PSV - Ajax 23-09-2018
Moderator: mods
PSV - Ajax 23-09-2018
PSV deed het “leuk” tegen 60% barca, en Ajax zit in een flow na de 3-0 tegen de vrijwilligers van AEK.
En nu naar Eindhoven, met dat klote uitvak en helemaal niet zo gezellig Brabants volk.
Doet De Ligt mee? Is de hunter fit? Hoe gaat het met Neres?
Veel vragen en puzzels voor de coach.
De voorhoede van die techboeren is gevaarlijk, echter achterin liggen toch kansen voor onze mannen tegen schwaab, weggever, Angelina en dumbfries.
Hopen op een snelle 0-1 en dan counteren naar 0-4
En nu naar Eindhoven, met dat klote uitvak en helemaal niet zo gezellig Brabants volk.
Doet De Ligt mee? Is de hunter fit? Hoe gaat het met Neres?
Veel vragen en puzzels voor de coach.
De voorhoede van die techboeren is gevaarlijk, echter achterin liggen toch kansen voor onze mannen tegen schwaab, weggever, Angelina en dumbfries.
Hopen op een snelle 0-1 en dan counteren naar 0-4
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: PSV - AFC Ajax zondag 23 september 16:45
Man wat heb ik er zin in. PSV is de enige uitdager en hebben een vergelijkbaar elftal. Zwakte zit ook bij hen in de spits en centraal achterin.
Ik vind dat er in Ajax meer voetbal en meer voetbalintelligentie zit. Mits fit (m.n. De Ligt) en optimaal geconcentreerd moet Ajax dat m.i. kunnen uitbuiten.WP_Legend schreef:Man wat heb ik er zin in. PSV is de enige uitdager en hebben een vergelijkbaar elftal. Zwakte zit ook bij hen in de spits en centraal achterin.
-
Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk? Vraag me trouwens af of een opstelling zonder KJH met Tadic of Neres als spits en Donny op het middenveld erbij slechter is dan een opstelling met KJH. Tegen dit PSV dan.
Het meespelen van De Ligt lijkt me wel cruciaal.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
In MT we believe.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk?

Tadic moet in de as. Van daaruit is ie veel gevaarlijker dan vanaf links. Spelertje trouwens hoor: 12 wedstrijden voor Ajax, 7 goals, 5 assists.Vraag me trouwens af of een opstelling zonder KJH met Tadic of Neres als spits en Donny op het middenveld erbij slechter is dan een opstelling met KJH. Tegen dit PSV dan.

Beste speler (m.i.) in Ajax-shirt sinds... ? Eriksen? Suarez?
Een groot deel van z'n cijfers 'maakt' ie vanaf de flanken he. Zoals de assist op Donny gisteren, bijvoorbeeld.wimpey schreef:
Tadic moet in de as. Van daaruit is ie veel gevaarlijker dan vanaf links.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Tadic is fantastisch inderdaad, geniet iedere wedstrijd van hem!
Ik vond Sanchez ook fantastisch, wat een beest was/is dat centraal achterin

Wel een gozer die een paar stomme fouten heeft gemaakt tegen onder meer PSV.Gaizka1985 schreef:Tadic is fantastisch inderdaad, geniet iedere wedstrijd van hem!
In de herinnering onthouden we alleen de goede dingen van hem, was bij entree wellicht al iets te goed voor de Eredivisie, maar helemaal uitgeleerd was hij uiteraard nog niet.
Klopt. Hebben dezelfde zwakten en doen elkaar ook op dezelfde plekken pijn.WP_Legend schreef:Man wat heb ik er zin in. PSV is de enige uitdager en hebben een vergelijkbaar elftal. Zwakte zit ook bij hen in de spits en centraal achterin.
Luuk de Jong is geen topspits, maar als je hem slecht verdedigt kopt ie natuurlijk wel de 1-0 of de 1-1 erin.
Me too!wimpey schreef:In MT we believe.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk?![]()

Ziyech?wimpey schreef:In MT we believe.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk?![]()
Tadic moet in de as. Van daaruit is ie veel gevaarlijker dan vanaf links. Spelertje trouwens hoor: 12 wedstrijden voor Ajax, 7 goals, 5 assists.Vraag me trouwens af of een opstelling zonder KJH met Tadic of Neres als spits en Donny op het middenveld erbij slechter is dan een opstelling met KJH. Tegen dit PSV dan.![]()
Beste speler (m.i.) in Ajax-shirt sinds... ? Eriksen? Suarez?
IK GELOOF!!!!!!
moah.. ik nog niet helemaalCruijff schreef:Me too!wimpey schreef:In MT we believe.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk?![]()
![]()
Re: AFC Ajax - FC Groningen zaterdag 15 september 20:45
Postby Monkey Tonk » Fri Sep 14 14:38:04 GMT
De bookmakers hebben Ajax als favoriet van 2.25 doelpunten.
Error Index: Ajax 3 - Groningen 0 (nadelig voor Ajax deze keer; ik ben zeker benieuwd of het nu inderdaad minder soepel loopt, want ik heb een andere index in het voordeel van Ajax).
Error Index resultaten voor Ajax wedstrijden: 4-0 ATS.
Tja, dit is gewoon een wedstrijd op zich. Psv zal de blamage bij Barcelona in eigen huis recht willen zetten door een overwinning op AJAX, en AJAX ? Hopelijk is de Ligt fit en laten ze zich niet intimideren ... Jammer dat er bij AJAX weer enkele menen een grote mond te moeten over deze wedstrijd ...
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zolang we a.s Zondag maar niet met het centrale duo van gisteren spelen.. Luuk is in maar 1 ding sterk...koppen en dit seizoen weten ze Luuk heel makkelijk te vinden... via de zijkant...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Monkey Tonk
Die staat op het ogenblik voor Ajax wedstrijden op 4-1 ATS, omdat Ajax een goaltje teveel maakte tegen Groningen.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk? Vraag me trouwens af of een opstelling zonder KJH met Tadic of Neres als spits en Donny op het middenveld erbij slechter is dan een opstelling met KJH. Tegen dit PSV dan.
Ik doe hier alleen de Error Index, en voeg daar verder geen andere indexen aan toe, ook al is dat vaak wel nodig omdat ze elkaar weg kunnen strepen. Zondag is wat dat betreft een troebel geval (zoals ook de Groningen wedstrijd). Soms is het helder, soms is het troebel. Niks aan te doen. Dat gezegd:
Error Index: PSV 7 - Ajax 1 (voordeel Ajax ...)
Vrij weinigWat zegt die error index van MT?

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Monkey Tonk
Kan best. Just a test.Sandro schreef:Vrij weinigWat zegt die error index van MT?
Ajax moet de bevlogenheid en drive hebben.
Zodra ze kalm gaan spelen, gaat het mis.
Daarom is het Europees altijd een genot omdat ze er volle bak op gaan.
Zodra ze kalm gaan spelen, gaat het mis.
Daarom is het Europees altijd een genot omdat ze er volle bak op gaan.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik lees dat het voor De Ligt een race tegen de klok wordt. 

Geen risico nemen met die jongen.
Verrekte binnenband bij de knie. Kut.wimpey schreef:Ik lees dat het voor De Ligt een race tegen de klok wordt.
Spuitje en voetballen? Hij is namelijk met afstand ons belangrijkste speler imo. Frenkie - Blind gaat niet lukken zondag.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Met het gevaar langere tijd afwezig te zijn of zijn knie te slopen?? Ik ben nooit voor een spuitje tbv het kunnen spelen.
Cruijff schreef:wimpey schreef:In MT we believe.De Dominee schreef:Wat zegt de Error Index van Monkey Tonk?![]()
Me too!![]()
Mwa.elliquido schreef:moah.. ik nog niet helemaal
Re: AFC Ajax - FC Groningen zaterdag 15 september 20:45
Postby Monkey Tonk » Fri Sep 14 14:38:04 GMT
De bookmakers hebben Ajax als favoriet van 2.25 doelpunten.
Error Index: Ajax 3 - Groningen 0 (nadelig voor Ajax deze keer; ik ben zeker benieuwd of het nu inderdaad minder soepel loopt, want ik heb een andere index in het voordeel van Ajax).
Dit zegt vooral dat ik het niet helemaal begrijp.
Je had bij Groningen thuis 2 verschillende error indexen? De index die je publiceerde was nadelig voor Ajax, je had er ook 1 in het voordeel van Ajax? De Bookmakers verwachtten een winst met 2,25 doelpunten verschil wat redelijk accuraat is bij een 3-0 winst.
Dit lijkt me niet te kloppen. 7 tegen 1 errors in het voordeel van Ajax? Bij een uitwedstrijd?Monkey Tonk schreef: Error Index: PSV 7 - Ajax 1 (voordeel Ajax ...)
Uit tegen de ploeg die we het minst vaak kloppen in de Eredivisie?
Tot nu toe klopte 't bij VVV uit exact, bij Sturm Graz uit en thuis ook, was Ajax volgens die error index favoriet tegen Standard Luik en uit bij Vitesse. Was in de thuiswedstrijd tegen Dynamo Kiev 't 3 om 1 en uit in Kiev een error index van 0 en 0 dus tot op heden bleek het dit seizoen aardig accuraat.
Maar ik begrijp de 7 tegen 1 uitkomst van de software gewoon niet... Kun je nadere uitleg geven?
De eerste keer dat je je error Index publiceerde kwam je Ajax 0 - Sturm Graz 2, in het voordeel van Ajax.
Ajax won die thuiswedstrijd vervolgens met 2-0, dat was meteen een mooie start.
Ajax won die thuiswedstrijd vervolgens met 2-0, dat was meteen een mooie start.
Welke data gaat de database in om die errors te berekenen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Met 1-7 of 0-6 ben ik best tevreden hoor :-)