Wie bekijken er nog meer een paar maal de samenvatting van de laatste ontmoeting met hen waar onder meer Younes, Cerny en Bryan Smeets een hoofdrol hadden?

Moderator: mods
Het is wel een angstgegner he? Ik weet nog hoe Sjaak Swart stond te briesen dat De Graafschap moest degraderen.InnerHarbour schreef:Zo, zo een thuiswedstrijd tegen de de nummer 18 na een CL wedstrijd. De KNVB is lief voor jullie.
Tegen De Graafschap? Daar win je met 8 man nog van.Mano schreef:Winnen! interesseert me niet hoe vandaag. lelijk, saai, mooi, weergaloos, onverdiend, verdiend, vals, gemeen, fair,
het boeit me niet.
zo'n pot na een CL kraker is altijd link.
Nee.WP_Legend schreef:Geen Neres?
Hij maakt de 3-0 ook.WP_Legend schreef:Ziyech speelt weergaloos!
Absoluut. Staat aan de basis van vrijwel iedere aanval. Mooi dat hij zichzelf beloont met de 3-0. 3 prima goals trouwens.WP_Legend schreef:Ziyech speelt weergaloos!
Het is aan de traditionele subtop om de aansluiting te hervinden, zodat er een normalere competitie onstaat dan een vrijwel wekelijks potje prijsschieten tussen Ajax en psv. De uitdaging is aan de subtop. Het is essentieel voor het NL voetbal dat ze die oppakken.wimpey schreef:Absoluut. Staat aan de basis van vrijwel iedere aanval. Mooi dat hij zichzelf beloont met de 3-0. 3 prima goals trouwens.WP_Legend schreef:Ziyech speelt weergaloos!
Die eredivisie wordt trouwens steeds vervelender. Je wordt doordeweeks verwend en 's weekends heeft de top-3 meestal een veredelde amateurploeg als opponent. Ik zag Heracles in de samenvatting 2 keer voor open doel missen tegen edsv.
Kijk die 3-0, Ziyech heeft in een straal van 5 meter geen man om zich heen staan. Zie de 1-0, De G. komt het eerste kwartier door, krijgt een grote kans op 0-1 en dan verkloot Owusu het effe met iets gecompliceerds. Wanneer ik trainer van zo'n ploeg zou zijn, dan was het credo: alleen maar diep, niet breed.
KJH lijkt veel meer geïntegreerd in dit team dan Dolberg. De Ligt brengt van achteruit véél meer dan Blind en FdJ.
Het is nu 6-0 geworden al.Lionel schreef:6-0 minimaal
Dat doen zedan maar tegen Utrecht...Monkey Tonk schreef:Een kerstkadootje van tien goals lijkt me wel leuk. Dat blijft een tijdje hangen.