ADO Den Haag - AFC Ajax 06 oktober 12:15
Moderator: mods
ADO Den Haag - AFC Ajax 06 oktober 12:15
Oh oh den Haag, corrupte stad , achter de duinen
Een burgertrut, een veld met boeren en milieu-gein
Oh oh den Haag , niemand zal echt van je houden
Alleen maar lachen
als het nieuwjaarsvuur er zal zijn
Enfin,
Op het scheurgras van het car jeans stadion mogen we hopen op een blessurevrije winst.
Met deze weersomstandigheden zal het sproeien geen probleem zijn
Onana
Dest Veldman blind Nico
Donny martinez
Zyjech promes Neres
Kjh
Tadic maar ff rusten , geen risico
Alleen maar lachen
Enfin,
Op het scheurgras van het car jeans stadion mogen we hopen op een blessurevrije winst.
Met deze weersomstandigheden zal het sproeien geen probleem zijn
Onana
Dest Veldman blind Nico
Donny martinez
Zyjech promes Neres
Kjh
Tadic maar ff rusten , geen risico
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Ado - AFC Ajax 06 oktober 12:15
Nâh, zoek ie ruzie of zouâh? Gékkewâhs.Oh oh den Haag, corrupte stad , achter de duinen
Alleen maar lachen

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Boabdil schreef:Nâh, zoek ie ruzie of zouâh? Gékkewâhs.Oh oh den Haag, corrupte stad , achter de duinen
Alleen maar lachen

Trouwens, het nieuwjaarsvuur is niet in Den Haag he. Das Scheveningen. Das inteelt. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Scheveningen is een stadsdeel van Den Haag, genoemd naar een vissersplaats die vervolgens opging in een badplaats en wijk in Den Haag
Oh jah joh
Oh jah joh
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Is geen Den Haag. Klaar. 

Klopt, het is in 's-gravenhageBoabdil schreef:Is geen Den Haag. Klaar.

Nâh gâh niet zo bédehánd doen dan.

Van het warme Mestalla om 21:00 uur naar glad plastic om 12:15 uur. Tricky dus.
Nee joh. Dat ADO kan er helemaal niks van. 0-4
Mits het elftal er gewoon vol voor gaat is het natuurlijk geen probleem. Maar onderschatting ligt in dit soort potjes altijd op de loer. Toch verwacht ik een reguliere overwinning. Het kwaliteitsverschil is te groot.
Stel Huntelaar maar weer een keer op. Die neemt het elftal indien nodig wel op sleeptouw.
Stel Huntelaar maar weer een keer op. Die neemt het elftal indien nodig wel op sleeptouw.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
4 Oktober? 

Aangepast!Ramona schreef:4 Oktober?

EL was denk ik iets te veel bezig met z'n prachtige tekst om zich met zulke details bezig te houden. Scheurgras, haha!

Nil volentibus arduum
Volgens het AD:
Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Promes, Martínez, Ziyech, Tadic, Neres
Dat zou dus betekenen dat we de variant krijgen met Van de Beek en Martinez op het middenveld. Ik ben benieuwd.
Onana, Dest, Veltman, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Promes, Martínez, Ziyech, Tadic, Neres
Dat zou dus betekenen dat we de variant krijgen met Van de Beek en Martinez op het middenveld. Ik ben benieuwd.
Nil volentibus arduum
-
Ik zou daar wel voor zijn. Ben overigens nog steeds benieuwd naar hoe Alvarez zich op de plek van Veltman centraal achterin zou manifesteren.
Slecht weer, veel regen, geen Ajax weer om te voetballen 

Het kunstgras zal in ieder geval niet stroperig zijn.
Hopelijk maakt Ajax het niet te spannend. Op tijd een veilige voorsprong pakken en dan een paar jonge spelers wat speeltijd geven lijkt me een mooi scenario. Met PSV-VVV op het programma is er deze speelronde verder niet veel te winnen.
Hopelijk maakt Ajax het niet te spannend. Op tijd een veilige voorsprong pakken en dan een paar jonge spelers wat speeltijd geven lijkt me een mooi scenario. Met PSV-VVV op het programma is er deze speelronde verder niet veel te winnen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Huntelaar begint... Alvarez bankt en Neres ook
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zit het AD er toch weer naast.
Huntelaar is in mijn ogen op zich wel een logische keuze. Laat hem 't elftal maar op sleeptouw nemen. Over Neres maak ik me wel wat zorgen.
We krijgen dus wel het experiment met Van de Beek en Martinez. Daar ben ik benieuwd naar.

Huntelaar is in mijn ogen op zich wel een logische keuze. Laat hem 't elftal maar op sleeptouw nemen. Over Neres maak ik me wel wat zorgen.
We krijgen dus wel het experiment met Van de Beek en Martinez. Daar ben ik benieuwd naar.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Bgootsj kgoket met Aatsj Mansvelt.
In een paar dagen omschakelen van 9 PM naar noon. Dat zou niet mogen. Bij uitstek een potje waar je weinig zin in hebt. Ook nog kunstgras. En een tegenstander die denkt dat het de wereldcup finale is.
In een paar dagen omschakelen van 9 PM naar noon. Dat zou niet mogen. Bij uitstek een potje waar je weinig zin in hebt. Ook nog kunstgras. En een tegenstander die denkt dat het de wereldcup finale is.
Daarom snap ik de keuze voor Huntelaar wel. Een beetje extra gif in het elftal.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Benieuwd naar de wisselwerking Promes en Huntelaar.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus Alvarez mag alleen in de CL spelen zoals het er nu voor staat...
Lijkt mij een zeer kwalijke ontwikkeling.. Ga je wedstrijd ritme missen
Was ook verleden week toch al duidelijk dat Beek geen controlerende midden veld er en Promes geen "10" is...
Was ook verleden week toch al duidelijk dat Beek geen controlerende midden veld er en Promes geen "10" is...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat lijkt me wat voorbarig. Het is een experiment he?mattie schreef:Dus Alvarez mag alleen in de CL spelen zoals het er nu voor staat...
Misschien blijft het daarbij. Misschien gaat Alvarez wel op enig moment een linie naar achteren.
Op 10 zie ik het liefst Van de Beek in plaats van Promes. Maar het is wel interessant om dit eens uit te proberen.
Nil volentibus arduum
Kut opstelling. Tandem beek-Tadic gewoon handhaven.