De Boer had er ook een handje van toen hij nog speelde. Een nederlaag was nooit terecht.
We vernemen trouwens weinig meer van die revolutie. Zou alles dan bij het oude blijven?

@Baseman en andere PSV'ers: wat nu?
Moderator: mods
psv is een club "in turmoil". Je hebt de externe financiers, die (gehypte) spelers kopen, op korte termijn prestaties eisen en rendement op hun investeringen verlangen. Brands moest daarin mee, wie betaalt bepaalt immers... En Brands dacht met de zgn. prestatietrainer Advocaat de korte-termijn doelen te bereiken.Yopi schreef: Cocu maakte in die korte tijd dat hij het overnam geen sterke indruk op mij.
Ja, hij wordt door de hele organisatie hoog aangeslagen.Yopi schreef:Zien ze het oprecht in Cocu zitten
Dat is meestal zo met grote namen als speler. Voetballers kijken daar tegenop, en niet-voetballers willen er heel graag mee op goede voet staan, zowel die van binnen als die van buiten een club.Baseman schreef:Ja, hij wordt door de hele organisatie hoog aangeslagen.Yopi schreef:Zien ze het oprecht in Cocu zitten
Door de spelersgroep trouwens ook.
Wanneer Cocu wat wil bereiken, zet ie het mes in die spelersgroep.Baseman schreef: Door de spelersgroep trouwens ook.
Ik vind 'm leuk!Bert schreef:De Danny Blind van PSV.
Leek mij ook al. Die ziet scheel van nijd dat de izo mindere Cocu op basis van z'n verleden als speler de voorkeur krijgt. Wordt mooi om te gaan zien hoe zich dat ontwikkelt, zeker als het effe tegen zit.Jöhnk schreef:Die Faber is volgens mij ook een gevaar voor Cocu. Het onbegrepen trainersgenie dat maar bij de club blijft rondhangen.
Was jarenlang een klassespeler op het middenveld, ik heb wel het idee dat hij tactisch sterk is. Verder een rustig persoon net als Frank de Boer, ik heb er wel vertrouwen in dat Cocu een goede trainer gaat worden.Baseman schreef:Ja, hij wordt door de hele organisatie hoog aangeslagen.Yopi schreef:Zien ze het oprecht in Cocu zitten
Door de spelersgroep trouwens ook.
Prominente BrabandersHiddink zegt steun toe aan revolutie bij PSV
Guus Hiddink heeft zijn steun toegezegd aan Hans van Breukelen om een 'revolutie' door te voeren bij PSV. De voormalig doelman wil, evenals sponsoren en prominente Brabanders, een cultuuromslag teweegbrengen bij de Brabantse club.
Foto: ANP
''Het klopt dat ik ben gebeld door Van Breukelen'', zegt Hiddink zaterdag in AD Sportwereld.
''Ik heb gezegd dat hij op mijn steun kan rekenen als het gaat om het verbeteren van de situatie bij PSV. Dat kan op allerlei manieren."
"Ik heb zoveel meegemaakt bij de club, we hebben in het verleden top gepresteerd. De band met PSV is er nog altijd, dus als ze me nodig hebben, kunnen ze op me rekenen.''
Door de tegenvallende resultaten en andere incidenten is PSV dit seizoen regelmatig negatief in het nieuws gekomen. De groep met onder anderen Van Breukelen, lid van de raad van commissarissen, wil zich inzetten om oude kernwaarden als warmte en toegankelijkheid terug te brengen bij de club.
De fans van PSV worden zondag in het eigen stadion bij het duel met NEC wel getrakteerd op een gratis consumptie van de directie om hen te bedanken voor de steun in het roerige seizoen.
VZPSV komt met opmerkelijk initiatief tegen NEC: drankje voor alle fans
Zaterdag, 4 mei 2013 om 07:35
Als dank voor de steun dit seizoen krijgen alle toeschouwers bij PSV-NEC, inclusief de supporters van de Nijmegenaren, een drankje van de Eindhovense club, zo meldt het weekblad Voetbal International. De verwachting is dat 35.000 personen van de allesbehalve goedkope geste zullen profiteren.
Volgens Voetbal International wil PSV 'de saamhorigheid stimuleren'. De club uit Eindhoven lijkt ook dit seizoen naast het landskampioenschap te grijpen. Ajax heeft zondag aan een zege op hekkensluiter Willem II voldoende voor het derde opeenvolgende kampioenschap.In aanloop naar de succesvolle jaren van Ajax kroonden AZ en FC Twente zich tot landskampioen van Nederland en zodoende wacht PSV al sinds 2008 op de titel. De Eindhovense club betreurt daarnaast dat men niet meer als de warme en gemoedelijke club van weleer wordt gezien.