AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mano » vr sep 01, 2023 9:03 am

Eerlijk gezegd ben ik wel blij met deze schandalige ondergrens.
We hebben nog niets verloren (kampioenschap/EL)

De mantel der liefde kan gelijk af!
Dit was zo slecht dat je niemand hoeft te sparen. Verworven status kan zo de prullenbak in.
top!

Denk wel dat de aankopen op de tribune dachten:
Fuck waar ben ik beland of Easy easy, ik ga sowieso basis staan :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mr. Ajax » vr sep 01, 2023 9:21 am

Mano schreef:
vr sep 01, 2023 9:03 am
Eerlijk gezegd ben ik wel blij met deze schandalige ondergrens.
We hebben nog niets verloren (kampioenschap/EL)

De mantel der liefde kan gelijk af!
Dit was zo slecht dat je niemand hoeft te sparen. Verworven status kan zo de prullenbak in.
top!

Denk wel dat de aankopen op de tribune dachten:
Fuck waar ben ik beland of Easy easy, ik ga sowieso basis staan :hypocrite.gif:
Je zag vooral die Avila een beetje grinniken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

nobrahcius
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mei 30, 2018 6:37 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door nobrahcius » vr sep 01, 2023 9:24 am

Mano schreef:
vr sep 01, 2023 8:26 am
Peter schreef:
vr sep 01, 2023 7:40 am
Denk alleen dat Steijn dus vindt dat zo'n Medic, Gaaei, Ramaj en Forbs geen versterking blijken.
Forbs was de enige met dreiging. De 30+mio aanvoerder speelde wederom verstoppertje op links. Terwijl Forbs daar beter is dan op rechts. Lijkt me dat hij hem wel potentieel als versterking ziet.
Medic ben ik het mee eens. Daarvan heb ik trouwens het gevoel dat hij gehaald is icm Sutalo. Al zag ik hem wel een aantal keer linie overslaan en brobbey of Forbs aanspelen.
Ramaj, voor de toekomst. volgens is hij door een club van 4 a 5 mensen beoordeeld en als talent gezien.
Gaaei, zou hij die nu al zo slecht vinden dat hij hem geen minuten wil geven? :confused.gif:
Zou het niet een combinatie zijn bij deze spelers (als het idd om deze jongens gaat)? stukje frustratie over het niet halen van de Nederlanders icm de niet overduidelijke meerwaarde van deze spelers? En dat daar het chagrijn dat we gisteren konden horen vandaan kwam?

Zoiets op basis van de geruchten rondom transfers:
Medic -> Steijn had liever St. Juste of vd Berg (die combi deal theorie met Sutalo kwam al eerder eens voorbij, maar Mislintat wilde heb bij zn vorige club al hebben toch?)
Ramaj-> Steijn had liever Olij
Gaaei-> Steijn had liever Sambo

Bij Forbs zou ik me voor kunnen stellen dat hij het geld liever in een echte rechtsbuiten geinvesteerd had gezien ipv in een linksbuiten die het dan nu op rechts moet doen. Als is dat nu wellicht een noodgreep doordat de andere aankopen er nog niet bij zijn.

Anyway: heel veel hoop is gevestigd op Sutalo, hopen dat dat de leider is die gemist word en dat die de verdediging een stuk stabieler maakt.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Yopii » vr sep 01, 2023 9:26 am

Mee eens, Mano. Ik had dit trouwens wel verwacht. Het valt me nog mee dat we de heenwedstrijd, weliswaar geflatteerd, met zulke grote cijfers hebben gewonnen dat we niet meer in de problemen kwamen in de return. Dit krijg je dus met een 'tijdelijke' opstelling: spelers weten dat het komend weekend anders is.
Steijn heeft vanaf komend weekend genoeg spelers om faalhazen af te rekenen op hun prestaties. Nu had hij nog even iedereen nodig.

Ik hoop dat er een leider in de aankopen zit.
Sutalo! (Dat hoop ik en verwacht ik.)

Weet niet hoe met jullie zit, maar ik ben Brobbey zat. Dat ongeïnteresseerde hoofd, die pijntjes, die slechte balaanname... Kom er maar in, Georges! :headbang.gif:

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mano » vr sep 01, 2023 9:32 am

nobrahcius schreef:
vr sep 01, 2023 9:24 am


Zou het niet een combinatie zijn bij deze spelers (als het idd om deze jongens gaat)? stukje frustratie over het niet halen van de Nederlanders icm de niet overduidelijke meerwaarde van deze spelers? En dat daar het chagrijn dat we gisteren konden horen vandaan kwam?

Zoiets op basis van de geruchten rondom transfers:
Medic -> Steijn had liever St. Juste of vd Berg (die combi deal theorie met Sutalo kwam al eerder eens voorbij, maar Mislintat wilde heb bij zn vorige club al hebben toch?)
Ramaj-> Steijn had liever Olij
Gaaei-> Steijn had liever Sambo

Bij Forbs zou ik me voor kunnen stellen dat hij het geld liever in een echte rechtsbuiten geinvesteerd had gezien ipv in een linksbuiten die het dan nu op rechts moet doen. Als is dat nu wellicht een noodgreep doordat de andere aankopen er nog niet bij zijn.

Anyway: heel veel hoop is gevestigd op Sutalo, hopen dat dat de leider is die gemist word en dat die de verdediging een stuk stabieler maakt.
Is Steijn misschien heel slecht in Engels? :blush.gif:

Een TD moet een goed team leveren maar ook waarde aan een team toevoegen.
St Juste was behoorlijk duur zeker in verhouding met Medic, Sutalo was de no.1 die is uiteindelijk ook gekomen. Dat is St. Juste als backup enorm duur
Sambo, daar wilde PSV de hoofdprijs voor, simpelweg omdat het Ajax betrof.
Forbs gaat ons nog wel verrassen. Zag nu ook flitsen op rechts.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mano » vr sep 01, 2023 9:36 am

Yopii schreef:
vr sep 01, 2023 9:26 am

Weet niet hoe met jullie zit, maar ik ben Brobbey zat. Dat ongeïnteresseerde hoofd, die pijntjes, die slechte balaanname... Kom er maar in, Georges! :headbang.gif:
Op het einde in de 1 vs 1. Zo klungelig! Schandalig voor een Ajax spits.


Mijn enige twijfel zit hem in Akpom.
Ik denk dat hij technisch niet zo begaafd is en gewoon een keiharde werker.
Dat hij in de problemen komt met aannames, kappen, draaien etc.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

nobrahcius
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mei 30, 2018 6:37 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door nobrahcius » vr sep 01, 2023 9:37 am

Je hoeft mij niet te overtuigen ;) ik probeerde alleen te beredeneren waar Steijn op zinspeelde.

Overigens denk ik dat het na gisteren wel pijnlijk duidelijk is hoe zonde het is dat de Spertsyan deal niet doorgegaan is... zo'n speler zouden we erg goed kunnen gebruiken...

columbus
Berichten: 5354
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door columbus » vr sep 01, 2023 9:39 am

Mano schreef:
Yopii schreef:
vr sep 01, 2023 9:26 am

Weet niet hoe met jullie zit, maar ik ben Brobbey zat. Dat ongeïnteresseerde hoofd, die pijntjes, die slechte balaanname... Kom er maar in, Georges! :headbang.gif:
Op het einde in de 1 vs 1. Zo klungelig! Schandalig voor een Ajax spits.


Mijn enige twijfel zit hem in Akpom.
Ik denk dat hij technisch niet zo begaafd is en gewoon een keiharde werker.
Dat hij in de problemen komt met aannames, kappen, draaien etc.
Brobbey is ook verre van technisch en met hard werken en je stinkende best doen kom je al een heel eind.

17,5 miljoen om Brobbey terug te halen was natuurlijk waanzin. Aan dat bedrag kan Brobbey zelf niets aan doen. Maar wat een geld

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Yopii » vr sep 01, 2023 9:43 am

Zoiets op basis van de geruchten rondom transfers:
Medic -> Steijn had liever St. Juste of vd Berg (die combi deal theorie met Sutalo kwam al eerder eens voorbij, maar Mislintat wilde heb bij zn vorige club al hebben toch?)
Ramaj-> Steijn had liever Olij
Gaaei-> Steijn had liever Sambo
Garantie op succes, die spelers. :hypocrite.gif:

Andriy Demchenko
Berichten: 5008
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Andriy Demchenko » vr sep 01, 2023 9:44 am

Yopii schreef:
vr sep 01, 2023 9:26 am
Mee eens, Mano. Ik had dit trouwens wel verwacht. Het valt me nog mee dat we de heenwedstrijd, weliswaar geflatteerd, met zulke grote cijfers hebben gewonnen dat we niet meer in de problemen kwamen in de return. Dit krijg je dus met een 'tijdelijke' opstelling: spelers weten dat het komend weekend anders is.
Steijn heeft vanaf komend weekend genoeg spelers om faalhazen af te rekenen op hun prestaties. Nu had hij nog even iedereen nodig.

Ik hoop dat er een leider in de aankopen zit.
Sutalo! (Dat hoop ik en verwacht ik.)

Weet niet hoe met jullie zit, maar ik ben Brobbey zat. Dat ongeïnteresseerde hoofd, die pijntjes, die slechte balaanname... Kom er maar in, Georges! :headbang.gif:
Haha Brobbey heeft ongeveer gebracht wat ik verwachtte toen die transfers rondkwam. Dus ja hier ook Team Mikautadze, laat Brobbey maar invalspits worden. Probleem is alleen dat Steijn altijd voor grote stormrammen voorin gaat en ik dus niet denk dat we Mikau heel veel als spits gaan zien.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7313
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Trab » vr sep 01, 2023 9:54 am

Mano schreef:
nobrahcius schreef:
vr sep 01, 2023 9:24 am


Zou het niet een combinatie zijn bij deze spelers (als het idd om deze jongens gaat)? stukje frustratie over het niet halen van de Nederlanders icm de niet overduidelijke meerwaarde van deze spelers? En dat daar het chagrijn dat we gisteren konden horen vandaan kwam?

Zoiets op basis van de geruchten rondom transfers:
Medic -> Steijn had liever St. Juste of vd Berg (die combi deal theorie met Sutalo kwam al eerder eens voorbij, maar Mislintat wilde heb bij zn vorige club al hebben toch?)
Ramaj-> Steijn had liever Olij
Gaaei-> Steijn had liever Sambo

Bij Forbs zou ik me voor kunnen stellen dat hij het geld liever in een echte rechtsbuiten geinvesteerd had gezien ipv in een linksbuiten die het dan nu op rechts moet doen. Als is dat nu wellicht een noodgreep doordat de andere aankopen er nog niet bij zijn.

Anyway: heel veel hoop is gevestigd op Sutalo, hopen dat dat de leider is die gemist word en dat die de verdediging een stuk stabieler maakt.
Is Steijn misschien heel slecht in Engels? :blush.gif:

Een TD moet een goed team leveren maar ook waarde aan een team toevoegen.
St Juste was behoorlijk duur zeker in verhouding met Medic, Sutalo was de no.1 die is uiteindelijk ook gekomen. Dat is St. Juste als backup enorm duur
Sambo, daar wilde PSV de hoofdprijs voor, simpelweg omdat het Ajax betrof.
Forbs gaat ons nog wel verrassen. Zag nu ook flitsen op rechts.
Dat denk ik ook. Ik zie Steijn er ook wel voor aan dat hij expres Gorter opstelt omdat hij Olij niet kreeg.
Voor de rest is het vreemd dat hij Branco steeds wisselt aangezien hij kwaliteiten heeft die de rest niet heeft. Niet dat hij geweldig speelde, maar hij zoekt de oplossing wel naar voren en kan met een lange bal de vleugels 1 tegen 1 zetten..
Ik hoop toch nog op een transfer vandaag. En dan niet zo een lange slungel uit Noorwegen maar iemand met creativiteit. Er is veel ingekocht op kracht, lengte en snelheid, maar weinig op finesse. Alleen die Georgiër als het mee zit. Dat is veels te mager.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nobrahcius
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mei 30, 2018 6:37 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door nobrahcius » vr sep 01, 2023 10:04 am

Trab schreef:
vr sep 01, 2023 9:54 am
Ik hoop toch nog op een transfer vandaag. En dan niet zo een lange slungel uit Noorwegen maar iemand met creativiteit. Er is veel ingekocht op kracht, lengte en snelheid, maar weinig op finesse. Alleen die Georgiër als het mee zit. Dat is veels te mager.
Herkenbaar, ik hoopte na het Klaassen nieuws nog even op McAtee (desnoods huur) maar zie dat die inmiddels een andere bestemming gevonden heeft... ik ben bang dat we het met de huidige selectie moeten gaan doen. (eventueel met Mannsverk er nog bij)

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Yopii » vr sep 01, 2023 10:27 am

Ik zie Steijn er ook wel voor aan dat hij expres Gorter opstelt omdat hij Olij niet kreeg.
Dat gevoel heb ik ook.
Gorter wordt zogenaamd opgesteld omdat hij de spelers voor hem kent. Dat is vanaf komend weekend dus anders.

Het is niet zo ingewikkeld, zet eerst het middenveld eens neer. Er moet balans zijn, anders is er geen beginnen aan voor de spelers in de andere linies.

Ik zou Taylor er meteen uitgooien, die heeft geen discipline, en Berghuis nooit op 10 zetten.

columbus
Berichten: 5354
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door columbus » vr sep 01, 2023 10:30 am

Welnee joh, wat een gelul zeg. Dit zijn echt dingen verzinnen om iemand onder uit te halen.

Toen Rulli geblesseerd raakte was die Duitse jongen net een week bij Ajax en was het een logische keuze dat Gorter in de goal werd gezet. En laten we eerlijk zijn, de wedstrijden dat hij in de goal stond maakte hij weinig fouten.

De Dominee
Berichten: 5865
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door De Dominee » vr sep 01, 2023 10:49 am

Trab schreef:
vr sep 01, 2023 9:54 am
Mano schreef:
nobrahcius schreef:
vr sep 01, 2023 9:24 am


Zou het niet een combinatie zijn bij deze spelers (als het idd om deze jongens gaat)? stukje frustratie over het niet halen van de Nederlanders icm de niet overduidelijke meerwaarde van deze spelers? En dat daar het chagrijn dat we gisteren konden horen vandaan kwam?

Zoiets op basis van de geruchten rondom transfers:
Medic -> Steijn had liever St. Juste of vd Berg (die combi deal theorie met Sutalo kwam al eerder eens voorbij, maar Mislintat wilde heb bij zn vorige club al hebben toch?)
Ramaj-> Steijn had liever Olij
Gaaei-> Steijn had liever Sambo

Bij Forbs zou ik me voor kunnen stellen dat hij het geld liever in een echte rechtsbuiten geinvesteerd had gezien ipv in een linksbuiten die het dan nu op rechts moet doen. Als is dat nu wellicht een noodgreep doordat de andere aankopen er nog niet bij zijn.

Anyway: heel veel hoop is gevestigd op Sutalo, hopen dat dat de leider is die gemist word en dat die de verdediging een stuk stabieler maakt.
Is Steijn misschien heel slecht in Engels? :blush.gif:

Een TD moet een goed team leveren maar ook waarde aan een team toevoegen.
St Juste was behoorlijk duur zeker in verhouding met Medic, Sutalo was de no.1 die is uiteindelijk ook gekomen. Dat is St. Juste als backup enorm duur
Sambo, daar wilde PSV de hoofdprijs voor, simpelweg omdat het Ajax betrof.
Forbs gaat ons nog wel verrassen. Zag nu ook flitsen op rechts.
Dat denk ik ook. Ik zie Steijn er ook wel voor aan dat hij expres Gorter opstelt omdat hij Olij niet kreeg.
Voor de rest is het vreemd dat hij Branco steeds wisselt aangezien hij kwaliteiten heeft die de rest niet heeft. Niet dat hij geweldig speelde, maar hij zoekt de oplossing wel naar voren en kan met een lange bal de vleugels 1 tegen 1 zetten..
Ik hoop toch nog op een transfer vandaag. En dan niet zo een lange slungel uit Noorwegen maar iemand met creativiteit. Er is veel ingekocht op kracht, lengte en snelheid, maar weinig op finesse. Alleen die Georgiër als het mee zit. Dat is veels te mager.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mee eens mbt Branco. Die heeft ook nog een vrije trap waar je doelpunten mee maakt. Zou ik niet zo snel wisselen. Zeker niet vóór Taylor.
nobrahcius schreef:
vr sep 01, 2023 10:04 am
Trab schreef:
vr sep 01, 2023 9:54 am
Ik hoop toch nog op een transfer vandaag. En dan niet zo een lange slungel uit Noorwegen maar iemand met creativiteit. Er is veel ingekocht op kracht, lengte en snelheid, maar weinig op finesse. Alleen die Georgiër als het mee zit. Dat is veels te mager.
Herkenbaar, ik hoopte na het Klaassen nieuws nog even op McAtee (desnoods huur) maar zie dat die inmiddels een andere bestemming gevonden heeft... ik ben bang dat we het met de huidige selectie moeten gaan doen. (eventueel met Mannsverk er nog bij)
Welkom! Nieuwe poster of gewoon weer iemand die zijn naam heeft gewijzigd / troll account bestaand lid?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Yopii » vr sep 01, 2023 10:51 am

Als de spelers eens net gingen doen alsof ze in een TEAM speelden, was er al heel wat gewonnen. :1evil.gif:

Iedereen deed maar wat. Dan krijg je het lastig tegen elke tegenstander.

De Dominee
Berichten: 5865
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door De Dominee » vr sep 01, 2023 10:54 am

De helft van het elftal van gisteren weet dat hun langste tijd in de basis bij Ajax erop zit... Potje om des keizers baard. Deels prutsers ook die al langer verzaken. Snap niet dat mensen verbaasd waren gisteren.

Mislintat heeft (mede) gescout op mentale weerbaarheid bij de aankopen. Dat zijn allemaal jongens die er 100% voor gaan en graag willen knallen bij Ajax. Zet er daar 5 van neer en je hebt een heel ander team. Worden andere spelers ook door meegenomen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

nobrahcius
Berichten: 8
Lid geworden op: wo mei 30, 2018 6:37 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door nobrahcius » vr sep 01, 2023 10:59 am

De Dominee schreef:
vr sep 01, 2023 10:49 am
Welkom! Nieuwe poster of gewoon weer iemand die zijn naam heeft gewijzigd / troll account bestaand lid?
Dank! Nieuwe poster, maar lees al wel heel lang (al jaren) mee ;)

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 01, 2023 11:11 am

GangstaRiB schreef:
Mano schreef:
vr sep 01, 2023 8:19 am
Ik hoor Brobbey en Klaassen dat het moeilijk is met al die nieuwe jongens.
Er stonden er gisteren 'maar' 4 in, waarvan Tahirovic en vd Boomen al vanaf begin voorbereiding meedoen.
De tweede helft stonden er nog maar 2. Dus kom niet bij me met dat slappe gelul. Degene die het meest door het ijs zakte waren de 'ajacieden'
Alle leiders zijn weg. Wat over is gebleven zijn meelopers. Die gaan dan klagen over de rest en kijken niet naar zichzelf.

Ik hoop dat er een leider in de aankopen zit. Ik had hoop dat Branco dat zou zijn, maar die laat de laatste paar wedstrijden zien waarom hij eerder was laten gaan door Ajax.

Wat wordt het referentiekader dit seizoen? Een overwinning tegen Fortuna is zaligmakend of eisen we nog steeds het kampioenschap?
Wij zijn Ajax. Dan eisen we niks minder dan het kampioenschap. Helemaal als er weer voor tientallen miljoenen spelers hebben gehaald.

Dat gezegd hebbend zijn er wel zorgen natuurlijk. Ik snap dat we rijd nodig hebben, spelers moeten inpassen enzo, maar vraag me nog steeds wel af in welk systeem die spelers moeten passen, want wat Steijn precies wil kon ik niet ontwaren. Tegen een de bus parkerend Ludogorets, zou je korte snelle combinaties en afwisselingen tussen buitenspelers en backs op de flanken verwachten, waardoor de tegenstanders uit moet stappen en meer ruimte in het centrum ontstaat. Maar daarvan zag ik niets, zelfs geen intentie. Waar trainen ze op?

En dan de spelers. Tahirovic vond ik (wederom) ok, maar de rest? De spelers die het zwaard van Damocles boven hun hoofd hebben hangen (Wijndal, Medic, Taylor, Rensch) lieten ook geen moment zien te willen knokken voor hun plek en liepen voorop in de malaise. Forbs op rechts ziet er niet gelukkig uit, denk dan terug aan de paar keer dat ie in de uitwedstrijd op links opdook en welke gevaar hij uitstraalde; Branco die steeds -misschien terecht, maar misschien ook zeker niet- het kind van de rekening is terwijl hij t.o.v. de overige spelers unieke (trap)kwaliteiten heeft. We moeten dan maar hopen dat de overige aankopen wel verschil kunnen maken, Sutalo voorop. Maar nu we zijn begonnen is het duidelijk dat we nog een hoop werk te verrichten hebben. De tijd dringt, want na Fortuna en de interlandbreak wachten Twente, EL tegenstander en de kakkies op ons.

Dit kon al wel eens heel snel de maand van de waarheid gaan worden.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mano » vr sep 01, 2023 11:11 am

De Dominee schreef:
vr sep 01, 2023 10:54 am
De helft van het elftal van gisteren weet dat hun langste tijd in de basis bij Ajax erop zit... Potje om des keizers baard. Deels prutsers ook die al langer verzaken. Snap niet dat mensen verbaasd waren gisteren.

Mislintat heeft (mede) gescout op mentale weerbaarheid bij de aankopen. Dat zijn allemaal jongens die er 100% voor gaan en graag willen knallen bij Ajax. Zet er daar 5 van neer en je hebt een heel ander team. Worden andere spelers ook door meegenomen.
Ik vond Brobbey wel zijn best doen. Niets lukte (typisch brobbey) en hij had 0,0 hulp.
Als je met je rug naar het doel speelt, is het wel is fijn als een middenvelder (taylor) of buitenspeler (bergwijn/Forbs) vlakbij zijn zodat je gelijk kan afleggen.
Niemand kwam kort in de bal voor een kaats

Bergwijn speelt enorm plichtmatig. Hoeveel ballen heeft hij aangeraakt in de 16?
ik denk trouwens ook dat hij zich geen zorgen maakt over zijn plek. En ben bang dat Steijn hem in lengte van dagen laat staan.
Dan ben je gewoon vleugellam. Je hoopt bijna op een blessure zodat men wel anders moet gaan denken.

Taylor is middelmaat en als hij dan geen 100% geeft, verandert hij in een gapend gat. Hij sloot nooit op tijd aan. Kwam overal te laat.
Als hij morgen bij twente zou spelen, valt hij niet positief op.

Dan heb ik het dus nog niet eens over beide backs. Die er wel toe doen maar als je voorin beter speelt, heb je minder last van je slechte backs. (behalve dat ze aanvallend ook niet helpen)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Arthur » vr sep 01, 2023 11:13 am

Het is als aanvaller natuurlijk ook wel heel lastig met dit voetbal. Het opbouwen gaat zo traag dat je tegen de tijd dat de bal een keer komt altijd een verdediger in je nek hebt.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Yopii » vr sep 01, 2023 11:35 am

Daarom moet je ook eerst het middenveld neerzetten.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33479
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door zeux » vr sep 01, 2023 11:52 am

Mano schreef:
vr sep 01, 2023 11:11 am
Taylor is middelmaat en als hij dan geen 100% geeft, verandert hij in een gapend gat. Hij sloot nooit op tijd aan. Kwam overal te laat.
Als hij morgen bij twente zou spelen, valt hij niet positief op.
Eens dat hij klote speelt, maar het kan best zijn dat hij bij bijv Twente wel uit de verf komt. Bij Ajax is de presteerdruk erg hoog, bij Twente is meer luwte.
Denk dat die jongen best kan voetballen, maar dat het er nu totaal niet uitkomt. In ieder geval niet in een Ajax-elftal. Dan is verkassen naar tweede niveau eredivisie voor zo'n speler eigenlijk het beste.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door Mano » vr sep 01, 2023 11:58 am

zeux schreef:
vr sep 01, 2023 11:52 am
Mano schreef:
vr sep 01, 2023 11:11 am
Taylor is middelmaat en als hij dan geen 100% geeft, verandert hij in een gapend gat. Hij sloot nooit op tijd aan. Kwam overal te laat.
Als hij morgen bij twente zou spelen, valt hij niet positief op.
Eens dat hij klote speelt, maar het kan best zijn dat hij bij bijv Twente wel uit de verf komt. Bij Ajax is de presteerdruk erg hoog, bij Twente is meer luwte.
Denk dat die jongen best kan voetballen, maar dat het er nu totaal niet uitkomt. In ieder geval niet in een Ajax-elftal. Dan is verkassen naar tweede niveau eredivisie voor zo'n speler eigenlijk het beste.
misschien overdrijf ik wat :blush.gif: maar heeft op dit moment soms het Ajax niveau maar meestal niet. Dan ben je dus geen Ajax niveau.

Denk dat als hij Ajax verlaat alleen maar omhoog wil ipv omlaag. :hypocrite.gif:
Sowieso qua geld.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33479
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: AFC Ajax - Ludogorets do 20:00 VEL

Bericht door zeux » vr sep 01, 2023 12:06 pm

Mano schreef:
vr sep 01, 2023 11:58 am
zeux schreef:
vr sep 01, 2023 11:52 am
Mano schreef:
vr sep 01, 2023 11:11 am
Taylor is middelmaat en als hij dan geen 100% geeft, verandert hij in een gapend gat. Hij sloot nooit op tijd aan. Kwam overal te laat.
Als hij morgen bij twente zou spelen, valt hij niet positief op.
Eens dat hij klote speelt, maar het kan best zijn dat hij bij bijv Twente wel uit de verf komt. Bij Ajax is de presteerdruk erg hoog, bij Twente is meer luwte.
Denk dat die jongen best kan voetballen, maar dat het er nu totaal niet uitkomt. In ieder geval niet in een Ajax-elftal. Dan is verkassen naar tweede niveau eredivisie voor zo'n speler eigenlijk het beste.
misschien overdrijf ik wat :blush.gif: maar heeft op dit moment soms het Ajax niveau maar meestal niet. Dan ben je dus geen Ajax niveau.

Denk dat als hij Ajax verlaat alleen maar omhoog wil ipv omlaag. :hypocrite.gif:
Sowieso qua geld.
Ja, dat denk ik ook, alleen is wat een speler zelf wil niet altijd realistisch...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie