Vitesse - Ajax 02-09-2018
Moderator: mods
Vitesse - Ajax 02-09-2018
In het GelreDome tegen ondertussen angstgegner Vitesse. Het huurlingen leger van fc abramofiets. Deze filiaalhouders proberen al jaren de sfeer in het popstadion te krijgen maar dat lukt alleen maar bij iron maiden en Marco Borsato.
Aan Ajax de taak om na de geweldige dinsdag nu zondag de koppositie van PSV over te nemen, immers zij verliezen van willem2 zaterdag.
Is Dolberg in staat minuten te maken? Kan mazza linzen in bedwang houden?
Blijft iedereen heel?
3 punten.. het moet
Aan Ajax de taak om na de geweldige dinsdag nu zondag de koppositie van PSV over te nemen, immers zij verliezen van willem2 zaterdag.
Blijft iedereen heel?
3 punten.. het moet
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Vitesse - AFC Ajax 02 september 14:30 uur
Het lukt Ajax vaak ook goed om de sfeer erin te krijgen. Vorig seizoen vond Veltman daarvoor het ideale recept.
Dit zal een hele lastige pot worden, vooral die Linsen zal wel 300% ala FC utreg geven 

- Ajaciedjuh
Dolberg.... mogen blij zijn als hij nog voor de winterstop in de basis staat (los van een bekerwedstrijdje). Fit worden, ritme opdoen in JA en dan invallen. Heeft ruim 8 maanden niet gespeeld. Hopelijk blijft Huntelaar fit.elliquido schreef:In het GelreDome tegen ondertussen angstgegner Vitesse. Het huurlingen leger van fc abramofiets. Deze filiaalhouders proberen al jaren de sfeer in het popstadion te krijgen maar dat lukt alleen maar bij iron maiden en Marco Borsato.
Blijft iedereen heel?
3 punten.. het moet
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Even de euforie van CL aan de kant en 'gewoon' een wedstrijdje eredivisie ballen en winnen.
klinkt makkelijk maar is verdomd moeilijk gebleken.
Blij als ze deze met winst inpakken, spelstijl maakt me ff niet uit. Deze wedstrijd heeft alles in zich om punten te verspelen.
klinkt makkelijk maar is verdomd moeilijk gebleken.
Blij als ze deze met winst inpakken, spelstijl maakt me ff niet uit. Deze wedstrijd heeft alles in zich om punten te verspelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Monkey Tonk
Error Index: Vitesse 5 - AJAX 0 (weer goed voor Ajax; Error Index in Ajax-wedstrijden 3-0 ATS. ATS is against the spread).
Ajax -0.75/-125 voor deze wedstrijd momenteel. Ik zou er niet op inzetten, want je moet uit met twee goals winnen om vol uitbetaald te krijgen, en Ajax mist momenteel nogal wat kansen.
Ajax -0.75/-125 voor deze wedstrijd momenteel. Ik zou er niet op inzetten, want je moet uit met twee goals winnen om vol uitbetaald te krijgen, en Ajax mist momenteel nogal wat kansen.
Zo weinig berichten hier? Een veeg teken,vrees ik. Hoop dat de spelers er meer mee bezig zijn.
Het zou echt iets voor Ajax zijn om vandaag de punten in te leveren en meteen op flinke achterstand te komen van PSV.

Het zou echt iets voor Ajax zijn om vandaag de punten in te leveren en meteen op flinke achterstand te komen van PSV.
Als Ajax een afspiegeling van AT-emoties zou zijn...Yopii schreef:Zo weinig berichten hier? Een veeg teken,vrees ik. Hoop dat de spelers er meer mee bezig zijn.![]()
![]()

-
Vitesse - AFC Ajax 02 september 14:30 uur
Op de een of andere manier is Vitesse een angstgegner geworden. Vandaag maakt het mij niks uit hoé de punten worden gehaald; als er maar 3 mee naar Amsterdam meekomen. Anders sta je na 4 speelronden al weer op 4 a 5 punten achterstand en begint dit seizoen net als alle andere in de recente geschiedenis. De euforie over de CL-plaatsing is dan snel vergeten.
-
- AT Toto winner 15/16
We moeten mee met PSV, die zijn ook sterker dan voorgaande jaren en zullen weinig punten gaan verspelen, 4 a 5 punten achterstand kan je zomaar heel lang achtervolgen.
-
Mooie pot vanmiddag, lastige uitwedstrijd tegen 1 van de beste ploegen in de Eredivisie.
Ik heb er vertrouwen in, Ajax speelt uitstekend positiespel momenteel en barst van het vertrouwen, ik verwacht een 1-3 overwinning.
Ik heb er vertrouwen in, Ajax speelt uitstekend positiespel momenteel en barst van het vertrouwen, ik verwacht een 1-3 overwinning.
-
Neres start in de basis, van de Beek op de bank.
Pol van Boekel is een ref (en edsv-er) die Ajax niet goed ligt.
Anyway, Ajax moet deze wedstrijd winnen. Noblesse...
-
De VAR maakt het scheidsrechters wel lastiger om 'partijdig' te zijn, een strafschop is nu gewoon een strafschopwimpey schreef:Pol van Boekel is een ref (en edsv-er) die Ajax niet goed ligt.

Eerste wedstrijd van het seizoen die ik in zijn geheel mee pak... Ik heb er zin an!
10, 10, 10!
Huh? Ik schakel een beetje laat in en het staat 0-2?

- Cluijffert
0-3
wel opletten, he
wel opletten, he

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Kapitaal op het veld nu duidelijk bewezen :biggthumpup .gif: Geld van de bank poen op het veld

Wat een klasse!!
FdJ, wat een actie. 

Arme Wouter.
Die talenten die hij niet zo heel erg goed vindt draaien Vitesse helemaal dol.
Neres, wat een heerlijk steekpassje. Ziet er zo simpel uit, maar precies op maat.

Die talenten die hij niet zo heel erg goed vindt draaien Vitesse helemaal dol.
Neres, wat een heerlijk steekpassje. Ziet er zo simpel uit, maar precies op maat.

Grrr... en ik heb eind vorig seizoen met volle verstand mijn Fox abonnement opgezegd...