Ajax - Heracles 26-2-2017
Moderator: mods
Ajax - Heracles 26-2-2017
We zijn volop bezig met het resultaat van de loting voor de EL maar zondag spelen we ook weer gewoon een belangrijke competitiewedstrijd: Ajax - Heracles.
Blijft het elftal van de laatste twee wedstrijden staan of komt Sinkgraven weer in het elftal? Dat zal de belangrijkste vraag omtrent de opstelling zijn. En maakt Neres zijn debuut?
Blijft het elftal van de laatste twee wedstrijden staan of komt Sinkgraven weer in het elftal? Dat zal de belangrijkste vraag omtrent de opstelling zijn. En maakt Neres zijn debuut?
Nil volentibus arduum
Re: Ajax - Heracles 26-2-2017
Onana
Tete Veldman riedewald Viergever
Klaasen schone VD beek
Traore Cassiera Youness
Even wat mensen rust geven en anderen laten spelen voor het broodnodige ritme.
Roulatiesysteem dus.
Tete Veldman riedewald Viergever
Klaasen schone VD beek
Traore Cassiera Youness
Even wat mensen rust geven en anderen laten spelen voor het broodnodige ritme.
Roulatiesysteem dus.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Waarom schrijf jij de naam van Veltman telkens verkeerd? Het is John Veldman niet:
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Veldman

Dit lijkt me overigens helemaal niet het moment om mensen rust te geven. Niemand toont tekenen van oververmoeidheid, ook Sanchez die anderhalf seizoen achter elkaar door voetbalt niet. En Veltman en Sanchez zijn voor die wedstrijd in Kopenhagen op 9 maart toch al geschorst.

Dit lijkt me overigens helemaal niet het moment om mensen rust te geven. Niemand toont tekenen van oververmoeidheid, ook Sanchez die anderhalf seizoen achter elkaar door voetbalt niet. En Veltman en Sanchez zijn voor die wedstrijd in Kopenhagen op 9 maart toch al geschorst.
Cassierra niet bij Jong Ajax vanavond. Geen basis, geen bank. Als hij niet ziek is betekent dat basis tegen Heracles en rust voor Dolberg?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
De bezem erdoor graag. Van de Beek, Tete en Neres svp in de basis.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kluivert en Neres en Younes bank en Traore naar Chelsea per direct..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Kluivert speelde de hele wedstrijd mee met JA, dus die zal niet bij de selectie zitten.
Neres vanaf de start? Voorlopig heeft hij nog geen minuut gespeeld dus ik vraag me af op basis waarvan. Gewoon laten invallen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Kortom, het zal wel weer Younes en Traore vanaf de start worden.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kluivert speelde de hele wedstrijd mee met JA, dus die zal niet bij de selectie zitten.
-
Dat denk ik ook. Maar wel met kans op speeltijd voor Neres.
-
Ik ben wel benieuwd naar die Neres. Hij heeft de pech dat hij extra zijn best moet doen om mij te overtuigen, want hij heeft een kakkerlakkenkoppie. Zo'n uitstraling dat ie licht zwakbegaafd is, zeg maar.
Hij....praat....ook....nogal....lang....zaam....
Ik hoop dat we redelijk snel op 2-0 staan en dan kan hij mooi nog even invallen.
Ik hoop dat we redelijk snel op 2-0 staan en dan kan hij mooi nog even invallen.
Minimaal een half uur wat mij betreft. Dat hij afgelopen donderdag niet speelde snapte ik wel maar in de competitie zie ik hem graag snel aansluiten om te laten zien wat hij kan. We kunnen voorin wel iets extra's gebruiken want doelpunten maken is gewoon een probleem. Zonder Klaassen waren we al uit positie geraakt in de titelstrijd.
Nil volentibus arduum
Goh nog geen minuut voor AJAX gevoetbald en nu al is er iets mis met die jongen ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Wat zien jullie toch allemaal in die Kluivert?mattie schreef:Kluivert en Neres en Younes bank en Traore naar Chelsea per direct..
Hoe harder iedereen roept dat Neres moet spelen, des te langer wacht Bosz ermee.
- Giacomo Puccini
Hij is snel, dreigend, heeft inzicht, uitstekende balbeheersing, is een fantastische atleet, passeert makkelijk, en is de jongste van het stel, dus zou nog het meest kunnen ontwikkelen. Ik vraag me eerder af hoe je dat allemaal niet kan zien. Van alle buitenspelers die ik dit seizoen bij Ajax heb gezien, maakt Kluivert op mij de beste indruk. Ik snap niet dat Bosz hem terug heeft gezet ten koste van Traore. Kan me er zelfs kwaad om maken, want we zijn het knotje voor Chelsea aan het opleiden, zeer kwalijke ontwikkeling. Niet dat Chelsea hem terugneemt, ze zullen hem verkopen aan een middenmoter in Frankrijk of Spanje.brigade zuid schreef:Wat zien jullie toch allemaal in die Kluivert?mattie schreef:Kluivert en Neres en Younes bank en Traore naar Chelsea per direct..
Ajax!
Die jongen is geniaal. Genieten hoor. Zo snel...brigade zuid schreef:Wat zien jullie toch allemaal in die Kluivert?mattie schreef:Kluivert en Neres en Younes bank en Traore naar Chelsea per direct..
Hoe harder iedereen roept dat Neres moet spelen, des te langer wacht Bosz ermee.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
Kluivert durft zijn actie uit te voeren en kan ook buiten ombrigade zuid schreef:Wat zien jullie toch allemaal in die Kluivert?mattie schreef:Kluivert en Neres en Younes bank en Traore naar Chelsea per direct..
Maar staat soms te slapen en laat zijn man lopen...
Rustig brengen.... die komt er wel
Ebicillio was ook een revelatie in den beginne
Rustig brengen.... die komt er wel
Ebicillio was ook een revelatie in den beginne
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Sinkgraven is er nog steeds niet bij dus we spelen waarschijnlijk nog een keer met Riedewald in de basis. De selectie:
Andre Onana
Diederik Boer
Kenny Tete
Joël Veltman
Davinson Sanchez
Heiko Westermann
Nick Viergever
Matthijs de Ligt
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
David Neres
Bertrand Traoré
Amin Younes
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Justin Kluivert
Andre Onana
Diederik Boer
Kenny Tete
Joël Veltman
Davinson Sanchez
Heiko Westermann
Nick Viergever
Matthijs de Ligt
Jairo Riedewald
Davy Klaassen
Lasse Schöne
Frenkie de Jong
Hakim Ziyech
Donny van de Beek
David Neres
Bertrand Traoré
Amin Younes
Mateo Cassierra
Kasper Dolberg
Justin Kluivert
Nil volentibus arduum
-
J. Veldman viel ook flink tegen, binnen en buiten het veld.Cruijff schreef:Waarom schrijf jij de naam van Veltman telkens verkeerd? Het is John Veldman niet:
Het gaat de middag van Dolberg worden 

Geen verrassingen in de opstelling. Zoals eigenlijk altijd nog onder Bosz.
Ik lees dat een record gevestigd wordt als nu weer de 0 gehouden wordt. Dat zou dan 8 keer op rij zijn. Een futiliteit, maar ook wel een grappige statistiek.
Ik lees dat een record gevestigd wordt als nu weer de 0 gehouden wordt. Dat zou dan 8 keer op rij zijn. Een futiliteit, maar ook wel een grappige statistiek.
- mattie
Weer 90 min. Ergeren aan onze buiten spelers..