SC Cambuur - Ajax 09-04-2016
Moderator: mods
SC Cambuur - Ajax 09-04-2016
De volgende horde in de kampioensrace staat klaar in Leeuwarden. De nummer 18 tegen de nummer 1. SC Cambuur tegen Ajax.
Afgelopen weekend zijn we na het indrukwekkende eerbetoon aan Johan Cruijff één doelpunt uitgelopen ten opzichte van PSV. Dat is mooi meegenomen maar er is natuurlijk nog niets beslist. Onze concurrent speelt dezelfde avond in eigen huis tegen Willem II. Op papier wedstrijden die geen probleem mogen zijn maar dat zijn soms de meest gevaarlijke.
Nog steeds geen schorsingen op het middenveld. Tete en Riedewald zijn wel in training maar volgens mij nog niet zover dat ze bij de selectie zitten. De groep en het basiselftal zullen dus ongewijzigd zijn. Laat Milik er dan uit gewoonte ook maar weer één of twee inschieten.
Afgelopen weekend zijn we na het indrukwekkende eerbetoon aan Johan Cruijff één doelpunt uitgelopen ten opzichte van PSV. Dat is mooi meegenomen maar er is natuurlijk nog niets beslist. Onze concurrent speelt dezelfde avond in eigen huis tegen Willem II. Op papier wedstrijden die geen probleem mogen zijn maar dat zijn soms de meest gevaarlijke.
Nog steeds geen schorsingen op het middenveld. Tete en Riedewald zijn wel in training maar volgens mij nog niet zover dat ze bij de selectie zitten. De groep en het basiselftal zullen dus ongewijzigd zijn. Laat Milik er dan uit gewoonte ook maar weer één of twee inschieten.
Nil volentibus arduum
Re: SC Cambuur - Ajax 09-04-2016
Never change a winning team.
Geen gelul, 3 bier, uitslag 0-4
Geen gelul, 3 bier, uitslag 0-4
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Ben nog wel steeds voor ieder potje gespannen. Ook al is het nu de nummer laatst waar we tegen spelen. Net als tegen Zwolle zou een ruime score lekker zijn om ook de doelsaldo bonus in tact te houden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ja, nog 5 finales. Lekker cliché maar zo is het wel.
Ik heb als supporter vanuit het uitvak overigens ooit nog mogen meemaken dat we in Leeuwarden met 4-1 een pak slaag kregen.
Dus eerste prioriteit is eenvoudigweg drie punten behalen. Indien dat is veiliggesteld moeten we inderdaad blijven denken aan het doelsaldo. Hoe langer we voorkomen dat PSV daar kan inlopen hoe groter de waarde daarvan is. Want het betere doelsaldo geeft de mogelijkheid om één keer gelijk te spelen.
Ik heb als supporter vanuit het uitvak overigens ooit nog mogen meemaken dat we in Leeuwarden met 4-1 een pak slaag kregen.

Dus eerste prioriteit is eenvoudigweg drie punten behalen. Indien dat is veiliggesteld moeten we inderdaad blijven denken aan het doelsaldo. Hoe langer we voorkomen dat PSV daar kan inlopen hoe groter de waarde daarvan is. Want het betere doelsaldo geeft de mogelijkheid om één keer gelijk te spelen.
Nil volentibus arduum
Tete doet vanavond met JA mee. Hopelijk pakt dat goed uit, Ajax-1 kon hem nog wel eens hard nodig hebben de komende weken.
Ja, de spoeling achterin is erg dun. Je moet er niet aan denken dat er nu nog één zou wegvallen. Als zijn rentree goed gaat zal hij volgende week wel op de bank zitten tegen FC Utrecht schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
Leeft wel zeg, deze kampioenswedstrijd

-
Valt mee, vind ik ook; als de spelers er maar optimaal naar toeleven.Leeft wel zeg, deze ...wedstrijd
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Als supporter ben ik wel uit m'n ritme. Elke zondag een wedstrijd, het enige dat ontbrak was het vaste tijdstip van half drie. Nu op zaterdagavond. Ook nog op kunstgras. Gelukkig halen we daar over het algemeen goede resultaten op.
Nil volentibus arduum
Precies ... In deze eindfase van de competitie is alles vergeten, de draken van wedstrijden, het lullige puntverlies tegen de kleintjes enz. nu moet je er als speler en team staan en je punten pakken ...Demosthenes schreef:Valt mee, vind ik ook; als de spelers er maar optimaal naar toeleven.Leeft wel zeg, deze ...wedstrijd
Blij met de punten ...
En dan gaan we ervan uit dat psv niks meer laat liggen, iets wat geen zekerheid is.Marillion schreef:Want het betere doelsaldo geeft de mogelijkheid om één keer gelijk te spelen.
Ik had eigenlijk een dagje schoonfamilie gepland maar dat ging niet door. Wat jammer

"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Ik heb vanavond zo'n etentje in een restaurant waar het not-done is om je telefoon erbij te halen. Dat wordt dus op strategische tijdstippen een toiletbezoek...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ben er voor het eerst sinds Twente-uit niet bij, was eventjes vergeten dat ik vanmiddag bij de A1 moest zijn dus m'n kaartje verkocht.
Zenuwachtig, ook al moet dit een gemakkelijke 3-punter zijn. Laten we er alsjeblieft geen spannende avond van maken!
Zenuwachtig, ook al moet dit een gemakkelijke 3-punter zijn. Laten we er alsjeblieft geen spannende avond van maken!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Zelfde 11 als laatste weken..
Ook ik heb een bedrijfs feest later op de avond. Dus af en toe ff snel media bekijken
Ook ik heb een bedrijfs feest later op de avond. Dus af en toe ff snel media bekijken
Weer op zoek naar een Interim coach..
Het ziet er nog wat nerveus (of ongeconcentreerd als je het negatief wil bekijken uit). Er gaat nog veel mis.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Schiet eens een keertje op die koekenbakker in de goal bij Cambuur inplaats van steeds maar dat breien ..
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Tegenvallend tot nu toe.
Gezapig. Ik zou toch iets meer haast maken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Bazoer schat zichzelf iets beter in dan hij daadwerkelijk is...
- Jinne
- Site Admin
Eindelijk een aardige actie van Ajax kant.
Gudelj weer als meest controlerende middenvelder. Waarom zou je ook vasthouden aan iets dat functioneert?
Iemand met meer diepgang voor Schone, daarnaast staat het middenveld niet goed. De 2e bal uit de aanval valt altijd tussen een aantal Cambuurspelers.
Ah, Van Rhijn. Ajax moet er dus minimaal twee maken om te winnen.