PSV 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door 999 » ma mar 05, 2012 8:52 am

Janssen: „Op scherp gezet door PSV”

ENSCHEDE – Onbedoeld hebben PSV-trainer Fred Rutten en aanvaller Dries Mertens FC Twente extra op scherp gezet voor de topper, die uitliep op een ongekende 2-6 overwinning voor de tukkers. FC Twente-middenvelder Willem Janssen gaf na de topper aan, dat de uitspraak van Rutten, dat FC Twente vooral reactievoetbal zou spelen, de ploeg een extra impuls gaf, evenals de uitspraak van Mertens een week eerder, dat PSV tegen Feyenoord al de kampioensoverwinning had behaald.

„Wij wilden het tegendeel bewijzen. Feyenoord had al aangetoond, dat PSV fouten maakt, als je de defensie onder druk zet. Dat is ons goed gelukt. Dit was onze dag. We hebben een tik uitgedeeld, maar we moeten ook de volgende wedstrijd weer gewoon winnen. Er is niks beslist.”

Janssen kon zelf terugkijken op een zeer geslaagde wedstrijd met onder meer ook twee goals. „En dat in zo’n wedstrijd, waar de schijnwerpers op zijn gericht. Dat is natuurlijk heel mooi. Ik baal alleen heel erg van mijn vijfde gele kaart, waardoor ik volgende week ben geschorst. Dat zijn er natuurlijk te veel voor een speler op mijn positie. Ik heb me voor de winterstop iets te geforceerd willen bewijzen, denk ik.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door 999 » ma mar 05, 2012 8:53 am

Alle ogen gericht op Brands

De slag verloren, maar niet de oorlog. De sporter in trainer Fred Rutten ziet na de blamage in eigen huis tegen FC Twente nog perspectief voor PSV om landskampioen te worden, of tweede en dus een plaats in de voorronde van de Champions League. Rutten gooit de handdoek niet. Mathematisch valt Ruttens stellingname te onderbouwen, maar het is de vraag of de tukker zijn ploeg uit het wak krijgt, waarin het kopje onder is geduwd door FC Twente. Daarvoor komt technisch manager Marcel Brands om de hoek kijken met directeur Tiny Sanders in zijn kielzog. Er valt veel te winnen voor PSV, maar ook te verliezen. Omdat garanties ontbreken, is een schokeffect door het wegsturen van Rutten een sprong in het diepe. Zeker gezien de wankele mentale basis van de spelersgroep in Eindhoven. Daarbij is het de vraag of Phillip Cocu het wil overnemen als onderdeel van de zittende technische staf terwijl het onduidelijk is of een interimtrainer als Dick Advocaat of Louis van Gaal erin kan, of wil stappen.

Brands deinst niet terug voor harde maatregelen en ook niet voor een duobaan van de hoofdtrainer. Bij AZ bonjourde Brands in 2009 Ronald Koeman eruit na vijf maanden en liet hij Advocaat het seizoen afmaken terwijl de kleine generaal het bondscoachschap van België ernaast deed. In Eindhoven is het echter kort dag want donderdag speelt de ploeg in Valencia voor de Europa League, zondag wacht NAC, daarna Valencia, dan Heerenveen (competitie en beker) en vervolgens Ajax. Logischer is het de komende twee duels af te wachten. Richt PSV zich niet op dan lijkt ingrijpen de enige remedie om het tij te keren en Rutten, die voor bijna 28 miljoen euro investeerde, alsnog de wacht aan te zeggen.

Zouden Brands en Sanders nu al in actie komen dan verliest de PSV-leiding zijn geloofwaardigheid. Nadat Rutten in de winterstop liet weten komende zomer op te stappen, zei Brands dat hij graag nog het gesprek was aangegaan met zijn hoofdtrainer. Hij vond Rutten een uitstekende trainer, die op zijn plaats zat. Sanders, die Rutten vaak niet zag staan, had zich afgelopen twee maanden ook heel anders (toegankelijker en met veel meer waardering) opgesteld naar de hoofdcoach. Direct ontslag kan alleen als de spelersgroep niet verder wil met Rutten. Maar de PSV’ers lieten zich onlangs positief uit over de tukker en hebben na de 6-2 geen recht van spreken.

PSV en met name Brands en Sanders zijn niet te benijden. Want als PSV zich opnieuw niet plaatst voor de Champions League zal het huishoudboekje voor volgend seizoen op orde worden gebracht met een nieuwe ontslagronde op kantoor. Tevens zal de voetbaltak sterk moeten inleveren, waarbij gedwongen verkopen niet worden uitgesloten.

Niet alleen de titel, maar ook een gezonde toekomst van PSV is door de aanfluiting tegen Twente in het geding gekomen. De druk op het labiele elftal wordt alleen maar groter. De vraag aan Brands en Sanders is: willen, kunnen of durven ze Fred Rutten hiermee nog veel langer op te zadelen?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door 999 » ma mar 05, 2012 8:55 am

PSV-trainer Fred Rutten onder grote druk na dramatische nederlaag in topper tegen FC Twente
CRISIS IN EINDHOVEN

EINDHOVEN – Maakt trainer Fred Rutten het seizoen af in Eindhoven? Die vraag doemt op na een van de meest dramatische nederlagen ooit van PSV. In de topper tegen FC Twente kreeg de vooral in verdedigend opzicht onthutsend zwakke ploeg van Rutten alle hoeken van het veld te zien. Voor het eerst in de historie van de eredivisie incasseerde de Eindhovense club voor eigen publiek maar liefst zes tegentreffers, waarvan vier in de eerste helft: 2-6.

Door het uiterst pijnlijke verlies is PSV van de eerste naar de derde plaats op de ranglijst gekelderd. In de resterende tien competitiewedstrijden is natuurlijk nog van alles mogelijk, maar wie de thuisploeg gisteren zag aanmodderen, kan zich niet voorstellen dat die later dit seizoen de kampioensschaal boven het hoofd mag houden. Na twee keer op de derde plek met PSV te zijn geëindigd, dreigt Rutten ook in zijn laatste seizoen naast de hoofdprijs te grijpen.

De 49-jarige oefenmeester liet na de ontmaskering door FC Twente weten dat hij zich vooralsnog geen zorgen maakt over zijn aanblijven. „In topvoetbal is er altijd emotie, maar ik neem aan dat die niet bij PSV regeert”, zei Rutten geen rekening te houden met een ontslag. Zelf de handdoek werpen is voor hem geen optie. De komende tijd zal blijken of hij nog enig krediet heeft bij de directie. Het is een publiek geheim dat de relatie tussen beide partijen sterk bekoeld is.

Aan het eind van de wedstrijd liet de fanatieke aanhang alvast merken klaar te zijn met zijn trainer. Gezamenlijk met de meegereisde fans van FC Twente zong een deel van de woedende PSV-supporters ’Rutten, neem je rotzooi mee’.

Een doemscenario dreigt voor PSV, dat voor het vijfde seizoen op rij geen competitiewedstrijd (thuis en uit) van FC Twente wist te winnen. Ondanks ruim 28 miljoen euro aan investeringen in de selectie afgelopen zomer bezet het momenteel een plek die geen recht geeft op deelname aan de (voorronde van) Champions League. Zonder de inkomsten uit het miljoenenbal zal de club volgend seizoen verder moeten bezuinigen. Het behalen van een plek bij de beste twee heeft PSV overigens nog wel volledig in eigen hand.

Dat de verdediging de achilleshiel is van PSV, werd in de 24e speelronde op pijnlijke wijze duidelijk. De Eindhovenaren, die in 1967 voor het laatst in dertien officiële wedstrijden op rij zonder ’clean sheet’ van het veld stapten, kregen deze competitie al 34 treffers om de oren. Dat is hetzelfde aantal als in het gehele vorige seizoen. In het eerste jaar onder Rutten vielen 29 tegendoelpunten te noteren. Zelfs met tien man – na de domme rode kaart van Douglas – kwam FC Twente nog twee keer tot scoren. Daarnaast stond PSV in de eredivisie nooit eerder met 4-0 achter bij rust. De afwezigheid van Kevin Strootman (ziek) mocht daarvoor geen excuus zijn.

„Als je een topwedstrijd speelt, moet je tot het uiterste gaan. Bij de eerste twee tegengoals hebben we er niet alles aan gedaan om die te voorkomen. Het derde doelpunt was helemaal een lachertje en dat FC Twente met tien man ook nog twee keer scoorde, was PSV onwaardig”, zei Rutten over het defensieve geklungel. Voor de rest zocht hij vooral naar positieve aanknopingspunten. „Dit is een behoorlijke tik, maar het is aan ons om die niet helemaal te laten doorwerken. Toppers kun je verliezen, maar die zijn niet altijd beslissend in de strijd om de landstitel. We hebben nog een hele reeks te gaan in een heel vreemd seizoen, waarin iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Wij hebben nu van een uitstekend FC Twente verloren.”

De vraag is of Rutten van de directie de kans krijgt om die zware reeks met PSV af te maken. De ervaring leert dat een trainer die halverwege een seizoen zijn vertrek heeft aangekondigd zelden een prijs wint. Die wetenschap werkt in elk geval niet in het voordeel van Rutten, die in Eindhoven dus onder grote druk staat.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door 999 » ma mar 05, 2012 8:55 am

PSV’ERS STEUNEN TACTIEK ÉN TRAINER

EINDHOVEN – Hoewel FC Twente genadeloos afrekende met de naïeve tactiek van PSV en volop profiteerde van de ongelukkig uitgevallen keuzes van PSV-trainer Fred Rutten was daarover bij de spelers geen kritische noot te bespeuren. ,,Ik sta nog altijd achter deze tactiek. Zo spelen we altijd en zo wilden we ook nu spelen. Alleen hebben we als spelers de tactiek niet goed uitgevoerd”, aldus Wilfred Bouma. ,,Ik sta volledig achter onze manier van voetballen”, vond ook Georginio Wijnaldum. ,,Het ligt alleen maar aan de uitvoering. We gaven veel te gemakkelijk de goals weg. Daarvoor voel ik me medeverantwoordelijk. In de rust hebben we in de kleedkamer op onze flikker gekregen van de trainer. Dat was terecht. Hij had er van tevoren al voor gewaarschuwd, dat dit kon gebeuren, als je op deze manier voetbalt. We zijn vervolgens aan de tweede helft begonnen met de hoop, dat we de achterstand nog goed konden maken. Helaas is dat niet gelukt”, aldus Wijnaldum. Ondanks de ruim 28 miljoen euro aan investeringen van afgelopen zomer dreigt PSV voor het vierde jaar op rij de landstitel mis te lopen. Het voortijdig wegsturen van trainer Fred Rutten is voor Bouma echter niet de oplossing om het tij te keren. ,,Ik vind gewoon, dat wij als ploeg de trainer in de steek hebben gelaten. Als de ploeg niet uitvoert, wat de trainer wil, kan die er ook niks aan doen. Wij hebben niet met het hart gespeeld en dan heb je een probleem.”

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2011-2012

Bericht door GangstaRiB » ma mar 05, 2012 12:14 pm

Eerlijk is eerlijk... de spelers lieten het gigantisch afweten gisteren. Ik snap best dat ze terughoudend zijn om gelijk Rutten te ontslaan, want met deze defensie zou zelfs Mourinho zich geen raad weten.

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 349
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: PSV 2011-2012

Bericht door roelf » ma mar 05, 2012 12:17 pm

En dat is dan ook de reden dat geen enkele trainer nu wil binnen stappen. Mag Brands het zelf doen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Marillion » ma mar 05, 2012 12:22 pm

Het heeft ook absoluut geen zin om Rutten er uit te gooien. Want wat moet een ander met Marcelo en Bouma beginnen? Je zou misschien zeggen op de bank zetten. Maar dan moet je met Derijck spelen. Da's ook niet alles.

Er zit voor PSV denk ik weinig anders op dan te hopen dat hun aanvallende kracht genoeg is om de verdedigende zwakte te camoufleren. Het is te laat om iets anders te doen. En dan moeten ze maar hopen en bidden dat het genoeg is om minimaal voorronde CL te spelen. Want hoewel ze tegenwoordig geloof ik keurig begroten ( :hypocrite.gif: ) denk ik toch dat er wat mensen zenuwachtig gaan worden als ze weer geen inkomsten uit de CL kunnen halen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47678
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Lionel » ma mar 05, 2012 12:23 pm

Toivonen, Manolev en Isaksson verkopen en dat geld investeren in Gouweleeuw en nog een verdediger of 2. Dan kom je er wel hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Marillion » ma mar 05, 2012 12:28 pm

En wie gaat PSV van die spelers verlossen dan? Isaksson is geloof ik transfervrij dus die zal vertrekken. Maar er is toch geen club die een bak geld gaat neerleggen voor iemand als Toivonen of Manolev?

Is Engelaar inmiddels al een keer transfervrij? Daar kunnen ze nog wat besparen op salariskosten.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2011-2012

Bericht door GangstaRiB » ma mar 05, 2012 12:33 pm

Is Tyton trouwens nog slechter dan Isakkson? Isakkson is echt te makkelijk te passeren....

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door wimpey » ma mar 05, 2012 6:12 pm

GangstaRiB schreef:Is Tyton trouwens nog slechter dan Isakkson? Isakkson is echt te makkelijk te passeren....
Vermeer is een stuk beter dan Isaksson. Die laatste houdt echt niks tegen.

Manolev en Marcelo waren (ook) gisteren weer lachwekkend slecht. En Wijnaldum was de slechtste van allemaal.

Ik heb genoten. psv nog nooit zó op z'n muil zien gaan. Prachtig.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door columbus » ma mar 05, 2012 7:23 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:Is Tyton trouwens nog slechter dan Isakkson? Isakkson is echt te makkelijk te passeren....
Vermeer is een stuk beter dan Isaksson. Die laatste houdt echt niks tegen.

Manolev en Marcelo waren (ook) gisteren weer lachwekkend slecht. En Wijnaldum was de slechtste van allemaal.

Ik heb genoten. psv nog nooit zó op z'n muil zien gaan. Prachtig.
Zekers! Heerlijke middag gehad. Ook vooral omdat die vervelende Mertens vorige week liep te tetteren dat ze de kampioenswedstrijd hadden gewonnen! Priceless...

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door FCT-Bantje » ma mar 05, 2012 7:29 pm

Columbus schreef:
wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:Is Tyton trouwens nog slechter dan Isakkson? Isakkson is echt te makkelijk te passeren....
Vermeer is een stuk beter dan Isaksson. Die laatste houdt echt niks tegen.

Manolev en Marcelo waren (ook) gisteren weer lachwekkend slecht. En Wijnaldum was de slechtste van allemaal.

Ik heb genoten. psv nog nooit zó op z'n muil zien gaan. Prachtig.
Zekers! Heerlijke middag gehad. Ook vooral omdat die vervelende Mertens vorige week liep te tetteren dat ze de kampioenswedstrijd hadden gewonnen! Priceless...
Ik vond het priceless dat Twente net voor de 19m13s de 0-2 scoorde. Daar gaat je georganiseerde sfeeractie :drecul.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door wimpey » ma mar 05, 2012 8:17 pm

FCT-Bantje schreef: Ik vond het priceless dat Twente net voor de 19m13s de 0-2 scoorde. Daar gaat je georganiseerde sfeeractie :drecul.gif:
Je moet vaker met de buren gaan eten! Maar niet tijdens Twente - Ajax. :blush.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2011-2012

Bericht door GangstaRiB » ma mar 05, 2012 8:25 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:Is Tyton trouwens nog slechter dan Isakkson? Isakkson is echt te makkelijk te passeren....
Vermeer is een stuk beter dan Isaksson. Die laatste houdt echt niks tegen.

Manolev en Marcelo waren (ook) gisteren weer lachwekkend slecht. En Wijnaldum was de slechtste van allemaal.

Ik heb genoten. psv nog nooit zó op z'n muil zien gaan. Prachtig.
Wijnaldum vind ik geen verkeerde voetballer, maar gisteren hopeloos verkeerd gebruikt. Het helpt ook niet dat hij er zelf verder geen reet aan deed.

Die gigantisch investering aan het begin van het seizoen heeft louter miskopen opgeleverd. Matavz staat er nooit tijdens grote wedstrijden, De Rijck?, Tyton? Alleen Mertens is een goeie, maar die moet uitkijken dat ie niet blijft hangen op het niveau van duikelingen. Hij kan er nog bovenuit stijgen.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door wimpey » ma mar 05, 2012 8:44 pm

GangstaRiB schreef: Wijnaldum vind ik geen verkeerde voetballer
Vind hem echt niets bijzonders. En dat heb ik 'm nog nooit gevonden. Te druk, te gehaast, te weinig inzicht en rust. Geen geweldige trap.

Jammer trouwens dat psv deze week in Valencia speelt. De hele week doorbrengen in Eindhoven na die 2-6 zou qua zuurtegraad leuker zijn geweest.

Eens kijken of ze het tij kunnen keren. Kleine nederlaag daar, winnen in Breda. Dan moeten er wel een paar opstaan. Gister was Toivonen de enige die niet door het ijs zakte.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Marillion » ma mar 05, 2012 8:53 pm

Laat ze maar een mooi resultaat boeken in Spanje. Dan kunnen ze daarna vol optimisme richting Breda om daar vervolgens weer tegen een paar counters op te lopen. Voor de titelstrijd zou het erg lekker zijn als ze daar meteen nog een keer tegen puntverlies aanlopen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2011-2012

Bericht door peter » di mar 06, 2012 1:07 pm

Vooronderzoek naar 'Pepe-actie' Labyad

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar de actie van PSV'er Zakaria Labyad zondag in het duel met FC Twente. Dat meldt de KNVB vandaag. De speler van de Eindhovense voetbalclub zou bewust op de hand van Luuk de Jong van FC Twente hebben gestaan.
De aanklager heeft bij beide clubs een verklaring opgevraagd. Zij hebben tot woensdag 12.00 uur de tijd om te reageren. PSV verloor het duel voor eigen publiek met 6-2.

De actie van Labyad deed denken aan een eerder vergrijp van Real Madrid-verdediger Pepe. Die ging bewust op de hand van Lionel Messi van FC Barcelona staan, maar werd daarvoor niet bestraft

AD

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Ajaciedjuh » di mar 06, 2012 1:10 pm

Meer dan terecht. Smerige actie :1evil.gif:

Nu nog het walgelijke gedrag zoals dat van Mertens / Toivonen afstraffen. Voor de psv-minded: ja, dat geldt ook voor acties die Suarez deed bij Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

FCT-Bantje
Berichten: 288
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:41 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door FCT-Bantje » di mar 06, 2012 1:13 pm

wimpey schreef:
FCT-Bantje schreef: Ik vond het priceless dat Twente net voor de 19m13s de 0-2 scoorde. Daar gaat je georganiseerde sfeeractie :drecul.gif:
Je moet vaker met de buren gaan eten! Maar niet tijdens Twente - Ajax. :blush.gif:
Eten ging niet door, is van het weekend. Was er om begrijpelijke redenen niet rouwig om. Twente - Ajax en uit eten dat gaat niet gebeuren. De buurvrouw kijkt wel of Twente niet thuis speelt :biggthumpup.gif:

Nu nog kijken of er een uitwedstrijd is.

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Ride » di mar 06, 2012 1:30 pm

Ajaciedjuh schreef:Meer dan terecht. Smerige actie :1evil.gif:

Nu nog het walgelijke gedrag zoals dat van Mertens / Toivonen afstraffen. Voor de psv-minded: ja, dat geldt ook voor acties die Suarez deed bij Ajax.
Suarez is er niet meer maar Tiovonen mag gewoon doorgaan met kopstoten, onnodig beuken, ellebogen, schwalbes en kaarten aannaaien.
Mertens mag geel krijgen omdat die het lef heeft het veld op te lopen :drecul.gif:

Afbeelding

Afbeelding
Vakkie 129

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door CdE » do mar 08, 2012 9:04 pm

Derijck ipv Bouma vanavond. Dat lijkt mij een vooruitgang.

Ik verwacht desondanks een pak slaag voor PSV. Al hoor ik net dat Valencia een aantal spelers rust geeft.

GangstaRiB
Berichten: 16907
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PSV 2011-2012

Bericht door GangstaRiB » do mar 08, 2012 9:05 pm

CdE schreef:Derijck ipv Bouma vanavond. Dat lijkt mij een vooruitgang.

Ik verwacht desondanks een pak slaag voor PSV. Al hoor ik net dat Valencia een aantal spelers rust geeft.
Derijck.. die kan er toch ook geen reet van?

CdE
Berichten: 479
Lid geworden op: zo dec 12, 2010 8:50 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door CdE » do mar 08, 2012 9:06 pm

GangstaRiB schreef:
CdE schreef:Derijck ipv Bouma vanavond. Dat lijkt mij een vooruitgang.

Ik verwacht desondanks een pak slaag voor PSV. Al hoor ik net dat Valencia een aantal spelers rust geeft.
Derijck.. die kan er toch ook geen reet van?
Niet heel veel nee. Maar meer dan Bouma. Vooral iets minder traag.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: PSV 2011-2012

Bericht door Alexander » do mar 08, 2012 9:12 pm

Pff, na 6 minuten PSV ga ik verzappen. Wat een slap positiespel.

Plaats reactie