Antony en ik denk ook Martinez weer terug. De opdracht is gelukkig heel simpel. Gewoon winnen. Het doelsaldo is iets waar we ons geen zorgen over moeten maken.
Kunnen we nog inzetten bij Edobet of moeten we naar elders?

Moderator: mods
Ben ik ook bang voor. Het enige waar je op mag hopen is dat de spelers nog genoeg eergevoel hebben om vol voor de titel te gaan.Marillion schreef: ↑zo apr 03, 2022 11:43 amIk verwacht geen enkele makkelijke wedstrijd meer. Dit soort tegenstanders staat letterlijk en figuurlijk met de rug tegen de muur en ze hebben inmiddels ook niet meer het idee dat ze aan een kansloze missie beginnen. De kwetsbaarheden van Ajax zijn gezien.
Daar was ik bij! Ze riepen toen een Spartaan uit tot MOTM!Nihad schreef: ↑zo apr 03, 2022 11:36 amKom nou. Als er een club is die zich vrijwillig laat slachten in de arena is het Sparta wel. Zou me niks verbazen als het opeens 9-0 wordt ofzo. Wanneer won Sparta überhaupt in Amsterdam? Even opzoeken hoor.
Laatste keer dat Sparta een punt pakte was in 2009-2010. Laatste keer dat ze wonnen in Amsterdam was in 1990
Normaal gesproken misschien wel. Maar ook gisteren was het weer niet geweldig. Ja, Ajax wint een belangrijke wedstrijd en mogelijk is dit de opmaat naar de titel en hopelijk zelfs de dubbel, maar de scherpte is wel nodig. Die mis ik nog.
Dat houden we liever zo.Nihad schreef: ↑zo apr 03, 2022 11:36 amKom nou. Als er een club is die zich vrijwillig laat slachten in de arena is het Sparta wel. Zou me niks verbazen als het opeens 9-0 wordt ofzo. Wanneer won Sparta überhaupt in Amsterdam? Even opzoeken hoor.
Laatste keer dat Sparta een punt pakte was in 2009-2010. Laatste keer dat ze wonnen in Amsterdam was in 1990
Gezien het spel van de afgelopen weken en het puntverlies dat is geleden tegen dit soort tegenstanders mag je er echt niet te licht over denken. Als iedereen 100% fit is en men zich ook 100% inzet dan ja, dan moet Ajax makkelijk winnen. Probleem is dat beiden bij Ajax niet het geval is, de laatste weken.
Feijenoord doet niet meer mee. Psv zal in de competitie min of meer 6 op 6 moeten lopen om nog kans te maken op de titel. Dan speelt het nog doordeweeks in de JJL en hebben ze een kookwekker als trainer die af en toe wakker schrikt en dan z'n beste spelers op de bank houdt want je weet maar nooit. Staat tegenover dat Gakpo en Madueke zo nu en dan heel erg goed zijn. Ik zie ze hooguit nog 13 punten halen. Imo kan alleen een absolute inzinking van onze jongens ze redden en zoals je terecht aangeeft heeft dat alles te maken met fitheid en scherpte.
8 mei belangrijk weekend.Speelronde 29:
Ajax - Sparta (16) (9 apr)
Psv - RKC (14) (10 apr)
Speelronde 30:
NEC (9) - Ajax (23 apr)
Cambuur (11) - psv (23 apr)
Speelronde 31:
Ajax – Zwolle (18) (30 apr)
Psv - Willem II (15) (1 mei)
Speelronde 32:
F. (3) - psv (8 mei)
AZ (4) - Ajax (8 mei)
Speelronde 33:
Psv - NEC (9) (11 mei)
Ajax – Heerenveen (12) (11 mei)
Speelronde 34:
Zwolle (18) - psv (15 mei)
Vitesse (6) - Ajax (15 mei)
Of 15 Mei Vitesse uit die hebben tegen Pisvee genoeg kampioenschappen op de laatste dag weggeven door dik te verliezen en ons met lege handen achter gelaten