Ajax - Bayern München 12-12-2019

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33474
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door zeux » do dec 13, 2018 12:24 am

999 schreef:Ach, maakt verder niks uit.we zouden niet eens door de voorrondes komen
Dat zag ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren...

Prachtige campagne!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Cruijff » do dec 13, 2018 12:35 am

brigade zuid schreef:Pingel! Aub geen Tadic die mist heel vaak.
De laatste drie keer dat hij er één nam namens Ajax heeft hij ze alle drie gemaakt. En deze was met overtuiging.
brigade zuid schreef:Wie zijn er allemaal geschorst voor de 1/8 finale?
Behalve Wöber niemand, want je hebt pas bij 3 gele kaarten een schorsing. De kaarten blijven echter wel tot en met de halve finale staan.

(Tagliafico heeft al een schorsing al uitgezeten, heeft 5 van de CL groepswedstrijden gespeeld en in 4 van zijn 5 wedstrijden geel gepakt.)

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Mano » do dec 13, 2018 12:41 am

nog 6 potjes tot de finale... :onfire.gif:

....een MT tekst....
morgen ben ik weer realistisch :biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Cruijff » do dec 13, 2018 12:52 am

Mano schreef:nog 6 potjes tot de finale... :onfire.gif:

....een MT tekst....
morgen ben ik weer realistisch :biggrin.gif:
:biggrin.gif:

Zitten wel een paar ploegen tussen de poulewinnaars die je echt niet wilt loten.
Die in principe een selectie bij elkaar hebben gekocht die je in twaalven splijt.

Desondanks zie ik met name de laatste 2, 3 seizoenen enorme flaters in de CL. Ajax maakte er vandaag ook een paar maar missers van het niveau Bal op het Dak 19 komen recent ook bij Real Madrid, Liverpool, Lyon, de Franse nationale ploeg, Man U of PSG voorbij.

Wat dat betreft inderdaad gewoon op de een of andere manier de kwartfinale binnen zien te mazzelen en dan is het al bijna aftellen, in principe kan alles.
Doe mij maar FC Porto, al hebben die bizar veel punten in hun groep gehaald. Ik wil best nog een keertje naar Portugal.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Historicus » do dec 13, 2018 12:53 am

columbus schreef:
999 schreef:Overigens, wat Wober doet kan ook echt niet hé
Inderdaad. Zo zonde, onbesuisd en wild. En dan ook nog eens op de middellijn.
Dat komt omdat Wöber de hele wedstrijd al liep te zwemmen. Bij de 0-1 viel dat duidelijk op, maar ook qua lichaamstaal. Hij komt vooral zelfvertrouwen te kort op dit niveau, denk ik.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Historicus » do dec 13, 2018 12:57 am

columbus schreef:Man man man, wat wild. Terecht rood. Zonde want hij speelde echt een prima wedstrijd.
Nou, ik vond hem echt zwemmen. Vond Ajax met 10 man zelfs minder kwetsbaar dan met Wöber. Jammer.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Cruijff » do dec 13, 2018 12:59 am

Historicus schreef:
columbus schreef:Man man man, wat wild. Terecht rood. Zonde want hij speelde echt een prima wedstrijd.
Nou, ik vond hem echt zwemmen. Vond Ajax met 10 man zelfs minder kwetsbaar dan met Wöber. Jammer.
Uit bij Bayern heeft hij als centrale verdediger wel uitstekend gespeeld.
En uit in Kiev als linksback eveneens.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Historicus » do dec 13, 2018 1:09 am

Cruijff schreef:
Historicus schreef:
columbus schreef:Man man man, wat wild. Terecht rood. Zonde want hij speelde echt een prima wedstrijd.
Nou, ik vond hem echt zwemmen. Vond Ajax met 10 man zelfs minder kwetsbaar dan met Wöber. Jammer.
Uit bij Bayern heeft hij als centrale verdediger wel uitstekend gespeeld.
En uit in Kiev als linksback eveneens.
Een wedstrijd of wat geleden vond ik hem ook goed spelen in de competitie, heb dat toen gemeld hier ook op het forum. Maar vandaag zat hij er niet lekker in. Ik hoopte eigenlijk voor die rode kaart viel dat Schone er in kwam voor Wober (en dan Blind weer naar achteren). Nouja, leermomenten voor Wober.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Cruijff » do dec 13, 2018 1:29 am

En nou ja, ook niet onbelangrijk: Bayern heeft nog steeds nog nooit een Europese cup match in Amsterdam van onze Amsterdamsche club kunnen winnen.

Dat moet jou als Historicus toch aanspreken.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Monkey Tonk » do dec 13, 2018 1:59 am

Historicus schreef:
columbus schreef:
999 schreef:Overigens, wat Wober doet kan ook echt niet hé
Inderdaad. Zo zonde, onbesuisd en wild. En dan ook nog eens op de middellijn.
Dat komt omdat Wöber de hele wedstrijd al liep te zwemmen. Bij de 0-1 viel dat duidelijk op, maar ook qua lichaamstaal. Hij komt vooral zelfvertrouwen te kort op dit niveau, denk ik.
Die overtreding was een antwoord op de scheidsrechter die net twee Ajax spelers die tegen de grond waren geknald geen vrije trap gaf. Ajax liep nog te protesteren toen Wober even orde op zaken stelde. Alleen een beetje te hard. Maar het was een reactie op die spelers die op de grond lagen. Anders doe je zoiets niet bij de zijkant en de middellijn.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Monkey Tonk » do dec 13, 2018 2:08 am

Mano schreef:nog 6 potjes tot de finale... :onfire.gif:

....een MT tekst....
morgen ben ik weer realistisch :biggrin.gif:
Ajax is gelukkig voor niemand bang. Ondanks de fouten vandaag blijf je toch overeind tegen Europese top. Dit was reclame voor het voetbal, en van die fouten leer je. Het waren blunders, dus die zijn er niet zo moeilijk uit te halen. Eerste goal een duidelijke fout van Wober die zijn man laat gaan, maar daarvooraf ging een fout van Tagliafico die een bal bij de middellijn verspeelde. Dom. Onana haalde twee zekere doelpunten van de lijn, dus wat dat betreft mag je niet klagen. Zo open mag Ajax het niet gooien in de kwartfinale, maar vandaag had je niks te verliezen.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do dec 13, 2018 6:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Historicus » do dec 13, 2018 3:50 am

Cruijff schreef:En nou ja, ook niet onbelangrijk: Bayern heeft nog steeds nog nooit een Europese cup match in Amsterdam van onze Amsterdamsche club kunnen winnen.

Dat moet jou als Historicus toch aanspreken.
Ja, ik zei het nog tegen mijn gezelschap. Maar die geloofde het niet.

Overigens zat Dick Advocaat er ook eventjes naast in de voorbeschouwing met die 0-8 toen als afscheid van Cruijff in 1978. Hij beweerde dat dat dan was voordat Cruijff naar Barcelona was gegaan. Omdat Cruijff afscheid nam in een Ajax-tenue...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34401
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Ramona » do dec 13, 2018 6:19 am

Gaizka1985 schreef:
Arthur schreef:Mooi dat ze er vandaag vol voor zijn gegaan met een superaanvallende instelling.
Ik vind dit 1 van de mooiste Europese wedstrijden van Ajax die ik heb gezien (kijk sinds 1994), hier zat toch alles in? Ik heb genoten :biggthumpup.gif: :ajaxscarf.gif: :blub.gif:
:biggthumpup.gif:

Ik heb ook genoten, al zou ik niet kunnen zeggen of ik dit de mooiste vond; maar wow...die spanning, ontlading, inzet en en... :00001741.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door elliquido » do dec 13, 2018 7:42 am

Gatverdamme wat een slordigheden gisteren. Al in het begin werden ballen door het midden gespeeld alsof we tegen de veteranen van polderboys speelden.
Nico die op de linkerkant continue veel balverlies leed.
Donny die nou niet eens een keer een halve kans erin lelt.

Het was een wonderlijk scoreverloop, de inzet was hartverwarmend, het afjagen geweldig, maar het niveau was bij sommigen niet best hoor. pfoe.

enfin,

maandag weten we meer

Ajax stuit in achtste finale op:

- Borussia Dortmund
- Barcelona
- PSG
- FC Porto
- Manchester City
- Real Madrid of
- Juventus

Loting is maandag om 12.00 uur


https://www.vi.nl/nieuws/deze-zeven-plo ... ste-finale
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Mano » do dec 13, 2018 8:06 am

Historicus schreef:
columbus schreef:
999 schreef:Overigens, wat Wober doet kan ook echt niet hé
Inderdaad. Zo zonde, onbesuisd en wild. En dan ook nog eens op de middellijn.
Dat komt omdat Wöber de hele wedstrijd al liep te zwemmen. Bij de 0-1 viel dat duidelijk op, maar ook qua lichaamstaal. Hij komt vooral zelfvertrouwen te kort op dit niveau, denk ik.
kapitale fout van de Ligt niet Wober
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Mano » do dec 13, 2018 8:16 am

ik hoor en lees overal dat iedereen op Porto hoopt maar ik denk dat je beter Real Madrid kan treffen.
Als je kans maakt tegen Real Madrid, dan is het dit jaar.

geweldige pot kan dat worden.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Toppie » do dec 13, 2018 8:51 am

Mano schreef:ik hoor en lees overal dat iedereen op Porto hoopt maar ik denk dat je beter Real Madrid kan treffen.
Als je kans maakt tegen Real Madrid, dan is het dit jaar.
geweldige pot kan dat worden.

Klopt, ik vind Barca en Real erg kwetsbaar achterin en dat bied perspectief , maar wij hebben dan wel een Schone extra nodig ipv Wober die de linies sluit.
Het kan sowieso zijn dat we een dreun krijgen thuis of uit tegen zulke miljoenen betalende clubs :blush.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door InnerHarbour » do dec 13, 2018 9:08 am

Monkey Tonk schreef:Zo open mag Ajax het niet gooien in de kwartfinale, maar vandaag had je niks te verliezen.
Volgens mij moet zelfs het 'grote' Ajax eerst nog de achtste finales spelen. :hypocrite.gif: :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33474
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door zeux » do dec 13, 2018 9:38 am

Drijft Barcelona niet vooral op Messi? Gevaarlijke klant natuurlijk, maar ja, zwakke ploegen zijn er nu niet meer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door InnerHarbour » do dec 13, 2018 9:39 am

Toppie schreef:Tyfus schijts
Jij was nogal aan het schelden op de scheids en geloof mij ik ken het gevoel, :smallgrin.gif: maar als je wat neutraler keek zoals ik deed floot hij helemaal niet tegen Ajax. Neem bij voorbeeld de situatie met Lewandowski vlak na zijn goal, alleen voor de keeper, redding Onana en de rebound wordt overgeschoten waarna ik meen Wöber die jongen in het strafschopgebied dwars doormidden schopt. Doe je dat op het middenveld krijg je minstens geel en zeker een vrije trap.

Nu wuift hij het weg en geeft die Duitser geel voor protesteren. Wat duwtjes in het Bayern strafschopgebied, Delay die op zoek ging naar een pingel, was niet veel, de man floot niet slecht en zeker niet tegen Ajax.
YNWA

wimpey
Berichten: 51811
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door wimpey » do dec 13, 2018 9:55 am

Historicus schreef:
columbus schreef:Man man man, wat wild. Terecht rood. Zonde want hij speelde echt een prima wedstrijd.
Nou, ik vond hem echt zwemmen. Vond Ajax met 10 man zelfs minder kwetsbaar dan met Wöber. Jammer.
Hmm, ik ben het hier eerlijk gezegd totaal mee oneens. Van de achterste 7 vond ik Wöber met Onana eerlijk gezegd de beste bij Ajax. Hij speelde i.m.o. een zeer solide pot, zowel aan de bal als in de duels en de ruimtes. Bij de 0-1 moet die pass van Gnabry (prima speler) eruit gehaald worden (2 Ajacieden wachtten af, als ik het me goed herinner) en staat De Ligt te tukken i.p.v. Lewandowski buitenspel te zetten...

Op het moment dat ik Wöber er bij Goretzka in zag vliegen, wist ik trouwens al hoe laat het was. Net daarvoor was er een moment van 2 overtredingen (op vd Beek en Tadic) en (zoals vaker gisteravond) trad er even kortsluiting op bij deze of gene Ajacied.
Monkey Tonk schreef: Ajax is gelukkig voor niemand bang. Ondanks de fouten vandaag blijf je toch overeind tegen Europese top. Dit was reclame voor het voetbal, en van die fouten leer je. Het waren blunders, dus die zijn er niet zo moeilijk uit te halen.
Ajax gaf 4 goals makkelijk weg tegen Bayern. De laatste 2 waren zelfs blackouts. Erg knap dat de 3-3 nog valt. Met je eens, dit is een snel lerende ploeg. 1e helft was voor Bayern, 2e helft joeg Ajax ze compleet af en wisten ze niet waar ze het zoeken moesten. :biggthumpup.gif:

Je zag na de 2-1 en met 10 v 10 dat de ruimtes te groot waren. Rafinha soleerde er doorheen, Thiago kreeg bij de pingel veel te veel ruimte (Dolberg had m.i. een kaart moeten pakken door aan z'n shirt te blijven hangen) en Coman viel ook uitstekend in, met al z'n snelheid en techniek.

Ajax heeft het fantastisch gedaan, punt uit. Ben je kansloos tegen City, dat niet kan winnen van Lyon en eraf ging tegen Monaco en Liverpool? Of tegen Dortmund, Porto? Of tegen Madrid, Baffa (die eraf gingen tegen Roma)?

PSG en Juve lijkt me een kutloting.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door raymon » do dec 13, 2018 10:09 am

InnerHarbour schreef:
Toppie schreef:Tyfus schijts
Jij was nogal aan het schelden op de scheids en geloof mij ik ken het gevoel, :smallgrin.gif: maar als je wat neutraler keek zoals ik deed floot hij helemaal niet tegen Ajax. Neem bij voorbeeld de situatie met Lewandowski vlak na zijn goal, alleen voor de keeper, redding Onana en de rebound wordt overgeschoten waarna ik meen Wöber die jongen in het strafschopgebied dwars doormidden schopt. Doe je dat op het middenveld krijg je minstens geel en zeker een vrije trap.

Nu wuift hij het weg en geeft die Duitser geel voor protesteren. Wat duwtjes in het Bayern strafschopgebied, Delay die op zoek ging naar een pingel, was niet veel, de man floot niet slecht en zeker niet tegen Ajax.
De Engelse commentatoren waren duidelijk in hun analyse over de scheidsrechter, goed gefloten. Ze waren het er ook over eens dat die situatie met Blind een 100% penalty was. Ben het met beide eens. In mijn perceptie liet hij iets te veel doorvoetballen, maar dat was beide kanten op al vond ik dat hij de Ajacieden iets meer in bescherming had mogen nemen.

Verder waren ze lyrisch over Ajax (Onana vooral), bij de eerste goal van Tadic kwamen ze bijna klaar volgens mij. Ook kritisch over het vele stomme balverlies in beide helften. Maar duidelijk is dat Ajax tegen een supergemotiveerd Bayern niet de mindere was. Dat zegt volgens mij wel genoeg over waar dit elftal staat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door Mano » do dec 13, 2018 10:17 am

raymon schreef: Verder waren ze lyrisch over Ajax (Onana vooral), bij de eerste goal van Tadic kwamen ze bijna klaar volgens mij. Ook kritisch over het vele stomme balverlies in beide helften. Maar duidelijk is dat Ajax tegen een supergemotiveerd Bayern niet de mindere was. Dat zegt volgens mij wel genoeg over waar dit elftal staat.
Ajax en Bayern waren al door dat is het enige dat deze wedstrijd anders maakt. Bayern kwam zeker niet obligaat voetballen. Die wilde groepshoofd worden. Ajax heeft het ze niet makkelijk gemaakt en als ze minder slordig waren, zat er een winst in.

Met dat gevoel in gedachte acht ik ons niet kansloos in de volgende ronde.
zeg niet dat het we door gaan of 't makkelijk wordt maar we zijn zeker niet kansloos.
iets wat ik me vorig jaar niet kon voorstellen...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58861
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door 999 » do dec 13, 2018 10:49 am

InnerHarbour schreef:
Toppie schreef:Tyfus schijts
Jij was nogal aan het schelden op de scheids en geloof mij ik ken het gevoel, :smallgrin.gif: maar als je wat neutraler keek zoals ik deed floot hij helemaal niet tegen Ajax. Neem bij voorbeeld de situatie met Lewandowski vlak na zijn goal, alleen voor de keeper, redding Onana en de rebound wordt overgeschoten waarna ik meen Wöber die jongen in het strafschopgebied dwars doormidden schopt. Doe je dat op het middenveld krijg je minstens geel en zeker een vrije trap.

Nu wuift hij het weg en geeft die Duitser geel voor protesteren. Wat duwtjes in het Bayern strafschopgebied, Delay die op zoek ging naar een pingel, was niet veel, de man floot niet slecht en zeker niet tegen Ajax.
Onzin , de bal wordt eerst overgeschoten en daarna komt de sliding (de Ligt ) en het theater van die Duitser ..
Laatst gewijzigd door 999 op do dec 13, 2018 11:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax - Bayern München 12-12-2019

Bericht door elliquido » do dec 13, 2018 10:53 am

raymon schreef:
InnerHarbour schreef:
Toppie schreef:Tyfus schijts
Jij was nogal aan het schelden op de scheids en geloof mij ik ken het gevoel, :smallgrin.gif: maar als je wat neutraler keek zoals ik deed floot hij helemaal niet tegen Ajax. Neem bij voorbeeld de situatie met Lewandowski vlak na zijn goal, alleen voor de keeper, redding Onana en de rebound wordt overgeschoten waarna ik meen Wöber die jongen in het strafschopgebied dwars doormidden schopt. Doe je dat op het middenveld krijg je minstens geel en zeker een vrije trap.

Nu wuift hij het weg en geeft die Duitser geel voor protesteren. Wat duwtjes in het Bayern strafschopgebied, Delay die op zoek ging naar een pingel, was niet veel, de man floot niet slecht en zeker niet tegen Ajax.
De Engelse commentatoren waren duidelijk in hun analyse over de scheidsrechter, goed gefloten. Ze waren het er ook over eens dat die situatie met Blind een 100% penalty was. Ben het met beide eens. In mijn perceptie liet hij iets te veel doorvoetballen, maar dat was beide kanten op al vond ik dat hij de Ajacieden iets meer in bescherming had mogen nemen.

Verder waren ze lyrisch over Ajax (Onana vooral), bij de eerste goal van Tadic kwamen ze bijna klaar volgens mij. Ook kritisch over het vele stomme balverlies in beide helften. Maar duidelijk is dat Ajax tegen een supergemotiveerd Bayern niet de mindere was. Dat zegt volgens mij wel genoeg over waar dit elftal staat.

:biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Quote sky: this has been a first class contest, it realy was !

ik vond die scheidsrechter mega irritant. pedant, type Nijhuis. Liet veel vaker Bayern wegkomen met de overtredinkjes , terwijl bij Ajax dit direct werd afgefloten. Dan nog tegen Tadic lullen vlak voor zijn te nemen penalty , floot voordeel weg voor een overtreding terwijl ajax in de counter was, blind was een zuivere pingel, de ligt ook ; die kimmich had hem in een mooie wazzari , Neres die met de arm weggezet wordt in een aanval, daarop tackelt Nico de bal en dan wel fluiten (daar was Ten Hag ook wel ff klaar mee) , geel voor Nico omdat neuer die bal vasthoudt na de 3-3 en dan op 7:04 affluiten in blessuretijd terwijl ajax in de aanval was en een laatste voorzet kon geven. Er was alle reden om nog iets tijd bij te tellen (wissels, ddoelpunten , spelbederf) schijtbakken kutscheids etc. etc.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie