AFC AJAX - FC Utrecht donderdag 22-04 20:00 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Marillion » za feb 06, 2021 6:10 pm

De meest voor de hand liggende optie is al gemist hé? Gewoon op tijd die wedstrijden een dag naar voren halen. Had je het hele programma kunnen laten spelen. Niets aan de hand. Dit was al de hele week de voorspelling.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Jöhnk » za feb 06, 2021 6:13 pm

Lionel schreef:
za feb 06, 2021 6:05 pm
Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 5:16 pm
Er zijn genoeg hotels in de buurt. Onbegrijpelijk dit.

Voor mensen die in het buitenland werken of hebben gewerkt zal dit herkenbaar zijn. Het gebrek aan beroepsernst in Nederland is hemeltergend.
Ik snap je reactie niet zo goed.

Ze kunnen vanavond in een hotel slapen maar ze moeten morgen toch allemaal naar huis?

Een buschauffeur moet morgen in de avond, nadat hij Utrecht thuis heeft gebracht, toch ook gewoon naar huis?

Ze willen ongelukken voorkomen, de IC is al overvol. Laten we voetbal vooral heel belangrijk maken :excited.gif:
Leg eens uit, waarom moeten ze morgen naar huis?

Een beetje flauw om te doen alsof ik mensen in onveilige omstandigheden over de weg wil jagen. De essentie van mijn post is juist dat dat niet moet, en dat het voetbal dan nog steeds door kan gaan.

Wat ik vraag is een offer brengen voor je beroep. Beroepsernst dus.

Juist in tijden van Corona is het belangrijk dat het voetbal als één van de weinige verzetjes wél doorgaat.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door 999 » za feb 06, 2021 6:27 pm

Ja we laten iedereen een nachtje overblijven , camera crew, medische staf , scheids en grensrechters enz. enz .. :smallgrin.gif:

Ging het wel door en gebeurt er iets erg moet je een opletten wie hier als eerste m en b schreeuwt ..

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Lionel » za feb 06, 2021 7:10 pm

Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 6:13 pm
Lionel schreef:
za feb 06, 2021 6:05 pm
Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 5:16 pm
Er zijn genoeg hotels in de buurt. Onbegrijpelijk dit.

Voor mensen die in het buitenland werken of hebben gewerkt zal dit herkenbaar zijn. Het gebrek aan beroepsernst in Nederland is hemeltergend.
Ik snap je reactie niet zo goed.

Ze kunnen vanavond in een hotel slapen maar ze moeten morgen toch allemaal naar huis?

Een buschauffeur moet morgen in de avond, nadat hij Utrecht thuis heeft gebracht, toch ook gewoon naar huis?

Ze willen ongelukken voorkomen, de IC is al overvol. Laten we voetbal vooral heel belangrijk maken :excited.gif:
Leg eens uit, waarom moeten ze morgen naar huis?

Een beetje flauw om te doen alsof ik mensen in onveilige omstandigheden over de weg wil jagen. De essentie van mijn post is juist dat dat niet moet, en dat het voetbal dan nog steeds door kan gaan.

Wat ik vraag is een offer brengen voor je beroep. Beroepsernst dus.

Juist in tijden van Corona is het belangrijk dat het voetbal als één van de weinige verzetjes wél doorgaat.
Beroepsernst? Waar heb je het over? Ze kunnen toch niet 100 man per wedstrijd laten overnachten puur omdat jij een verzetje wilt? Dan ga je maar lekker in de sneeuw spelen morgen...

Ik ben er van overtuigd dat ze alles hadden laten doorgaan onder normale omstandigheden.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Jöhnk » za feb 06, 2021 7:12 pm

Nee, niet omdat ik een verzetje wil. Omdat het hun werk is. Ik heb zo vaak overnacht in een hotel voor mijn werk. Zelfs een keer omdat ik was ingesneeuwd... Als het moet, dan moet het.

Dat het kan, staat trouwens buiten kijf. Het kan nog steeds. Ik heb hier in Amsterdam nog geen sneeuwvlokje gezien dus snel met z'n allen naar het hotel.

Ik had deze reacties overigens wel verwacht. Typisch Nederland...

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Historicus » za feb 06, 2021 7:21 pm

Marillion schreef:
za feb 06, 2021 4:05 pm
Waarom niet gewoon deze wedstrijd wel door laten gaan? Ik snap daar niets van. Dat dak zit er toch niet voor niets op?

Het was voor Ajax juist goed geweest om een wedstrijd te spelen zodat het weer even over voetbal gaat.
Iedereen moet ook veilig ter plaatse kunnen komen en weer naar huis.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Historicus » za feb 06, 2021 7:24 pm

Mr. Ajax schreef:
za feb 06, 2021 4:03 pm
Historicus schreef:
za feb 06, 2021 3:03 pm
Met al dat gekut deze week ben ik ergens wel blij dat het is afgelast. Had er even helemaal geen zin meer in.
Juist daarom had ik wel zin om weer ff te juichen. Wat zwak weer van de KNVB.
Ik las hier ook ergens dat het voordeel van het doorgaan van de wedstrijd was dat het dan weer over voetbal zou gaan i.p.v. de randzaken. Dat is ook weer waar. Maar ben het wel eens met het afgelasten van de wedstrijd hoor. Die wedstrijden kunnen beter niet dorogaan met zulk weer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Marillion » za feb 06, 2021 7:32 pm

Lionel schreef:
za feb 06, 2021 7:10 pm
....
Ik ben er van overtuigd dat ze alles hadden laten doorgaan onder normale omstandigheden.
Ja, dat moest er nog eens bijkomen. Dat ze de wedstrijden niet zouden laten doorgaan onder normale omstandigheden. :smallgrin.gif:

Het is toch gewoon heel onhandig? Het is al dagen bekend dat er zondag slecht weer op komst is. Er zijn vandaag wedstrijden van de avond naar de middag gegaan. Waarom dan niet van zondag naar zaterdag?

Als dat besluit eenmaal niet is genomen hadden ze gezien het dak van de JC Arena deze ene wedstrijd alsnog door kunnen laten gaan. Inderdaad door de mensen die er moeten zijn een hotelovernachting aan te bieden. Dat wil je niet wekelijks voor elke wedstrijd doen maar voor één potje is dat toch gewoon uitstekend haalbaar. Je kunt iedereen naast de Arena een plaats bieden. Punt is natuurlijk ook dat Ajax nog Europees speelt. Andere wedstrijden zijn wat gemakkelijker in te halen.

We komen er wel overheen natuurlijk. Maar dit was gewoon niet nodig.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Giacomo Puccini » za feb 06, 2021 8:12 pm

Marillion schreef:
za feb 06, 2021 6:10 pm
De meest voor de hand liggende optie is al gemist hé? Gewoon op tijd die wedstrijden een dag naar voren halen. Had je het hele programma kunnen laten spelen. Niets aan de hand. Dit was al de hele week de voorspelling.
Heel amateuristisch...traag gereageerd.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door 999 » za feb 06, 2021 8:16 pm

Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 7:12 pm
Nee, niet omdat ik een verzetje wil. Omdat het hun werk is. Ik heb zo vaak overnacht in een hotel voor mijn werk. Zelfs een keer omdat ik was ingesneeuwd... Als het moet, dan moet het.

Dat het kan, staat trouwens buiten kijf. Het kan nog steeds. Ik heb hier in Amsterdam nog geen sneeuwvlokje gezien dus snel met z'n allen naar het hotel.

Ik had deze reacties overigens wel verwacht. Typisch Nederland...
Waarom rij je niet alvast naar je werk toe in het geval dat dat morgen niet zou kunnen ..

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Lionel » za feb 06, 2021 8:36 pm

Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 7:12 pm
Nee, niet omdat ik een verzetje wil. Omdat het hun werk is. Ik heb zo vaak overnacht in een hotel voor mijn werk. Zelfs een keer omdat ik was ingesneeuwd... Als het moet, dan moet het.

Dat het kan, staat trouwens buiten kijf. Het kan nog steeds. Ik heb hier in Amsterdam nog geen sneeuwvlokje gezien dus snel met z'n allen naar het hotel.

Ik had deze reacties overigens wel verwacht. Typisch Nederland...
Ze willen in het land minder contactmomenten vanwege Corona. Dan snap ik wel dat ze niet 2.000 man in hotels laten overnachten voor 1-2-3 nachten voor maar een paar potjes voetbal.

Het is niet zo ingewikkeld om je in te leven in de bizarre situatie waarin we nu zitten hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Lionel » za feb 06, 2021 8:36 pm

Marillion schreef:
za feb 06, 2021 7:32 pm
Lionel schreef:
za feb 06, 2021 7:10 pm
....
Ik ben er van overtuigd dat ze alles hadden laten doorgaan onder normale omstandigheden.
Ja, dat moest er nog eens bijkomen. Dat ze de wedstrijden niet zouden laten doorgaan onder normale omstandigheden. :smallgrin.gif:

Het is toch gewoon heel onhandig? Het is al dagen bekend dat er zondag slecht weer op komst is. Er zijn vandaag wedstrijden van de avond naar de middag gegaan. Waarom dan niet van zondag naar zaterdag?

Als dat besluit eenmaal niet is genomen hadden ze gezien het dak van de JC Arena deze ene wedstrijd alsnog door kunnen laten gaan. Inderdaad door de mensen die er moeten zijn een hotelovernachting aan te bieden. Dat wil je niet wekelijks voor elke wedstrijd doen maar voor één potje is dat toch gewoon uitstekend haalbaar. Je kunt iedereen naast de Arena een plaats bieden. Punt is natuurlijk ook dat Ajax nog Europees speelt. Andere wedstrijden zijn wat gemakkelijker in te halen.

We komen er wel overheen natuurlijk. Maar dit was gewoon niet nodig.
Zonder Corona bedoelde ik uiteraard.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Jöhnk » za feb 06, 2021 8:51 pm

2000 man? Dat lijkt me wat overdreven. Als je het over de wedstrijden verspreid misschien. Maar alleen Ajax heeft een dak dus het gaat me eerlijk gezegd om enkel Ajax-Utrecht.

Bij mijn weten zijn de hotels niet gesloten. Of verzin je er nu nieuwe maatregelen bij? Als mensen op hun eigen kamer zitten is er weinig besmettingsgevaar, lijkt me.

Door 'potjes voetbal' zijn er sowieso meer contactmomenten. De stekker kan er ook weer helemaal uit, maar volgens mij willen we dat juist niet.

Eerst wilde ik mensen onder gevaarlijke omstandigheden de weg op sturen en nu wil ik Corona verspreiden... het is allebei niet waar.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door raymon » za feb 06, 2021 9:19 pm

Jöhnk schreef:2000 man? Dat lijkt me wat overdreven. Als je het over de wedstrijden verspreid misschien. Maar alleen Ajax heeft een dak dus het gaat me eerlijk gezegd om enkel Ajax-Utrecht.

Bij mijn weten zijn de hotels niet gesloten. Of verzin je er nu nieuwe maatregelen bij? Als mensen op hun eigen kamer zitten is er weinig besmettingsgevaar, lijkt me.

Door 'potjes voetbal' zijn er sowieso meer contactmomenten. De stekker kan er ook weer helemaal uit, maar volgens mij willen we dat juist niet.

Eerst wilde ik mensen onder gevaarlijke omstandigheden de weg op sturen en nu wil ik Corona verspreiden... het is allebei niet waar.
Een complot theorie is zo in elkaar geflanst hoor ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Lionel » za feb 06, 2021 11:26 pm

Jöhnk schreef:
za feb 06, 2021 8:51 pm
2000 man? Dat lijkt me wat overdreven. Als je het over de wedstrijden verspreid misschien. Maar alleen Ajax heeft een dak dus het gaat me eerlijk gezegd om enkel Ajax-Utrecht.

Bij mijn weten zijn de hotels niet gesloten. Of verzin je er nu nieuwe maatregelen bij? Als mensen op hun eigen kamer zitten is er weinig besmettingsgevaar, lijkt me.

Door 'potjes voetbal' zijn er sowieso meer contactmomenten. De stekker kan er ook weer helemaal uit, maar volgens mij willen we dat juist niet.

Eerst wilde ik mensen onder gevaarlijke omstandigheden de weg op sturen en nu wil ik Corona verspreiden... het is allebei niet waar.
Lul alles maar recht wat krom is maar het slaat gewoon nergens op. Waarom zou een buschauffeur twee of drie dagen van huis moeten zijn voor een potje voetbal? Of een ballenjongen? Of een grasmeester?

Het is typisch Nederlands om lekker te zeiken. Dit is gewoon de meest logische maatregel gezien het weer en de Corona-maatregelen. De wedstrijd wordt hoe dan ook uitgespeeld. Dus dat men het werk niet zo nauw neemt gaat ook nergens over. Het wordt uitgesteld. Niet afgeschaft.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Lionel » za feb 06, 2021 11:35 pm

"Bij code rood en de huidige situatie met corona zitten veel mensen thuis", zegt Bluyssen. "Wat is dan lekkerder dan een leuk potje voetbal onder een dicht dak van de ArenA? De teams van Ajax en FC Utrecht konden we zaterdag in een hotel onderbrengen. Maar zo werkt het toch niet. Zelfs als er geen fans welkom zijn, dan moeten er nog altijd wel 350 mensen naar die wedstrijd. Ik heb het dan bijvoorbeeld over productiemedewerkers van televisie, journalisten, stewards en agenten. Wij als KNVB nemen ook voor die mensen onze verantwoordelijkheid. Dat lijkt me duidelijk."

Maar Johnk vind dat ze het niet zo serieus nemen met hun beroep :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Trab » za feb 06, 2021 11:36 pm

Competitiemanager: ‘Bij code rood wordt er gewoon niet gevoetbald’

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/co ... ~a6d72dd5/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Trab » za feb 06, 2021 11:39 pm

Als Ajax wint van Lille dan wordt de wedstrijd tegen Utrecht pas 3e week april ingehaald.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Giacomo Puccini » za feb 06, 2021 11:57 pm

Overnachten in hotels... nu slaan we door hoor. Miljoenen mensen gaan maandag gewoon naar hun werk, zeg maar de vitale beroepen. Dat het professionele voetbal waar talloze tv kijkers zich op verheugen, niet door kan gaan is belachelijk. Iedereen (max paar honderd man!) een uurtje eerder weg van huis, en het had gewoon door kunnen gaan. Maar nog makkelijker, de wedstrijd een dagje vervroegen. Iedereen zag dit dagen lang aankomen, dus dit is gewoon super amateuristisch geregeld. Profvoetbal? Amateurs!
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Jöhnk » zo feb 07, 2021 12:25 am

Lionel schreef:
za feb 06, 2021 11:26 pm

Lul alles maar recht wat krom is maar het slaat gewoon nergens op. Waarom zou een buschauffeur twee of drie dagen van huis moeten zijn voor een potje voetbal? Of een ballenjongen? Of een grasmeester?
Dit is alweer een ander argument... Soms, echt niet elke week, zul je een offer moeten brengen voor je werk. Dat heet beroepsernst. Dat ‘potje voetbal’ is tenslotte een heel belangrijk onderdeel van het werk van die grasmeester of teamarts.
Het is typisch Nederlands om lekker te zeiken. Dit is gewoon de meest logische maatregel gezien het weer en de Corona-maatregelen. De wedstrijd wordt hoe dan ook uitgespeeld. Dus dat men het werk niet zo nauw neemt gaat ook nergens over. Het wordt uitgesteld. Niet afgeschaft.
Binnen de Coronamaatregelen en zonder blootstelling aan de gevaren van deze weersomstandigheden kan er nog steeds gevoetbald worden. Dat is mijn hele punt. Hoe is dit dan het meest logisch? Het is op de ultrakorte termijn het gemakkelijkst, dat wel.

De KNVB zegt nu zelf ook dat de teams in een hotel konden. Waarom dan die andere mensen niet??

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Monkey Tonk » zo feb 07, 2021 12:49 am

haha. De truttigheid weer ten top. Griep, maatschappij op slot. Sneeuw of ijs, niet meer voetballen. Ook al gaat er geen publiek heen. Het lijkt wel een middelbare school.

Code Rood. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door elliquido » zo feb 07, 2021 12:54 am

Giacomo Puccini schreef:
za feb 06, 2021 11:57 pm
Overnachten in hotels... nu slaan we door hoor. Miljoenen mensen gaan maandag gewoon naar hun werk, zeg maar de vitale beroepen. Dat het professionele voetbal waar talloze tv kijkers zich op verheugen, niet door kan gaan is belachelijk. Iedereen (max paar honderd man!) een uurtje eerder weg van huis, en het had gewoon door kunnen gaan. Maar nog makkelijker, de wedstrijd een dagje vervroegen. Iedereen zag dit dagen lang aankomen, dus dit is gewoon super amateuristisch geregeld. Profvoetbal? Amateurs!
Idd want Goh, hoe zullen de zorgmedewerkers, politieagenten winkelpersoneel e.d naar hun werk moeten miorgen????
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 07, 2021 12:57 am

Nederland rubbertegelland. Corona, sneeuw, basisscholen. Echt waar, als de Duitsers of een ander volk zouden binnenvallen zou dit land weer binnen een week gecapituleerd zijn :excited.gif:
Ajax!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Monkey Tonk » zo feb 07, 2021 1:03 am

Giacomo Puccini schreef:
zo feb 07, 2021 12:57 am
Nederland rubbertegelland. Corona, sneeuw, basisscholen. Echt waar, als de Duitsers of een ander volk zouden binnenvallen zou dit land weer binnen een week gecapituleerd zijn :excited.gif:
Nou, toen werd er nog aardig teruggevochten. Rotterdam werd juist gebombardeerd omdat het Hitler veel te lang duurde. Er werd alleen gecapituleerd omdat, bij gebrek aan luchtverweer, Utrecht de volgende was.

Nu ligt NL in twee minuten op zijn gat. Een beetje Viking-weerstand mag al niet meer, want dat ziet er veel te rascistisch uit. Ze hoeven alleen maar Code Rood te roepen en iedereen veschuilt zich.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax - FC Utrecht, 07-02-2021 (Eredivisie 12:15 uur)

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 07, 2021 1:12 am

Ja eens. Maar de Elfstedentocht pakken ze ons niet af hoor. IT GIET OAN!! :alc.gif:
Ajax!

Plaats reactie