Tijdstip 21.05 uur.

Moderator: mods
De Jong gaat alleen maar beter presteren als hij minuten maakt. En met Kishna zou ik nog even voorzichtig zijn. Leuk dat hij een paar keer wat laat zien bij Jong Ajax. Maar dat maakt hem nog niet meteen onze vaste spits. Ik zou zeggen laat hem het seizoen afmaken bij Jong Ajax. Misschien alvast een of twee keer invallen bij het eerste. En dan kan hij volgende seizoen aansluiten bij de selectie.Alexander schreef:In alle eerlijkheid, Siem bakt er nog heel weinig van. Daar tegenover staat dat Kishna zich wel heel erg laat gelden in het tweede. Hoe lang kan je nog met die jongen wachten?
Ik vrees dat het er de 1e helft heel goed uitziet, maar dat er te weinig wordt uitgespeeld. Dat het in de tweede helft al wat minder gaat en Salzburg weinig tot niks meer weggeeft, en ze in Oostenrijk met een effectief tactisch antwoord komen.Marillion schreef:Ik heb het gevoel dat dit wel eens een tegenvaller kan worden. Puur op basis van berichtgeving heb ik de indruk dat het best een aardig elftal is. Tegelijkertijd is het geen aansprekende naam. Dat is voor Ajax nog wel eens een onhandige combinatie.
Rishi schreef:Poulsen vergeten inderdaad. Zou ook nog kunnen. Poulsen maakt op mij een prima indruk de laatste tijd.
Laatst hadden ze Bayern nog afgedroogd.Demosthenes schreef:In de zomer zag ik op tv Salzburg tegen Fenerbahce (voorronde CL), waarbij Fenerbahce pas ging voetballen toen het achter kwam (werd vlak voor tijd 1-1), daarvoor weigerde Fenerbahce zich in te spannen; ik was (weer) niet onder de indruk van het Oostenrijkse voetbal (een ploeg uit Graz? werd uitgeschakeld door een ploeg uit IJsland, lange naam, voor mij, in mijn herinnering, onbekend), maar Salzburg kan zich verbeterd hebben, gezien de 3-0 tegen BM (weliswaar vriendschappelijk, maar toch) en onder de indruk van Ajax ben ik ook niet, zal een zware pot worden.
Rishi schreef:Ik heb liever de combinatie Poulsen en Blind dan Blind en Riedewald. Thuis geen goal tegenkrijgen is net zo belangrijk als een goal maken. Tenzij je er zelf 5 in schiet. Maar dat zal wel niet gebeuren.