Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, alleen: hoe nu verder? Donderdag tegen AZ, 20.45 uur. Toch maar voor de zekerheid: Hup NAC, dinsdag.

Moderator: mods
Vooruit voor de verandering, hopelijk.Thijs schreef: Dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, alleen: hoe nu verder?
Frank zal zijn loyaliteit niet eeuwig kunnen volhouden. Juffie en Boilesen maakten het gisteren écht heel erg bont. vd Hoorn deed weer tempo schoonmoeder. Milik kan het technisch niet verhapstukken.Peter schreef:Denk niet dat de Boer deze 11 namen in het veld stuurt. Sterker nog, ik denk dat Sinkgraven geen basisplekkie krijgt. Wordt gewoon de Vitesse variant plus Serero.
De keren dat ik Zivkovic in JA zag, was hij in ieder geval niet technisch. In de combinatie is hij nog zwakker dan Milik.Lionel schreef:Milik lekker naar Leverkusen terug sturen en Zivkovic in de spits zetten. Ik wil iemand met lef, snelheid en techniek in de spits. Ben een beetje klaar met de lompe boeren die we de laatste jaren hebben gehad.
Je hebt een holy trinity (CVs + VM) die achteruit loopt i.p.v. de bal aan te vallen. Ze dekken niet door en komen niet of amper een keer voor hun man. Dus moet Ajax steeds repareren, worden de afstanden groot en kom je niet aan voetballen toe. Probleem in a nutshell, voor mij althans.Mano schreef:Wat Ajax in de spits zoekt is een mega.
Dan ben je het dus niet helemaal met z'n opstelling eens.Alexander schreef:Helemaal eens met de opstelling van Wimpey. In plaats van Viergever zou ik spelen met Boilesen. Ga werken aan het elftal van volgend jaar. Dit seizoen is verloren.
Gifbeker.Ajaciedjuh schreef: Gaat lekker.
Volgens mij voldoet Uth redelijk aan die voorwaarden, is een doelpuntenmaker en kan tevens goed meevoetballen. Als Ajax de optie op Milik niet licht zou Uth mijn 1e keus zijn.Mano schreef:Wat Ajax in de spits zoekt is een mega.
hij moet het aanspeelpunt zijn en goed kunnen kaatsen
dat dan niet op een lompe boeren manier maar technisch begaafd
vervolgens dient hij ook weer een killer in de 16 te zijn
die combinatie is pittig.
de meeste 'echte' spitsen zijn killers en denken niet aan kaatsen maar aan schieten, dat afleren is tegen de natuur in
Je moet dus een aanvallende middenvelder daar neerzetten die neusje voor het goal heeft.
Degene die deze rol goed invult wordt met 1,5jaar weggekocht omdat het alleen maar een topper kan zijn
Hij is niet te benijden.Duke schreef:Leuk voor Daley.