Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door peter » zo apr 07, 2024 6:18 pm

Moeten we Schip maandag bedanken voor bewezen diensten? En die Griek idem?
Ik mag trouwens echt wel hopen dat we de trainers en assistenten na dit jaar geen andere functies geven. De selectie is niks, maar ook deze technische staf is hopeloos. Qua spelconcept heb ik nu na 4 (?) maanden Schip geen idee wat hij nou wil. En ja, nogmaals, het is met al die kneuzen ook echt niet te doen. Ken geen verdediging die de goals zo gratis weg geeft.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Lionel » zo apr 07, 2024 6:48 pm

peter schreef:
zo apr 07, 2024 6:18 pm
Moeten we Schip maandag bedanken voor bewezen diensten? En die Griek idem?
Ik mag trouwens echt wel hopen dat we de trainers en assistenten na dit jaar geen andere functies geven. De selectie is niks, maar ook deze technische staf is hopeloos. Qua spelconcept heb ik nu na 4 (?) maanden Schip geen idee wat hij nou wil. En ja, nogmaals, het is met al die kneuzen ook echt niet te doen. Ken geen verdediging die de goals zo gratis weg geeft.
Met alles eens. Maar waarom speel je met 5 verdedigers en vraag je vervolgens van ze om koste wat kost op te bouwen? Die gasten kunnen de bal nergens kwijt.

Maak een plan, speel de bal lang als je niet tot opbouwen komt en vecht duels uit om de tweede bal. Nu doen we echt alles verkeerd.

Maar Van’t Schip en assistenten zijn echt waardelozer dan Gaaei, Tahirovic en Forbs.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door zeux » zo apr 07, 2024 7:07 pm

Was er een wedstrijd vandaag?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Cluijffert » zo apr 07, 2024 8:17 pm

Cluijffert schreef:
zo apr 07, 2024 4:29 pm
Treurig te zien waar het jarenlange Amsterdamse inteeltsfeertje voor heeft gezorgd.
De club zit vol met vunzige mannetjes, vastgeroest in het verleden, die alleen maar voor zichzelf en hun eigen glorie er zitten, helaas niet gehinderd door enige competentie en/of realiteitszin. Ga de diverse geledingen en het scala aan 'oud-Ajacieden' maar na, da's een hoop fout volk hoor. Hier liep jaren geleden ook zo'n flapdrol rond die na - hoewel dat het een prachtige CL campagne was - te pas en te onpas een sprookjesverhaal oreerde, vanzelfsprekend met referenties naar vervlogen gouden jaren toen topvoetbal nog met oud papier en een gouden casio horloge werd geregeld. Met zo'n cultuurtje ga je, zonder sterk en competent leiderschap, in je eigen fantasieën geloven en baseer je daar je beleid (..) op. Alsof topvoetbal tegenwoordig hetzelfde is als Championship Manager spelen.

En hier zijn we dan. We zullen zien hoe in de komende periode de Amsterdamse ratten en zinkende Ajax schip gaan verlaten.
Over 'eigen glorie' gesproken. Mooi om te zien dat ajacied Blind vanavond wel gewoon weer wat centjes aan het bijverdienen is met bij ESPN de pundit uit te hangen. Wat zijn het toch echte clubmenschen zeg.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7313
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Trab » zo apr 07, 2024 8:34 pm

peter schreef:Moeten we Schip maandag bedanken voor bewezen diensten? En die Griek idem?
Ik mag trouwens echt wel hopen dat we de trainers en assistenten na dit jaar geen andere functies geven. De selectie is niks, maar ook deze technische staf is hopeloos. Qua spelconcept heb ik nu na 4 (?) maanden Schip geen idee wat hij nou wil. En ja, nogmaals, het is met al die kneuzen ook echt niet te doen. Ken geen verdediging die de goals zo gratis weg geeft.
Meteen eruit flikkeren. We hebben geen goed team, maar 6-0 en 0 doelpogingen kom op hè. Er is volgens mij geen team in de eredivisie die met zulke cijfers verloren heeft in de Kuip dit seizoen. En dan zegt die lamlul voor de wedstrijd in de media dat ie wel kansen ziet in de Kuip. Aardige vent hoor maar daar hebben we niks aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door GangstaRiB » zo apr 07, 2024 8:47 pm

Trab schreef:
zo apr 07, 2024 8:34 pm
peter schreef:Moeten we Schip maandag bedanken voor bewezen diensten? En die Griek idem?
Ik mag trouwens echt wel hopen dat we de trainers en assistenten na dit jaar geen andere functies geven. De selectie is niks, maar ook deze technische staf is hopeloos. Qua spelconcept heb ik nu na 4 (?) maanden Schip geen idee wat hij nou wil. En ja, nogmaals, het is met al die kneuzen ook echt niet te doen. Ken geen verdediging die de goals zo gratis weg geeft.
Meteen eruit flikkeren. We hebben geen goed team, maar 6-0 en 0 doelpogingen kom op hè. Er is volgens mij geen team in de eredivisie die met zulke cijfers verloren heeft in de Kuip dit seizoen. En dan zegt die lamlul voor de wedstrijd in de media dat ie wel kansen ziet in de Kuip. Aardige vent hoor maar daar hebben we niks aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die 0 doelpogingen zijn al een paar keer geweest dit seizoen he? Iedereen denkt maar dat we een selectie voor de top 5 hebben, maar realistisch is een plaats bij de eerste 10. En daar gaat het steeds meer op lijken. De stand (en het doelsaldo) liegen niet.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 07, 2024 9:23 pm

Zouden we dit seizoen eindigen met een negatief doelsaldo…?

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door bryan » zo apr 07, 2024 11:01 pm

0-6. En ook nog Rulli waarschijnlijk een van de beste Ajacied...

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2024 7:42 am

GangstaRiB schreef:
zo apr 07, 2024 8:47 pm
Die 0 doelpogingen zijn al een paar keer geweest dit seizoen he? Iedereen denkt maar dat we een selectie voor de top 5 hebben, maar realistisch is een plaats bij de eerste 10. En daar gaat het steeds meer op lijken. De stand (en het doelsaldo) liegen niet.
Het is allang 5 voor 12 geweest v.w.b. Ajax. Je hebt (weer) geen AD, TD en geen trainer voor volgend seizoen. In plaats daarvan bepaalt een stel hobbyisten en 60-ers / 70-ers over wie en wat. Als je dat vergelijkt met andere beursgenoteerde organisaties, dan komt het er dus op neer dat oud-personeelsleden met een lange staat van dienst en de OR het beleid bepalen. Want het is immers "hun" werkgever. Dus kan er o.b.v. emotie een stokje worden gestoken voor de aanstelling van iemand die een lul is. Of die "te snel" gaat. En doordat niemand weet wie de baas is, krijgt dus vrijwel iedereen de kans om baasje te spelen. En je kan er eigenlijk niemand op afrekenen. Dit ettert al zo'n 2 jaar zo voort. 100en miljoenen verdampt, iedere vorm van topsport is eruit geramd.

Ooit komen ze uit die vicieuze cirkel. Zal nog heel lang duren. Iedere buitenstaander zou zeggen: je bent óf NV óf vereniging. Leden van een vereniging die een enorme invloed hebben op de NV, dat is een no go. De eerste stap lijkt me dus niet zo lastig.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13356
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Nihad » ma apr 08, 2024 8:44 am

Ik ben er echt kapot van. Kijk, dat we verliezen van 010 kan gebeuren. Ze hebben immers een aanmerkelijk beter team dan Ajax.

Maar de wijze en de uitslag was echt bizar. Ik heb dit nog nooit in mijn Ajax leven meegemaakt dat we zo afgedroogd waren. Ik schaam mij kapot als Ajacied. :blush.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Alexander » ma apr 08, 2024 8:45 am

wimpey schreef:
ma apr 08, 2024 7:42 am

Ooit komen ze uit die vicieuze cirkel. Zal nog heel lang duren. Iedere buitenstaander zou zeggen: je bent óf NV óf vereniging. Leden van een vereniging die een enorme invloed hebben op de NV, dat is een no go. De eerste stap lijkt me dus niet zo lastig.
Dus wat zou je zeggen? Leden koud stellen of van de beurs af?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Toppie » ma apr 08, 2024 9:18 am

Nihad schreef:
ma apr 08, 2024 8:44 am
Ik ben er echt kapot van. Kijk, dat we verliezen van 010 kan gebeuren. Ze hebben immers een aanmerkelijk beter team dan Ajax.

Maar de wijze en de uitslag was echt bizar. Ik heb dit nog nooit in mijn Ajax leven meegemaakt dat we zo afgedroogd waren. Ik schaam mij kapot als Ajacied. :blush.gif:
Maar dit elftal heeft totaal geen uitblinkers behalve Brobbey dus deze afstraffing en de manier van verdedigen was deze uitslag en het makkelijk weggeven van de bal en goals illustrerend

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 9:23 am

Nihad schreef:
ma apr 08, 2024 8:44 am
Ik ben er echt kapot van. Kijk, dat we verliezen van 010 kan gebeuren. Ze hebben immers een aanmerkelijk beter team dan Ajax.

Maar de wijze en de uitslag was echt bizar. Ik heb dit nog nooit in mijn Ajax leven meegemaakt dat we zo afgedroogd waren. Ik schaam mij kapot als Ajacied. :blush.gif:
De nederlaag tegen Hercules vond ik erger. Van F. kun je nog verliezen.

Die wedstrijd tegen Hercules was voor mij geen rode vlag, maar een hele rij rode vlaggen. Toen wist ik wel hoe die vlaggen erbij hingen.
Iedere buitenstaander zou zeggen: je bent óf NV óf vereniging. Leden van een vereniging die een enorme invloed hebben op de NV, dat is een no go.
Lijkt me ook, maar zo werkt het niet bij Ajax. Er komen altijd weer vriendjes van. En degenen die geen vriendjes zijn loeren op hun kans.

Geen topclub in de wereld heeft zo'n idiote structuur.
Ook over Alex Kroes is Van Hanegem niet te spreken. De Kromme heeft 'geen idee' waarom er binnen Ajax nog zoveel vertrouwen is in de geschorste directeur. 'Die Kroes kwam met een hoop tromgeroffel binnen in de Arena, nadat hij eerst in een boek de vloer had aangeveegd met mensen bij de club. Toen kocht hij nog even aandelen van de club, want hij wilde zo graag laten zien dat hij erg betrokken is en hij kende opeens de regels van een beursgenoteerd bedrijf niet. Iedereen weet dat het onzin is, maar ze willen het niet zien omdat ze liever van andere mensen af zijn daar.'
'En nu begrijp ik dat de bestuursraad, die hem kan redden, vol zit met mensen die op zaterdag gezellig met Kroes voetballen, of - zoals Pim van Dord - er trainer is', aldus Van Hanegem. 'Ze zullen vast steun krijgen door die vernederende 6-0 nederlaag. Kroes komt op mij voorlopig over als iemand die vooral met zichzelf bezig is geweest en niet zozeer met de club Ajax.'
Zo is het natuurlijk. Buitenstaanders zien het vaak beter.

Die middelmaat bij Ajax zoekt dan een schaamlap. Verschuilt zich achter Cruijff in het verleden of nu LVG. Uiteindelijk gaat het vooral om het ego van die mensen, die wat voorstellen dankzij Ajax. Uri Coronel die een autobiografie schreef, ik bedoel maar.

Het gevolg van dit alles is dat iedereen van buiten vroeger of later wordt afgebrand. Het gevolg daarvan is weer dat veel capabele mensen bedanken voor de eer.

Moeten we Schip maandag bedanken voor bewezen diensten? En die Griek idem?
Ik mag trouwens echt wel hopen dat we de trainers en assistenten na dit jaar geen andere functies geven. De selectie is niks, maar ook deze technische staf is hopeloos.
We geven Schip een ander baantje, uit dank voor bewezen diensten. DAn mag hij trainers gaan coachen, omdat hij kennis van zaken heeft. :hypocrite.gif:

Wie heeft hem aangesteld en wie heeft bedacht dat hij iets toevoegt? :excited.gif:

Schip zal best een aardige kerel zijn, maar dan nog... Je zit met een stuurloze selectie, dan moet je vooral een slappe trainer nemen die in een rouwproces zit - maar ja, Ajax-DNA, toch?

Wouter
Berichten: 18784
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Wouter » ma apr 08, 2024 9:49 am

Ach, je krijgt een keer het Vitessegevoel. Van een paar jaar geleden. Wie weet vind je dit over vijf jaar, achteraf bezien, nog een fantastische tijd. :aai.gif:

Marcel
Berichten: 763
Lid geworden op: do feb 26, 2004 12:17 pm
Locatie: Belgie

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Marcel » ma apr 08, 2024 9:49 am

Nihad schreef:
ma apr 08, 2024 8:44 am
Ik ben er echt kapot van. Kijk, dat we verliezen van 010 kan gebeuren. Ze hebben immers een aanmerkelijk beter team dan Ajax.

Maar de wijze en de uitslag was echt bizar. Ik heb dit nog nooit in mijn Ajax leven meegemaakt dat we zo afgedroogd waren. Ik schaam mij kapot als Ajacied. :blush.gif:
Maar Feyenoord heeft ook geen wereldvoetballers toch?
Zo'n Paixao is ook maar niveautje Wamberto. Gimenez schiet ze er ook niet meer in.
Het verschil is dat Slot wel een vakman is en er een team van kan maken, dat tot meer in staat is dan wat er op het eerste gezicht in zit.
Het is gewoon pijnlijk duidelijk dat Ajax sinds Ten Hag enkel koekenbakkers als trainers heeft gehad.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door LucaS » ma apr 08, 2024 9:55 am



Iedere buitenstaander zou zeggen: je bent óf NV óf vereniging. Leden van een vereniging die een enorme invloed hebben op de NV, dat is een no go.
Lijkt me ook, maar zo werkt het niet bij Ajax. Er komen altijd weer vriendjes van. En degenen die geen vriendjes zijn loeren op hun kans.

Geen topclub in de wereld heeft zo'n idiote structuur.
Wat is het alternatief? Meerderheid van de aandelen vrij verhandelbaar maken? Dan kan je dus door de Glazers (of anderen) worxen gekocht
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 9:56 am

Vind ik ook, je moet een trainer hebben die alles eruit haalt.

Neem Hato: kan die jongen er opeens niets meer van?

Al die blessures zijn ook een teken aan de wand. Als het goed gaat, voelt niemand wat.

In principe heeft Ajax met Bergwijn, Brobbey/Akpom, Berghuis een voorhoede die tegen elke Nederlandse club zou moeten kunnen scoren. Ik noem maar wat. We moeten niet net doen alsof Ajax een soort RKC is.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 9:57 am

Wat is het alternatief? Meerderheid van de aandelen vrij verhandelbaar maken? Dan kan je dus door de Glazers (of anderen) worxen gekocht
Daar was ik vroeger mordicus tegen, maar vandaag de dag...

Zo'n eigenaar wil gewoon winnen, net als wij.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Lionel » ma apr 08, 2024 10:04 am

Marcel schreef:
ma apr 08, 2024 9:49 am
Nihad schreef:
ma apr 08, 2024 8:44 am
Ik ben er echt kapot van. Kijk, dat we verliezen van 010 kan gebeuren. Ze hebben immers een aanmerkelijk beter team dan Ajax.

Maar de wijze en de uitslag was echt bizar. Ik heb dit nog nooit in mijn Ajax leven meegemaakt dat we zo afgedroogd waren. Ik schaam mij kapot als Ajacied. :blush.gif:
Maar Feyenoord heeft ook geen wereldvoetballers toch?
Zo'n Paixao is ook maar niveautje Wamberto. Gimenez schiet ze er ook niet meer in.
Het verschil is dat Slot wel een vakman is en er een team van kan maken, dat tot meer in staat is dan wat er op het eerste gezicht in zit.
Het is gewoon pijnlijk duidelijk dat Ajax sinds Ten Hag enkel koekenbakkers als trainers heeft gehad.
Dit dus. Bij Feyenoord zijn ze ook nog eens topfit en wisselt hij spelers die niet als idioten druk zetten.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 10:13 am

Bij F. haken spelers aan doordat de structuur staat. Ze weten wat ze moeten doen.
“Minteh is een mooi voorbeeld van een speler die van zoveel geluk mag spreken dat hij op deze leeftijd onder Arne Slot speelt. Hij en Forbs zijn toch wel vergelijkbare spelers, maar bij Forbs denk je ‘wat is dit?’, en Minteh vinden we nu een geweldige speler”, begint de analist bij Dit was het Weekend van ESPN.

“Als het andersom was geweest, dus dat Forbs onder de structuur van Slot had gespeeld, dachten wij: ‘Nou daar zit wel muziek in’”, speculeert de analist. “Ik denk écht dat dat zo’n grote rol speelt bij dit soort spelers. Die hebben vrijheid en structuur nodig. Bij Ajax heb je nul structuur”, aldus Perez.
Jonge spelers hebben zekerheden nodig. We gaan dus naar Rotterdam en elke speler is op zichzelf teruggeworpen. Dan gaan er een paar nat, ook Kaplan en Hato in dit geval.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2024 11:01 am

Minteh kan ballen. Forbs kan er geen hout van.

De kakkies hebben veel betere spelers dan Ajax. Dat middenveld van ons gisteren... :excited.gif:

Of denken we soms dat Slot spelers als Bergwijn, Rensch, Taylor, Hlynsson, Tahirovic en Mannsverk bij de kakkies zou kunnen gebruiken? :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door zeux » ma apr 08, 2024 11:11 am

Voor de F-supporters is het toch leuk? Hier kunnen ze weer een decennia of vier op teren, ze hebben weer iets om te tatoeëren én de DVD kan gevuld. Zo'n buitenkans eens in de tig jaar is leuk voor ze.
(dat het geen eigen verdienste is, maar geheel en al ligt aan de staat van ontbindende verwoesting binnen Ajax hoeven ze er natuurlijk niet als commentaar bij te zetten).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Lionel » ma apr 08, 2024 11:18 am

wimpey schreef:
ma apr 08, 2024 11:01 am
Minteh kan ballen. Forbs kan er geen hout van.

De kakkies hebben veel betere spelers dan Ajax. Dat middenveld van ons gisteren... :excited.gif:

Of denken we soms dat Slot spelers als Bergwijn, Rensch, Taylor, Hlynsson, Tahirovic en Mannsverk bij de kakkies zou kunnen gebruiken? :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:
Minteh kan er ook weinig van. Die heeft alleen al een jaar onder Slot gewerkt.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 11:41 am

wimpey schreef:
ma apr 08, 2024 11:01 am
Minteh kan ballen. Forbs kan er geen hout van.

De kakkies hebben veel betere spelers dan Ajax. Dat middenveld van ons gisteren... :excited.gif:

Of denken we soms dat Slot spelers als Bergwijn, Rensch, Taylor, Hlynsson, Tahirovic en Mannsverk bij de kakkies zou kunnen gebruiken? :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:
Waarom niet? Niet allemaal tegelijk, natuurlijk.


F. wilde Mannsverk halen.

Volgens Aad de Mos kan Taylor zo mee bij Barcelona. Slot zou hem vast dolgraag willen. :hypocrite.gif:

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Feyenoord - AFC Ajax zo 7-4 14:30

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2024 11:42 am

Lionel schreef:
ma apr 08, 2024 11:18 am
Minteh kan er ook weinig van. Die heeft alleen al een jaar onder Slot gewerkt.
Lege opmerking. Minteh heeft technisch vermogen. Forbs is kop omlaag en rennen. Die hoort op Duindigt.

Al die Mislintat-aankopen zijn technisch gehandicapt. Gewoon slechte voetballers.

Plaats reactie