AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door raymon » do aug 29, 2019 9:02 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: Ook eens met MT dat Ajax met Tadic in de spits hoort te spelen al snap ik volledig dat EtH gisteren koos voor KJH.
Ik ook. Ik begreep alle keuzes gisteren. 0-0 was link, dus je doet het met dit middenveld om geen tegengoal te vangen. Maar 1e helft was qua balsnelheid wel heel pover he. Het is dat je Ziyech hebt, anders is het gewoon weer 2015-voetbal onder FdB. Met 2 van dit soort spelers 'op 6' verstoor je de organisatie van zo'n tegenstander niet, want het gaat te langzaam en is te obvious. Maar nogmaals, ik begreep z'n credo 'safety first'. Het ging om alles.

2e helft was iets beter, al kon je pas opgelucht ademhalen na de 2-0. Mooie aanval, mooie goal. Dit Ajax moet beter kunnen, lijkt me. 2 creatieve spelers i.p.v. 1 op het middenveld zal opbouw en baltempo verbeteren. Nico en Neres zijn na Copa nog geen schim van de spelers die ze vorig seizoen waren. Tadic heeft het ook nog niet, al verwacht ik van hem geen seizoen als het vorige. Promes moet een doorstart maken, ik denk/hoop dat hij een meerwaarde wordt. Verder kan EtH nu kids als Schuurs, Lang vlieguren laten maken, nu de extreme druk eraf is.

Ja, seizoen kan beginnen. Alleen staan die schijt-interlands alweer voor de deur. :1evil.gif:
Ook de 1ste helft kreeg Ajax een aantal aardige kansen (vaak via Ziyech) maar je zag vooral dat het middenveld zoekende was. Lijkt me ook wel logisch, hebben nog nooit samen gespeeld in die formatie. De 2de helft zag je dat Alvarez en Martinez de schroom een beetje van zich af gooiden en dat Alvarez opeens de bal op ging halen en Martinez en hij wat meer naar voren durfden te spelen. Het was nog steeds niet genoeg, maar de 2de helft zag je wel dat die 2 daar potentie hebben. Ik vind Alvarez toch echt meer een middenvelder dan een 4, heeft alleen nog wat tijd nodig. Blind achterin was een verademing. Zoveel rust gaat daar van uit, daar gaat zelfs Veltman iets beter van voetballen. Onana trouwens ook een paar keer gevaarlijk met z'n uitverdedigen, dat moet hij echt afleren. De bal die hij door het midden speelde in de 2de helft paste precies, maar dat had geen milimeter moeten schelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7897
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door elliquido » do aug 29, 2019 9:02 am

Ik vond Alvarez verbeteren in de wedstrijd. Leek me meer en meer de verbindingsspeler die we zoeken. Martinez deed het ook goed.
Dest was uitstekend. Zeer knap, zoveel druk, jong en dan zo presteren.
Geen kans weggegeven, totale controle.

Ik heb al eerder aangegeven, met donny op 10 is de balans weg. Te diep. Zonder donny was er wel balans.
Ook eerder gezegd, eth moet met Donny in gesprek
Op het middenveld is hij beter voor het team, zyjech op 10.

Dan heb je voorin het blok van 4, waar 5 voor in aanmerking komen.

Tadic, Neres, ziyech,Kjh, promes

Dan 2 middenvelders met 4 kandidaten

Donny, alvarez, martinez, marin,

Achterin 4 met 6 kandidaten. Hier blijft het probleem we hebben geen overtuigende rcv.

Nico, blind, veltman, schuurs, dest,mazz

Komende weken dus spelen met

Onana

Dest schuurs blind nico

Alvarez martinez

Ziyech

Neres kjh tadic
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Mano » do aug 29, 2019 9:07 am

raymon schreef: Onana trouwens ook een paar keer gevaarlijk met z'n uitverdedigen, dat moet hij echt afleren. De bal die hij door het midden speelde in de 2de helft paste precies, maar dat had geen milimeter moeten schelen.
Als hij niets te doen heeft, gaat hij altijd raar doen.
Komt extreem uit of geeft van die tussendoor ballen. Is verveling ofzo maar moet er wel uit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Mano » do aug 29, 2019 9:09 am

elliquido schreef:
Komende weken dus spelen met

Onana

Dest schuurs blind nico

Alvarez martinez

Ziyech

Neres kjh tadic
Ik vind hier te weinig voetbal zitten. 1vd 2 moet eruit en er moet een creatiever persoon komen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7897
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door elliquido » do aug 29, 2019 9:12 am

Donny als hij weer fit is
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door zeux » do aug 29, 2019 9:14 am

Mano schreef:
raymon schreef: Onana trouwens ook een paar keer gevaarlijk met z'n uitverdedigen, dat moet hij echt afleren. De bal die hij door het midden speelde in de 2de helft paste precies, maar dat had geen milimeter moeten schelen.
Als hij niets te doen heeft, gaat hij altijd raar doen.
Komt extreem uit of geeft van die tussendoor ballen. Is verveling ofzo maar moet er wel uit.
Die zag ik ook ja. Wat doet die gek nou?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Jöhnk » do aug 29, 2019 9:15 am

Was toch een heerlijke bal?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Thijs » do aug 29, 2019 9:17 am

zeux schreef: Die zag ik ook ja. Wat doet die gek nou?
Het enige moment waarop ik even een zenuwinzinking kreeg. Achteraf denk je 'haha gekke Andre', maar zo'n gekkigheid kan je gewoon dik 50 miljoen kosten.

Het was alleen maar spannend door alle belangen, er stond echt een druk op deze pot. Thuis tegen VVV zit je gewoon te balen dat die 2-0 niet valt maar weet je sowieso dat ze nooit gaan scoren.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door wimpey » do aug 29, 2019 9:24 am

raymon schreef: Ik vind Alvarez toch echt meer een middenvelder dan een 4, heeft alleen nog wat tijd nodig.
Zeker niet. Hij heeft niet de motoriek van een middenvelder. Ik vind hem eigenlijk in niets een middenvelder. Dit is geen jongen die makkelijk draait, wendbaar is. Hij is OK aan de bal, maar zal het spel niet versnellen. Combineren en snel doorbewegen gaat ie m.i. ook niet doen. Dat is niet mijn afzeik-modus, want ik denk dat hij een degelijke stopper zal worden. En die je in specifieke wedstrijden en voor specifieke klussen op het middenveld kan zetten. Een goede speler, hij was rustig gisteren en scoort de bevrijdende goal. Goede aankoop.

Martinez vond ik gisteren niet echt goed, beetje onrustig, maar in hem zie ik eerder een VM. HZ, Martinez, Donny wordt het middenveld, lijkt me. Ajax heeft nog en batterij spelers in huis die ook in die linie kunnen spelen, incl. talentvolle kids als Gravenberch, Taylor. Time will tell of het juist is om niet nog een aankoop te doen...

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door raymon » do aug 29, 2019 9:39 am

wimpey schreef:
raymon schreef: Ik vind Alvarez toch echt meer een middenvelder dan een 4, heeft alleen nog wat tijd nodig.
Zeker niet. Hij heeft niet de motoriek van een middenvelder. Ik vind hem eigenlijk in niets een middenvelder. Dit is geen jongen die makkelijk draait, wendbaar is. Hij is OK aan de bal, maar zal het spel niet versnellen. Combineren en snel doorbewegen gaat ie m.i. ook niet doen. Dat is niet mijn afzeik-modus, want ik denk dat hij een degelijke stopper zal worden. En die je in specifieke wedstrijden en voor specifieke klussen op het middenveld kan zetten. Een goede speler, hij was rustig gisteren en scoort de bevrijdende goal. Goede aankoop.

Martinez vond ik gisteren niet echt goed, beetje onrustig, maar in hem zie ik eerder een VM. HZ, Martinez, Donny wordt het middenveld, lijkt me. Ajax heeft nog en batterij spelers in huis die ook in die linie kunnen spelen, incl. talentvolle kids als Gravenberch, Taylor. Time will tell of het juist is om niet nog een aankoop te doen...
We zullen zien inderdaad. Hij zal overigens nooit een Frenkie worden, Martinez ook niet. Maar niemand zal dat zo snel worden, dus mensen die aanspeelbaar zijn onder druk en de bal goed kunnen verplaatsen enerzijds en goed positioneel kunnen verdedigen anderszijds is wat je nodig hebt. Dat lijken ze allebei te kunnen. Maar het gaat nog te langzaam, waarschijnlijk omdat het nog onwennig is. Geef het wat tijd en ik denk dat ze allebei prima kunnen functioneren. Ik vind het geen 4 eerlijk gezegd. Hij kan het wel maar ik vind Schuurs een logischere 4.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Lionel » do aug 29, 2019 9:40 am

wimpey schreef:
raymon schreef: Ik vind Alvarez toch echt meer een middenvelder dan een 4, heeft alleen nog wat tijd nodig.
Zeker niet. Hij heeft niet de motoriek van een middenvelder. Ik vind hem eigenlijk in niets een middenvelder. Dit is geen jongen die makkelijk draait, wendbaar is. Hij is OK aan de bal, maar zal het spel niet versnellen. Combineren en snel doorbewegen gaat ie m.i. ook niet doen. Dat is niet mijn afzeik-modus, want ik denk dat hij een degelijke stopper zal worden. En die je in specifieke wedstrijden en voor specifieke klussen op het middenveld kan zetten. Een goede speler, hij was rustig gisteren en scoort de bevrijdende goal. Goede aankoop.

Martinez vond ik gisteren niet echt goed, beetje onrustig, maar in hem zie ik eerder een VM. HZ, Martinez, Donny wordt het middenveld, lijkt me. Ajax heeft nog en batterij spelers in huis die ook in die linie kunnen spelen, incl. talentvolle kids als Gravenberch, Taylor. Time will tell of het juist is om niet nog een aankoop te doen...
My words. Precies dit.

Alvarez beweegt als een sierlijke CV maar is tegelijkertijd een houthakker voor op het middenveld. Hij heeft geen idee hoe hij zijn imposante lichaam moet gebruiken als middenvelder. Martinez kan je prima gebruiken als pitbull. Is snel, wendbaar, een mooie pass, kan een counter eruit halen. Maar daar moet je dus wel een aantal spelers omheen zetten die de opbouw verzorgen.

Donny had gisteren op 6 gespeeld volgens de Ajax-watcher van VI die het weer van EtH had.

Even wat opheldering: voor wat betreft de wedstrijd gisteren heeft EtH het uitstekend gedaan. Alles wat hij deed was logisch. Achteraf ook zelfs de wissel van Dani de Wit.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door wimpey » do aug 29, 2019 9:52 am

Lionel schreef: Even wat opheldering: voor wat betreft de wedstrijd gisteren heeft EtH het uitstekend gedaan. Alles wat hij deed was logisch. Achteraf ook zelfs de wissel van Dani de Wit.
Welnee, 'de tukker' was in paniek!! :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Lionel » do aug 29, 2019 10:01 am

raymon schreef:
wimpey schreef:
raymon schreef: Ik vind Alvarez toch echt meer een middenvelder dan een 4, heeft alleen nog wat tijd nodig.
Zeker niet. Hij heeft niet de motoriek van een middenvelder. Ik vind hem eigenlijk in niets een middenvelder. Dit is geen jongen die makkelijk draait, wendbaar is. Hij is OK aan de bal, maar zal het spel niet versnellen. Combineren en snel doorbewegen gaat ie m.i. ook niet doen. Dat is niet mijn afzeik-modus, want ik denk dat hij een degelijke stopper zal worden. En die je in specifieke wedstrijden en voor specifieke klussen op het middenveld kan zetten. Een goede speler, hij was rustig gisteren en scoort de bevrijdende goal. Goede aankoop.

Martinez vond ik gisteren niet echt goed, beetje onrustig, maar in hem zie ik eerder een VM. HZ, Martinez, Donny wordt het middenveld, lijkt me. Ajax heeft nog en batterij spelers in huis die ook in die linie kunnen spelen, incl. talentvolle kids als Gravenberch, Taylor. Time will tell of het juist is om niet nog een aankoop te doen...
We zullen zien inderdaad. Hij zal overigens nooit een Frenkie worden, Martinez ook niet. Maar niemand zal dat zo snel worden, dus mensen die aanspeelbaar zijn onder druk en de bal goed kunnen verplaatsen enerzijds en goed positioneel kunnen verdedigen anderszijds is wat je nodig hebt. Dat lijken ze allebei te kunnen. Maar het gaat nog te langzaam, waarschijnlijk omdat het nog onwennig is. Geef het wat tijd en ik denk dat ze allebei prima kunnen functioneren. Ik vind het geen 4 eerlijk gezegd. Hij kan het wel maar ik vind Schuurs een logischere 4.
Ik denk dus niet dat hij onder druk met een man in zijn rug aangespeeld wilt worden. Je had gisteren ook Schuurs op 6 kunnen zetten en die zou ook aanspeelbaar geweest zijn.

Alvarez heeft geen idee hoe hij zijn lichaam moet gebruiken.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door wimpey » do aug 29, 2019 10:38 am

Lionel schreef:Ik denk dus niet dat hij onder druk met een man in zijn rug aangespeeld wilt worden. Je had gisteren ook Schuurs op 6 kunnen zetten en die zou ook aanspeelbaar geweest zijn.

Alvarez heeft geen idee hoe hij zijn lichaam moet gebruiken.
Die jongen stond daar omdat Donny er niet was en Marin er geen hout van kan.

Zag je Marin invallen? :excited.gif: Leed op het nippertje net geen balverlies links in de defensieve zone. Die gast is echt clueless, heeft geen flauw idee van wat en waar te doen.

V.w.b. clueless: gaat Ajax nog het enige juiste doen met Magallan? T.e.m. 2 September kan het nog...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door 999 » do aug 29, 2019 10:49 am

Bijna elke speler zit op dit moment nog lang niet aan zijn beste vorm ( zeker niet als je het vergelijkt met vorig seizoen) .Alleen Ziyech laat een redelijk niveau zien op dit moment.Met momenten zag je weer ouderwetse ( ahum ) combinaties , afjagen wanneer het moest en kon en, maar dat is mijn mening, met verstand gezocht naar de openingsgoal.En dat tegen een elftal met 2 linies van 4 als geparkeerde bussen.Want je zou er als tegenstander dan helemaal niks van kunnen, maar dat houdt niet in dat je geen goals kunt scoren.

Als trainer mis je 2 ( 3) bepalende spelers en ook nog eens op 2 bepalende posities en linies.Unieke spelers, volgens mij onvervangbaar.Dus ga je als trainer uitproberen, zoeken.En als speler(s) wennen aan elkaar, automatisme kweken.Ik ga diep, dan blijf jij hangen.Dat konden de spelers vorig seizoen allemaal dromen ( en toch ging het ook wel eens mis )

En ondanks dat allemaal, ondanks het gepiep ( ook hier weer ) sta je, doe je weer mee aan het miljoenen bal, 40 miljoen kunnen we sowieso weer bijschrijven.Maar goed, voor mij is Champions L. een extraatje.6 extra wedstrijden of meer, met misschien , heel misschien weer zo mooi als vorig seizoen.Maar ik ga daar nooit (meer ) van uit omdat het elk jaar hetzelfde is.Onze belangrijke spelers vertrekken, en wat er terug voor ( kan ) komen is 99,9% altijd minder of anders.

Schreuder was dus vorig seizoen het lek ( als het waar is ).Die dus eigenlijk aan de poten van EtH aan het zagen was om hoofdtrainer te worden.Vervolgens geeft ie een hoop onzin of zwaar overdreven dingetjes door aan ( nemen we maar even aan ) D & D.En dat wordt dan ook weer door enkelen hier op dit forum voor waar aangenomen.Proest ..

GangstaRiB
Berichten: 16834
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door GangstaRiB » do aug 29, 2019 10:55 am

Dest lijkt me overigens een 'zekerheidje', wat een lekkere bikkelaar is dat. Als Schuurs stappen maakt, dan zijn we binnenkort van Veltman af en ik zou Blind lekker achterin laten.
En dan krijg je de rare situatie dat een speler als Nous, die vorig jaar als een komeet binnenkwam, nu al moet vrezen voor een basisplaats. Want op het middenveld viel ie me allesbehalve mee. Maar goed, de beste speler speelt, zo moet dat werken in de top.
Verder lijkt Ajax op dit moment meer te hebben aan een Ziyect op 10 die de regie pakt, dan een vooruitgeschoven Donny die onbereikbaar is.

We kunnen vele kanten op. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door peter » do aug 29, 2019 11:06 am

Dit was wat mij betreft een tijdelijke oplossing, hoor. Je breekt die pot open door een vrije trap, maar met deze tactiek heb je weinig tot geen kansen. In die eerste helft was er totale controle, maar het leidde niet tot kansen. Misschien inherent aan de opstelling, want je gaf ook niks weg. En dat is natuurlijk prima voor een pot als gisteren. Ik denk echter wel dat dit een eenmalig experiment was.

Mr. Ajax
Berichten: 14478
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Mr. Ajax » do aug 29, 2019 11:10 am

Ik snap overigens niet waarom Martinez hier als 'pitbull' wordt neergezet die dan andere spelers om zich heen nodig zou hebben om op het middenveld te kunnen renderen. Martinez kan juist heerlijk voetballen. Goede handelingssnelheid, sterk in de passing en kan zelfs een mannetje passeren. Dat hij ook lekker fel en agressief speelt is een mooie bonus.

En wat een verademing om Blind weer als CV aan het werk te zien. Heerlijke speler is het toch, mits hij goed gebruikt wordt. Blind op CV en Martinez op het middenveld zou ik zeker mee doorgaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Lionel » do aug 29, 2019 11:26 am

Peter schreef:Dit was wat mij betreft een tijdelijke oplossing, hoor. Je breekt die pot open door een vrije trap, maar met deze tactiek heb je weinig tot geen kansen. In die eerste helft was er totale controle, maar het leidde niet tot kansen. Misschien inherent aan de opstelling, want je gaf ook niks weg. En dat is natuurlijk prima voor een pot als gisteren. Ik denk echter wel dat dit een eenmalig experiment was.
Kwam het niet omdat je 2 middenvelders had die duidelijk moesten wennen? Tadic was ook slecht.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door wimpey » do aug 29, 2019 11:39 am

Totaal verziekt, die sfeer tussen trainer en selectie. :drecul.gif:

http://www.soccernews.nl/news/612406/%9 ... ag-nat-pak

Lionel
Berichten: 47266
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Lionel » do aug 29, 2019 11:47 am

Mr. Ajax schreef:Ik snap overigens niet waarom Martinez hier als 'pitbull' wordt neergezet die dan andere spelers om zich heen nodig zou hebben om op het middenveld te kunnen renderen. Martinez kan juist heerlijk voetballen. Goede handelingssnelheid, sterk in de passing en kan zelfs een mannetje passeren. Dat hij ook lekker fel en agressief speelt is een mooie bonus.

En wat een verademing om Blind weer als CV aan het werk te zien. Heerlijke speler is het toch, mits hij goed gebruikt wordt. Blind op CV en Martinez op het middenveld zou ik zeker mee doorgaan.
Ik vind Martinez geen type Busquets. Hij heeft wel iemand naast zich nodig die het grotere plaatje in de gaten houdt. Alvarez zou daar het inzicht voor hebben maar die mist weer andere vaardigheden, vind ik.

Over kwaliteiten die je hierboven noemt ben ik het eens. Topaankoop hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Mano » do aug 29, 2019 11:52 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ik denk dus niet dat hij onder druk met een man in zijn rug aangespeeld wilt worden. Je had gisteren ook Schuurs op 6 kunnen zetten en die zou ook aanspeelbaar geweest zijn.

Alvarez heeft geen idee hoe hij zijn lichaam moet gebruiken.
Die jongen stond daar omdat Donny er niet was en Marin er geen hout van kan.

Zag je Marin invallen? :excited.gif: Leed op het nippertje net geen balverlies links in de defensieve zone. Die gast is echt clueless, heeft geen flauw idee van wat en waar te doen.

V.w.b. clueless: gaat Ajax nog het enige juiste doen met Magallan? T.e.m. 2 September kan het nog...
Dat zag ik ook :biggrin.gif:
Die gast staat stijf van de zenuwen ofzo. Het is niet zo dat hij dat niet eens kan, dat konden jij en ik ook.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Mano » do aug 29, 2019 11:59 am

wimpey schreef:Totaal verziekt, die sfeer tussen trainer en selectie. :drecul.gif:

http://www.soccernews.nl/news/612406/%9 ... ag-nat-pak
Driessen heeft al een tijdje geen grip meer op Ajax.
zijn bronnen zaten vroeger op de eerste rij, nu ergens op de tribune, ver weg van de trainingen.
Dan krijg je dit soort onzin (#Ajaxverkoopt)

je kan het alleen maar naast je neerleggen en presteren. Het nadeel is dat onzin verkopen op TV nooit bestraft wordt.
Over 3 maanden roeptoetert hij weer hoe goed Ajax is en hoe goed Reiziger EtH influistert. :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Jöhnk » do aug 29, 2019 12:16 pm

Het succes kwam eerst door Schreuder en straks door Reiziger. Maat EtH krijgt de credits hoor!

Ajax Rules
Berichten: 31376
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: AFC AJAX - APOEL woe 28 21:00

Bericht door Ajax Rules » do aug 29, 2019 12:37 pm

wimpey schreef: HZ, Martinez, Donny wordt het middenveld, lijkt me.
Het valt me vaak op bij je dat je er van uit gaat dat jouw eigen logica en voorkeuren ook door anderen worden opgepikt.

Zelfs als je gelijk zou hebben mbt het ideale middenveld, is het toch duidelijk dat dit niet het middenveld gaat worden? Op dit moment is er in ieder geval helemaal niets dat in die richting wijst.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Plaats reactie