AZ

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AZ

Bericht door wimpey » zo sep 29, 2013 5:43 pm

Marillion schreef:Ik krijg dit net pas mee. Wat een nieuws zeg. Verbeek zit vanavond "gewoon" zoals afgesproken bij Studio Voetbal geven ze net aan bij Studio Sport. Héél misschien ga ik dat dan toch een keertje opzetten. Ben wel benieuwd wat hij te vertellen heeft.
Spierballentaal natuurlijk. De alpha-male spelen.

Pastoor zou wel een enorme miskleun zijn trouwens. Op dat semi-intellectuele geleuter zit geen speler te wachten toch...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: AZ

Bericht door jabu » zo sep 29, 2013 7:49 pm

Jöhnk schreef:Doet hij het dan ook met de vrouwen van zijn spelers? Het verhaal gaat namelijk dat de spelersgroep hem niet meer moet.
Waterman en Donk waren er onder Verbeek niet uitgevlogen...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ

Bericht door Cruijff » zo sep 29, 2013 7:55 pm

Jabu, jij doelt erop dat Donk het meer dan 20 keer met de vrouw van Demy de Zeeuw heeft gedaan? En de AZ aanhang vervolgens De Zeeuw ging beschimpen met liedjes als RYAN HEEFT JE WIJF GENEUKT... RYAN HEEFT JE WIJF GENEUKT.... IK NEUK JE WIJF, HEE HIJ NEUKT JE WIJF, WIJ NEUKEN ALLEMAAL JE WIJF JALALALA en HET WIJFIE VAN DE ZEEUW, VAN DE ZEEUW VAN DE ZEEUW... HET WIJFIE VAN DE ZEEUW DAT IS HET HOERTJE VAN DE EEUW (dat laatste liedje gaat op de melodie van de zak van Sinterklaas).


Dat lag net wat anders. :neutral.gif: Demy de Zeeuw had dat zelf uitgelokt. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: AZ

Bericht door Yopi » zo sep 29, 2013 9:22 pm

Ha, je favoriete onderwerp... :excited.gif:

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: AZ

Bericht door Khraa » zo sep 29, 2013 9:24 pm

Toch een wonderlijke situatie dat mensen hun leidinggevende kunnen wegstemmen.

Ik heb wel een zwak voor Verbeek. Hij laat zijn teams redelijk mooi voetballen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

GangstaRiB
Berichten: 16896
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: AZ

Bericht door GangstaRiB » ma sep 30, 2013 9:01 am

Ik heb Studio Voetbal niet helemaal gezien, maar vond Verbeek toch wel zwak overkomen. Jan Mulder had em aardig bij de ballen. Normaliter is Verbeek degene die strijdbaar overkomt en nu zat ie er als een dood vogeltje en wilde maar niet ingaan waarom hij was ontslagen. Alsof hij besefte dat hij geen grote mond moest hebben, omdat er anders misschien lijken uit de kast komen rollen.

Verbeek is een goede trainer, maar als je Zonnekoning-gedrag gaat vertonen is dat dodelijk voor je positie.

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AZ

Bericht door wimpey » ma sep 30, 2013 9:05 am

Khraa schreef: Ik heb wel een zwak voor Verbeek. Hij laat zijn teams redelijk mooi voetballen.
Ik vind GJV ook wel ludiek. Maar wanneer je als leidinggevende niet in de smiezen hebt dat je selectie je niet meer pruimt...

Gerbrands wilde GJV na vorig seizoen al lozen. Denk dat de bekerwinst dat proces vertraagd heeft. Dom natuurlijk, want de eredivisie zou de barometer moeten zijn. En AZ speelde vorig seizoen tegen degradatie...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: AZ

Bericht door Yopi » ma sep 30, 2013 9:35 am

Die mafketel Vermeulen tipte Aron Winter als nieuwe trainer.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: AZ

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 30, 2013 2:20 pm

wimpey schreef:
Scherrer schreef:Hehehe, nu willen we natuurlijk meer horen, wimpey! Juicy details, please. :biggrin.gif:
Neukt alles wat los en vast zit. Hetgeen ten koste ging van zijn functioneren bij AZ.

Nou zal menigeen denken: die lult maar wat. Is echter niet het geval... Komt een man thuis, treft ie z'n echtgenote sinds 3 weken in flagrante aan met GJV. Is maar een van de vele voorbeeldjes.
Voetbalzone
‘Er is vast wel wat vrouwelijk schoon dat het nummer van Verbeek heeft’
Maandag, 30 september 2013 om 15:05
/

AZ verbaasde voetbalminnend Nederland zondag door de samenwerking met Gertjan Verbeek te verbreken. Een dag na de overwinning op PSV maakte de club uit Alkmaar bekend dat er sprake was van een gebrek aan chemie met de spelersgroep en een gebrek aan vertrouwen bij de directie en raad van commissarissen. Wellicht neemt Verbeek tijdelijk afstand van de voetballerij.

"Ik denk dat het voor hem beter is om even afstand te nemen”, vertelt Jan Smit, voorzitter van Heracles Almelo, aan NUsport. “Dat heeft hij destijds na Feyenoord ook gedaan en daarna kwam hij terug bij Heracles. Vervolgens werd het ons beste jaar ooit. Ik denk dat Gertjan het werken in Nederland even moet laten voor wat het is. Hij is wel toe een een buitenlandse stap."

Volgens Riemer van der Velde, oud-voorzitter van sc Heerenveen, vermaakt Verbeek zich ook wel zonder voetbal en loopt de coach niet met de ziel onder de arm. “Hij kan wat vaker bij mij eten, rondrijden op zijn Harley Davidson, zijn bouwactiviteiten doen en vrienden en bekenden opzoeken. Daarnaast is er vast nog wel wat vrouwelijk schoon dat zijn nummer in de telefoon heeft staan.”
:666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52101
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AZ

Bericht door wimpey » ma sep 30, 2013 2:27 pm

Nou, schoon... Smaken verschillen, maaruh...

Ik ken een van die ladies van 'm. Type bunny boiler.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ

Bericht door Thijs » ma sep 30, 2013 2:28 pm

Ik ga morgen wel eens even rondvragen bij enkele insiders. Smul ook van die verhalen. :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: AZ

Bericht door Yopi » ma sep 30, 2013 2:33 pm

Echt? Ik wil me er juist niets concreets bij voorstellen. :excited.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: AZ

Bericht door Banjavi » zo okt 06, 2013 3:09 pm

Verbeek eruit is een fantastisch idee geweest zo te zien
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33971
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: AZ

Bericht door Duke » wo okt 16, 2013 10:02 am

Advocaat volgt Verbeek op tot het einde van het seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: AZ

Bericht door beelzebub » wo okt 16, 2013 10:19 am

Alweer Ad-interim-vocaat?

Waarom niet voor langer, of wil hij nog naar het WK als de kans voorbijkomt?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23235
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: AZ

Bericht door Cruijff » wo okt 16, 2013 10:37 am

En zo belandt die Dickie Advocaat dus alsnog bij de bekerwinnaar! :smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: AZ

Bericht door Yopi » wo okt 16, 2013 1:20 pm

Die AZ-clubwatcher van VI is een verhaal apart.

http://www.vi.nl/audio.htm

Hij vindt het altijd o zo logisch wat de leiding van AZ doet, ook als de huidige beslissing haaks staat op de vorige.

Ze wilden op de lijn van LVG gaan zitten, kwamen toen bij Rutten terecht en contracteren nu Advocaat. Begrijpen jullie er nog iets van? :confused.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: AZ

Bericht door InnerHarbour » wo okt 16, 2013 2:39 pm

Cruijff schreef:En zo belandt die Dickie Advocaat dus alsnog bij de bekerwinnaar! :smallgrin.gif:
:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41148
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: AZ

Bericht door Marillion » wo okt 16, 2013 2:49 pm

Yopi schreef:Die AZ-clubwatcher van VI is een verhaal apart.

http://www.vi.nl/audio.htm

Hij vindt het altijd o zo logisch wat de leiding van AZ doet, ook als de huidige beslissing haaks staat op de vorige.

Ze wilden op de lijn van LVG gaan zitten, kwamen toen bij Rutten terecht en contracteren nu Advocaat. Begrijpen jullie er nog iets van? :confused.gif:
Die clubwatchers zijn volgens mij sowieso meer supporter dan journalist. Gaat meestal helemaal nergens over als je ze hoort praten.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AZ

Bericht door Jöhnk » wo okt 16, 2013 2:51 pm

Persconferentie is zo dadelijk hier te volgen: http://nos.nl/sport/livestream/stream/2187/

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33971
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: AZ

Bericht door Duke » wo okt 16, 2013 3:22 pm

Raymond Verheijen denkt er het zijne van:
Raymond Verheijen ‏@raymondverheije 59m
Kortom, het wordt een interessant proces om te volgen dit seizoen in Alkmaar. Maar in Eindhoven kennen ze de antwoorden op deze vragen al.

En wat zal het effect zijn op de voetbalconditie van de wisselspelers als zij rondom wedstrijden 2-3 dagen niet of nauwelijks worden belast?

Wat zal lange termijn effect zijn op het denken van AZ spelers als trainer de trainingstijden afstemt op de files tussen Den Haag & Alkmaar?

Verrassend om te zien dat AZ een conservatieve keuze maakt met de aanstelling van Dick Advocaat. Comfort zone in plaats van de lat omhoog.
:smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: AZ

Bericht door Baseman » do okt 17, 2013 8:02 am

Goh, Verheijen heeft weer eens een mening...verrassend :excited.gif:

Advocaat heeft wel een kort geheugen trouwens:
- ''Ik werk nooit meer in de eredivisie.''
- ''Ik ergerde mij aan het niveau van de spelers.''
- "Ik vond het te zwaar, elke dag heen en weer rijden en op het veld staan."

:smallgrin.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: AZ

Bericht door Yopi » do okt 17, 2013 9:01 am

Verheijen heeft op het laatste punt wel gelijk, vind ik. Advocaat valt me elke keer weer tegen.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: AZ

Bericht door Le T. » do okt 17, 2013 10:19 am

Yopi schreef: Ze wilden op de lijn van LVG gaan zitten, kwamen toen bij Rutten terecht en contracteren nu Advocaat. Begrijpen jullie er nog iets van? :confused.gif:
Het is in die zin consistent dat de verantwoordelijken voor de makkelijke weg kiezen. Verbeek eruit gooien was de makkelijke uitweg, en Advocaat aanstellen ook.

Advocaat is gewoon een overschatte trainer die eigenlijk altijd minder uit het materiaal haalt dan erin zit, en zeker niet méér zoals Verbeek en Van Gaal plegen te doen. Het is toch zo'n ouderwetse "de spelers moeten het zelf zien"-trainer. Alleen bij Zenith verraste hij met erg goed voetbal. Maar een prutser is het ook zeker niet, dus wat betreft de gemakkelijke weg, ook wat dat betreft is het een veilige keuze.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33971
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: AZ

Bericht door Duke » wo okt 30, 2013 9:44 pm

Hier maar:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/303015

Van Fernando Ricksen verschijnt morgen een biografie, en hij heeft de dodelijke spierziekte ALS.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie