Trainingskamp winterstop Florida
Moderator: mods
Trainingskamp winterstop Florida
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: Trainingskamp winterstop Florida
Ik kijk naar een hilarische openingsceremonie met simpson poppen. Zo slecht.
Iig het b team tegen flamengo.
Iig het b team tegen flamengo.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Kabautos lamprou
Kristensen schuurs magalan gravenberg
Sinkgraven Eiting labyad
Neres Huntelaar cerny
Flamengo wel met de a opstelling
Kristensen schuurs magalan gravenberg
Sinkgraven Eiting labyad
Neres Huntelaar cerny
Flamengo wel met de a opstelling
Herstel. Sink op 5 en gravenberg op 6
2-2 rust
Positief Eiting en cerny
Negatief Lamprou
Gravenberch kan wel eens wat gaan worden.
Positief Eiting en cerny
Negatief Lamprou
Gravenberch kan wel eens wat gaan worden.
Verloren na strafschoppen dus. Magallan en Veltman misten namens Ajax. Zeker die van Magallan moet je terugzien. 

- InnerHarbour
Opvallend dat Neres in het B-team staat.elliquido schreef:Iig het b team tegen flamengo.
YNWA
- Ajaciedjuh
Gezien de laatste wedstrijden niet. Werd wel gewisseld, dus zal morgen ook tegen ze oude club ook wel minuten maken.InnerHarbour schreef:Opvallend dat Neres in het B-team staat.elliquido schreef:Iig het b team tegen flamengo.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Is Gravenberch meer een 6 of een 10 eigenlijk? Ben verder wel benieuwd naar Veltman, Cerny, Traore en Magallan. Iemand die over hun spel iets kan zeggen?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Was die pingel net zo slecht als de pingels van De Ligt?Jöhnk schreef:Verloren na strafschoppen dus. Magallan en Veltman misten namens Ajax. Zeker die van Magallan moet je terugzien.

de 2-1 van Ajax was een mooie en het had nooit 2-2 geworden als er een echte keeper stond.
best zorgwekkend dat je 2de keeper zo'n verschil is in kwaliteit t.o.v. de eerste
best zorgwekkend dat je 2de keeper zo'n verschil is in kwaliteit t.o.v. de eerste
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Die penalty was inderdaad erg slecht, huizenhoog over. En wat Marc ooit bezield heeft om Lamprou aan te trekken, en toen ook nog te verlengen, zal altijd wel een raadsel blijven.
Salvador Dali
Salvador Dali
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Veltman is weer terug en weet zich gelijk weer negatief te onderscheiden met een gemiste penalty. Is toch een probleem deze gozer hoor, hou mijn hart vast als De Ligt of Mazraoui een blessure oploopt.
Ajax!
- InnerHarbour
Die Veltmuis kan er geen klote van, niveau Heerenveen en dan ben ik nog aardig.
YNWA
Haha hij mist een pingel en dan kom je met zoiets.Giacomo Puccini schreef:Veltman is weer terug en weet zich gelijk weer negatief te onderscheiden met een gemiste penalty. Is toch een probleem deze gozer hoor, hou mijn hart vast als De Ligt of Mazraoui een blessure oploopt.
IK GELOOF!!!!!!
-
Net de eerste helft teruggekeken met een half oog. Cerny is lekker gedreven en speelt goed, Gravenberch ook naar mijn idee, 16 jaar pas. Schuurs blijf ik dramatisch vinden, overal te laat, traag in balbezit. Magallan ook matig. Laat zich bij de 1-1 foppen op snelheid en in balbezit vooral op veilig. Kan een paar keer open draaien en ruimte creëren maar speelt dan terug op Lamprou. Laatstgenoemde is echt een drama. Dat kan echt niet bij Ajax.
Eiting ook niet verkeerd, maar kan ook aan het tempo liggen. Kristensen speelt immers ook redelijk. Sinkgraven als linksback weer met een paar grove fouten. Die moet zich richten op een positie op het middenvelden anders niet, vrees ik.
Edit:
Kijk inmiddels de 2e helft en dat begint meteen met Magallan die tot 2 keer aan toe de bal eerst moet controleren ipv in 1 keer te spelen. Ajax moet daardoor meteen in zijn achteruit, omdat het niet kan door voetballen. Vlak daarna probeert Ajax er voetballend uit te komen achterin, tot Magallan de bal krijgt. Die roeit hem direct lang naar voren, bal kwijt.
Nee, ik ben niet positief. Echt een pure mandekker maar voetballend komen we in de problemen met hem. Doe mij Wober maar.
Eiting ook niet verkeerd, maar kan ook aan het tempo liggen. Kristensen speelt immers ook redelijk. Sinkgraven als linksback weer met een paar grove fouten. Die moet zich richten op een positie op het middenvelden anders niet, vrees ik.
Edit:
Kijk inmiddels de 2e helft en dat begint meteen met Magallan die tot 2 keer aan toe de bal eerst moet controleren ipv in 1 keer te spelen. Ajax moet daardoor meteen in zijn achteruit, omdat het niet kan door voetballen. Vlak daarna probeert Ajax er voetballend uit te komen achterin, tot Magallan de bal krijgt. Die roeit hem direct lang naar voren, bal kwijt.
Nee, ik ben niet positief. Echt een pure mandekker maar voetballend komen we in de problemen met hem. Doe mij Wober maar.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Staat bij beide goals ook niet echt attent te verdedigen he. Heeft Ajax een 'bal kijker' à la vd Hoorn gekocht?Duke schreef:Die penalty was inderdaad erg slecht, huizenhoog over. En wat Marc ooit bezield heeft om Lamprou aan te trekken, en toen ook nog te verlengen, zal altijd wel een raadsel blijven.
Misschien nog te vroeg om definitief een oordeel te vellen, maar het ziet er toch wel een beetje naar uit dat Marc O. weer verkeerde keuzes aan het maken is .. Magallan halen ( moest en zou komen ) en Wober laten gaan ( terwijl die, maar dat is mijn idee, zijn ding deed als reserve ) de ene reserve voor de andere ?.... Diego Lainez het zal wel, ik bedoel bij Real Betis 3 keer niet brengen wat ze voor zo'n bedrag verwachten en hij mag banken, in tegenstelling tot AJAX waar hij veel meer tijd zou hebben gekregen. Wel benieuwd wat Markie zijn belofte i.v.m. Neres na gaat komen ..wimpey schreef:Staat bij beide goals ook niet echt attent te verdedigen he. Heeft Ajax een 'bal kijker' à la vd Hoorn gekocht?Duke schreef:Die penalty was inderdaad erg slecht, huizenhoog over. En wat Marc ooit bezield heeft om Lamprou aan te trekken, en toen ook nog te verlengen, zal altijd wel een raadsel blijven.
Blij met de punten ...
Neres verdient peanuts i.v.m. wat ie in China binnen kan harken.999 schreef: Wel benieuwd wat Markie zijn belofte i.v.m. Neres na gaat komen ..
Het laat zich raden wat hij en z'n zaakwaarnemer gaan doen wanneer Ajax hem dat door de neus boort. Het is niet zijn schuld dat Ajax die Lainez laat glippen, daar hoeft hij niet onder te lijden.
Neres is 20 ofzo, wat moet hij in China.
Toont wel zijn niveau van ambitie en gedrevenheid.
Magallan oogde erg onzeker en traag. Met zoveel ruimte in de rug spelen is dodelijk met zo'n verdediger.
Zal me niks verbazen als Veltman volgend jaar weel CV staat bij gebrek aan beter

Magallan oogde erg onzeker en traag. Met zoveel ruimte in de rug spelen is dodelijk met zo'n verdediger.
Zal me niks verbazen als Veltman volgend jaar weel CV staat bij gebrek aan beter
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Wat een onzin. Hij heeft toch met zijn volle verstand getekend!? Sterker nog, dit jaar verlengd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
11 M i.p.v. 1 M verdienen?Mano schreef:Neres is 20 ofzo, wat moet hij in China.![]()

Een paar jaar daar en hij is for ever binnen. Daarna lekker terug naar Europa.
O.b.v. de samenvatting (en ja, dat is opportunistisch) snap ik absoluut niet dat Magallan de voorkeur krijgt boven Wöber. Was passief bij beide tegengoals. Ik neem voor het gemak aan dat hij veel beter kan.Magallan oogde erg onzeker en traag. Met zoveel ruimte in de rug spelen is dodelijk met zo'n verdediger.

Zullen die Argentijnse supporters toch niet helemaal blind zijn geweest?
Op basis van de kritieken had ik er al weinig vertrouwen in. Op basis van de beelden van gisteren weet ik voldoende. Die kan er geen jota van. Heeft deze jongen toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Nico?
Op basis van de kritieken had ik er al weinig vertrouwen in. Op basis van de beelden van gisteren weet ik voldoende. Die kan er geen jota van. Heeft deze jongen toevallig dezelfde zaakwaarnemer als Nico?
-
Ik hou nog steeds maar hoop dan, maar wat ik hier teruglees is vrijwel letterlijk hoe ik hem tegen River Plate zag voetballen..