Ajax - FC Groningen 15-09-2018
Moderator: mods
Ajax - FC Groningen 15-09-2018
Na de interlandbreak de fc, fc, Groningen.
Die zijn niet goed gestart. Met hun karaktertrainer , de aanstaande wedstrijd tegen AEK in de CL ( ja ja, IN DE FUCKING POENERIGE CL , BOEHA !!!) en gevaar van beentjes sparen ligt puntverlies op de loer.
Kwestie van hoog in de concentratie, en knallen met die ballen.
Onana
Max. De ligt. Blind. Nico
Schone
Zyjech. Fdj
Neres
Kjh. Tadic.
Die zijn niet goed gestart. Met hun karaktertrainer , de aanstaande wedstrijd tegen AEK in de CL ( ja ja, IN DE FUCKING POENERIGE CL , BOEHA !!!) en gevaar van beentjes sparen ligt puntverlies op de loer.
Kwestie van hoog in de concentratie, en knallen met die ballen.
Onana
Max. De ligt. Blind. Nico
Schone
Zyjech. Fdj
Neres
Kjh. Tadic.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Re: AFC Ajax - FC Groningen zaterdag 15 september 20:45
Geen gelul. Gewoon 3-0.
- Gezond verstand
Max? Verstappen is toch een psv'r?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
ik dacht wober op rechtsback
nee, spellingcheck ding denk ik

nee, spellingcheck ding denk ik
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
ehh lees het nieuws.. Politie gaat staken en in mijn ogen meer dan terecht.. Houdt een keer op het uitbaten van je personeel
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zou het niet een voordeel zijn om niet tegen Groningen te spelen dit weekeind? Volle bak trainen voor de eerste wedstrijd in de CL tegen AEK? Zo'n pot tegen Groningen kan alleen maar onnodige blessures en vermoeidheid opleveren bij spelers.
Aan de andere kant, als de wedstrijd ergens later dit jaar ingehaald moet worden, zit je weer met een overvol schema, dus of het per saldo écht beter is...
Aan de andere kant, als de wedstrijd ergens later dit jaar ingehaald moet worden, zit je weer met een overvol schema, dus of het per saldo écht beter is...
Dispensatie aanvragen voor deze wedstrijd is geen optie geloof ik
Moet geen probleem zijn richting AEK.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik doelde eigenlijk meer op de politieproblemen rond deze wedstrijd. Mocht er nou besloten worden dat het "niet veilig genoeg" is, is dat dan een ramp?Sandro schreef:Dispensatie aanvragen voor deze wedstrijd is geen optie geloof ik![]()
Jup die kans bestaat dat een deel van het speelprogramma geen doorgang kan vinden:RubenB schreef:
Ik doelde eigenlijk meer op de politieproblemen rond deze wedstrijd. Mocht er nou besloten worden dat het "niet veilig genoeg" is, is dat dan een ramp?
https://www.vi.nl/nieuws/knvb-waarschuw ... tiestaking
Wanneer zal dat bekend worden gemaakt? Begint best kort dag te worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ik begrijp dat wat Ajax betreft gewoon gevoetbald kan worden zonder politie door aanwezigheid van de stewards, maar dat Halsema het laatste woord heeft.
Ja, schijnt dus inderdaad door te gaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Een potje voetballen tegen FC Groningen zonder politie inzet. Dat moet toch ook gewoon kunnen?
Ik ben benieuwd hoe Ajax de draad oppakt. Vitesse uit was erg goed. Het zou erg lekker zijn als we weer een makkelijke overwinning kunnen realiseren. PSV moet naar Den Haag. Daar willen ze nog wel eens iets morsen.
Ik ben benieuwd hoe Ajax de draad oppakt. Vitesse uit was erg goed. Het zou erg lekker zijn als we weer een makkelijke overwinning kunnen realiseren. PSV moet naar Den Haag. Daar willen ze nog wel eens iets morsen.
Nil volentibus arduum
Niet al te lang geleden speelde Ajax ook een uitwedstrijd in Alkmaar zonder (of met minder) politie, als ik het mij goed herinner. Volgens mij ging er toen niets fout en was iedereen achteraf tevreden over hoe goed het ging. Of herinner ik mij dat helemaal verkeerd?Marillion schreef:Een potje voetballen tegen FC Groningen zonder politie inzet. Dat moet toch ook gewoon kunnen?
Er heeft ook wel eens een ajax bus in de fik gestaan bij die gasjankers.
en cambuur thuis liep ook eens uit de hand met stenengooiende abe's.
Het kan dus friezen of dooien in dit soort situaties
Ja, toen speelde Zlatan nog bij ons: "Not even fire can stop us!"elliquido schreef:Er heeft ook wel eens een ajax bus in de fik gestaan bij die gasjankers.
Politie is op de achtergrond natuurlijk gewoon beschikbaar. Anders is het ook nogal een uitnodiging om van alles uit te halen. Niet alleen bij een voetbalstadion.
Soms maakt de aanwezigheid van politie ook dat supporters een grotere mond krijgen. Met de entree van combi regelingen bij uitwedstrijden moest je ineens overal met de bus heen. Dan stonden supporters bij de meeste clubs veilig achter een rij ME busjes druk te gebaren en te schelden richting de bussen als je daar aankwam. Maar de jaren daarvoor toen je nog gewoon los mocht was er meestal niemand te bekennen.
Nil volentibus arduum
Wat ik verder allemaal ga reply-en kan meteen de prullenbak in, want ze hebben zojuist een CAO akkoord bereikt.
Maar is dat niet altijd zo, eigenlijk?
Maar is dat niet altijd zo, eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Cruijff op vr sep 14, 2018 12:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Marillion schreef:Soms maakt de aanwezigheid van politie ook dat supporters een grotere mond krijgen. Met de entree van combi regelingen bij uitwedstrijden moest je ineens overal met de bus heen. Dan stonden supporters bij de meeste clubs veilig achter een rij ME busjes druk te gebaren en te schelden richting de bussen als je daar aankwam.
ME'ers met wapenstok en een helm op hebben ook regelmatig een wat provocerende uitwerking.
Degenen die al dan niet te paard of met een waterkanon dat werk doen vinden geweld gebruiken soms ook leuk.
Ik heb in ieder geval weleens een ME'er gesproken die met trots vertelde dat ze in een maand zowel in Amsterdam als in Utrecht met succes een gevecht met de thuisaanhang waren gestart en toegaf dat hij en zijn collega's dat beide keren bewust hadden uitgelokt.
Bij één van die gebeurtenissen konden ze de man maar liefst 6 overuren (op de zondag) bijschrijven en vervolgens was het wederom pochen over hoeveel geld er in die weekenden verdiend was.

Logisch.Marillion schreef: Politie is op de achtergrond natuurlijk gewoon beschikbaar. Anders is het ook nogal een uitnodiging om van alles uit te halen. Niet alleen bij een voetbalstadion.
Nederland is tijdens zulke CAO-onderhandelingen niet opeens een vrijstaat geworden waar iedereen op de snelweg tegen 't verkeer kan inrijden, z'n vrouw met een mes kan gaan bedragen, openlijk drugs kan gaan vervoeren of iemand in een café, voetbalstadion of op 't Mercatorplein maar op de bek kan gaan slaan.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wedstrijd gaat sowieso door, politie akties zijn afgeblazen. 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dolberg is gelukkig weer fit. Maandag z'n eerste minuten bij Jong. Top nieuws!
Daar ben ik ook erg benieuwd naar, ja!Alexander schreef:Dolberg is gelukkig weer fit. Maandag z'n eerste minuten bij Jong. Top nieuws!
Helaas heb ik maandagavond ook zelf een wedstrijd.
Als ze Dolberg weer rustig brengen speelt hij eerst een aantal minuten bij Jong Ajax en nog een andere keer vanaf de start. Wil ik wel zien!
Jupiler League is overigens wel een heel gekke competitie. Verdedigers als Veltman, Daley Blind en Giovanni van Bronckhorst zouden tegen bepaalde tegenstanders hopeloos door het ijs zakken.
Sommige spitsen in dezelfde salarisschaal als Luuk de Jong zouden er heus wel hun doelpuntjes kunnen maken, maar naar de smaak van de seizoenkaarthouders wsch lang niet genoeg!
Nog voor 't akkoord was er in Limburg in Roermond een knakker gewapend met onder meer een bijl als een pistool zijn middelbare school in gegaan met de bedoeling om slachtoffers te maken.Marillion schreef: Politie is op de achtergrond natuurlijk gewoon beschikbaar. Anders is het ook nogal een uitnodiging om van alles uit te halen. Niet alleen bij een voetbalstadion.
Politie en ook de leraren hebben hem overmeesterd zonder dat er ook maar 1 gewonde is gevallen. Doen ze toch wel goed hoor: of er nu een gek is uit Afghanistan, Verweggistan of waar dan ook van, in Nederland maken ze vaak veel minder slachtoffers dan in de landen die veeeeel meer geld aan 'veiligheid' uitgeven.
- Monkey Tonk
De bookmakers hebben Ajax als favoriet van 2.25 doelpunten.
Error Index: Ajax 3 - Groningen 0 (nadelig voor Ajax deze keer; ik ben zeker benieuwd of het nu inderdaad minder soepel loopt, want ik heb een andere index in het voordeel van Ajax).
Error Index resultaten voor Ajax wedstrijden: 4-0 ATS.
Error Index: Ajax 3 - Groningen 0 (nadelig voor Ajax deze keer; ik ben zeker benieuwd of het nu inderdaad minder soepel loopt, want ik heb een andere index in het voordeel van Ajax).
Error Index resultaten voor Ajax wedstrijden: 4-0 ATS.
-
Ben blij dat t doorgaat, heb wel even zin om naar Ajax te gaan, morgenavond.
Ook interessant nieuws dat Dolberg kennelijk as. maandag wat minuten bij JA kan maken. Al zal ie vast niet zo fit en scherp zijn dat hij tegen PSV in de basis kan starten en gelijk een hattrick maakt... toch?
(Eens even kijken wat daarvan de odds zijn)
Ook interessant nieuws dat Dolberg kennelijk as. maandag wat minuten bij JA kan maken. Al zal ie vast niet zo fit en scherp zijn dat hij tegen PSV in de basis kan starten en gelijk een hattrick maakt... toch?
(Eens even kijken wat daarvan de odds zijn)