Ik vraag me natuurlijk wel af of het allemaal goed gaat. Uiteraard op het veld, maar ook daarbuiten. Ten eerste kan ik haast niet geloven dat het allemaal écht zo goedkoop is. We hebben een appartement gehuurd voor 8 personen (we zijn met 4, dus iedereen heeft een tweepersoonsbed), inclusief keuken en badkamer met bubbelbad. Totale kosten: 75 euro.

Erbij moet worden gezegd dat we vrijdag wel een excursie naar Tsjernobyl doen, dat moeten we helaas in dollars betalen. Iemand daar ooit geweest? We gaan wel met een normale touroperator voor zover ik dat kan zien, dus niet een of andere dronken separatist die ons voor een paar roepies wel even wat rare dingen wil laten zien.
Ik vind het een klein beetje spannend omdat ik niet zo goed weet wat ik daar kan verwachten. Merk je iets van het feit dat het land in burgeroorlog is? Moeten we nog speciaal ergens voor oppassen? (We gaan niet in Ajax-kleding en onthouden ons uiteraard van elke politieke mening)
Over de wedstrijd: die is om 19.00 uur Nederlandse tijd, 20.00 uur lokale tijd. Stadion: Olympisch Stadion van Kiev.'
En dan natuurlijk OP NAAR DE KWARTFINALE! Wat zou het toch geweldig zijn als we in april gewoon nog Europees spelen. Lekker weertje, Fiorentina op bezoek, volle ArenA, erop of eronder, met als inzet een plek in de halve finale. Geef toe, dat is toch veel leuker dan dat ge-eikel in die kut Champions League waarbij je jarenlang ligt aan te harken tegen die fucking overwintering. Lekker boeiend, wanneer je daarna met twee keer 4-0 van het veld wordt geveegd door Bayern of Madrid.
Leve de Europa League, leve de stripclubs in het oostblok, leve Ajax voor een plek in de kwartfinale!