Roda JC - Ajax 5-2-2017
Moderator: mods
Roda JC - Ajax 5-2-2017
Komende zondag wacht de volgende hindernis in de titelstrijd. Roda JC is om 12:30uur de tegenstander. Roda is de nummer 17 op de ranglijst maar in de thuiswedstrijd zijn we er toch in geslaagd om twee punten te laten liggen. Alle reden dus om dit potje toch echt even serieus te nemen.
Bij Ajax geen schorsingen of blessures. Traore is nog steeds actief bij de Africa Cup dus de kans is groot dat we beginnen met dezelfde opstelling als tegen ADO.
Bij Ajax geen schorsingen of blessures. Traore is nog steeds actief bij de Africa Cup dus de kans is groot dat we beginnen met dezelfde opstelling als tegen ADO.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Roda JC - Ajax 5-2-2017
Blijf het vreemd vinden dat ze zo'n wedstrijd op 12.30 uur plannen. Nu moet 1.000 man midden in de nacht opstaan om bij die wedstrijd te kunnen zijn, waarom niet gewoon om 14.30 uur?
We worden nu weer gedwongen om er een weekendje Duitsland van te maken, met Mönchengladbach - Freiburg op zaterdag en een avondje stappen...Loopt weer in de kosten, zucht!

We worden nu weer gedwongen om er een weekendje Duitsland van te maken, met Mönchengladbach - Freiburg op zaterdag en een avondje stappen...Loopt weer in de kosten, zucht!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Stuur de bonnetjes van elke geconsumeerde schnitzel en elk biertje maar naar me door.Thijs schreef:Blijf het vreemd vinden dat ze......
12.30 wedstrijd......
Dan forward ik die weer;) naar de boekhouder van m'n stichting.
Duits bier moeten drinken wat een straf.

Ik begrijp dat Roda een sloot aan nieuwe spelers aangetrokken heeft.
Begrijpen in de zin van vernomen/gehoord. Maar ook in de zin dat ik begrijp dat ze die nodig hebben
Begrijpen in de zin van vernomen/gehoord. Maar ook in de zin dat ik begrijp dat ze die nodig hebben

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Zou JC daarboven nou voor Ajax zijn of voor JC?
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een club van niks, dat Roda. Duitse vlaggen in het publiek, Duitse taal van de stadionspeaker, ze halen de complete Bulgaarse bevolking hierheen en geven ze allemaal een contract.Roda JC Kerkrade weet deze winter van geen ophouden. Met het aantrekken van Simeon Raykov halen de Limburgers alweer de negende versterking binnen.
De vleugelaanvaller komt over van Lokomotiv Plovdiv en tekent voor 1,5 jaar. Technisch directeur Ton Caanen op de clubwebsite. 'Simeon is een linkeraanvaller. We zijn blij dat de formaliteiten zijn afgerond.'
Raykov kwam eerder uit voor Botev Vratsa, Levski Sofia, Cherno More en Chernomorets Burgas.
Wat hoop ik toch dat ze degraderen dit seizoen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
ze hebben allemaal 1,5 jaar contract... ze verwachten dus niet lang gebruik van ze te maken (of in de Eredivisie te blijven)
Die gasten kunnen straks gewoon bijna een heel nieuw elftal opstellen.
Nil volentibus arduum
met in de spits Anelka
wat een sugardaddy die rus.
alleen zonder smaak en verstand.
Anelka heeft sinds 2012 maar 8x gescoord, zelfs in China en India lukte het hem niet. Deze man is extreem over the hill
hoop dat Ajax ze oprolt met een 0-4
Edit: lees nu pas het stukje
wordt consultant bij Roda
trapte ik toch in 'breaking news' van mijn VI app

Anelka heeft sinds 2012 maar 8x gescoord, zelfs in China en India lukte het hem niet. Deze man is extreem over the hill
hoop dat Ajax ze oprolt met een 0-4
Edit: lees nu pas het stukje

wordt consultant bij Roda

trapte ik toch in 'breaking news' van mijn VI app
Laatst gewijzigd door Mano op wo feb 01, 2017 9:13 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Ik hoop maar niet dat we van dit vreemdelingenlegioen verliezen.
Whitey on the moon.
Anelka is niet gehaald als speler heb ik me laten vertellen, maar als 'consultant'. Hopelijk was het dit keer niet in de kofferbak van zijn broer. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Deze jongens zijn totaal niet op elkaar ingespeeld. Als Roda wint, dan weet je in ieder geval dat je Anastasiou op straat kan zetten. Dan maakt het namelijk echt niks uit wat hij traint en doet.
Dan is er nog een reden om te hopen dat Roda verliest. Ik heb wel een zwak voor Anastasiou.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Vorig seizoen 93ste minuut, corner tegen, wat geen corner bleek te zijn en 2-2, als ik me het goed herinner.999 schreef:Roda uit altijd lastig ...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
We brengen gewoon Riedewald aan het eind vd wedstrijd in. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
O ja, dat was tegen Roda
Wist ik niet meer.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Milik en Dolberg hadden er ook nog maar heel weinig gemaakt voor ze bij Ajax kwamen.Mano schreef:met in de spits Anelkawat een sugardaddy die rus.
Huntelaar had het zelfs nog niet eens tot een debuut geschopt bij PSV.
Het gaat er om de potentie van een aanvaller te herkennen, de statistieken die uit het verleden komen die liggen in het verleden en zijn dus minder relevant.
-
Sja. Roda thuis ook.999 schreef:Roda uit altijd lastig ...
Die pot wordt ook weleens met ruime cijfers gewonnen, dus niet altijd.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sja. Roda thuis ook.999 schreef:Roda uit altijd lastig ...
Roda thuis werd dit seizoen pas lastig vanaf het moment dat Dolberg, die toen als twee goals in het mandje had liggen en hard op weg was naar een hattrick, gewisseld werd voor Traoré.

- InnerHarbour
Wordt 3-1 voor Roda.Een bevlogen spelend elftal vol nieuwelingen die zich voor de trainer willen bewijzen.
YNWA
InnerHarbour schreef:Wordt 3-1 voor Roda.Een bevlogen spelend elftal vol nieuwelingen die zich voor de trainer willen bewijzen.

Klinkt wel leuk!Thijs schreef:Blijf het vreemd vinden dat ze zo'n wedstrijd op 12.30 uur plannen. Nu moet 1.000 man midden in de nacht opstaan om bij die wedstrijd te kunnen zijn, waarom niet gewoon om 14.30 uur?

De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Klopt, Thom vak 425.
Het kost net even wat meer tijd dan een tripje naar pak hem beet Volendam uit maar wat een straf voor onze Thijs.
Het kost net even wat meer tijd dan een tripje naar pak hem beet Volendam uit maar wat een straf voor onze Thijs.