Heracles - AFC Ajax zat 09-02 18:30
Moderator: mods
Heracles - AFC Ajax zat 09-02 18:30
De zaterdag voor de woensdag. Voordat de Spaanse galacticozen onze Johan arena bevuilen, mogen we nog uit naar Almelo. Qua reistijd bijna net zo ver als Madrid.
Enfin, de heraclieden op kunstgras zijn in een winters wak beland en winnen op dit moment niets meer, echter , kunnen onze raspaardjes van ons aller Ajax zich motiveren en de scherpte vinden. Ik bedoel maar, in Almelo is het stoplicht het grootste vermaak. En een kuitbeenbreuk kan zomaar je transfer dwarsbomen.
PSV mag naar Utrecht, nu heb ik daar geen hoop op want Utrecht is als een goedkope hoer in de muntgarage, die voor weinig meer dan 2 Snickers haar beentjes wijd doet voor die lampenkappen.
1-3
Enfin, de heraclieden op kunstgras zijn in een winters wak beland en winnen op dit moment niets meer, echter , kunnen onze raspaardjes van ons aller Ajax zich motiveren en de scherpte vinden. Ik bedoel maar, in Almelo is het stoplicht het grootste vermaak. En een kuitbeenbreuk kan zomaar je transfer dwarsbomen.
PSV mag naar Utrecht, nu heb ik daar geen hoop op want Utrecht is als een goedkope hoer in de muntgarage, die voor weinig meer dan 2 Snickers haar beentjes wijd doet voor die lampenkappen.
1-3
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Heracles - AFC Ajax zat 09-02 18:30
elliquido schreef:De zaterdag voor de woensdag. Voordat de Spaanse galacticozen onze Johan arena bevuilen, mogen we nog uit naar Almelo. Qua reistijd bijna net zo ver als Madrid.
1-3

Top verwoord.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Heracles heeft in 2019 nog niet gescoord.
-
Ajax heeft in 2019 al 10 goals tegen gekregen in 3 duels.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ajax heeft in 2019 al 10 goals tegen gekregen in 3 duels.

Dat kunstgras is ook een recipe voor disaster, zeker met het oog op woensdag. Tagliafico z'n knie is toch niet helemaal fris. Dat kloteplastic gaat niet helpen wat dat betreft. Hopen dat iedereen heel blijft.
- InnerHarbour
75mio + kunstgras, dat risico wil Ajax niet nemenInnerHarbour schreef:de Jong twijfelgeval bij Ajax voor uitwedstrijd tegen Heracles

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Hoezo, weet jij van ontbindende voorwaarden?Mano schreef:75mio + kunstgras, dat risico wil Ajax niet nemenInnerHarbour schreef:de Jong twijfelgeval bij Ajax voor uitwedstrijd tegen Heracles
YNWA
Kan me niet voorstelleb zonder dat er iets over gezegd moet worden.
Wellicht hebben ze afgesproken dat hij niet op kunstgras in actie komt.
Ook zonder transfer zou ik geen risico nemen .
Wellicht hebben ze afgesproken dat hij niet op kunstgras in actie komt.
Ook zonder transfer zou ik geen risico nemen .
Die transfer is definitief. Ook met een blessure is hij volgend seizoen Barcelona speler.
Ik geloof er ook niet zo in dat er afspraken zijn gemaakt over zoiets. Die jongen heeft kennelijk gewoon een lichte blessure opgelopen. We zien het zaterdagavond wel wie er fit zijn.
Ik geloof er ook niet zo in dat er afspraken zijn gemaakt over zoiets. Die jongen heeft kennelijk gewoon een lichte blessure opgelopen. We zien het zaterdagavond wel wie er fit zijn.
Nil volentibus arduum
Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
Aan de ene kant willen en moeten we met de sterkste elf starten. Aan de andere kant moet je natuurlijk geen spelers opstellen die niet fit zijn. Wat zouden jullie doen?
Als we een degelijke (en fitte) CV hadden die naast De Ligt zou kunnen spelen zou ik misschien Blind naar het middenveld schuiven en Frenkie laten rusten. Maar die CV hebben we nu natuurlijk niet, omdat Wober verkocht is en zijn vervanger er ook meteen een tijdje uit ligt. Stom en frustrerend.
Aan de ene kant willen en moeten we met de sterkste elf starten. Aan de andere kant moet je natuurlijk geen spelers opstellen die niet fit zijn. Wat zouden jullie doen?
Als we een degelijke (en fitte) CV hadden die naast De Ligt zou kunnen spelen zou ik misschien Blind naar het middenveld schuiven en Frenkie laten rusten. Maar die CV hebben we nu natuurlijk niet, omdat Wober verkocht is en zijn vervanger er ook meteen een tijdje uit ligt. Stom en frustrerend.
Ik moet zeggen dat ik niet zoveel verwachtingen heb over de prestaties van Utrecht tegen PSV morgen. Maar dit is voor Ajax toch een gelegenheid om PSV onder druk te zetten. Bij winst staan we 2 punten achter en dan moeten zij het zondag toch maar laten zien.
Vanavond gaan we dus zien of we er nog op moeten rekenen dat deze groep de titelstrijd serieus neemt. Als we nu, voorafgaand aan een CL wedstrijd, een slap Ajax gaan zien dan kunnen we voor de rest van het seizoen wel inpakken. Ik hoop dat ze geleerd hebben en dat er een vervolg komt op de aardige momenten in de tweede helft tegen VVV.
Wat de opstelling betreft: alleen volledig fitte spelers. Is Mazraoui niet fit dan moet je Kristensen opstellen. Het vervangen van De Jong is misschien wat lastiger. Veltman zal nog geen optie zijn. Schuurs zie ik nooit spelen. Geen idee wat hij kan. Dat zouden je opties achterin zijn als je Blind door wil schuiven. Labyad op het middenveld erbij?
Vanavond gaan we dus zien of we er nog op moeten rekenen dat deze groep de titelstrijd serieus neemt. Als we nu, voorafgaand aan een CL wedstrijd, een slap Ajax gaan zien dan kunnen we voor de rest van het seizoen wel inpakken. Ik hoop dat ze geleerd hebben en dat er een vervolg komt op de aardige momenten in de tweede helft tegen VVV.
Wat de opstelling betreft: alleen volledig fitte spelers. Is Mazraoui niet fit dan moet je Kristensen opstellen. Het vervangen van De Jong is misschien wat lastiger. Veltman zal nog geen optie zijn. Schuurs zie ik nooit spelen. Geen idee wat hij kan. Dat zouden je opties achterin zijn als je Blind door wil schuiven. Labyad op het middenveld erbij?
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen. Heracles bakt er niks van de laatste tijd, met 5 punten achter op Psv is het wel zo dat elke misstap in prinicipe einde oefening voor de titel betekend.Mr. Ajax schreef:Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
The irony...brigade zuid schreef:Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen. Heracles bakt er niks van de laatste tijd, met 5 punten achter op Psv is het wel zo dat elke misstap in prinicipe einde oefening voor de titel betekend.Mr. Ajax schreef:Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
In de eerste wedstrijd van dit seizoen heb je ook punten laten liggen. Toevallig was dat toen ook tegen Heracles (wel thuis in de Arena) en toen werd er ook gedacht en geroepen dat iedereen rust kan en moet krijgen, omdat het toch maar Heracles is. Iets met een ezel en een steen...
Niet doen. Gewoon je sterkste 11 opstellen, maar dan moeten ze wel 100% fit zijn.
Dit hoor. Als je met de rest niet kunt winnen moet je heel veel nieuwe spelers kopen.brigade zuid schreef:Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen. Heracles bakt er niks van de laatste tijd, met 5 punten achter op Psv is het wel zo dat elke misstap in prinicipe einde oefening voor de titel betekend.Mr. Ajax schreef:Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Dit hoor. Als je met de rest niet kunt winnen moet je heel veel nieuwe spelers kopen.brigade zuid schreef:Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen. Heracles bakt er niks van de laatste tijd, met 5 punten achter op Psv is het wel zo dat elke misstap in prinicipe einde oefening voor de titel betekend.Mr. Ajax schreef:Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
Dit.Mr. Ajax schreef:The irony...brigade zuid schreef:Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen. Heracles bakt er niks van de laatste tijd, met 5 punten achter op Psv is het wel zo dat elke misstap in prinicipe einde oefening voor de titel betekend.Mr. Ajax schreef:Ben er toch niet gerust op vandaag. Ook niet met Real voor de boeg. Tagliafico en Frenkie met pijntjes, Mazraoui ook niet helemaal fris.
In de eerste wedstrijd van dit seizoen heb je ook punten laten liggen. Toevallig was dat toen ook tegen Heracles (wel thuis in de Arena) en toen werd er ook gedacht en geroepen dat iedereen rust kan en moet krijgen, omdat het toch maar Heracles is. Iets met een ezel en een steen...
Niet doen. Gewoon je sterkste 11 opstellen, maar dan moeten ze wel 100% fit zijn.
Vinden jullie vanavond een geschikte moment om te testen of 'de rest' goed genoeg is of niet?
Er moeten vanavond gewoon 3 punten worden gepakt. Klaar.
En door exact deze instellingis Ajax al een jaartje of wat prijsloos...Allemaal rust geven, met de andere spelers moet je ook makkelijk kunnen winnen
Oooow... dat doen we wel even...
Niet dus
-
Dat gelijkspel thuis moet toch wel een waarschuwing zijn om het niet lichtvaardig op te vatten!
Altijd met je sterkste opstelling spelen natuurlijk. Enige reden om iemand niet op te stellen is als een speler niet fit is.
Nil volentibus arduum
Voor wat iedereen rust geven ?.Voor Real M. .. lol .. Die beginnen steeds beter in vorm te komen.Zet je zinnen gewoon op proberen kampioen te worden en de Beker te pakken ... CL. is een bonus .. meer niet ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom spaar je Nico niet op dit plastic veld? Neres vorige keer heel goed ingevallen, wie moet hij neuken om weer een keer in de basis te staan?
Omdat Ajax het al moeilijk zat heeft mét hem...
Je moet je toch nietindenken dat er spelers zouden worden gespaard...
Je moet je toch nietindenken dat er spelers zouden worden gespaard...
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een geluk.