Eintracht Frankfurt - AFC Ajax do 13-03 18:45 uur
Moderator: mods
Eintracht Frankfurt - AFC Ajax do 13-03 18:45 uur
Ik zit zo in dubio.. Europa is mooi, maar volledig fit zijn voor az zondag vind ik toch belangrijker
Mattheus
Gaaei rugani kaplan rosa
Vd boomen klaasen
Flitz jim
Berghuis konadu edvarsen
Counteren,uur dichthouden en wellicht later nog aanvallend wisselen.
Mattheus
Gaaei rugani kaplan rosa
Vd boomen klaasen
Flitz jim
Berghuis konadu edvarsen
Counteren,uur dichthouden en wellicht later nog aanvallend wisselen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Eintracht Frankfurt - AFC Ajax do 13-03 18:45 uur
Stel dat we door zouden gaan. Dan zit een van de wedstrijden in de volgende ronde op de donderdag voor Utrecht uit. Niet ideaal. Aan de andere kant. Mocht Ajax goed door het blok tegen AZ en PSV heen komen dan is het misschien wel te overzien. Alleen weten we dat nu nog niet.
Uiteraard wil ik dat Ajax altijd wint. Maar ik ben in deze situatie wel zover dat eervol uitgeschakeld worden helemaal niet zo'n kater zou geven. Hebben we toch een hele aardige Europese campagne gehad en kunnen we ons daarna op de finale van de Eredivisie richting.
Uiteraard wil ik dat Ajax altijd wint. Maar ik ben in deze situatie wel zover dat eervol uitgeschakeld worden helemaal niet zo'n kater zou geven. Hebben we toch een hele aardige Europese campagne gehad en kunnen we ons daarna op de finale van de Eredivisie richting.
Nil volentibus arduum
Een openingspost die meer beknopt is dan we de laatste maanden van je gewend zijn.
Op doel zullen we het toch echt met Jay Gorter moeten doen.
Je hebt wat gemist. Matheus mag alsnog keepen in verband met de blessure van Pasveer.
Nil volentibus arduum
-
Dat krijg je d’r van als je hier minder post he Cruijffie. Dan ben je niet meer bij.
WAKKER WORDEN
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad. Bij afwezigheid van Andriy Demchenko zal ik 1. wat vaker een update geven over wat Andriy allemaal uitspookt 2. wat frequenter in Cruijffiaanse schrijfstijl berichten achterlaten over wat voor onzin dan ook.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di mar 11, 2025 9:23 pmDat krijg je d’r van als je hier minder post he Cruijffie. Dan ben je niet meer bij.
Mooi!

Dat is snel geregeld.
Ik dacht dat de door de UEFA beschreven richtlijn voor het inschrijven van een extra keeper bij een blessure inhield dat de keeper daadwerkelijk al een maand geblesseerd moet zijn.
Maar 1. blijkbaar geloven ze de medische staf van Ajax direct op hun blauwe ogen als ze met de diagnose komen dat Pasveer er langere tijd uit ligt 2. slecht nieuws voor Pasveer dan. Aan zijn reactie van afgelopen donderdag zag je al wel dat hij zelf snel in de gaten had dat het er niet best voor stond.
Benieuwd wie er gaat spitsen. Hopelijk geen Traore. Doe Don Angelo maarLionel schreef:Brobbey niet mee.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Dit is al een soort van witte vlag toch? Prima overigens... maar dan moet van AZ wel gewonnen worden.

Whitey on the moon.
Schijnt niet helemaal zeker te zijn..
IK GELOOF!!!!!!
Dat er iets van onduidelijkheid bestaat hoop ik dan maar te kunnen interpreteren als dat het meevalt met zijn blessure. Ik zou geen risico nemen en gaan voor de wedstrijden tegen AZ en PSV.
Wellicht dat die onduidelijkheid er is omdat hij wel meereist? Dat zien we meer gebeuren met geblesseerde spelers.
Wellicht dat die onduidelijkheid er is omdat hij wel meereist? Dat zien we meer gebeuren met geblesseerde spelers.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat is de leukste straat van Frankfurt voor een biertje, een happie, een bratwurstje, een sauerkrautje, een pretzeltje, und so weiter und so weiter?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
In het Bahnhofsviertel, tussen de Kaiserstraße en de Mainzer Landstraße. ...zoals Taunusstraße en Elbestraße. .. :)
Blij met de punten ...
Wel fit nou geen Risico's lekker op de bank AZ en Pisvee zijn 10x belangrijkerGangstaRiB schreef: ↑wo mar 12, 2025 8:58 amDit is al een soort van witte vlag toch? Prima overigens... maar dan moet van AZ wel gewonnen worden.![]()
Ik zou hem toch in ieder geval niet laten starten. Maak van de gelegenheid gebruik om te kijken wat Konadu kan in zo'n wedstrijd. Is ook interessant richting volgend seizoen. Kun je altijd nog overwegen om hem in te laten vallen mocht er in de slotfase wat te halen zijn. Uiteraard alleen als dat echt een verantwoorde keuze is richting zondag.
Kan natuurlijk ook zijn dat het meetrainen gewoon is met het oog op de wedstrijd tegen AZ. Zowel Konadu als Rijkhoff zijn niet in actie gekomen bij Jong Ajax en zaten daar niet eens bij de groep. Dat zal niet voor niets zijn.
Kan natuurlijk ook zijn dat het meetrainen gewoon is met het oog op de wedstrijd tegen AZ. Zowel Konadu als Rijkhoff zijn niet in actie gekomen bij Jong Ajax en zaten daar niet eens bij de groep. Dat zal niet voor niets zijn.
Nil volentibus arduum
Jetten ook voor het eerst bij selectie
Is toch een linksback? Hato, Baas, Mokio en Kaplan zijn toch allemaal fit? Nou ben ik in principe altijd een voorstander van eigens jeugd mee laten doen, maar in welk scenario zou Jetten in actie moeten/kunnen komen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Brobbey wel mee toch. Gewoon kiezen voor de NLD competitie .. Maarja, als ie tegen AZ begint omdat ie " fit " zou zijn kan ie ook binnen 5 minuten weer uitvallen met een blessure ..
Blij met de punten ...
Ja weet ook niet. Misschien kan hij ook op middenveld uit de voeten.Mr. Ajax schreef:Is toch een linksback? Hato, Baas, Mokio en Kaplan zijn toch allemaal fit? Nou ben ik in principe altijd een voorstander van eigens jeugd mee laten doen, maar in welk scenario zou Jetten in actie moeten/kunnen komen?
Hij doet het allemaal zelf. Als hij nou eens eerder in de bal komt hoeft hij al dat geworstel met z’n tegenstander niet te doen. Maar ja, hij vind al dat getrek ook wel fijn heb ik de indruk.999 schreef:Brobbey wel mee toch. Gewoon kiezen voor de NLD competitie .. Maarja, als ie tegen AZ begint omdat ie " fit " zou zijn kan ie ook binnen 5 minuten weer uitvallen met een blessure ..
In de thuiswedstrijd viel het me op dat hij weer wat vaker zijwaarts en diep in beweging was. Zou mooi zijn als hij die lijn doortrekt in de rest van het seizoen want ik ben het met je eens dat hij te vaak voorspelbaar is en met een tegenstander staat te worstelen.
Nil volentibus arduum
Zeker, dat roep ik/jij en nog een heleboel AT-ers al een hele poos. Als hij dat zou doen zou hij ook veel meer overtredingen mee krijgen.Nu worstelt hij vrolijk mee ...Trab schreef: ↑wo mar 12, 2025 1:34 pmHij doet het allemaal zelf. Als hij nou eens eerder in de bal komt hoeft hij al dat geworstel met z’n tegenstander niet te doen. Maar ja, hij vind al dat getrek ook wel fijn heb ik de indruk.999 schreef:Brobbey wel mee toch. Gewoon kiezen voor de NLD competitie .. Maarja, als ie tegen AZ begint omdat ie " fit " zou zijn kan ie ook binnen 5 minuten weer uitvallen met een blessure ..
Blij met de punten ...
Ik hoop dat we er morgen op een nette manier d’ruit vliegen. Met een gelijkspel of zo. Op dit moment vind ik Europa League totaal niet belangrijk en hoort er focus volledig op de competitie te zijn. Het laatste had ik wel eens morgen een verlenging of iets dergelijks.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”