De Graafschap - Ajax 8-5-2016
Moderator: mods
-
De kampioenswedstrijd normaliter, grote vraag blijft hoeveel spelers bij de Doetinchemmers rust krijgen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Re: De Graafschap - Ajax 8-5-2016
Vol erop, hoog tempo en fysiek spel. Zal de Graafschap absoluut niet in mee willen lijkt me
I think I lost my fucking headache
-
Fysiek spel lijkt me nogal dom beste Lucas. Hoe zie je het voor je lekker beuken met Younes en Cerny voorin.
Nee met scherp vleugelspel Robin Propper helemaal tot wanhoop drijven .

Nee met scherp vleugelspel Robin Propper helemaal tot wanhoop drijven .

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Robin Propper is geschorst tegen Ajax.
Met alles behalve meegaan met het fysieke spel moet het goed komen. Je normale niveau halen, niet denken dat je er al bent (dat mogen alleen supporters denken
).

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Zijn broer zou hem toch juist motiveren?Nicolai schreef:Robin Propper is geschorst tegen Ajax.
Licht geblesseerden bij De Graafschap krijgen rust, geen gekke dingen doen en Ajax is kampioen.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Cocu over het seizoen 2016/2017: 'als we 33 keer winnen dan wordt Psv kampioen'. 

-
Jammer dat Propper niet meedoet. Als je hem zo tegen AZ ziet spelen....

Whitey on the moon.
-
Zie ik goed dat Zwolle nog niet definitief verzekerd is van een play off plaats voor de EL, dus nog iets hebben om voor te spelen as. zondag?
-
Dat ziet u goed, daarnaast ging PSV de laatste jaren vaker de boot in in Zwolle. De kans dat zij punten verspelen acht ik groter dan dat wij dat doen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zie ik goed dat Zwolle nog niet definitief verzekerd is van een play off plaats voor de EL, dus nog iets hebben om voor te spelen as. zondag?
Zeker is die kans groter.
WHO FUCKING CARES
Winnen in doetinchem en die lampies laten huilen over al het vermeende onrecht dit seizoen.
WZAWZDB

Winnen in doetinchem en die lampies laten huilen over al het vermeende onrecht dit seizoen.
WZAWZDB

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Normaal heb je gelijk, maar nu speelt de graafschap een kleine week later een wedstrijd die voor hun wel van het grootste belang is. Die gaan geen enkel risico op kaarten of blessures lopen.Andriy Demchenko schreef:Fysiek spel lijkt me nogal dom beste Lucas. Hoe zie je het voor je lekker beuken met Younes en Cerny voorin.![]()
Dubbel schreef:Cocu over het seizoen 2016/2017: 'als we 33 keer winnen dan wordt Psv kampioen'.

Ja, dat riedeltje hebben ze goed ingestudeerd in Eindhoven. Je kunt winnaarsmentaliteit echter niet acteren.
Ajax geeft dit niet meer weg. De Graafschap zal echt wel proberen om in eigen huis een goede wedstrijd te spelen maar normaal gesproken is het verschil echt te groot. Ik denk dat het Ajax ook helpt dat het verschil in doelsaldo intact is gebleven. Dat maakt dat je alleen bezig hoeft te zijn met winnen.
Nil volentibus arduum
Dus die spelers die in de gevarenzone zitten stellen ze niet op. Fysiek spel gaan spelen met de Graafschap. Kom op toch. Goed dat jij geen trainer van Ajax bent.LucaS schreef:Normaal heb je gelijk, maar nu speelt de graafschap een kleine week later een wedstrijd die voor hun wel van het grootste belang is. Die gaan geen enkel risico op kaarten of blessures lopen.Andriy Demchenko schreef:Fysiek spel lijkt me nogal dom beste Lucas. Hoe zie je het voor je lekker beuken met Younes en Cerny voorin.![]()
Gewoon tempo spelen en de bal het werk laten doen. Binnen een half uur op 0-2 en dan rustig uitspelen. Gaat De Graafschap niet af en hebben wij dat wat we nodig hebben.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Gewoon gauw 0-1 scoren en uit spelen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Liever 0-2 eerst en dan pas uitspelen.
Dat lijkt me voor ons allen te gelden. Het is alleen maar van de zijlijn, dat dat eenvoudig lijkt.Sandro_Calaaabro schreef:Dus die spelers die in de gevarenzone zitten stellen ze niet op. Fysiek spel gaan spelen met de Graafschap. Kom op toch. Goed dat jij geen trainer van Ajax bent.LucaS schreef:Normaal heb je gelijk, maar nu speelt de graafschap een kleine week later een wedstrijd die voor hun wel van het grootste belang is. Die gaan geen enkel risico op kaarten of blessures lopen.Andriy Demchenko schreef:Fysiek spel lijkt me nogal dom beste Lucas. Hoe zie je het voor je lekker beuken met Younes en Cerny voorin.![]()
Maar ik bedoel natuurlijk gewoon er stevig ingaan. Goed verstaander, half woord.
-
Na vandaag even rust, even geen voetbal; voor mij was vandaag beslissend, vrezend voor een Zagreb-scenario en gezien het aantal kansen voor PSV in het eerste kwartier, had het ook 12-2 kunnen worden. is niet gebeurd, zondag kan er worden geoogst.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Niks aan het handje, 0-2 en kampioen. Het voetbal was en is niet veel maar kampioen worden is altijd leuk.
YNWA
Hoe belangrijk zijn die 2 late goals tegen Utrecht dan waarschijnlijk geweest zeg.
Inderdaad.InnerHarbour schreef:Niks aan het handje, 0-2 en kampioen. Het voetbal was en is niet veel maar kampioen worden is altijd leuk.
IK GELOOF!!!!!!
Twitter stond er gisteren al helemaal bol vanSandro_Calaaabro schreef:Hoe belangrijk zijn die 2 late goals tegen Utrecht dan waarschijnlijk geweest zeg.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!