NAC - AFC Ajax za 24-11, 18:30
Moderator: mods
NAC - AFC Ajax za 24-11, 18:30
Zaterdagavond , avondje NAC. En als ze gaan, dan gaan ze met z'n allen, de kroegen overvallen.. Maar niet de 24e... dan gaan ze maar uithuilen in de kroeg, na een blamerende nederlaag.
De hekkensluiter met 8 punten staan natuurlijk te laag voor deze mooie club, maar helaas kunnen we dat niet uit sympathie veranderen voor ze. Dat doen ze maar tegen PSV en Feijenoord en Willem 2.
Het rommelt qua geld in Breda, spelers zijn niet zeker van contracten, Wij bulken van het geld en kunnen niet wachten om spelers nieuwe contracten te geven.
Ondertussen switcht de coach naar een defensief beleid.
https://www.bndestem.nl/nac/nac-trainer ... ~a6b94ee3/
https://www.bndestem.nl/nac/nac-stapt-i ... ~a469b9f2/
Hopelijk zijn de mannen heel uit de interlands gekomen. Ik verwacht een lastige avond, 1-2
De hekkensluiter met 8 punten staan natuurlijk te laag voor deze mooie club, maar helaas kunnen we dat niet uit sympathie veranderen voor ze. Dat doen ze maar tegen PSV en Feijenoord en Willem 2.
Het rommelt qua geld in Breda, spelers zijn niet zeker van contracten, Wij bulken van het geld en kunnen niet wachten om spelers nieuwe contracten te geven.
Ondertussen switcht de coach naar een defensief beleid.
https://www.bndestem.nl/nac/nac-trainer ... ~a6b94ee3/
https://www.bndestem.nl/nac/nac-stapt-i ... ~a469b9f2/
Hopelijk zijn de mannen heel uit de interlands gekomen. Ik verwacht een lastige avond, 1-2
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: NAC - AFC Ajax za 24-11, 18:30
Ziyech is eerder teruggekomen met knieklachten zag ik. Hopelijk valt het mee, maar ik kan me voorstellen dat hij aankomend weekend niet meespeelt.elliquido schreef:Hopelijk zijn de mannen heel uit de interlands gekomen.
Gezien de sterke ontwikkelingen van sommige spelers heeft Ajax besloten bij meerdere clubs die de grote talenten wilt kopen deze zomer de beurs van Christie's te gebruiken 

Hij is er dus niet bij. Dat zal betekenen dat Neres vanaf de rechterkant speelt.Ferry schreef:Ziyech is eerder teruggekomen met knieklachten zag ik. Hopelijk valt het mee, maar ik kan me voorstellen dat hij aankomend weekend niet meespeelt.elliquido schreef:Hopelijk zijn de mannen heel uit de interlands gekomen.
Nil volentibus arduum
Ik zou Frenkie ook rust geven. Dat is met Blind op het middenveld en Wöber achterin wel op te lossen.
Dacht Ten Hag tegen Heracles ook. Hebben we gezien. Gewoon de sterkste en fitste 11 opstellen, dus ook Frenkie.wimpey schreef:Ik zou Frenkie ook rust geven. Dat is met Blind op het middenveld en Wöber achterin wel op te lossen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
In een uitwedstrijd zou ik dat niet doen. Zeker omdat we Ziyech ook al missen.
Dan liever de week erna als we thuis spelen.
Dan liever de week erna als we thuis spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Ik hoop op weer een monsterscore vanavond. Doelsaldo blijven verkleinen en weer een signaaltje afgeven. We spelen in een mooi en sfeervol stadion, op gras, en ook eens een keertje voor psv. Geen Ziyech, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Frenkie, Lasse en Tadic de aanvoer naar Donny, Dolberg en Neres goed opvangen.
Overigens zat Cerny gisteren niet bij Jong Ajax in de selectie. Neem aan dat hij dan vandaag op de bank plaatsneemt. Leuk voor hem dat ie er weer dichtbij is.
Overigens zat Cerny gisteren niet bij Jong Ajax in de selectie. Neem aan dat hij dan vandaag op de bank plaatsneemt. Leuk voor hem dat ie er weer dichtbij is.
- InnerHarbour
Af en toe een kleine blessure of een wedstrijdje rust voor een belangrijke speler is eigenlijk zelfs wel fijn. Nu speelt Neres in ieder geval weer. Als iedereen het hele seizoen fit zou zijn krijg je op enig moment denk ik toch wel wat onvrede bij een aantal jongens.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Het loopt nog niet echt.
-
- AT Toto winner 15/16
0–1!
Er hebben al veel Ajacieden geblessseerd op het veld gelegen, laten we dit aub zonder erg overleven met het oog op dinsdag.
Er hebben al veel Ajacieden geblessseerd op het veld gelegen, laten we dit aub zonder erg overleven met het oog op dinsdag.
Mooi doelpunt van Labyad. Leuk voor die jongen. Zou hij er dan toch een beetje doorheen komen na zijn slechte start?
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Je bent nou reacties aan het uitlokken...
- InnerHarbour
Vind je? Wat ik ervan begrepen heb was het niet best maar wel gewonnen, beetje zoals men hier elke overwinning van PSV omschrijft.
YNWA
Het is voor Ajax natuurlijk een enorme eer om met die tiki taka machine van edsv vergeleken te worden.InnerHarbour schreef:Vind je? Wat ik ervan begrepen heb was het niet best maar wel gewonnen, beetje zoals men hier elke overwinning van PSV omschrijft.

Ik volg de eredivisie eigenlijk niet zo. Moest die Mexicaan van edsv weer banken om te wennen aan het hogeschoolvoetbal? Dat soort verhalen hoorde je in het recente verleden nogal eens vanuit Ajax...
Overigens was Daley gisteren weer de beste man op het veld. Overal op het veld actief, fel, goed aan de bal. Vond het heerlijk om naar hem te kijken.

Dit was weer zo'n typische wedstrijd waar je punten zou verspelen.
hebben ze niet gedaan en ze zijn eigenlijk niet in de problemen gekomen.
Oftewel: prima!
hebben ze niet gedaan en ze zijn eigenlijk niet in de problemen gekomen.
Oftewel: prima!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Delay beste man van het veld tegen NAC, nou jullie hebben een pareltje binnengehaald voor 20 miljoen hoor. 

YNWA
Lijkt me niet, want deze overwinning is niet in de blessuretijd tot stand gekomen, geloof ik.InnerHarbour schreef:Vind je? Wat ik ervan begrepen heb was het niet best maar wel gewonnen, beetje zoals men hier elke overwinning van PSV omschrijft.
Mwa... Mano. Vorig seizoen walste je met 0-8 over NAC heen en dit jaar is NAC nog net iets zwakker dan toen. Als je tegen hen punten verspeelt, moet je wel heel erg uit vorm zijn.
- InnerHarbour
Alsof PSV elke wedstrijd in blessuretijd wint. Nou heb ik ze maar éénmaal gezien dit seizoen, tegen een club waarvan de fans elk jaar weer zeggen dat zij een stuk beter zijn, maar toen in iedergeval niet.
YNWA
Ik geniet er inderdaad wekelijks van. Goed dat ie terug is.InnerHarbour schreef:Delay beste man van het veld tegen NAC, nou jullie hebben een pareltje binnengehaald voor 20 miljoen hoor.