SC Cambuur - Ajax 15-12-2016
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
SC Cambuur - Ajax 15-12-2016
Achtste finales, Cambuur-uit, 18.30 uur.
Basisplaatsen voor De Ligt, Nouri, de Jong en Clement?
Basisplaatsen voor De Ligt, Nouri, de Jong en Clement?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: SC Cambuur - Ajax 15-12-2016
Niet als de Ligt zondag ook speelt.
Zet Riedewald er maar in met Westerman
Zet Riedewald er maar in met Westerman
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Leuk die zaalvoetballer mag voor de zoveelste keer bewijzen dat hij op dit niveau niets te zoeken heeft.
YNWA
Volgens mij speelt de door jou genoemde zaalvoetballer al een tijdje in dezelfde competitie als Cambuur, IH.
Heeft iemand de opstelling waarmee we de competitiewedstrijd in Leeuwarden met 1-3 wonnen voor me? Justin Kluivert scoorde toen uit de rebound van de door hemzelf gemiste penalty herinner ik me.

Heeft iemand de opstelling waarmee we de competitiewedstrijd in Leeuwarden met 1-3 wonnen voor me? Justin Kluivert scoorde toen uit de rebound van de door hemzelf gemiste penalty herinner ik me.
- InnerHarbour
Oh sorry, ik volg die derde- en vierderangs competities niet zo, ik zie alleen die zaalvoetballer elke keer door het ijs zakken als hij in de EL mag meedoen.
YNWA
InnerHarbour schreef:Oh sorry, ik volg die derde- en vierderangs competities niet zo, ik zie alleen die zaalvoetballer elke keer door het ijs zakken als hij in de EL mag meedoen.

-
Krul; Zeefuik; De Ligt, Bergsma, Dankerlui; Eiting, De Jong, Serero; Kluivert, Walian, ClementCruijff schreef:Volgens mij speelt de door jou genoemde zaalvoetballer al een tijdje in dezelfde competitie als Cambuur, IH.![]()
Thanks. Gooi Sierhuis er maar in inplaats van Walian. Tete erbij en wellicht mag Heiko Westermann weer eens zijn opwachting maken.
Bosz zei dat Krul dit kalenderjaar nog niet fit, scherp, afgetraind genoeg is voor Ajax 1 dus dan ook niet voor deze wedstrijd?
Bosz zei dat Krul dit kalenderjaar nog niet fit, scherp, afgetraind genoeg is voor Ajax 1 dus dan ook niet voor deze wedstrijd?
En dat zijn natuurlijk heel wat keren.InnerHarbour schreef:Oh sorry, ik volg die derde- en vierderangs competities niet zo, ik zie alleen die zaalvoetballer elke keer door het ijs zakken als hij in de EL mag meedoen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
En dat zijn natuurlijk heel wat keren.InnerHarbour schreef:Oh sorry, ik volg die derde- en vierderangs competities niet zo, ik zie alleen die zaalvoetballer elke keer door het ijs zakken als hij in de EL mag meedoen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Had gelezen dat Viergever en De Ligt spelen.. Dus Zondag kneus Riedewald
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wedstrijdselectie Ajax voor Cambuur: De Jong en Clement maken basisdebuut
Ajax: Boer; Tete, De Ligt, Viergever, Dijks; Nouri, De Jong, Van de Beek; Cerny, Cassierra, Clement
Bank Ajax: Onana, Veltman, Sánchez, Westermann, Riedewald, Klaassen, Schöne, Ziyech, El Ghazi, Younes, Dolberg
Blij met de punten ...
Wat een gekloot man. Tjezus.
-
Wat staan ze gvd nou te doen man.
-
Staan ze een beetje rond te tikken. Jezus man, hoe kun je dit nou zo verneuken
We hebben geen spits en de buitenspelers komen er niet door ..
De Boer mag ook wel eens blijven staan in zijn doel ..
Moet gek lopen als dit niet over en uit is
De Boer mag ook wel eens blijven staan in zijn doel ..
Moet gek lopen als dit niet over en uit is

Blij met de punten ...
Alle tegenstanders van dit niveau gaan zich laten ingraven en wachten op een fout en daar is Twente te mee begonnen
Nul keer op doel geschoten in 45 minuten, nul kansen gecreëerd. Tegen Cambuur...
Je vraagt je af waar ze op trainen.
Je vraagt je af waar ze op trainen.
-
Is er nog gewisseld in de rust?
-
- AT Toto winner 15/16
Waar gaat dit nou weer over? Oke het is de beker maar dit slaat nergens op, als straks de balletjes in de bak gaan moet Ajax daar gewoon bij zitten.
-
Schande dit. Gadverdamme
Kon je op wachten natuurlijk.Conclusie : Zo zie je maar weer dat heel veel jeugd echt nog niet klaar is voor het grote werk ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit een zekerheidje zou zijn.. echt treurig dit.
Tja... als je heel je jeugd in zet... dan zegt dat toch iets over onderschatting van Cambuur of overschatting van die jeugd.
Het was gewoon niet best... eigen schuld. Dan moet je de wedstrijden maar serieus nemen
Het was gewoon niet best... eigen schuld. Dan moet je de wedstrijden maar serieus nemen
Of het interesseerde Bosz geen zak. Dat is toch de nieuwe trend? De beker is een vervelend bijtoernooitje waar je liever vanaf bent.Javiskamp schreef:Tja... als je heel je jeugd in zet... dan zegt dat toch iets over onderschatting van Cambuur of overschatting van die jeugd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring