AFC Ajax - Rangers FC; Woensdag 7 september 18.45 Champions League

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: AFC Ajax - Rangers FC; Woensdag 7 september 18.45 Champions League

Bericht door Yopii » do sep 08, 2022 12:08 pm

999 schreef:
do sep 08, 2022 11:38 am
Yopii schreef:
do sep 08, 2022 11:36 am
999 schreef:
do sep 08, 2022 11:28 am


Of Ruud ( Rutte ) heeft ze gewoon tactisch verkeerd het voetbalveld op gestuurd ...
Of allebei: spelers moeten vertrouwen hebben in het tactisch plan.
Zeker, maar dan moet je in mijn beleving een tactisch plan ontwikkelen waar de spelers zich in kunnen vinden.Dat is eigenlijk zowiezo het 1e vereiste lijkt me.Denk ook dat Veerman ( of dat hij dat voor de tv moet doen is ten tweede ) daar het voorbeeld van was ..
Zeker, maar je moet ook een beetje geluk hebben. Van Nistelrooij had een plan B dat ongetwijfeld inhield: alle ballen op Luuk. Toen De Jong uitviel, moesten ze terugvallen op plan C, dat luidde :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif: .

Ik zag geen plezier en vertrouwen bij PSV maar plichtmatigheid en angst.

Bij Ajax spatte de spelvreugde er gisteravond vanaf.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58801
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC Ajax - Rangers FC; Woensdag 7 september 18.45 Champions League

Bericht door 999 » do sep 08, 2022 12:16 pm

Yopii schreef:
do sep 08, 2022 12:08 pm
999 schreef:
do sep 08, 2022 11:38 am
Yopii schreef:
do sep 08, 2022 11:36 am


Of allebei: spelers moeten vertrouwen hebben in het tactisch plan.
Zeker, maar dan moet je in mijn beleving een tactisch plan ontwikkelen waar de spelers zich in kunnen vinden.Dat is eigenlijk zowiezo het 1e vereiste lijkt me.Denk ook dat Veerman ( of dat hij dat voor de tv moet doen is ten tweede ) daar het voorbeeld van was ..
Zeker, maar je moet ook een beetje geluk hebben. Van Nistelrooij had een plan B dat ongetwijfeld inhield: alle ballen op Luuk. Toen De Jong uitviel, moesten ze terugvallen op plan C, dat luidde :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif: :confused.gif: .

Ik zag geen plezier en vertrouwen bij PSV maar plichtmatigheid en angst.

Bij Ajax spatte de spelvreugde er gisteravond vanaf.
Mwah, alle ballen op Luuk was plan A volgens mij, toen Luukie uit viel was er geen plan B of C. Kijk Veerman gaf het na de wedstrijd duidelijk aan, hij stond zowiezo niet op de juiste plaatst .Dat zag je ook in zijn spel.

Maar goed, Plan A t/m G als je achterhoede zo staat te schutteren maakt het verder ook niet zo veel meer uit heb ik het idee.Je begint verkeerd, voor mij part kwa angst en tactiek en vervolgens staan er daar ook twee ( weer ) te snurken .. :smallgrin.gif:

Ik schreef eerder : Hou er wel rekening mee dat we tegen Rangers spelen dus een club waar het als alles meezit, en bij ons alles tegenzit , je tegen een zeperd aan kan lopen, maar verder behalve dan de "spelvreugde " juist gekozen tactiek zou ik er nog niet te veel, op CL niveau, waarde aan hechten ...:)

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: AFC Ajax - Rangers FC; Woensdag 7 september 18.45 Champions League

Bericht door Jinne » do sep 08, 2022 3:13 pm

Ik denk dat Napoli of Liverpool nog wel een puntje laten liggen tegen Rangers.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie