AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Bericht door LucaS » ma mei 09, 2022 5:24 pm

Wow wat een zuur. Ja, Ajax speelt al een aantal weken kut, en sommige pelers ook. Maar dit is nit het normale niveau van Ajax, net zo als de toppen van voor de winterstop niet het niveau van Ajax is. Maae de ploeg laat zien karakter te hebben en blijft nauwelijks te verslaan. Dat is echt niet het geval als er zoveel kutspelers rond zouden lopen als hier geschetst wordt
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Bericht door Lionel » ma mei 09, 2022 5:28 pm

Trab schreef:
ma mei 09, 2022 2:58 pm
Lionel schreef:Berghuis creëerde evenveel kansen in 24 minuten dan de rest van het team bij elkaar, vijf stuks.
Bij Haller hecht je een stuk minder waarde aan statistieken Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hahahaha touche!

Berghuis voegt aan de bal iets toe. Haller niet. Berghuis hoort niet in de 16 mee te hoeven lopen met een rechtsbuiten, zeker niet als er 2 verdedigers vrij staan en we Blind 5 miljoen betalen om de boel te organiseren.

Hiermee wil ik niet zeggen dat Berghuis niet hoeft te verdedigen of zijn man mag laten lopen. Maar ik vind het creëren van vijf kansen, waaronder een intikker voor Haller, best prima in 24 minuten. Zeker als de rest van het team tot 5 kansen kwam in 2,5 keer zoveel tijd.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 09, 2022 5:39 pm

LucaS schreef:Wow wat een zuur. Ja, Ajax speelt al een aantal weken kut, en sommige pelers ook. Maar dit is nit het normale niveau van Ajax, net zo als de toppen van voor de winterstop niet het niveau van Ajax is. Maae de ploeg laat zien karakter te hebben en blijft nauwelijks te verslaan. Dat is echt niet het geval als er zoveel kutspelers rond zouden lopen als hier geschetst wordt
Het zijn niet zozeer kutspelers, maar spelers die al wekenlang kut spelen. En dan mag je, zeker alas Ajaxsupporter, kritisch zijn. Wij zijn namelijk Ajax.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Bericht door LucaS » di mei 10, 2022 12:10 am

O zeker, als spelers kut spelen mag dat gezegd worden. Maar ik lees hier dat we het halve elftal moeten verkopen en desnoods contracten ontbinden omdat ze er geen hout van zouden kunnen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: AZ - Ajax, Eredivisie, Zo 08/05/2022 14:30

Bericht door Liberty » di mei 10, 2022 7:59 am

LucaS schreef:
di mei 10, 2022 12:10 am
O zeker, als spelers kut spelen mag dat gezegd worden. Maar ik lees hier dat we het halve elftal moeten verkopen en desnoods contracten ontbinden omdat ze er geen hout van zouden kunnen
Dat vind ik niet. Ik vind wel dat Ten Hag veel eerder had moeten ingrijpen.
Na de uitschakeling tegen Benfica is er echt een periode geweest dat een aantal spelers het wel best leken te vinden. Er werd niet meer 100% gegeven en dat zag je terug in het spel.

Ten Hag greep echter totaal niet in en vond het blijkbaar wel best.
Blind mocht blijven staan, ondanks duidelijke blunders.
Tadic stond altijd op het veld, ook al was hij niet in vorm.
Onana die veel te lang mocht blijven rommelen.

Pas de afgelopen weken begint de spirit er weer in te komen. Goed is het niet, maar er wordt in ieder geval gewerkt.
Tijd voor iets nieuws.

Plaats reactie