Fortuna Sittard - Ajax 29-09-2018
Moderator: mods
Fortuna Sittard - Ajax 29-09-2018
Deze leeft ook heel erg zie ik.
Belangrijk om terug in de flow te komen.
-------------------------Onana-------------------------
---Mazraoui----De Ligt----Blind--------Tagliafico--
---------Van de Beek------------Frenkie-------------
--Ziyech---------------Tadic------------Neres---------
------------------------Dolberg---------------------------
Zo zou ik het vandaag doen.
Belangrijk om terug in de flow te komen.
-------------------------Onana-------------------------
---Mazraoui----De Ligt----Blind--------Tagliafico--
---------Van de Beek------------Frenkie-------------
--Ziyech---------------Tadic------------Neres---------
------------------------Dolberg---------------------------
Zo zou ik het vandaag doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Fortuna Sittard - AFC Ajax
Het goede gevoel wat ik had na de Europese wedstrijden is bij mij wel helemaal weg.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
brigade zuid schreef:Het goede gevoel wat ik had na de Europese wedstrijden is bij mij wel helemaal weg.
Vanavond ga ik maar eens ander TV kijken.. Zeker na verleden week en met deze coach.. Misschien moet het RvC ala Nac maar eens ingrijpen en Sar en Ten Hag naar huis sturen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Frenkie licht geblesseerd en er dus niet bij vanavond. Dat wordt dus weer Eiting, helaas.
Waarom niet Wober Hunt in de spits om te oefenen voor Dinsdag met Tadic ruilen laatste 2 wedstrijden onder TH en TH
Het is inderdaad Eiting geworden. Echt onbegrijpelijk.Mr. Ajax schreef:Frenkie licht geblesseerd en er dus niet bij vanavond. Dat wordt dus weer Eiting, helaas.
Onana
Mazraoui
De Ligt
Blind
Tagliafico
Schone
Eiting
Ziyech
Tadic
Neres
Huntelaar
Desnoods zet je Wober naast de Ligt en schuif je Blind door naar de 6 positie.
Ben helemaal klaar met Ten Hag.
15 mei 2011.
- mattie
Laudrup schreef:Desnoods zet je Wober naast de Ligt en schuif je Blind door naar de 6 positie.
Elting is een liefje... van de clown.. Beek/Wober kunnen net zo goed oprotten.. Deze komen nu echt niet aan voetballen toe..
Eiting is een prima speler die tegen Psv, net als de andere tien, door de mand viel. Ik snap niet waarom hij hier tegenwoordig het pispaaltje is.
- mattie
Omdat bv Beek beter is , maar Clown wilt met 2 controleurs spelen..Arthur schreef:Eiting is een prima speler die tegen Psv, net als de andere tien, door de mand viel. Ik snap niet waarom hij hier tegenwoordig het pispaaltje is.
Bij Elting zit totaal geen dreiging rond de 16 in..
Op basis waarvan is het een prima speler? Eiting heeft - zeker op dit moment - bij lange na het niveau niet wat wij nastreven. Eiting heeft, op een mooi pass na tegen Sturm Graz, enkel en alleen laten zien te traag en te soft te zijn.Arthur schreef:Eiting is een prima speler die tegen Psv, net als de andere tien, door de mand viel. Ik snap niet waarom hij hier tegenwoordig het pispaaltje is.
Prima speler? Eiting? Kan leuk mee hobbelen. Maar verder van prima.
Dit lijkt echt nergens op. Zoveel individuele kwaliteit maar EtH doet er niks mee. Waardeloze coach.
Dit lijkt echt nergens op. Zoveel individuele kwaliteit maar EtH doet er niks mee. Waardeloze coach.
IK GELOOF!!!!!!
Klootzakken denken het weer op 40% te kunnen doen. Word ik echt gek van. Ze hebben er geen zin in vandaag.
En die uber-trage middenveld dan, dat kan toch helemaal niet??! Flikker Eiting eruit en zet Donny op zijn plaats. Huntelaar mag van mij ook gaan douchen, gooi Kasper er maar in.
En wat is er aan de hand met Neres?! Die jongen is het helemaal kwijt zo lijkt het.
Dit gaat fout zo, als ze niet gelijk vanaf seconde een van de tweede helft 6 tanden bij schakelen.
En die uber-trage middenveld dan, dat kan toch helemaal niet??! Flikker Eiting eruit en zet Donny op zijn plaats. Huntelaar mag van mij ook gaan douchen, gooi Kasper er maar in.
En wat is er aan de hand met Neres?! Die jongen is het helemaal kwijt zo lijkt het.
Dit gaat fout zo, als ze niet gelijk vanaf seconde een van de tweede helft 6 tanden bij schakelen.
Neres moet gewoon rechtsbuiten. Dolberg erin, Huntelaar eruit. Donny ook graag ipv Eiting. Dit lijkt helemaal nergens op.
15 mei 2011.
Blind net weer... Novakovich kapt hem er zo simpel uit. Die jongen is geen CV. Dat moet anders.
Eiting doet toch gewoon pijn aan je ogen? Met of zonder bal.
De heren hebben ook na vorige week niet begrepen dat het begint met hard werken
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Fortuna net met een paar grote kansen,
- InnerHarbour
Ik begrijp dat Delay weer geweldig is?Laudrup schreef:Blind kan idd echt niet als CV.
Neres eruit

YNWA
Ziyech moet ook straftraining krijgen voor zijn spel vandaag. Ondanks zijn goaltje. Denkt echt dat ie op een of ander pleintje aan het pingelen is. Is al zijn man voorbij en heeft de bal prachtig voor zijn linker klaarliggen, haalt ie hem weer terug naar zijn rechter en verliest vervolgens de bal. Daar word je toch gek van?!
Ik ben echt in tijden niet meer zo pissig geweest na een wedstrijd. Ook vorige week niet. Collectieve offday die we heel lang niet meer hebben gezien.
Als Ten Hag aanstaande dinsdag Eiting opstelt mag ie van mij gelijk op straat worden gezet.
Ik ben echt in tijden niet meer zo pissig geweest na een wedstrijd. Ook vorige week niet. Collectieve offday die we heel lang niet meer hebben gezien.
Als Ten Hag aanstaande dinsdag Eiting opstelt mag ie van mij gelijk op straat worden gezet.
Vooral zonder bal is hij een dramaMr. Ajax schreef:Eiting doet toch gewoon pijn aan je ogen? Met of zonder bal.
IK GELOOF!!!!!!
Je kan ook gewoon blij zijn dat PSV deze week niet is uitgelopen op punten en doelpunten...
Prima resultaat dan toch?
Prima resultaat dan toch?