FC Utrecht - Ajax 23-12-2018
Moderator: mods
FC Utrecht - Ajax 23-12-2018
Aftrap om 12.15 uur, Higler is de scheidsrechter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: FC Utrecht - Ajax 23-12-2018
Laten we hopen dat Roda de boel op scherp heeft gezet.
De graafschap had ze misschien een beetje in slaap gesust met de open deur verdediging.
De graafschap had ze misschien een beetje in slaap gesust met de open deur verdediging.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Zondag staat er een ander team. Neem aan dat de spelers zich bewust zijn van het belang van deze wedstrijd. Bij puntverlies ga je rottig de winterstop in.
En Ziyech doet weer mee!
En Ziyech doet weer mee!

Met een beetje geluk ga je als winterkampioen de kerst in als AZ de vorm heeft gevonden. 

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Op Fox zie ik Feyenoord FC Utrecht wegspelen. Dus hopen dat Ajax het dan ook niet al te moeilijk heeft zondag.
Utreg tegen Ajax is als of Utreg de CL finale speelt, alles lukt en gaat met geslepen messen de strijd aan behalve tegen PisveeHistoricus schreef:Op Fox zie ik Feyenoord FC Utrecht wegspelen. Dus hopen dat Ajax het dan ook niet al te moeilijk heeft zondag.
Ook tegen een Utrecht op zijn best moet Ajax winnen
I think I lost my fucking headache
Precies. Dat die lui tegen de kakkies de benen stil houden en de kans op een prijs laten lopen, is een groot compliment aan Ajax.LucaS schreef:Ook tegen een Utrecht op zijn best moet Ajax winnen
Tegenover dat statische centrum van Utrecht zou ik trouwens Tadic zetten. De CL-variant. Dan komt er onherroepelijk ruimte voor andere Ajacieden.
Ik zou het lekker vinden als ze er een 0-4 van maken.
beentjes stil gehouden en beker weggegeven en daarna toch dik verliezen!
beentjes stil gehouden en beker weggegeven en daarna toch dik verliezen!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Als Ajax deze wedstrijd benadert als een Europese wedstrijd moet het goedkomen. Alles staat of valt met de attitude. Dit zal wel zo’n wedstrijd worden waarin Utrecht veel mag schoppen en weinig gefloten wordt. Wat op zich goed is, want daar worden onze jongens weerbaarder van dan van 8 x scoren tegen De Graafschap.
Alleen heb ik bij Utrecht-Ajax bijna elk jaar het idee dat onze selectie het als een gangbaar competitiewedstrijdje ziet en iedere keer weer verrast is door de intense manier van voetballen door Utrecht. Zo van:”Huh, dat doen ze toch tegen andere tegenstanders in de competitie niet zo?”
Alleen heb ik bij Utrecht-Ajax bijna elk jaar het idee dat onze selectie het als een gangbaar competitiewedstrijdje ziet en iedere keer weer verrast is door de intense manier van voetballen door Utrecht. Zo van:”Huh, dat doen ze toch tegen andere tegenstanders in de competitie niet zo?”
Onana
Mazz de ligt blind Nico
vd beek schone de jong
ziyech dolberg tadic
deze 11 bezorgen ons een fijne kerst !

Mazz de ligt blind Nico
vd beek schone de jong
ziyech dolberg tadic
deze 11 bezorgen ons een fijne kerst !

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
elliquido schreef:Onana
Mazz de ligt blind Nico
vd beek schone de jong
ziyech dolberg tadic
deze 11 bezorgen ons een fijne kerst !![]()
Dit zal het inderdaad gaan worden.
Heb er zin in. Er vol in knallen vanaf minuut 1. Utrecht niet alleen voetballend maar ook op inzet aftroeven.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Urby Emanuelson is zondag even geen vrienden met de Ajacieden:
https://www.youtube.com/watch?v=3S6x0gI5uxM
https://www.youtube.com/watch?v=3S6x0gI5uxM
Hoop dat we op tijd wakker en scherp zijn vandaag. Als we punten laten liggen daar word ik gek - en dan niet eens zozeer vanwege het eventuele kloof met psv (want die wordt wel gedicht straks) maar vanwege de ongekende kutstats die we daar inmiddels hebben vergaard.
Het gaat sowieso regenen das altijd in het nadeel als Ajax voetbalt 

- InnerHarbour
Zo vroeg hebben we ze nog nooit gehad volgens mij. 12.30 was het vroeger toch?
-
Ajax - ADO was dit seizoen om 12.15 uur.
Klopt. Ging niet slecht toen. 

- Ajaciedjuh
Geen Nico, geblesseerd. Balen deze strijder hebben we juist nodig in dit soort wedstrijden.
Benieuwd wat TH doet: Blind op links (tegen de razendsnele Kerk) of Wöber?
Benieuwd wat TH doet: Blind op links (tegen de razendsnele Kerk) of Wöber?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hopelijk Sinkgraven!
- InnerHarbour
Ik ga het eens een kans geven, op papier lijkt dit een wedstrijd te worden ipv het gebruikelijke trainingspartijtje.
YNWA
- Ajaciedjuh
Kan het me niet voorstellen. Geen ritme, invalbeurten waren op middenveld en hangend linksbuiten. Daarnaast weet je al zeker dat je 1 wissel kwijt bent.Jöhnk schreef:Hopelijk Sinkgraven!
Speelt Utreg niet met 2 spitsen? Dan zou met 3 achterin ook een optie kunnen zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat Ajax makkelijk gaat winnen. Het niveauverschil is gewoon te groot.InnerHarbour schreef:Ik ga het eens een kans geven, op papier lijkt dit een wedstrijd te worden ipv het gebruikelijke trainingspartijtje.
- Ajaciedjuh
Wöber staat erin en ook Dolberg.