Na het winnen van de Eusebio Cup de tweede hoofdprijs die we kunnen pakken. Het seizoen is natuurlijk al bijna geslaagd zo.

Aftrap: 18.00 uur
Stadion: ArenA
Appeltje: te schillen
Moderator: mods
Bert schreef:Waarom zou hij wél klaar zijn voor de basis? Die jongen speelde vorig jaar nog niet eens in Jong Ajax!
Bert schreef:El Ghazi is echt nog geen basismateriaal, als hij dat al ooit wordt.
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Motiveer uw antwoord.
De grootste talenten behoren in principe Jong Ajax over te slaan. Een speler die als 17 of 18-jarige al een vaste waarde in Ajax 1 kan worden is het ideaalplaatje en van dat soort gasten hebben wij Ajax seizoenkaarthouders er al een dik dozijn voorbij zien komen.Bert schreef:Waarom zou hij wél klaar zijn voor de basis? Die jongen speelde vorig jaar nog niet eens in Jong Ajax!
Van de basis van gisteravond zullen er al gauw 9 of 10 tegen PEC mogen starten, El Ghazi kwam de laatste oefenwedstrijden als invaller. En dan doorgaans invaller bij de B-ploeg waar onder meer Tete, Denswil en Zivkovic lopen te ballen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:EL Ghazi stond gisteren niet de basis en ik begreep dat in Lissabon de beoogde eerste elf speelden (muv de WK-gangers). Dan zal Schöne dus de voorkeur krijgen..
Bert schreef:Op mij heeft hij nu - net als eerder - geen bijzondere indruk gemaakt. Ik sluit niet uit dat El Ghazi een bruikbare speler wordt, maar hij is zeker geen Kishna of zo. Qua balcontrole, explosiviteit en overzicht staat Kishna echt mijlenver voor op El Ghazi. Dat El Ghazi veel scoorde in de A1 en tegen matige oppositie in de voorbereiding zegt mij niets. Die jongen is al 19.
Volledig mee eens.Bert schreef: Ik sluit niet uit dat El Ghazi een bruikbare speler wordt, maar hij is zeker geen Kishna of zo. Qua balcontrole, explosiviteit en overzicht staat Kishna echt mijlenver voor op El Ghazi.
Vanochtend 9500 kaarten.Cruijff schreef:Thijs, op hoeveel verkochte kaarten staat de teller voor het Ajax gedeelte?
Vind ik niet. Bij Andersen lijkt het kwartje gevallen te zijn. Draait goed open, verricht veel loopwerk (onder behoud van z'n goede techniek en inzicht). Hij wordt nog wel eens fysiek afgebluft, maar die jongen heeft ontegenzeggelijk veel talent (dat had ie sowieso), maar hij gebruikt dat talent nu meer nadrukkelijk.Mano schreef:Het middenveld van Ajax is (qua namen) zwakjes
AEG lijkt me idd een spits. Een jongen die zo dicht mogelijk bij het doel moet spelen.Rishi schreef:Zou hij ook in de spits kunnen?
Een echte!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat is een out en out middenvelder?