Onze 'concurrenten' spelen allemaal uit.
Go Ahead Eagles - FC Twente
NAC - Vitesse
FC Groningen - Feyenoord (maar die staan nu al op 12 punten, dus al helemaal geen concurrent meer)
Het zou zomaar weer eens een mooi weekend kunnen worden!

Moderator: mods
Hoezo, heb je straf?Cruijff schreef:daarna de krat Hertog Jan legen
Als je er tussen de 22 en 32 naar binnen werkt moet 't heus wel lukken, volgens mij zuip je gewoon niet genoeg.InnerHarbour schreef:Om 1 uur eerst maar eens 9 holes lopen en daarna kijken of ik van Heineken hoofdpijn kan krijgen, wedden dat het me niet lukt?
Beetje geduld man.Ajaciedjuh schreef:Zou er nog een jonge buitenspeler bij de selectie worden gehaald als inderdaad De Sa en Bojan het niet halen!? Becker, Acolatse, Menig, Meleg. Becker of Meleg lijken dan het meeste kans te maken, omdat zij in JA spelen.
Daar hebben as zondag nog niks aan!Cruijff schreef:Beetje geduld man.Ajaciedjuh schreef:Zou er nog een jonge buitenspeler bij de selectie worden gehaald als inderdaad De Sa en Bojan het niet halen!? Becker, Acolatse, Menig, Meleg. Becker of Meleg lijken dan het meeste kans te maken, omdat zij in JA spelen.
Wacht gewoon even tot juli tot die versterking die zich in eigen land reeds bewezen heeft aan onze aanval wordt toegevoegd.
Ik durf te zeggen.. jij zit niet in de Arena zondagCruijff schreef:Gaat een super zondag worden! In de ochtend eerst zelf een thuiswedstrijd spelen die we 80 tot 85% zeker gaan winnen, daarna de krat Hertog Jan legen die de excuus kakkerlak van ons team mij schuldig is omdat het zijn idee was om een kratje bier op de winnaar van De Klassieker te zetten.(Wedden op een overwinning van Feyenoord tegen Ajax, wat een oen
)
Vervolgens in de Arena controleren of Ajax z'n thuiswedstrijden nog wel wint, aangezien van Ajax seizoenkaarthouders wordt beweerd dat dat is wat wij doen. Een 16:30 uur wedstrijd is helemaal zo gek niet, geeft doorgaans een betere sfeer dan de 12:30 en zelfs de 14:30 uur wedstrijden!
Oh, heb jij meer informatie dan ik?mattie schreef:Ik durf te zeggen.. jij zit niet in de Arena zondag
Als deze kansloze regering geld blijft sturen naar kansloze landen en ADO in Den Haag daarvoor beter kan gaan sponseren dat is nml ook kansloos.El Clavo schreef:Holy shit. 43 Euro voor een kaartje Ajax - Ado. Sinds wanneer speelt Ado Champions League?
Kaartje Ajax-Cambuur kost hetzelfde.El Clavo schreef:Holy shit. 43 Euro voor een kaartje Ajax - Ado. Sinds wanneer speelt Ado Champions League?
Dan ga ik niet kijken hoorCruijff schreef:Oh, heb jij meer informatie dan ik?mattie schreef:Ik durf te zeggen.. jij zit niet in de Arena zondag
Sta ik zondag op het veld inplaats van dat ik zit op een stoeltje?