SC Heerenveen - Ajax 20-04-2016
Moderator: mods
SC Heerenveen - Ajax 20-04-2016
Zullen we het dan maar snel over de volgende wedstrijd gaan hebben? Komende woensdag in Friesland: SC Heerenveen - Ajax.
De opdracht is inmiddels nog simpeler dan hij al was. We moeten alles winnen. En daarbij bovendien het voordeel als het gaat om het doelsaldo in stand zien te houden. Hebben we er nog een beetje vertrouwen in?
De opdracht is inmiddels nog simpeler dan hij al was. We moeten alles winnen. En daarbij bovendien het voordeel als het gaat om het doelsaldo in stand zien te houden. Hebben we er nog een beetje vertrouwen in?
Nil volentibus arduum
-
Re: SC Heerenveen - Ajax 20-04-2016
Hopelijk is de boel nu wakker.

Het is in ieder geval een avondwedstrijd dus ze hebben in die zin tijd zat.
Nil volentibus arduum
Haha dat zei één van onze middenvelders ook al na afloop van Ajax-NEC (2-2).Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hopelijk is de boel nu wakker.
"Volgende week moeten we vlammen."
Na het puntverlies tegen Utrecht is de boel ongetwijfeld wakker!
I think I lost my fucking headache
Ja maar nu is de wedstrijd voorbij he
Het lijkt me dat ze tussen nu en woensdag nog wel eens niet wakker zullen zijn, want slapen moet ook zo af en toe.
"Wakker", "vlammen", loze woorden zijn het.

"Wakker", "vlammen", loze woorden zijn het.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Natuurlijk zijn het loze woorden, maar wat moet je anders zeggen? Die praatjes zijn al 100 jaar bij elke club na elke wedstrijd hetzelfde.
Ik ben nu al gespannen. Wat mij betreft een 2012-scenario, met rood voor de keeper na 2 minuten en een penalty. Wat een schitterende wedstrijd was dat, 0-5.
Ik ben nu al gespannen. Wat mij betreft een 2012-scenario, met rood voor de keeper na 2 minuten en een penalty. Wat een schitterende wedstrijd was dat, 0-5.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Precies, het zijn niet voor niets cliches geworden.
Ik ben ook echt heel benieuwd hoe Ajax woensdag voor de dag gaat komen. Alle marge voor fouten is weg. De wedstrijd tegen Utrecht was een domper maar het redden van een punt kon achteraf wel eens cruciaal blijken. Want als we winnen in Heerenveen en daarbij de marge van het doelsaldo weten vast te houden dan zijn we ineens twee overwinningen van de titel af. Zo simpel ligt het uiteindelijk ook weer.
Nog twee keer uit en één keer thuis. Utrecht was de meest lastige tegenstander die over was. Ik denk dat dit nu van toepassing is op deze wedstrijd. Geeft het elftal nu wel thuis? Spannend!
Ik ben ook echt heel benieuwd hoe Ajax woensdag voor de dag gaat komen. Alle marge voor fouten is weg. De wedstrijd tegen Utrecht was een domper maar het redden van een punt kon achteraf wel eens cruciaal blijken. Want als we winnen in Heerenveen en daarbij de marge van het doelsaldo weten vast te houden dan zijn we ineens twee overwinningen van de titel af. Zo simpel ligt het uiteindelijk ook weer.
Nog twee keer uit en één keer thuis. Utrecht was de meest lastige tegenstander die over was. Ik denk dat dit nu van toepassing is op deze wedstrijd. Geeft het elftal nu wel thuis? Spannend!
Nil volentibus arduum
Jep toen was het meen ik Theo Janssen die met de penalty Ajax op 0-1 zette? En Ajax dat vervolgens over Heerenveen heen walste.Thijs schreef:Ik ben nu al gespannen. Wat mij betreft een 2012-scenario, met rood voor de keeper na 2 minuten en een penalty. Wat een schitterende wedstrijd was dat, 0-5.
De kakkies stonden dit seizoen in het Abe Lenstra stadion halverwege met 0-5 voor. SC Heerenveen - Feyenoord, 0-5 bij rust. Die Friezen zijn zo wisselvallig als de neten en doelman Erwin Mulder is een enorme druiloor.
-
Of Joel Veltman al wakker is? Beoordeel zijn uitspraken zelf:

Joël Veltman weet precies wat het inhoudt om op doelsaldo kampioen te worden. De verdediger was in 2007 zelf geen speler van Ajax 1, maar als jong broekie beleefde hij de titel-ontknoping in dat jaar wel heel intens.
PSV ging er op de slotdag met de schaal vandoor, omdat het uiteindelijk één goal meer maakte dan Ajax. 'Ik was op vakantie op Texel. Iedereen zat in een kringetje rond de radio. Ajax kwam toen één doelpunt te kort. Bizar gewoon. Hopelijk hebben we het doelsaldo niet nodig, maar als het wel zo is: laten we het dan maar redden', stelt Veltman in het Algemeen Dagblad.
Of de marge van zes goals genoeg is? 'Dat denk ik eerlijk gezegd wel. PSV is in goeden doen, maar wij scoren normaal ook genoeg', vervolgt de mandekker
Bron; Ajax Showtime

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik verloor een weddenschap om dat ene fucking doelpunt waardoor ik in m'n blote kont de Ierse Zee in moest. In April. In de kou.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Als ik het goed heb uitgerekend is het zo dat als Ajax de resterende drie wedstrijden wint, dat PSV de resterende wedstrijden met gemiddeld meer dan 3-0 moet winnen om Ajax op doelsaldo in te halen. Niet onmogelijk, maar ik denk niet dat dat ze gaat lukken. 3x winnen zou dus voldoende moeten zijn.
-
Ik herinner me nog een fantastische vrije trap van Siem de Jong!Cruijff schreef:Jep toen was het meen ik Theo Janssen die met de penalty Ajax op 0-1 zette? En Ajax dat vervolgens over Heerenveen heen walste.Thijs schreef:Ik ben nu al gespannen. Wat mij betreft een 2012-scenario, met rood voor de keeper na 2 minuten en een penalty. Wat een schitterende wedstrijd was dat, 0-5.
De kakkies stonden dit seizoen in het Abe Lenstra stadion halverwege met 0-5 voor. SC Heerenveen - Feyenoord, 0-5 bij rust. Die Friezen zijn zo wisselvallig als de neten en doelman Erwin Mulder is een enorme druiloor.
Edit: het was een veldgoal zie ik nu, de 3-0: https://www.youtube.com/watch?v=nLevSlIESAE
Exact 3 keer met 3-0 winnen is voor PSV voldoende als Ajax elke overwinning met slechts 1 goal verschil behaalt. Ik zou zeggen stap voor stap, elke pot moet je gewoonweg winnen dus woensdag tegen Heerenveen minimaal net zo'n ruime score neerzetten als PSV doet tegen Vitesse en het liefst zelfs de marge naar 7 of 8 vergroten!Arthur schreef:Als ik het goed heb uitgerekend is het zo dat als Ajax de resterende drie wedstrijden wint, dat PSV de resterende wedstrijden met gemiddeld meer dan 3-0 moet winnen om Ajax op doelsaldo in te halen. Niet onmogelijk, maar ik denk niet dat dat ze gaat lukken. 3x winnen zou dus voldoende moeten zijn.
Ja maar jouw blijdschap en voorspellingen, of ze nu over Ajax of Barcelona gaan, komen nooit uit. Dus jouw posts kan men maar gewoon beter negeren.Lionel schreef:Ik ben al blij als Ajax woensdag 'gewoon' wint.

PSV kan best met 6-0 van cambuur winnen hoor
I think I lost my fucking headache
-
Ook met 6-0 van Vitesse.LucaS schreef:PSV kan best met 6-0 van cambuur winnen hoor
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
7-0 of 8-0 kan ook. Zeker tegen Vitesse inderdaad.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wij winnen toch ook altijd met 0-8 van De Graafschap?
Nooit naar anderen kijken, alleen naar jezelf. Wij zijn Ajax en moeten het zelf waarmaken in de komende weken. Woensdag met 1280 man in het uitvak, dat wordt een gekkenhuis. Heb er zin in!
Nooit naar anderen kijken, alleen naar jezelf. Wij zijn Ajax en moeten het zelf waarmaken in de komende weken. Woensdag met 1280 man in het uitvak, dat wordt een gekkenhuis. Heb er zin in!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Cluijffert
Persoonlijk zou ik mijn geld op Psv zetten. Maar goed, hopen kunnen we bij Ajax natuurlijk als de beste.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Cluijffert schreef:Persoonlijk zou ik mijn geld op Psv zetten. Maar goed, hopen kunnen we bij Ajax natuurlijk als de beste.
Titels winnen ook hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Na woensdag weten we meer.
dan heb je 2 wedstrijden over en kan je beter inschatten of PSV het gaat redden qua doelpunten.
De laatste wedstrijd van PSV, uit tegen PEC, kan nog tegenvallen qua doelpunten aantal.
Vitesse & Cambuur tel ik al als verloren.
Heereveen kan alle kanten op gaan. Zij spelen net zo wisselvallig als Ajax.
Maar een 0-2 zou lekker zijn, alles meer dan dat is BINGO
dan heb je 2 wedstrijden over en kan je beter inschatten of PSV het gaat redden qua doelpunten.
De laatste wedstrijd van PSV, uit tegen PEC, kan nog tegenvallen qua doelpunten aantal.
Vitesse & Cambuur tel ik al als verloren.
Heereveen kan alle kanten op gaan. Zij spelen net zo wisselvallig als Ajax.
Maar een 0-2 zou lekker zijn, alles meer dan dat is BINGO
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mooie rijm!elliquido schreef:Geen gelul als een oud wijf, 0-5

elliquido, onze eigen Nico Dijkshoorn / huisdichter