Het resterende programma 2014
Moderator: mods
Het resterende programma 2014
Daar is ie weer.. de volkomen rationele en daardoor nooit nauwkeurige voorspelling.
Een kleintje levert standaard 3 punten op... een grote standaard 1 punt. In theorie wordt Ajax dan thuis tegen Ado kampioen.
Team G P thuis uit eindstand
1 Ajax 26 57 10 10 77
2 FC Twente 26 49 10 10 69
3 Vitesse 26 49 6 12 67
4 Feyenoord 26 45 10 8 63
5 PSV 26 44 13 5 62
6 sc Hveen 26 40 10 8 58
7 AZ 26 37 10 10 57
wat valt wel op...
PSV speelt nog 5x thuis.
Vitesse ontvangt alle "grote" nog thuis.
Een kleintje levert standaard 3 punten op... een grote standaard 1 punt. In theorie wordt Ajax dan thuis tegen Ado kampioen.
Team G P thuis uit eindstand
1 Ajax 26 57 10 10 77
2 FC Twente 26 49 10 10 69
3 Vitesse 26 49 6 12 67
4 Feyenoord 26 45 10 8 63
5 PSV 26 44 13 5 62
6 sc Hveen 26 40 10 8 58
7 AZ 26 37 10 10 57
wat valt wel op...
PSV speelt nog 5x thuis.
Vitesse ontvangt alle "grote" nog thuis.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Re: Het resterende programma 2014
D'r zit nog een dingetje in voor Ajax en de Boer. Meer punten halen dan de afgelopen drie jaar. Dat was uit mijn hoofd 73, 76 en 76. Als we nu alles winnen komen we op 81 uit. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik moet zeggen dat het wel erg lekker is om met je vrienden te bespreken bij welke wedstrijd je het liefst kampioen zou willen worden.
RKC-uit op een doordeweekse dag lijkt me het ergst, het liefst toch weer bij een thuiswedstrijd. Wat mij betreft tegen ADO, drie wedstrijden voor het einde.
RKC-uit op een doordeweekse dag lijkt me het ergst, het liefst toch weer bij een thuiswedstrijd. Wat mij betreft tegen ADO, drie wedstrijden voor het einde.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Dat zou zeker lekker zijn. "Gewoon" lekker in een thuiswedstrijd. Uitverkocht stadion, VOL met Ajacieden. Het uitvak kan tegen ADO immers ook in de verkoop. En de hele dag om te feesten aangezien de wedstrijd al om 12.30 uur gespeeld wordt.
Want ik ga zeker feesten, een kampioenschap went nooit. En ik kan me nog een verhaaltje van Ko herinneren dat hij een maat had die een keer een kampioenschapsfeestje oversloeg omdat hij het ´volgend jaar wel weer zou vieren´, en vervolgens jaren moest wachten op die 30e titel.
Want ik ga zeker feesten, een kampioenschap went nooit. En ik kan me nog een verhaaltje van Ko herinneren dat hij een maat had die een keer een kampioenschapsfeestje oversloeg omdat hij het ´volgend jaar wel weer zou vieren´, en vervolgens jaren moest wachten op die 30e titel.

Op naar de vierde ster!
Heeft een NL-ploeg eigenlijk wel eens de nationale treble gewonnen?beelzebub schreef:D'r zit nog een dingetje in voor Ajax en de Boer. Meer punten halen dan de afgelopen drie jaar. Dat was uit mijn hoofd 73, 76 en 76. Als we nu alles winnen komen we op 81 uit.
Want dat zit er ook nog 'gewoon' in...
-
Even opgezocht, en nee. Kortom, alweer een unicum te behalen dit jaar, naast de 'vier op een rij'.
Is een club wel eens 5 keer op rij kampioen geworden in NL? Nu je toch aan het zoeken bent...Thijs schreef:Even opgezocht, en nee. Kortom, alweer een unicum te behalen dit jaar, naast de 'vier op een rij'.

-
Neen. PSV is het twee keer gelukt (1986-1989 en 2005-2008) en ook HVV heeft het 100 jaar geleden voor elkaar gekregen om vier keer op rij kampioen te worden.
Volgend jaar dus een nieuwe missie.
Volgend jaar dus een nieuwe missie.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hahaha, ik had iets soortgelijks in 1996, toen ik uiteindelijk niet naar Rome ging voor de CL-finale. En dacht toen; ik pak de volgende wel weer...Pride of Amsterdam schreef:Dat zou zeker lekker zijn. "Gewoon" lekker in een thuiswedstrijd. Uitverkocht stadion, VOL met Ajacieden. Het uitvak kan tegen ADO immers ook in de verkoop. En de hele dag om te feesten aangezien de wedstrijd al om 12.30 uur gespeeld wordt.

“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
Ik heb mijn geld gezet op RKC uit.. ik zie Twente en Vitesse nog wel punten laten liggen tussendoor.Thijs schreef:Ik moet zeggen dat het wel erg lekker is om met je vrienden te bespreken bij welke wedstrijd je het liefst kampioen zou willen worden.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wij ook nog wel, denk ik. Ik hoop op Ajax -ADO; enige nadeel: tijdstip van de aftrap.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
En Ajax niet?Zlatan Son of God schreef: Ik heb mijn geld gezet op RKC uit.. ik zie Twente en Vitesse nog wel punten laten liggen tussendoor.
Welke club wordt tweede, denken jullie?
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik mis het resterende programma in dit topic
Ik denk Twente trouwens. Misschien dat zelfs psv nog in de buurt kan komen als ze zo die punten blijven pakken.

Ik denk Twente trouwens. Misschien dat zelfs psv nog in de buurt kan komen als ze zo die punten blijven pakken.
Ik denk dat Vitesse 2e wordt. Twente 3e.
De bloedstollende spannende strijd om plek 4 tussen de kakkies en psv zal ongetwijfeld reden voor een DVD van een der beiden clubs zijn.
De bloedstollende spannende strijd om plek 4 tussen de kakkies en psv zal ongetwijfeld reden voor een DVD van een der beiden clubs zijn.
-
Programma Ajax:
Cambuur (T)
NAC (U)
Twente (T)
RKC (U)
Vitesse (U)
ADO (T)
Heracles (U)
NEC (T)
Programma Twente:
Go Ahead Eagles (U)
AZ (T)
Ajax (U)
ADO (T)
NAC (U)
Roda JC (T)
NEC (U)
PEC Zwolle (T)
Programma Vitesse:
NAC (U)
PSV (T)
FC Groningen (U)
Heerenveen (T)
Ajax (T)
Cambuur (U)
Go Ahead Eagles (T)
FC Utrecht (U)
Verschil is nu 8 punten met nog 8 wedstrijden te gaan.
Cambuur (T)
NAC (U)
Twente (T)
RKC (U)
Vitesse (U)
ADO (T)
Heracles (U)
NEC (T)
Programma Twente:
Go Ahead Eagles (U)
AZ (T)
Ajax (U)
ADO (T)
NAC (U)
Roda JC (T)
NEC (U)
PEC Zwolle (T)
Programma Vitesse:
NAC (U)
PSV (T)
FC Groningen (U)
Heerenveen (T)
Ajax (T)
Cambuur (U)
Go Ahead Eagles (T)
FC Utrecht (U)
Vitesse en Twente verliezen allebei nog één keer.Thijs schreef:Programma Ajax:
Cambuur (T)
NAC (U)
Twente (T)
RKC (U)
Vitesse (U)
ADO (T)
Heracles (U)
NEC (T)
Programma Twente:
Go Ahead Eagles (U)
AZ (T)
Ajax (U)
ADO (T)
NAC (U)
Roda JC (T)
NEC (U)
PEC Zwolle (T)
Programma Vitesse:
NAC (U)
PSV (T)
FC Groningen (U)
Heerenveen (T)
Ajax (T)
Cambuur (U)
Go Ahead Eagles (T)
FC Utrecht (U)

Maar serieus, beide clubs hebben een gemakkelijk programma. Het is maar goed dat we een flinke voorsprong hebben.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat ik er nog niet geheel gerust op ben. NAC, RKC en Heracles uit zijn nooit makkelijk. En dan heb je nog Twente thuis en Vitesse uit. De vlag gaat nog niet uit in ieder geval.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Vitesse gaat nooit 9 punten halen uit NAC-uit, PSV-thuis en Groningen-uit.
Twente heeft de laatste 5 wedstrijden een walk in the park.
Het enige scenario waarin ik het nog mis zie gaan is dat wij gelijkspelen in Breda, en Twente bij winst in de Arena op 3 punten komt. Dan moeten wij nog naar Vitesse en gaan zij er echt in geloven.
Kortom, komende twee wedstrijden winnen en er een 'kampioensduel' in de ArenA van maken tegen FC Twente. (Inclusief vuurwerk, intimiderend sfeertje, etc. Laatste grote wedstrijd in de Arena dit seizoen) Vitesse staat dan al op 10+ punten, en wij zetten Twente bij winst op 11 punten met nog 5 wedstrijden te gaan.
Dan kan de biertap wel vol open wat mij betreft.
Twente heeft de laatste 5 wedstrijden een walk in the park.
Het enige scenario waarin ik het nog mis zie gaan is dat wij gelijkspelen in Breda, en Twente bij winst in de Arena op 3 punten komt. Dan moeten wij nog naar Vitesse en gaan zij er echt in geloven.
Kortom, komende twee wedstrijden winnen en er een 'kampioensduel' in de ArenA van maken tegen FC Twente. (Inclusief vuurwerk, intimiderend sfeertje, etc. Laatste grote wedstrijd in de Arena dit seizoen) Vitesse staat dan al op 10+ punten, en wij zetten Twente bij winst op 11 punten met nog 5 wedstrijden te gaan.
Dan kan de biertap wel vol open wat mij betreft.

Ik maak me echt geen enkele zorgen meer. Ajax gaat absoluut nog wel punten verspelen maar de concurrentie doet dat net zo hard.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Verschil speelronde 27: 8 punten op Vitesse en 10 punten op TwenteThijs schreef:Programma Ajax:
Cambuur (T) 3 punten
NAC (U) 3 punten
Twente (T) 3 punten
RKC (U) 3 punten
Vitesse (U) 1 punt
ADO (T) 3 punten
Heracles (U) 3 punten
NEC (T) 3 punten
Totaal 22 punten
Programma Twente:
Go Ahead Eagles (U) 1 punt
AZ (T) 1 punt
Ajax (U) 0 punten
ADO (T) 3 punten
NAC (U) 3 punten
Roda JC (T) 3 punten
NEC (U) 1 punt
PEC Zwolle (T) 3 punten
Totaal 15 punten
Programma Vitesse:
NAC (U) 3 punten
PSV (T) 1 punt
FC Groningen (U) 0 punten
Heerenveen (T) 1 punt
Ajax (T) 1 punt
Cambuur (U) 1 punt
Go Ahead Eagles (T) 3 punten
FC Utrecht (U) 3 punten
Totaal 13 punten
Verschil speelronde 28: 10 punten op Vitesse en 12 punten op Twente
Verschil speelronde 29: 13 punten op Vitesse en 15 punten op Twente
Verschil speelronde 30: 15 punten op Vitesse en 15 punten op Twente
Kampioen bij RKC uit dus

Dan kan PSV zelfs nog tweede worden, ZsoG!
De volgorde van de achtervolgers zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Dat zoeken ze onderling maar uit.
Nil volentibus arduum
-
Nouja zo'n donderdagmiddag om 15.45u in Waalwijk zou wel vrij 'dramatisch' zijn, vind ik zelf.
In zo'n troosteloos dorp kampioen worden is één ding, maar dan ook nog op een doordeweekse dag terwijl bijna niemand kan kijken? Dan toch liever in Arnhem met 1200 man, of beter nog in een thuiswedstrijd.
In zo'n troosteloos dorp kampioen worden is één ding, maar dan ook nog op een doordeweekse dag terwijl bijna niemand kan kijken? Dan toch liever in Arnhem met 1200 man, of beter nog in een thuiswedstrijd.
Hopen dat psv 2e wordt. Die CL halen ze toch niet, maar dan mag Cocu vast trainer blijven daar.Marillion schreef:De volgorde van de achtervolgers zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn. Dat zoeken ze onderling maar uit.

Platte kar stofvrij maken, Guus mag dan de tractor besturen.