FC Utrecht - Ajax 13-12-2015
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
FC Utrecht - Ajax 13-12-2015
Op de nationale 1312/ACAB-dag (ho ho ho) tegen Utrecht-uit.
Laatste uitpot voor de winterstop en voor vanmiddag 17u weten we of we er heen mogen. Dat burgemeester Jan van Zanen liever neo-nazi's zijn stad laat slopen dan dat hij 1200 Ajacieden in busvervoer laat komen weten we, dat FC Utrecht een ongelofelijke schijtclub is weten we, dat de supportersvereniging van Utrecht een volslagen lachertje is weten we, het enige wat we nog niet weten is wat de uitslag wordt.
Met of zonder supporters: 3 punten.
Laatste uitpot voor de winterstop en voor vanmiddag 17u weten we of we er heen mogen. Dat burgemeester Jan van Zanen liever neo-nazi's zijn stad laat slopen dan dat hij 1200 Ajacieden in busvervoer laat komen weten we, dat FC Utrecht een ongelofelijke schijtclub is weten we, dat de supportersvereniging van Utrecht een volslagen lachertje is weten we, het enige wat we nog niet weten is wat de uitslag wordt.
Met of zonder supporters: 3 punten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: FC Utrecht - Ajax 13-12-2015
Mwoah. Alle vertrouwen in dat de lijn doorgetrokken wordt. Hope they prove me wrong.Thijs schreef: het enige wat we nog niet weten is wat de uitslag wordt.
Ik snap die burgermeester ook niet. De hele Bunnikside is leeg. Daar passen makkelijk 1200 man. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Het is wel weer eens tijd om te winnen in Utrecht. En als we toch nog met een beetje een goed gevoel de winterstop in willen is dat ook gewoon hard nodig. Kampioen worden is immers de enige manier om nog iets van het seizoen te maken.
Ik kan me nog een 1-7 overwinning herinneren. Dat was het seizoen met spelers als Arveladze en Laudrup in het elftal. Het mag eventueel iets minder ruim zolang er maar drie punten worden bijgeschreven. Dan ligt de druk om te blijven volgen volledig bij PSV en Feyenoord. Met een beetje geluk verspeeld PSV nog wel wat punten rondom de Europese wedstrijden en Feyenoord schiet zichzelf wel weer in de voet.
Ik kan me nog een 1-7 overwinning herinneren. Dat was het seizoen met spelers als Arveladze en Laudrup in het elftal. Het mag eventueel iets minder ruim zolang er maar drie punten worden bijgeschreven. Dan ligt de druk om te blijven volgen volledig bij PSV en Feyenoord. Met een beetje geluk verspeeld PSV nog wel wat punten rondom de Europese wedstrijden en Feyenoord schiet zichzelf wel weer in de voet.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Ondanks de tegengoal zou ik er voor tekenen deze keer.Marillion schreef:Ik kan me nog een 1-7 overwinning herinneren.

Deze seizoenshelft al wel twee bogey teams verslagen (Zwolle en Vitesse) dus wie weet...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die grote uitslag in '97-'98 in de Galgenwaard bevatte meen ik toch ook twee goals van Ole Tobiasen?
Shota / Laudrup was altijd genieten. 2 rasvoetballers die elkaar perfect aanvoelden. Was een mooi seizoen, 97/98. Niet meer het grote Ajax van LVG natuurlijk, maar wel veel individuele klasse.Marillion schreef:A trip down memory lane.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dus morgen winnen en mijn god loopt Ajax nog uit ook
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wordt lastig vandaag...
Begint ie weer met Donny? Of toch weer Bazoer?
Begint ie weer met Donny? Of toch weer Bazoer?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
3-4-3 vandaag. Bazoer en Ghazi in de basis, Serero idem.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Idd, opvallend. Geen Dijks, dus Riedewald vanaf links. Bazoer voor de verdediging of Serero?De Dominee schreef:3-4-3 vandaag. Bazoer en Ghazi in de basis, Serero idem.
Younes krijgt dus de voorkeur boven Fischer. Ajax anticipeert dus op de 2 spitsen systeem van Utreg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Hmm, hoop wel dat ie Bazoer in de punt naar achteren zet en niet Gudelj. Laat hem maar box-to-boxen op rechts. Serero op links, en Klaassen op '10'. Tegen beter weten in natuurlijk.De Dominee schreef:3-4-3 vandaag. Bazoer en Ghazi in de basis, Serero idem.
FC Utrecht speelt 4-4-2. Daartegenover is een 3-4-3 vrij logisch. Drie verdedigers tegenover twee spitsen zou voldoende moeten zijn.
Serero in de basis.
Serero in de basis.

Jöhnk schreef:FC Utrecht speelt 4-4-2. Daartegenover is een 3-4-3 vrij logisch. Drie verdedigers tegenover twee spitsen zou voldoende moeten zijn.
Serero in de basis.
Denk dat ie Van de Beek niet meteen wilt overbelasten... En als Sinkgraven dan nog geblesseerd is kom je uit op Serero...
-
Middenveld wordt in de eerste 10 minuten compleet overgeslagen. Er gaan voornamelijk lange ballen naar Younes en AEG. Vervolgens moeten die het maar zien uit te vechten. Het lijkt weer op overlevingsvoetbal.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
El Ghazi zit ook lekker in de wedstrijd.
Het is allemaal niet best... Hotseknotsbegonia.

Het is allemaal niet best... Hotseknotsbegonia.
Hebben ze al een keer op doel geschoten? 

-
Wat een niveau. Utrecht kan er bitter weinig van en Ajax past zich aardig aan dat niveau aan. Ajax komt er niet doorheen, ze hanteren louter een lange bal naar Younes of AEG.
Whitey on the moon.
- mattie
Millik word niet bereikt.. AEG super slecht en totaal onzichtbaar...
In de omschakeling is Utrecht gevaarlijk en mag je van geluk spreken, anders sta je zo achter met 1-0
In de omschakeling is Utrecht gevaarlijk en mag je van geluk spreken, anders sta je zo achter met 1-0
Zo slecht, zo laf en 0 aanvallend vermogen. Die 3 voorin doen alles fout. Utrecht voetballend niet minder, vind ik.
- Giacomo Puccini
Met dreh und angelpunkt Gudelj vraag je natuurlijk ook om moeilijkheden. Die kerel is niet alleen vreselijk slecht gescout, ze weigeren hun fout toe te geven en blijven hem op een oneigenlijke positie misbruiken.
Younes, moeten jullie ook steeds lachen als je hem ziet lopen? Vanwege zijn schattige, totaal niet atletische motoriek doet ie me enorm denken aan Nicky Hofs. Dit soort types verwacht je in een G-elftal maar dankzij Overmars mogen wij er van genieten...
Younes, moeten jullie ook steeds lachen als je hem ziet lopen? Vanwege zijn schattige, totaal niet atletische motoriek doet ie me enorm denken aan Nicky Hofs. Dit soort types verwacht je in een G-elftal maar dankzij Overmars mogen wij er van genieten...
Ajax!
Younes wel met de gevaarlijkste aanval...
- mattie
GVD AEG gaat eens voetballen ipv de Vedette uithangen.. Je Weet dat je bij Utrecht speelt