NAC Breda - Ajax 16-03-2014
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
NAC Breda - Ajax 16-03-2014
Aanstaande zondag uit tegen NAC, om 16.30 uur.
Lijkt me het beste als we hier gewoon 3 punten pakken om de hoop van de concurrentie volledig de grond in te boren.
De avond ervoor is het Vitesse - PSV.
Lijkt me het beste als we hier gewoon 3 punten pakken om de hoop van de concurrentie volledig de grond in te boren.
De avond ervoor is het Vitesse - PSV.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: NAC Breda - Ajax 16-03-2014
ze hebben een week rust,
het is 16:30
het is fucking nac zonder lurling
Kees Kwakman in de verdediging..
ik eis 0-5
het is 16:30
het is fucking nac zonder lurling
Kees Kwakman in de verdediging..
ik eis 0-5
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Leek mij gisteren ook het gewenste scenario, maar het werd 1-1. Met nog zeven keer een gelijkspel kunnen we, theoretisch gezien, wel kampioen worden.Lijkt me het beste als we hier gewoon 3 punten pakken om de hoop van de concurrentie volledig de grond in te boren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
FdB verwacht dat zowel Boilesen alsook Kishna kunnen spelen as zondag tegen NAC. Goed nieuws. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
Volgens Mike Verweij is iemand bij ajax getroffen met een knie blessure? Iemand die iets heeft meegekregen?
- Ajaciedjuh
Frank de Boer.Zlatan Son of God schreef:Volgens Mike Verweij is iemand bij ajax getroffen met een knie blessure? Iemand die iets heeft meegekregen?
Telesport
Kenneth Perez blesseert Frank de Boer
• Frank de Boer
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Frank de Boer betreedt vandaag strompelend het trainingsveld van Ajax. De coach van de Amsterdammers werd eergisteren tijdens het duel van ‘Klassiek Ajax’ met DVVA (2-2) geveld door ploeggenoot en FOX-analist Kenneth Perez en hield daar een scheur in de mediale band van zijn linkerknie aan over. „Dat dit twee van zulke iconen overkomt... Ongelooflijk”, zegt Klassiek Ajaxcoach Henk Medik.
De verbaasde Edam-mer beschrijft op verzoek het voorval. „Na een minuut of vijf tikte Kenneth de bal wat ver voor zich uit. Frank dacht dat hij de bal wel aan hem zou overlaten, maar Kenneth wilde zich herstellen, waardoor ze allebei tegelijk uithaalden en de ongelukkige botsing ontstond. ”
Volgens de coach spoedde De Boer zich direct naar huis. „Nadat hij daarvoor door de fysiotherapeut van Ajax 1, Pim van Dord, op het veld was behandeld. Pim is een van de oprichters van Klassiek Ajax en voetbalt ook mee.” De trainer van Ajax wacht een herstel van circa zes weken, kan die periode wel training geven en coachen, maar uiteraard niet voetballen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik hoop dat dit potje bij de selectie wat meer leeft dan hier op AT. Hier winnen, wellicht in combinatie met puntverlies voor Vitesse tegen PSV, kan de titelstrijd weer terug in het slot gooien. Verspelen we echter wat dan krijgen ze in Arnhem weer hoop.
Mooi dat Kishna kan spelen. Wat creativiteit voorin kunnen we wel gebruiken.Boilesen en Kishna trainen voluit mee; De Boer gewoon van de partij
13 maart 2014 - Ajax.nl
Nicolai Boilesen en Ricardo Kishna trainden donderdag voluit mee. Zij lijken helemaal fit en inzetbaar voor komende zondag na hun blessures. Alleen Viktor Fischer ontbrak op het veld vanwege een hamstringblessure.
De trainer werd zonder problemen geleid door Frank de Boer. De Ajax coach heeft bij een duel van 'Klassiek Ajax' een knieblessure opgelopen, maar dat belemmert hem totaal niet bij de coach.
AN
Nil volentibus arduum
Ajax herpakt zich zondag. Vitesse wint natuurlijk van psv.Marillion schreef:Ik hoop dat dit potje bij de selectie wat meer leeft dan hier op AT. Hier winnen, wellicht in combinatie met puntverlies voor Vitesse tegen PSV, kan de titelstrijd weer terug in het slot gooien. Verspelen we echter wat dan krijgen ze in Arnhem weer hoop.
Ik hoop dat Ajax dat inderdaad doet. Cruciale wedstrijd wat mij betreft. De komende weken ziet het er zo uit:
NAC - Ajax
AZ - Ajax (Beker)
Ajax - Twente
RKC - Ajax
Vitesse - Ajax
Als we nu punten verspelen zal de druk de komende weken groter zijn. Dan kan het nog zomaar spannend worden.
NAC - Ajax
AZ - Ajax (Beker)
Ajax - Twente
RKC - Ajax
Vitesse - Ajax
Als we nu punten verspelen zal de druk de komende weken groter zijn. Dan kan het nog zomaar spannend worden.
Nil volentibus arduum
Ik hoop ook dat ze een beetje fatsoenlijk voetballen. Lijkt echt nergens op laatste maanden.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Boilesen er nog niet bij tegen NAC.
Moet zich focussen op AZ. Hij had wel kunnen spelen, maar ze willen geen enkele risico nemen.

Pff, die jongen is niet geschikt voor de top.
Hij heeft al meer gespeeld dan ik dacht, na 2 jaren sportinvaliditeit...Alexander schreef:Pff, die jongen is niet geschikt voor de top.
BTW, FdB: 'We hebben Dijks, Riedewald en Blind dus geen prioriteit van ons.'
En over vorig weekend: 'Misschien had ik wel meer andere spelers in moeten passen. We willen het snel herstellen. NAC moet eraan geloven.
--> dat gevoel had ik ook. Dat puntenverlies kon je op het conto van FdB schrijven. Hij had met Poulsen i.p.v. Riedewald moeten beginnen. En Bojan moet naar Jong Ajax.
Waarom zou je Jong Ajax opschepen met iemand in wie je het niet ziet zitten? Laat daar lekker een talent spelen. Als Bojan niet goed genoeg is voor Ajax 1 dan is het de bank of de tribune.
Ik hoop dat Ajax zich inderdaad herpakt. We zijn natuurlijk beter dan NAC maar alles minder dan drie punten betekent dat we er zeker nog niet zijn. Je geeft de concurrent dan hoop. Zeker als zij zelf van PSV winnen.
Ik hoop dat Ajax zich inderdaad herpakt. We zijn natuurlijk beter dan NAC maar alles minder dan drie punten betekent dat we er zeker nog niet zijn. Je geeft de concurrent dan hoop. Zeker als zij zelf van PSV winnen.
Nil volentibus arduum
Ik zie Bojan liever in JA dan in Ajax-1, M.Marillion schreef:Waarom zou je Jong Ajax opschepen met iemand in wie je het niet ziet zitten?
Het TH heeft zichzelf met dit probleemkind opgezadeld. Naar rooie Fons ermee. Kan ie alvast wennen aan de Segunda Division waarin ie volgend seizoen zal spelen.
Je hoeft mij niet te overtuigen van zijn tekortkomingen. Maar dan stel je 'm dus ook niet bij Jong Ajax op. Die speeltijd geef ik liever aan iemand die misschien nog wél toekomst heeft bij Ajax. Jong Ajax is er om spelers op te leiden, niet om ze bezig te houden tot we er vanaf zijn.
Nil volentibus arduum
Toch kan het wel degelijk van waarde zijn voor een Jong Ajax talent om samen met Bojan Krkic in het veld te staan en vanaf de 5e tot en met de 89e minuut aan te voelen dat je gewoonweg beter bent.
Moet ik nog zien. Vitesse wint thuis vrijwel nooit van PSV.wimpey schreef:Ajax herpakt zich zondag. Vitesse wint natuurlijk van psv.Marillion schreef:Ik hoop dat dit potje bij de selectie wat meer leeft dan hier op AT. Hier winnen, wellicht in combinatie met puntverlies voor Vitesse tegen PSV, kan de titelstrijd weer terug in het slot gooien. Verspelen we echter wat dan krijgen ze in Arnhem weer hoop.
NAC is trouwens wel echt een matige ploeg hoor. Als Ajax daar niet van kan winnen...
Gelijkspel tussen Vitesse en PSV, 3 punten voor Ajax. Gat staat zondagavond op 8 punten.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Morgen winnen, dan kan het bijna niet meer mis gaan. 

Exact..
9 punten op twente en vitesse, met een beter doelsaldo.. Is eigenlijk 10. Mits twente van az wint vandaag.
Maar goed, beer/huid etc
9 punten op twente en vitesse, met een beter doelsaldo.. Is eigenlijk 10. Mits twente van az wint vandaag.
Maar goed, beer/huid etc
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. 
En nu ga ik vandaag ook nog ff 'The Other Side of the Heart is White' bekijken... dus de overdosis kakkerlakken impulsen zijn dan wel weer genoeg voor de rest van 't seizoen. Remember 83/84, brrrrr.

En nu ga ik vandaag ook nog ff 'The Other Side of the Heart is White' bekijken... dus de overdosis kakkerlakken impulsen zijn dan wel weer genoeg voor de rest van 't seizoen. Remember 83/84, brrrrr.
Ik verwacht in ieder geval een scherp en gedreven Ajax, dat zich wil rehabiliteren voor de 1-1 tegen Cambuur.
-
Hoop doet leven.Zuidema schreef:Ik verwacht in ieder geval een scherp en gedreven Ajax, dat zich wil rehabiliteren voor de 1-1 tegen Cambuur.
In dit stadium van de competitie mag een kampioen geen punten verspelen tegen niveau-NAC, maar tegelijkertijd zie je het wel gebeuren. Kwestie van mentale kracht of het ontbreken ervan? Toppers kunnen juist in wedstrijden waar het erom gaat beslissend zijn. Mijn hoop is gevestigd op die eigenwijze Kishna die de bal niet terug speelt naar de back die er maar één ding mee kan doen: verder terug. Ik hoop dat hij zijn man uitspeelt, dan heeft Ajax een kans om te winnen van NAC, niet echt een angstgegner voor Ajax.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".