelende houding helpt 'm ook al niet. Gaat niet ver komen die jongen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: PSV

Bericht door Daily Blind » do dec 05, 2013 6:54 pm

Enige waar PSV nu behoefte aan heeft is een coach voor Cocu. Geen extra trainer, want die gaat zijn gezag aantasten in de groep (wat al aardig aan de gang is). Hij heeft een klankbord nodig een ervaren persoon die weet wat een coach nodig heeft.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV

Bericht door Marillion » do dec 05, 2013 8:02 pm

Dat hadden ze eerder moeten bedenken. Alles wat ze nu wijzigen aan de technische staf zal overkomen als een motie van wantrouwen richting Cocu. Of het nu een trainer is of een adviseur. Wat hij kan doen, en misschien al wel doet, is een klankbord zoeken in zijn eigen netwerk. Hij heeft met allerlei bekende trainers gewerkt. Er is er vast wel één die hem wil ondersteunen.

Ik zou als ik hem was kiezen voor een duidelijke lijn. Er is bewust gekozen voor een jonge groep. Geef de jonge talenten daarom nu ook gewoon de ruimte om fouten te maken. Begin van het seizoen zat alles mee, nu zit alles tegen. De sterkte van de groep zal er ergens tussenin liggen. Hou daarnaast op met het geneuzel met die Toivonen. Als die jongen niet wil en slecht in de groep ligt moet je het helemaal niet hebben over een verlenging die puur is gericht op het pakken van een transfersom. Neem je verlies en schop die jongen er uit. Mooi signaal ook naar de rest van de groep.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: PSV

Bericht door Daily Blind » do dec 05, 2013 10:39 pm

Adviseur kan prima gebeurt overal in de topsport. Bij Ajax ook gebeurd in persoon van Peter Murphy.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV

Bericht door Baseman » vr dec 06, 2013 7:39 am

Het is geen toeval dat Hiddink onlangs een bezoekje bracht.
Wouter schreef:Ik vind hem vreselijk overschat en snap niet dat hij bij Oranje zit.
Dan heb je blijkbaar nogal wat gemist...Willems heeft alles wat een moderne linksback moet hebben, behalve de bereidwilligheid om er kei- en keihard voor te werken. Zodra hij een goede serie neer heeft gezet, komt er een terugval. Doodzonde, aangezien hij qua kwaliteiten makkelijk hogerop kan. Hopelijk ziet hij het licht voordat het te laat is, al is hij natuurlijk nog steeds pas 19 (!).

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: PSV

Bericht door InnerHarbour » vr dec 06, 2013 7:46 am

Speeltuinvoetballer, was niks, is niks en zal nooit wat worden.
YNWA

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr dec 06, 2013 8:22 am

InnerHarbour schreef:Speeltuinvoetballer, was niks, is niks en zal nooit wat worden.
Ben het wel met Base eens: fysiek, technisch heeft ie veel. Maar hij komt erg dom over.

De Gregory van psv.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr dec 06, 2013 3:41 pm

Hij komt dom én arrogant over. Zo wordt het niets.

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV

Bericht door wimpey » vr dec 06, 2013 3:47 pm

Yopi schreef:Hij komt dom én arrogant over. Zo wordt het niets.
Arrogantie dekt zich met domheid.

psv heeft trouwens al enige seizoenen legio spelers die vnl. met zichzelf bezig zijn. Geen wonder dat het daar niets is / wordt.

M.i. niet los te zien van de transferpolitiek van Brands, die vooral individueel aardige spelers aantrekt, maar geen kaas lijkt te hebben gegeten van het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PSV

Bericht door Yopi » vr dec 06, 2013 3:57 pm

Brands denkt vooral aan de handel.

Een club moet zich daar juist niet op richten. De beste hoort te spelen. Maar ik vind het best, hoor. Het gaat lekker daar in Eindhoven. :neutral.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: PSV

Bericht door Thijs » vr dec 06, 2013 4:06 pm

Ohjee, Vitesse is gewaarschuwd. Hieronder een filmpje van PSV TV waar enkele gevreesde kopstukken van de PSV Harde Kern aangeven dat ze hun club gaan aanmoedigen.

http://www.youtube.com/watch?v=9JVfh_K_RLk

... Dit ziet er zeer dreigend uit jongens!

...haha....hahahaha..... :biggrin.gif: :biggrin.gif: :drecul.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV

Bericht door Alexander » vr dec 06, 2013 4:09 pm

Is dit serieus?

Plaats reactie