Heracles - Ajax 18-09-2016
Moderator: mods
Heracles - Ajax 18-09-2016
Ondanks dat, op een gegeven moment, donderdagavond Ajax de enige Griek was die nog op het veld stond blijven we nog even in Griekse sferen. Zondagmiddag om 16:45 is het namelijk tijd voor de confrontatie tussen Heracles en Ajax. Op dat fijne kunstgras van het Polman stadion.
Er is weer een paar keer gewonnen maar het spel van Ajax laat nog altijd te wensen over. Tijd voor verbetering en waarom niet daarmee beginnen in Almelo. Kom maar door met die voorspellingen en analyses.
Er is weer een paar keer gewonnen maar het spel van Ajax laat nog altijd te wensen over. Tijd voor verbetering en waarom niet daarmee beginnen in Almelo. Kom maar door met die voorspellingen en analyses.
Nil volentibus arduum
Re: Heracles - Ajax 18-09-2016
Must win game.
PSV wint van de kakkies, dus winnen moet om weer mee te doen in de top.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Het was al wel duidelijk dat ze dit niet meer deden, maar blijkbaar is dit een bewuste keuze. Onze spelers zijn zelfs niet goed genoeg om druk te kunnen zetten.Vijfsecondenregel niet meer heilig: 'we hebben nu plan B'
17 september 2016 - Algemeen Dagblad
De veelbesproken vijfsecondenregel was de laatste duels weinig meer te zien. 'We hebben een plan B,' zo reageerde in het Algemeen Dagblad Mitchell Dijks op vragen daarover. 'De laatste weken hebben we ook heel bewust getraind op een andere manier van spelen. Voor als het druk zetten niet werkt en je daardoor alleen maar in de problemen komt. Of als we moe zijn en even op adem moeten komen. Dan is inzakken echt niet zo verkeerd. Het kan zomaar dat we het dit seizoen zo vaker moeten doen.'
Ajax Netwerk
Dit is toch wel heel treurig hoor, bij zijn andere ploegen kreeg Bosz dit er in redelijke tijd in..
I think I lost my fucking headache
Daar was het geen probleem om nog één of twee keer op rij een slechte serie neer te zetten. Die tijd krijg je bij Ajax niet. Ik neem overigens aan dat het plan A hiermee niet definitief van tafel is want dit is toch iets dat Ajax, zeker in de Eredivisie, gewoon voor elkaar moet kunnen krijgen. En het zou een belangrijk middel kunnen zijn om tot aantrekkelijk voetbal te komen. En dat is toch waar we met z'n allen op zitten te wachten.
Nil volentibus arduum
TuurlijkLucaS schreef:Dit is toch wel heel treurig hoor, bij zijn andere ploegen kreeg Bosz dit er in redelijke tijd in..

-
Ik mag toch hopen dat het zooitje ongeregeld dat Ajax heet vandaag geen verdere averij oploopt, met de wetenschap dat minstens een concurrent puntverlies oploopt.
Als ik na afloop van de wedstrijd weer eens hoor dat "we niet scherp" waren, word ik he-Le-maal gek.
Als ik na afloop van de wedstrijd weer eens hoor dat "we niet scherp" waren, word ik he-Le-maal gek.
Was plan-A de 5-seconden regel dan? Heb ik nl. niets van gemerkt.LucaS schreef:Dit is toch wel heel treurig hoor, bij zijn andere ploegen kreeg Bosz dit er in redelijke tijd in..
Bosz is blijkbaar pas na Rostov en Willem II in de realiteit aangekomen. Jammer.
-
Zal tijdens de wedstrijd (op AT) wel weer gezien worden als 'de slechtste wedstrijd van de laatste jaren/ooit' en dan maar hopen, zoals zo vaak, op een happy end, de 2-1 in blessuretijd o.i.d., een strafschop (in tweede instantie?), wat mij betreft een scheidsrechterlijke dwaling, het maakt mij niet uit. Ik verwacht nu niet ineens weergaloos voetbal.
Stel dat Duarte zijn tweede goed wedstrijd in vier jaar speelt, juist tegen Ajax
Stel dat Duarte zijn tweede goed wedstrijd in vier jaar speelt, juist tegen Ajax

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Dan zal Overmars wel weer sms-en.Demosthenes schreef:Stel dat Duarte zijn tweede goed wedstrijd in vier jaar speelt, juist tegen Ajax
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Wordt weer billen knijpen bij een standaardsituatie.mattie schreef:Zelfde 11 als afgelopen 2*...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het lijkt weer eens nergens op. Gelukkig is de 2e helft de laatste tijd vaak wat beter dan de 1e.
Gelukkig dat het dan nog maar een half uur tot de tweede helft duurt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ajaciedjuh
Gaap
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Waarom vindt men Sanchez nou zo briljant eigenlijk? Uitermate zwak tot nu toe vandaag.
Laatst gewijzigd door Sandro op zo sep 18, 2016 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad.. weer een zeer vlak en uitermate teleurstellend AjaxAjaciedjuh schreef:Gaap
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ajax kwam net toch voor het doel, dat is al heel wat.
- Ajaciedjuh
Zelfs onder FdB was het leuker. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wissel in godsnaam je spits...
Hakim staat zijn talent te verprutsen daar op rechts..
Het is en blijft waardeloos deze trainer.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Is een beetje een Ajaxziekte aan het worden, spelers op de verkeerde positie neerzetten...
- Ajaciedjuh
Traoré op rechts, Dolberg in de spits en een keuze maken of je Ziyech op het middenveld wilt.mattie schreef:Wissel in godsnaam je spits...
Viergever er uit. Riedewald naar achteren en Ziyech op het middenveldAjaciedjuh schreef:Traoré op rechts, Dolberg in de spits en een keuze maken of je Ziyech op het middenveld wilt.mattie schreef:Wissel in godsnaam je spits...
mwah, staat bij tijd en wijle mooie passjes te geven.Hakim staat zijn talent te verprutsen daar op rechts..