Moderator: mods
*foute grappen modus aan* Alsof die mensen al niet genoeg ellende hebben gezien! *foute grappen modus uit* #ajagra
Yep. Met Mikey Mike, 4gever e.c. gok ik op een verlenging.Boabdil schreef:Dit gaat saai worden. 2-0
Lieverd. Het is 2015. Geen 1995.beelzebub schreef:Dit moet gewoon 7-0 worden. Ongeacht of er eerste, tweede of derde k(n)eus instaat.
Jij ook, want zoveel ouder dan ik ben jij helemaal niet.beelzebub schreef:Hou op man, 1972 ken je alleen maar van de herhaling op Eurosport vroeger.![]()
Bij een leuke selectie (enkele jongelingen erbij) was ik van plan om morgen toch nog een kaartje te kopen. Niets van dat alles, het wordt enkel het uitruilen van wat bankspelers tegen basisspelers.Selectie Ajax:
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Ah, ok. Ik had eerder ingeschat dat je bij dit potje Van de Beek, Cerny en Nouri in Frank's selectie had willen hebben.Benji schreef:Het is maar hoe je het bekijkt. Ik zie een selectie waar precies die spelers ontbreken die dit seizoen nog een beetje kleur geven (Tete en Riedewald)
Frank de Boer heeft enorm autoritaire trekjes.Arthur schreef:Waarom zit Cerny er nooit meer bij? Die deed het toch best aardig?
Als je in de Beker tegen de Graafschap wordt genegeerd heb je geen Ooijer-rol maar wordt je in de zeik genomen.Heitinga weer genegeerd
Door Mike Verweij
Hoewel John Heitinga op een basisplaats hoopte, lijkt die er niet in te zitten. Het zou een klap in het gezicht van de 87-voudig international zijn. De routinier investeerde de afgelopen week in zichzelf om nog fitter te worden, maar wordt zo goed als zeker ook tegen De Graafschap genegeerd.
De grootverdiener neemt in dat geval plaats op de bank en moet hopen op speelminuten als invaller. Dan maakt hij in de elfde (!) officiële wedstrijd van het seizoen alsnog zijn debuut sinds zijn terugkeer.
"Het is lastig om tijdens het seizoen wedstrijdfit te worden”, zei De Boer. "Dat ritme moet je eigenlijk tijdens de voorbereiding opdoen. Daarnaast heeft John natuurlijk een verleden met zijn knie en de minuten die hij heeft gemaakt. Je ziet dat hij stappen maakt. Hij komt eraan. En dat is goed, want hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen. Hij wil graag laten zien waartoe hij nog in staat is.”
Letterlijk en figuurlijk.Duke schreef:Mmm, dan valt het dus toch wat tegen met dat stappen maken.
zeux schreef:
Dat zie je toch ook bij een medische keuring?
Ik denk ook dat het ongeïnspireerde pot wordt, maar Ajax zal wel winnen. De Graafschap is niveau Jupiler League en spaart ook nog eens spelers voor de competitie.Mano schreef:duidelijk ja.
Ps,
ik voel aan me water dat Ajax vanavond gewipt gaat worden.
wordt zo'n ongeïnspireerde pot met mindere goden in de basis waardoor ze het tij niet kunnen keren.
Uit de beker gewipt worden in de Arena door de Graafschap??? Dat gaan we toch niet menen???Mano schreef:Ps,
ik voel aan me water dat Ajax vanavond gewipt gaat worden.
wordt zo'n ongeïnspireerde pot met mindere goden in de basis waardoor ze het tij niet kunnen keren.