PEC Zwolle - AFC Ajax zo 09-03 14:30
Moderator: mods
PEC Zwolle - AFC Ajax zo 09-03 14:30
Zondag op een ouderwetse tijd naar zwollle. Alle clichés kunnen uit de kast, potentiële bananenschil, nooit onderschatten, wedstrijd voor wedstrijd etc.
Clichés zijn toch ergens op gebasserd, dus waakzaam.
Wat betekent PEC eigenlijk. Dat is toch weer gratis kennis voor het nutteloze feitjes boek
De Zwolse voetbalclub ontstaat op 12 juni 1910 door een samensmelting van EDN (Ende Desespereert Nimmer – een oude uitdrukking die betekent: 'en wanhoop nooit') en PH (Prins Hendrik). De twee voetbalclubs gaan verder onder de naam PEC, afgeleid van de beginletters van PH-EDN-Combinatie.
Waarvan akte.
Na de clash van donderdag zagen we veel spelers uitvallen en pijntjes overal.
Het puzzelen gaat weer beginnen
MAttheus of toch gorter meer tijd geven ?
Edvardsen starten?
Konadu of brobbey starten?
Berguis of traore
Rugani of sutalo
M.i. toch met de fittere spelers starten
Mattheus
Gaaei rugani baas hato
Vd boomen Klaasen taylor
Berghuis konadu edvardsen
Kunnen we na 60 minuten nog altijd godts ,brobbey,traore henderson brengen indien nodig
Clichés zijn toch ergens op gebasserd, dus waakzaam.
Wat betekent PEC eigenlijk. Dat is toch weer gratis kennis voor het nutteloze feitjes boek
De Zwolse voetbalclub ontstaat op 12 juni 1910 door een samensmelting van EDN (Ende Desespereert Nimmer – een oude uitdrukking die betekent: 'en wanhoop nooit') en PH (Prins Hendrik). De twee voetbalclubs gaan verder onder de naam PEC, afgeleid van de beginletters van PH-EDN-Combinatie.
Waarvan akte.
Na de clash van donderdag zagen we veel spelers uitvallen en pijntjes overal.
Het puzzelen gaat weer beginnen
MAttheus of toch gorter meer tijd geven ?
Edvardsen starten?
Konadu of brobbey starten?
Berguis of traore
Rugani of sutalo
M.i. toch met de fittere spelers starten
Mattheus
Gaaei rugani baas hato
Vd boomen Klaasen taylor
Berghuis konadu edvardsen
Kunnen we na 60 minuten nog altijd godts ,brobbey,traore henderson brengen indien nodig
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: PEC Zwolle - AFC Ajax zo 09-03 14:30
Van den Boomen? We moeten deze wel winnen.
Ik zou Brobbey gewoon laten starten. We hebben hem donderdag niet voor niets gewisseld. Op het middenveld zou ik Henderson toch centraal laten starten en dan Klaassen en Taylor erbij. Vanuit die rol maakt Klaassen misschien ook weer eens een doelpunt. Als we de wedstrijd dan onder controle hebben kun je altijd nog Van den Boomen brengen voor Henderson.
Sutalo heb je wellicht een punt omdat hij net terug is van een blessure. Aan de andere kant. Met een relatief nieuwe keeper wellicht gewoon je sterkste centrum intact laten met Sutalo en Baas?
Met Matheus zou ik willen afspreken dat hij net even een tikje minder flamboyant gaat keepen. Het ging echt heel behoorlijk maar als we elke week zo'n moment krijgen met uitkappen van een tegenstander of erg ver voor het doel spelen dan gaat het natuurlijk een keertje mis.
Ik zou Brobbey gewoon laten starten. We hebben hem donderdag niet voor niets gewisseld. Op het middenveld zou ik Henderson toch centraal laten starten en dan Klaassen en Taylor erbij. Vanuit die rol maakt Klaassen misschien ook weer eens een doelpunt. Als we de wedstrijd dan onder controle hebben kun je altijd nog Van den Boomen brengen voor Henderson.
Sutalo heb je wellicht een punt omdat hij net terug is van een blessure. Aan de andere kant. Met een relatief nieuwe keeper wellicht gewoon je sterkste centrum intact laten met Sutalo en Baas?
Met Matheus zou ik willen afspreken dat hij net even een tikje minder flamboyant gaat keepen. Het ging echt heel behoorlijk maar als we elke week zo'n moment krijgen met uitkappen van een tegenstander of erg ver voor het doel spelen dan gaat het natuurlijk een keertje mis.
Nil volentibus arduum
Het TD-tje heeft een half jaar de tijd gehad om de selectie in januari een boost te geven. Mijn conclusie is dat ie daar niet in is geslaagd.
Lullen en lekken lukt allemaal prima, maar vakinhoudelijk is het niet veel. Een luchtpomp.
Lullen en lekken lukt allemaal prima, maar vakinhoudelijk is het niet veel. Een luchtpomp.
Brobbey staat op scherp lees ik net wat betreft kaarten. Dus zondag én tegen AZ geen kaart pakken aub.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dan maar Traore centraal..
AZ is belangrijker
Weer op zoek naar een Interim coach..
In Zwolle zijn ook drie punten te verdienen. Het moet een spits toch lukken om geen kaart te pakken?
Nil volentibus arduum
-
Ik zou gewoon met Brobbey starten tegen Zwolle. Als ie z’n vorm van afgelopen donderdag meeneemt, kan ie na een uurtje gewisseld worden en heeft hij hopelijk het verschil gemaakt.
Ja, zou ook mijn scenario zijn. Geen enkele ruimte voor enige vorm van onderschatting vandaag graag. Geen energie naar Eindhoven sturen.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb er overigens geen goed gevoel bij. Het is allemaal met hangen en wurgen en ben bang dat je dan vroeg of laat tegen de lamp loopt.
Exact. Kan ook bijna niet anders. Zo'n enorme reeks overwinningen stopt een keer. Maar het is zaak dat zo lang mogelijk uit te stellen.
Hopelijk onderbrekend de EL nederlagen tegen Union en Frankfurt die reeks voldoende zodat we vandaag toch gewoon winnen.
Hopelijk onderbrekend de EL nederlagen tegen Union en Frankfurt die reeks voldoende zodat we vandaag toch gewoon winnen.

Nil volentibus arduum

Hendo op de bank, merkwaardig aangezien hij donderdag niet in actie komt. Klaassen niet bij de selectie, weet iemand waarom?
Edit: vrouw van Davy op punt van bevallen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Taylor op 6 dan? Ben daar niet zo’n fan vanMr. Ajax schreef:Hendo op de bank, merkwaardig aangezien hij donderdag niet in actie komt. Klaassen niet bij de selectie, weet iemand waarom?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zwolle is het nummer 14 van de eredivisie jongens. Daar moet je ook met deze jongens gewoon van kunnen winnen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Hij of Mokio… We gaan het zien.Trab schreef: ↑zo mar 09, 2025 1:29 pmTaylor op 6 dan? Ben daar niet zo’n fan vanMr. Ajax schreef:Hendo op de bank, merkwaardig aangezien hij donderdag niet in actie komt. Klaassen niet bij de selectie, weet iemand waarom?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Flets Jim ik snap dit echt niet 

-
We winnen alleen geen enkele wedstrijd “gewoon”. Ook niet tegen het rechterrijtje. Dit zijn echt van die potjes waarin een club als Zwolle niets te verliezen heeft en lekker vrij gaan voetballen en waarin ik spelers als Henderson en Pasveer (maar ook Weghorst) met hun ervaring héél graag in het veld had zien staanNihad schreef:Zwolle is het nummer 14 van de eredivisie jongens. Daar moet je ook met deze jongens gewoon van kunnen winnen.
Licht middenveld inderdaad. Maar ik vrees vooral onze weerbaarheid aan de rechterkant. Gaaei, FJ en dan nog Berghuis. Brrrr...
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Idd een middenveld met Mokio en FJ is KKD nivoWie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo mar 09, 2025 1:47 pmWe winnen alleen geen enkele wedstrijd “gewoon”. Ook niet tegen het rechterrijtje. Dit zijn echt van die potjes waarin een club als Zwolle niets te verliezen heeft en lekker vrij gaan voetballen en waarin ik spelers als Henderson en Pasveer (maar ook Weghorst) met hun ervaring héél graag in het veld had zien staanNihad schreef:Zwolle is het nummer 14 van de eredivisie jongens. Daar moet je ook met deze jongens gewoon van kunnen winnen.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Naaihuis, 

Hato kijkt niet, Godts kijkt niet ..
Blij met de punten ...
Brobbey gaat denk niet verder ?
Ik wil Edvardsen wel een wedstrijdje zien... Godts zit in een dipje...