Dan is het ook nog eens de eerste wedstrijd waarin Ziyech voor Ajax uit mag komen. Speelt hij op het middenveld, toch aan de rechterkant? Of begint hij gewoon op de bank en moet hij zijn plekje nog verdienen?
Moderator: mods
Die is een tighie overschat hoor.Wouter schreef:Je gaat voorbij aan de belangrijkste vraag: speelt Tighadouini?
Vind ik niet, daar zijn onze spelers niet intelligent genoeg voor. Dan krijg je meteen gigantische ruimtes tussen je achterste drie.De Dominee schreef:Younes - Dolberg - Traore
Ziyech
Klaassen - Bazoer
Riedewald (4)
Dijks - Veltman - Tete
Krul
Is dat iets? Riedewald dus als 'Rijkaard' op 4?
De Dominee schreef:Of 'gewoon' met een 10 en Bazoer met Klaassen achter Ziyech. Riedewald centraal achterin dan.
Hier ook!Gaizka1985 schreef:Jammer dat we volgende week pas weer mogen... ik heb er weer zin in!
Hoe heeft Victoria de eerste Ajax-nederlagen (Willem II en Rostov) in haar leven eigenlijk verwerkt?LucaS schreef:Ik kan niet wachten. Ik had sowieso al veel zin in de transfotmatie naar een leuk voetballend team na de ellende onder de Boer, maar na de aankopen heb ik er nog meer zin in. Er gloort voor het eerst sinds jaren weer eens hoop op plezier!
Dit vind ik een leuke gedachte.Khraa schreef:Even vloeken in de kerk. Lekker 442 spelen.
-----Dolberg - Traore -----
Sinkgraven ---------Ziyech
-----Klaassen-Bazoer----- (of Gudelj ipv Bazoer)
Viergever-Riedewald-Veltman-Tete
Dolberg in het centrum, Traore eromheen. Ruimte voor Ziyech om naar binnen te trekken.