ADO Den Haag - Ajax 17-01-2016
Moderator: mods
De eerste officiële wedstrijd in 2016 en wel om 12:30uur uit bij ADO Den Haag. Na afloop nemen de twee concurrenten in de titelstrijd het tegen elkaar op dus bij winst lopen we sowieso verder uit op minimaal één van de twee.
Klaassen is er niet bij. Verder is iedereen volgens mij fit. Dat betekent waarschijnlijk een basisplaats voor Sinkgraven of Van de Beek.
Klaassen is er niet bij. Verder is iedereen volgens mij fit. Dat betekent waarschijnlijk een basisplaats voor Sinkgraven of Van de Beek.
Nil volentibus arduum
Re: ADO Den Haag - Ajax 17-01-2016
Ajax leeft wel enorm.
Misschien ga ik wel kijken, tegen beter weten in. Ik verwacht een replica van Utrecht-uit. Gaat Frank in DH weer voor een puntje?

De man met ervaring die de jongens beter kan maken zit niet eens bij de selectie...
Wat moet Johnny blj zijn als dit seizoen voorbij is voor hem... Weg bij dat knullige Ajax
Wat moet Johnny blj zijn als dit seizoen voorbij is voor hem... Weg bij dat knullige Ajax
ik ga voor een 1-5!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Had toch een twee jarig contract.. Heitinga telt de dagen af totdat FdB bekent maakt dat hij Eindelijk op rotSkampie schreef:De man met ervaring die de jongens beter kan maken zit niet eens bij de selectie...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dat kun je wel zeggen. Ik heb er zelf ook absoluut nog geen trek in. Hopelijk krijgen we een beetje een aardig begin om weer wat in de stemming te komen. Drie punten zijn wel een must voor een goede herstart. De voorsprong is maar klein.wimpey schreef:Ajax leeft wel enorm.![]()
Zo uit m'n hoofd was het één. Hooguit met een optie maar je kan wel nagaan wat daar dan mee gebeurd. Het is na dit seizoen gewoon einde verhaal voor Heitinga. Of De Boer of een ander nu voor de groep staat. Die jongen is vroeg oud en uitgespeeld.mattie schreef:Had toch een twee jarig contract.. Heitinga telt de dagen af totdat FdB bekent maakt dat hij Eindelijk op rotSkampie schreef:De man met ervaring die de jongens beter kan maken zit niet eens bij de selectie...
Nil volentibus arduum
Ze wilden een 2 jarig contract maar Ling was daar toch tegen?
Is gewoon een miskoop geweest... Niet eensgoed genoeg voor de kleedkamer
Hebben "de kenners" niet zo goed gezien
Is gewoon een miskoop geweest... Niet eensgoed genoeg voor de kleedkamer
Hebben "de kenners" niet zo goed gezien
- InnerHarbour
Gaan de dames zich weer laten aftroeven door een schoffies-elftal net zoals in en tegen Utrecht.......
YNWA
12:30 uit
Den haag op jodenjacht
Koud, sneeuwerig en een slecht veld?
Geen klaassen
Net terug van een Europees avontuur
Alle ingrediënten voor puntverlies
Den haag op jodenjacht
Geen klaassen
Net terug van een Europees avontuur

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ja, dit is gelijk een goede test voor Ajax. Ik ben benieuwd. Het is cruciaal om te winnen want Feyenoord en/of PSV gaan punten verliezen. Niet profiteren geeft de concurrentie een mentale boost.
Nil volentibus arduum
Natuurlijk leeft Ajax! Wij zitten er al helemaal klaar voor, Victoria met haar Ajaxrompertje!
I think I lost my fucking headache
Hier ook, ik heb er zelfs een goed gevoel over. Van de Beek in de basis, gaat helemaal goedkomen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- mattie
Is gewoon wederom aanpassen aan je tegenstander,Lafaard FdB.. wie moet nu de spitsen/buitenspelers bedienen..Khraa schreef:Hier ook, ik heb er zelfs een goed gevoel over. Van de Beek in de basis, gaat helemaal goedkomen.
-
- AT Toto winner 15/16
Onze focuscoach mag vandaag zijn dienst bewijzen.elliquido schreef:12:30 uit
Den haag op jodenjacht
Geen klaassen
Net terug van een Europees avontuur![]()
Is toch een logische vervanger?? Wat is je alternatief?
Overigens past elk team zich enigszins aan de tegenstander aan, heeft niks met lafheid te maken.
Overigens past elk team zich enigszins aan de tegenstander aan, heeft niks met lafheid te maken.
Ik dacht even een dagpas van Fox Sport te bestellen (3 interessante wedstrijden vandaag), maar ik heb het idee dat ze me niet als klant willen daar.....
-
Dit soort berichten maakt mijn dag goed!LucaS schreef:Natuurlijk leeft Ajax! Wij zitten er al helemaal klaar voor, Victoria met haar Ajaxrompertje!
Ik denk dat we vandaag gaan winnen. Frisse start in 2016, iedereen fit op Klaassen na, goed track record op kunstgras, we laten die Haagse reigers gedesillusioneerd achter.
Ik lift mee op het account van de buurman van mijn pa. Handig... :)Khraa schreef:Ik dacht even een dagpas van Fox Sport te bestellen (3 interessante wedstrijden vandaag), maar ik heb het idee dat ze me niet als klant willen daar.....
Ben beetje ziekjes... Dus dit wordt een dagje bankhangen en fox kijken. 3 interessante potjes.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ben benieuwd! Heb er ook wel weer zin in. Opstelling ziet er wel OK uit. Wel benieuwd hoe Fischer en Younes renderen.
- Ajaciedjuh
Grote aderlating dat Klaassen niet kan spelen. Erg belangrijk voor de ploeg.
De jeugd staat klaar: Donny mag het laten zien vandaag.
De jeugd staat klaar: Donny mag het laten zien vandaag.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Heeft iemand de bank zo in kaart? Zit Dolberg erbij? Nouri?
Nope
Geen spits (behalve El Ghazi misschien) en Serero ipv Nouri.
Geen spits (behalve El Ghazi misschien) en Serero ipv Nouri.
- mattie
Echt heel heel mooi van Younes 0-1
- peter
Een uitstekend Ajax. 0-1 via Younes. Voetballend heer en meester.
Net doelpunt hoor...