Onana
Mazz. De ligt blind. Nico
Schone beek
tadic
Zyjech Kjh. neres
Fdj maar effe rust
Edit, zyjech

Moderator: mods
hahaMarillion schreef:Nou ja, ik geef toe dat de stelling niet helemaal bewezen kan worden. Maar hij heeft waarschijnlijk wel een punt.
Ik niet. Gewoon met de sterkste 11 beginnen.Giacomo Puccini schreef:Ik zou wat spelers rust geven... Die gasten van Juventus zijn een stukkie fitter dan die van Real.
Eens. Met alle respect voor Excelsior, Ajax moet definitief afstand nemen. Dus met volle sterkte. Ik vertrouw PSV voor geen meter. Die kunnen en gaan vanaf nu alleen maar vol gas geven en tegen ploegen als de graafschap kan dat weleens heel pijnlijk worden.Jinne schreef:Nah, tegen Groningen ben ik wel tevreden met de 3 punten. Morgen moeten we echt wel dik winnen om ons doelsaldo te verdedigen tegen PSV.
Juve gaat van het weekend ook weer spelers sparen. Ik zou als ik Ajax was sowieso Frenkie rust geven maar van mij mogen er nog wel twee bij. Met drie anderen win je toch ook met 5-0 van Excelsior.Historicus schreef:Volgens Sonny Silooy in de Telegraaf moet Ajax wel winnen van Excelsior om kampioen te worden.
Toen stonden ze wel punten voor op Ajax. Dat geeft een bepaalde gemakzucht. Die zal nu wel verdwenen zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(PSV lag al voor de winterstop uit de beker en de CL; sindsdien kunnen ze toch week in week uit vol gas geven....?)
Oke we gaan het zien, nou ja ik zondag niet zien aangezien Liverpool tegen Chelsea speelt, een echte tegenstander, wij worden dooor een bond namelijk niet gematstbrigade zuid schreef:Juve gaat van het weekend ook weer spelers sparen. Ik zou als ik Ajax was sowieso Frenkie rust geven maar van mij mogen er nog wel twee bij. Met drie anderen win je toch ook met 5-0 van Excelsior.
Aan de andere kant brengt het ook een druk met zich mee die ze dit seizoen nog niet hebben meegemaakt. Ze kunnen ook zomaar gaan haperen en choken.GangstaRiB schreef:Toen stonden ze wel punten voor op Ajax. Dat geeft een bepaalde gemakzucht. Die zal nu wel verdwenen zijn.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:(PSV lag al voor de winterstop uit de beker en de CL; sindsdien kunnen ze toch week in week uit vol gas geven....?)
De laatste keer dat het op doelsaldo aankwam was Ajax ook in het voordeel